Het venstertje was niet meer zichtbaar door het eerdergenoemde bonkje vol met slierkjes, maar nadat ik deze verwijderd had, was er maar een streepje zichtbaar.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
en wat was nou de uitslag van je bonkje?
en brak het af?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef Insomaniac het volgende:
Nu ja goed, zes dagen over tijd dus toch maar een zwangerschapstest gedaan. Ik over dat staafje heen plassen, fledder ik er zo een enorme bonk op, vol met slierkjes!!!!
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken!.
Niks gadver!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:41 schreef miodzio het volgende:
Gádver
NOG harder squirten!quote:
Ja,quote:Op woensdag 7 november 2007 13:49 schreef cerror het volgende:
Oh, is het weer die tijd van het decennia?
Ik ga mijn kamer ermee decoreren en dan plas ik als ritueel in je oogkas.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja,. Kom hier Cerror, laat me je besmeuren met bloedende slierkjes en bonkjes.
.
Ja maar, ja maar...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:52 schreef Insomaniac het volgende:
Niks OUD! Slierkjes en bonkjes zijn juist het tegenovergestelde van OUD!
Wow...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga mijn kamer ermee decoreren en dan plas ik als ritueel in je oogkas.
Terwijl mijn lintwormen zo je borstholte binnenkruipen en van je hartkleppen beginnen te knabbelen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wow...
Gewoon wow..
En daarna trap ik je borstkas doormidden en dan bloed ik recht in je aorta!
Gehehe!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
Ik verheugde me al op de reacties die je daar zou krijgen [ afbeelding ]
Mijn klepjes klepperen al bij de gedachte alleen al! Als dank zal ik twee volgebloedde tampons in je neusgaten duwen, zo diep dat ze in je holtes terecht komen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Terwijl mijn lintwormen zo je borstholte binnenkruipen en van je hartkleppen beginnen te knabbelen.
Lichtgrijs!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even voor het plaatje:
Met of zonder witte broek?.
Geef me je adres, dan stuur ik je de test toe, inclusief exclusieve Inseau-bonkjes mét slierkjes! Dan kan je het pas echt kussen.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef Dagonet het volgende:
Kusje erop.
Mijn ogen worden er rood van en langzaam knappen alle zenuwen en beginnen er hersenen uit mijn oren te vloeien. Mijn tenen jubelen ervan.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn klepjes klepperen al bij de gedachte alleen al! Als dank zal ik twee volgebloedde tampons in je neusgaten duwen, zo diep dat ze in je holtes terecht komen..
Ik acht je er nog toe in staat ook.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:02 schreef Insomaniac het volgende:
Geef me je adres, dan stuur ik je de test toe, inclusief exclusieve Inseau-bonkjes mét slierkjes! Dan kan je het pas echt kussen..
Trek je nu mijn post in twijfel? Ik ben bloed (WHAHAHAH!) serieus męb!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik acht je er nog toe in staat ook.,
,
.
Ik ook, nu ben ik bangig.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik acht je er nog toe in staat ook.,
,
.
Goede zaken c, goede zaken! Laat mij dan je hersenen opvegen om ze vervolgens anaal te injecteren!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn ogen worden er rood van en langzaam knappen alle zenuwen en beginnen er hersenen uit mijn oren te vloeien. Mijn tenen jubelen ervan.
Wáárom zou je mijn mooie slierkjes en bonkjes met één blauw streepje verspillen aan iemand die je hekelt?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ook, nu ben ik bangig.
Effe denken, aan wie heb ik een hekel.
Ik wil ze er de ogen mee uitsteken.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wáárom zou je mijn mooie slierkjes en bonkjes met één blauw streepje verspillen aan iemand die je hekelt?
Letterlijk Dago? Letterlijk? Dan is het namelijk een leuk idee, figuurlijk wat minder.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik wil ze er de ogen mee uitsteken.
die snappe deh nie. jôh!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik wil ze er de ogen mee uitsteken.
Eerst figuurlijk, snappeuh zuh het nie, dan maar letterlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Letterlijk Dago? Letterlijk? Dan is het namelijk een leuk idee, figuurlijk wat minder.
de gedachte alleen alquote:Op woensdag 7 november 2007 14:12 schreef yvonne het volgende:
Dit topic heb je geopend om ons voor te bereiden dat je gaat zwangeren hč
Heheh, ik in OUD.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:11 schreef yvonne het volgende:
Ow męn, wat had ík nou graag een zwangere Inso in OUD willen zien
Lullen over babysokjes
Maar al die relwijven worden van die hormoonballen en zacht en week
@Deze post zal tegen je gebruikt worden tot het einde der tijden
De OUD commissie
Gewoon meteen letterlijk, hoppa!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eerst figuurlijk, snappeuh zuh het nie, dan maar letterlijk.
Bij figuurlijk i shergebruik altijd een optie.
In één keer goet.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:13 schreef yvonne het volgende:
Zeg Dago, was dat commisiie goed geschreven?
Oh, zo is het helemaal fout
Ja. BS en ik bereiden ons voor om ons plan voor totale wereldheerschappij eindelijk eens door te zetten. De geboorte van ons eerste engelenkind uit de hel, is de eerste ruiter.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:12 schreef yvonne het volgende:
Ik ook, ik denk opeens aan de film "Omen"quote:Op woensdag 7 november 2007 14:19 schreef Insomaniac het volgende:
Hehe, ik heb visuals.
Hehehe, toepasselijk inderdaad!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk opeens aan de film "Omen"
Hmpf, ik heb al eens speciaal voor Static mijn bloedbroek in de gootsteen online gegooid.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:23 schreef Stofje het volgende:
Er staan nog steeds geen foto's in de TopicgalleryTM.
Ter voorkoming daarvan kun je MUUS nog even op haar afsturen.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:12 schreef yvonne het volgende:
Halloquote:Op woensdag 7 november 2007 14:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ook, nu ben ik bangig.
Effe denken, aan wie heb ik een hekel.
Zie je dat zitten Dirkh? Een beslierkte en bebonkte, ondergipste éénstrepige zwangerschapstest in je oog?quote:
Ik zou mijn gekreun op een cassettebandje opnemen en iedere dag beluisteren.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zie je dat zitten Dirkh? Een beslierkte en bebonkte, ondergipste éénstrepige zwangerschapstest in je oog?
Dat lijkt mij een geweldige deal! Desbetreffende zwangerschapstest ligt inmiddels in de prullenbak, maar voor jou vis ik haar er wel uit.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou mijn gekreun op een cassettebandje opnemen en iedere dag beluisteren.
"KOOP NU EXCLUSIEF VOOR FOK! DOOR INSO BESLIERKTE ZWANGERSCHAPTESTS!!!!"quote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef Stofje het volgende:
Ik zie hier kansen op goedlopende FOK!-merchandise!
As met een pislucht, perfect.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een geweldige deal! Desbetreffende zwangerschapstest ligt inmiddels in de prullenbak, maar voor jou vis ik haar er wel uit.. Krijg je ook gratis wat as er bij.
Nepvrouw.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:31 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom heb ik geen chocolade in huis?
Hot Shit, męn!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"KOOP NU EXCLUSIEF VOOR FOK! DOOR INSO BESLIERKTE ZWANGERSCHAPTESTS!!!!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |