Ter voorkoming daarvan kun je MUUS nog even op haar afsturen.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:12 schreef yvonne het volgende:
Dit topic heb je geopend om ons voor te bereiden dat je gaat zwangeren hè
Halloquote:Op woensdag 7 november 2007 14:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ook, nu ben ik bangig.
Effe denken, aan wie heb ik een hekel.
Zie je dat zitten Dirkh? Een beslierkte en bebonkte, ondergipste éénstrepige zwangerschapstest in je oog?quote:
Ik zou mijn gekreun op een cassettebandje opnemen en iedere dag beluisteren.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zie je dat zitten Dirkh? Een beslierkte en bebonkte, ondergipste éénstrepige zwangerschapstest in je oog?
Dat lijkt mij een geweldige deal! Desbetreffende zwangerschapstest ligt inmiddels in de prullenbak, maar voor jou vis ik haar er wel uit.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou mijn gekreun op een cassettebandje opnemen en iedere dag beluisteren.
"KOOP NU EXCLUSIEF VOOR FOK! DOOR INSO BESLIERKTE ZWANGERSCHAPTESTS!!!!"quote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef Stofje het volgende:
Ik zie hier kansen op goedlopende FOK!-merchandise!
As met een pislucht, perfect.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een geweldige deal! Desbetreffende zwangerschapstest ligt inmiddels in de prullenbak, maar voor jou vis ik haar er wel uit.. Krijg je ook gratis wat as er bij.
Nepvrouw.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:31 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom heb ik geen chocolade in huis?
Hot Shit, mên!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"KOOP NU EXCLUSIEF VOOR FOK! DOOR INSO BESLIERKTE ZWANGERSCHAPTESTS!!!!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |