Ik vraag me af wat de catch is. Je gelooft gewoon niet dat Ab Klink dit over zijn lippen kan krijgenquote:Mediwiet moet gewoon geneesmiddel worden
ANP
DEN HAAG - Medicinale cannabis of mediwiet moet een gewoon geregistreerd geneesmiddel worden. Dat heeft minister Ab Klink van Volksgezondheid woensdag gezegd.
Klink wil de beschikbaarheid van mediwiet voor wetenschappelijk onderzoek met vijf jaar verlengen. ‘Met de verlenging wil hij de ontwikkeling van een geneesmiddel met cannabis als grondstof een serieuze kans van slagen geven’, stelt zijn departement.
Een Nederlands bedrijf is inmiddels begonnen met de ontwikkeling van een dergelijk medicijn. Dat zal meerdere jaren duren. Tot nu toe heeft alleen Canada formeel een op cannabis gebaseerd medicijn toegelaten.
Sinds 2003 kunnen patiënten op doktersrecept medicinale cannabis krijgen, bijvoorbeeld om pijn te bestrijden. De wiet wordt geteeld onder toezicht van de overheid. Als binnen de komende vijf jaar een medicijn op basis van wiet op de markt komt, zal Klink bekijken of die verstrekking in stand moet blijven.
Grappig. De ouders van een vriend van mij hebben een caravanzaak en de nieuwe caravans gaan als warme broodjes. De ingeruilde caravans raken ze haast niet kwijt.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio, ze hebben faillisement aangevraagd, maar 'de markt' zegt dat mensen juist weer dolgraag met de caravan op vakantie willen. Ze bouwen die krengen tegenwoordig een stuk beter dan vroeger, dus de 2e handsmarkt profiteert daar meer van.
Bassie en Adriaan hadden een kipcaravan.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Grappig. De ouders van een vriend van mij hebben een caravanzaak en de nieuwe caravans gaan als warme broodjes. De ingeruilde caravans raken ze haast niet kwijt.
Een rooie tochquote:Op woensdag 7 november 2007 13:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan hadden een kipcaravan.
Er hier werkelijk niks meer over.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
Na Fokker verdwijnt er misschien weer een oer Hollands product.
RIP Kip.
Meestal slapen er junkies in, toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
RIP Kip.
Moeten ze maar met een fatsoenlijk product komen. Kipquote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er hier werkelijk niks meer over.![]()
Ik heb geen verstand van caravans. Maar Fokker was toch geen slecht product?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Moeten ze maar met een fatsoenlijk product komen. Kip![]()
Fokker was ook ooit groot in Hoogeveenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
RIP Kip.
Je moet ook gewoon geen bedrijf buiten de Randstad hebben. Alleen Zeeland gaat nog wel.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fokker was ook ooit groot in Hoogeveen.
Het is dat Spyker niet in Hoogeveen zit anders zou ik toch gaan twijfelen aan die plaatsquote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fokker was ook ooit groot in Hoogeveen.
Spyker is ook noodlijdend toch? Ze moesten dat Drenthe eens goed op de schop nemenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is dat Spyker niet in Hoogeveen zit anders zou ik toch gaan twijfelen aan die plaats.
Die hebben een Tabbertquote:Op woensdag 7 november 2007 13:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Meestal slapen er junkies in, toch?
Dat weet ik niet, de arbeidsmentaliteit is buiten de randstad over het algemeen stukken beter. Het beetje maakindustrie dat we nog in Nederland hebben zit ook niet erg in de randstad. Naar wat ik kon vinden zitten alle fabrieken en onderzoekslocaties die Philips nog heeft in Nederland buiten de randstad, dat zegt ook wel wat.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon geen bedrijf buiten de Randstad hebben. Alleen Zeeland gaat nog wel.
Spijker zit in Dronten. Ken een jongen die er werkte maar die was er snel weer wegquote:Op woensdag 7 november 2007 13:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Spyker is ook noodlijdend toch? Ze moesten dat Drenthe eens goed op de schop nemen
Spyker is gebakken lucht maar die zitten in Flevoland.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Spyker is ook noodlijdend toch? Ze moesten dat Drenthe eens goed op de schop nemen
Ja, die vent is gewoon al zeker 3x afgeschreven en nog heeft ie een ego van hier tot Tokio. Giel Beelen is een ramp, maar hij is nog altijd beter dan dat irritante flikkertje wat er op vrijdag altijd bij zit.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Heeft iemand van jullie gisteren De wereld draait door gekeken? Normaal gesproken heb ik een hekel aan Giel Beelen, maar gisteren zat hij die vreselijke Ivo Niehe mooi af te zeiken.
Zodra Niehe in beeld kwam ben ik weggezapt.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Heeft iemand van jullie gisteren De wereld draait door gekeken? Normaal gesproken heb ik een hekel aan Giel Beelen, maar gisteren zat hij die vreselijke Ivo Niehe mooi af te zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |