Op de site van de dader zelf stonden ook compilaties van beelden van Columbine Massacre, Twin Towers e.d.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ga er wel graag op vakantie
Maar als jongeren dit soort sites beheren, kan daar dan niet 'tijdig' achteraan gegaan worden? Dat vriendje van hem hemelt de moordenaars van columbinemassacre op, lijkt me dat dat al niet door de beugel kan..
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:23 schreef CeeJee het volgende:
http://www.fpsbanana.com/maps/25336 Er is ook een Couterstrike map gebaseerd op de school al die al 6 maanden geleden is gemaakt.
waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:26 schreef Darklight het volgende:
Dit was toch ook een vriend van hem, dat account bestaat nog gewoo
inclusief de dader?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:16 schreef Positive_Thinking het volgende:
nu melding van 8 doden in Iltasanomat...
officieel bevestigd door ziekenhuis en politie
Maar waarom komen mensen altijd dan net te laat met z'n oplossingquote:Op woensdag 7 november 2007 16:52 schreef Laniboekje het volgende:
Ja. Die informatie was blijkbaar gisteren al bekend. Dus er had in principe ingegrepen kunnen worden eigenlijk.
Dan weet ik al wat de schuld gaat krijgen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:59 schreef Laniboekje het volgende:
'Last Battle 7/11/2007, 8:47 am '
Hij heeft vanochtend voor de shooting wel gewoon nog even een potje Battlefield 2 gespeeld, de gek.
Mwa nee hoor, het fuckte hem gewoon niks meer.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:06 schreef Laniboekje het volgende:
Maar ik vind het wel frappant dat iemand zo vlak voor hij een bloedbad gaat aanrichten nog even rustig op de pc een spelletje kan spelen.
Jawel, maar de meeste zeggen "de wereld is slecht", lopen naar een school en beginnen te knallen. Deze doet het wel even wat anders. Dat is wat ik ermee bedoel.. ik prijs hem ook niet de hemel in ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:09 schreef Laniboekje het volgende:
Bijna iedere dader van een school-shooting heeft dezelfde ideeen. De wereld is slecht en ik ga er iets aan doen. Maar waarom pakken ze dan onschuldigen? Dat vind ik dan weer niet weloverwogen, kies dan mensen die je oprecht iets fouts aangedaan hebben. Die kinders die nu dood zijn hadden nog een hele toekomst voor zich, wellicht een toekomst waarin zij een verandering in aan zouden brengen en nu kan dat niet meer. Ik vind dat niet weloverwogen, ik vind dat egoistisch.
die gozer is kompleet gestoord en doorgedraaid maar hij heeft wel een punt?... vertel dat even aan de ouders van slachtoffers die hij met voorbedachte rade heeft kapotgeschoten alleen omdat hij voor God wil spelen :[quote:Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef EggsTC het volgende:
Er kan veel gezegd worden van die gozer, maar ik vind dat hij zijn actie weloverwogen heeft gedaan. Tuurlijk is het fout wat hij heeft gedaan, anderen neerknallen kan niet goed gekeurd worden. Alleen als ik het zo lees heeft hij best wel een punt en staat volledig achter zijn eigen actie. Tenminste niet iemand die in het wilde weg gaat rondknallen zonder motieven. Zn motief is duidelijk. Jammer dat hij het op deze manier tot uiting brengt.
[..]
Mwa nee hoor, het fuckte hem gewoon niks meer.
Dit zou dan de eerste schoolshooter zijn die blijft leven (hoop ik)quote:Op woensdag 7 november 2007 17:29 schreef Omaha het volgende:
Hier is 1 filmpje: http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/8522
Dader is inderdaad niet dood, heeft wel zelfmoord proberen te plegen.
De gebeurtenis werd omgeroepen in de school waardoor er paniek uitbrak en mensen via het raam naar buiten probeerden te komen.
quote:The suspected shooter is in a critical condition at Toolo Hospital, Dr. Eeero Hirvensalo told CNN. He did not say how the suspect was injured, although AP reported police sources who said he had tried to take his own life.
http://www.cnn.com/2007/W(...).shooting/index.html
Dat is eerder een argument tegen games..quote:Op woensdag 7 november 2007 17:06 schreef Laniboekje het volgende:
Mwah, hij heeft zelf heel duidelijk gemaakt dat het niet door games kwam etc.
Hij heeft geen punt, het is een psychoot met grootheidswaanzin. Z'n wetenschappelijke ideeen zijn compleet verkeerd, maar hij heeft wel een duidelijk motief, dat wel.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef EggsTC het volgende:
Er kan veel gezegd worden van die gozer, maar ik vind dat hij zijn actie weloverwogen heeft gedaan. Tuurlijk is het fout wat hij heeft gedaan, anderen neerknallen kan niet goed gekeurd worden. Alleen als ik het zo lees heeft hij best wel een punt en staat volledig achter zijn eigen actie. Tenminste niet iemand die in het wilde weg gaat rondknallen zonder motieven. Zn motief is duidelijk. Jammer dat hij het op deze manier tot uiting brengt.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Re het volgende:
[..]
die gozer is kompleet gestoord en doorgedraaid maar hij heeft wel een punt?... vertel dat even aan de ouders van slachtoffers die hij met voorbedachte rade heeft kapotgeschoten alleen omdat hij voor God wil spelen :[
Zie, filmpjs duiken alweer opquote:Op woensdag 7 november 2007 17:35 schreef Caesu het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=369_1194449557![]()
zijn motief is duidelijk compleet gestoord, net zoals hij zelf dus.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef EggsTC het volgende:
Dat is niet waar. Er zijn er meerdere die bleven leven na hun aangerichte bloedbad. De meeste waren dan wel volwassenen maar we hebben ook onze Kipland Kinkel, hij werd toch aangehouden in school op zijn 15de. Hij zit wel 112 jaar in de cel, maar dat maakt dan weer niet uit.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:32 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Dit zou dan de eerste schoolshooter zijn die blijft leven (hoop ik)![]()
Kunnen ze hem fijn straffen, hoewel....
Moet ie wel echt levenslang krijgen, anders doet ie het zo weer![]()
nou uhmmm.... het valideren van zijn punt misschien...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:37 schreef honderd het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
"verkapte" respect ik zou ook bang worden van die gastenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:38 schreef milagro het volgende:
[..]
zijn motief is duidelijk compleet gestoord, net zoals hij zelf dus.
hoezo heeft hij best wel een punt, het is gewoon het standaard "deze wereld is verrot" gewauwel van een doorgedraaide gek.
ik word een beetje bang van je verkapte 'respect'![]()
![]()
ga jij morgen maar even níet naar school......quote:Op woensdag 7 november 2007 18:27 schreef Koentje3 het volgende:
OMFG @ een vandaag..
Een vandaag liet sommige stukken uit z'n manifest wel zien, maar gaven aan dat zijn motief onduidelijk was ...!!? WTF heb ik hetzelfde manifest gelezen!??!
Nadat ze zeiden dat het motief onduidelijk was kwam er achteraan dat de jongen veel World of Warcraft speelde online, waarin gevochten werd tussen rassen etc.
Omg .. Zit nu echt te twijfelen hoe vaak ik door de media verkeerde informatie krijg voorgeschoteld...
Nee ik strijd tegen mensen die tegen vierkantenblokjes zijn!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:37 schreef BonJovi het volgende:
je strijd tegen blokjes die vierkant zijn?
neenee ben morgen lekker dagje vrijquote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ga jij morgen maar even níet naar school......
ik moest lachenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef Disorder het volgende:
Oh internet. Je stelt me nooit teleur: http://www.lihavakissa.ne(...)216/1/sturmgeist.swf
Als het in Amerika gebeurd was, had ook iedereen over wapenwetten zitten zeuren. Misschien zien ze nu in dat er iets (misschien wel iemandquote:Op woensdag 7 november 2007 19:05 schreef MaJo het volgende:
Wat een flauwe reacties hierAllemaal ´ja finland is kut´ reacties
Als dit in Amerika was gebeurd dan waren de rapen gaar geweest maar omdat het in Finland gebeurd is het opeens minder erg?
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef Disorder het volgende:
Oh internet. Je stelt me nooit teleur: http://www.lihavakissa.ne(...)216/1/sturmgeist.swf
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef Disorder het volgende:
preciesquote:Op woensdag 7 november 2007 19:05 schreef MaJo het volgende:
Als dit in Amerika was gebeurd dan waren de rapen gaar geweest maar omdat het in Finland gebeurd is het opeens minder erg?
![]()
Een tijd geleden bij die school in Amerika werd er een stuk serieuzer gereageerd. Ik bedoel ook niet het bespreken van wapenwetten enzo of de invloed van games, maar reacties als ´de rector had zijn eland geneukt´ enzo...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Als het in Amerika gebeurd was, had ook iedereen over wapenwetten zitten zeuren. Misschien zien ze nu in dat er iets (misschien wel iemand) anders schuldig is.
Een van de reacties:quote:Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef BonJovi het volgende:
http://nl.youtube.com/user/tanascheel
dat is een vriendin van die gast op youtube ze is ook best een freak.
All zijn reacties op haar site zijn gewist geloof ik.quote:ThePsychopathicBitch | 7 november 2007
Tana THIS IS NOT YOUR FAULT. He was in love with you, you didnt love him, forget what he said, forget the "blood on your hands" thing. You didnt want him, you didnt love him. Its not fair. HE MADE HIS CHOICE. He was weak. This is NOT your fault. You are so much stronger than him.
FUCK YOU GUYS LEAVE HER ALONE
Luddevuduh dusquote:He was in love with you, you didnt love him
Wat wil je dat we doen? De Finse ambassade in de fik zetten?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:05 schreef MaJo het volgende:
![]()
Zal best wel met mn verkapte respect. Bang ervan hoef je niet te worden... wat moet fok zonder milagro's radicale statementsquote:Op woensdag 7 november 2007 17:38 schreef milagro het volgende:
[..]
zijn motief is duidelijk compleet gestoord, net zoals hij zelf dus.
hoezo heeft hij best wel een punt, het is gewoon het standaard "deze wereld is verrot" gewauwel van een doorgedraaide gek.
ik word een beetje bang van je verkapte 'respect'![]()
![]()
Je hebt duidelijk zijn tekst niet gelezen als je zegt dat het een standaard "deze wereld is verrot" is. Ik heb best wel respect voor sommige delen van zijn tekst ja, alleen had hij niet een halve klas af hoeven knallen van mij. Blijkbaar is dit de enige manier waarop hij de aandacht krijgt, en dat heeft hij gekregen zoals we allemaal weten.quote:Naturality has been discriminated through religions, ideologies, laws and other mass delusion systems. Individual, who is going through his/hers natural power process and trying to live naturally, but is being told that the way he acts or thinks is wrong and stupid, will usually have some reactions which might be considered as "psychological disorders" by the establishment.
Ik zal niet zeggen dat je een compleet gestoorde gek bent, maar die denkwijze die hij erop nahoud is echt niet iets unieks. Veel, heel veel mensen denken zo, of proberen zo te denken en te filosoferen. Ik heb ook respect voor mensen die zo denken en er proberen naar te leven.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zal best wel met mn verkapte respect. Bang ervan hoef je niet te worden... wat moet fok zonder milagro's radicale statements
Maar ik denk precies hetzelfde hierover wat hij schrijft :
[..]
Je hebt duidelijk zijn tekst niet gelezen als je zegt dat het een standaard "deze wereld is verrot" is. Ik heb best wel respect voor sommige delen van zijn tekst ja, alleen had hij niet een halve klas af hoeven knallen van mij. Blijkbaar is dit de enige manier waarop hij de aandacht krijgt, en dat heeft hij gekregen zoals we allemaal weten.
Sad but true.
En ja, go ahead en vertel mij ook ff dat ik een compleet gestoorde gek beni dont care.
ja precies en al die mensen daar discusseren dat ze evil is de devilquote:Op woensdag 7 november 2007 19:50 schreef Laniboekje het volgende:
Dat 'blood on your hands' is wel verschrikkelijk zeg. Hoezo een manier van schuld aanpraten, dat meidje heeft er niets mee te maken.
Hij's'dood dus de natuurlijke selectie heeft plaatsgevonden!quote:serial killer in trainingTHE GENOCIDE OF THE HUMAN RACE MUST HAPPEN SI VIS PACEM PARA BELLUM (if you want peace, prepare for war) this is a back-up account for ikillyouall667. mostly only used for responding back to people who block me or if youtube suspends me. if you would like to contact me, do so on my original account which you can access from my friends list. keep in mind that my name is not nero, but i am 15. Name: nero caesar germanicus Age: 15 "the tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants." -thomas jefferson "when the government fears the people, that is liberty. when the people fear the government, that is tyranny." -thomas jefferson "ignorance is bliss, i guess that would explain my depression." -eric harris "you made me what i am. you added to the rage." -dylan klebold "good is what you want and evil is what stands in the way." -jason berk "give the earth back to the animals, they deserve it infinitely more than we do." -eric harris "it's time to put natural selection and survival of the fittest back on tracks" -sturmgeist89 "i'm a god, you see? must be. must be. i steal and destroy and nothing happens. i kill people. i killed people. i killed her and nothing happened. how can that be? if i'm not a god how can that be?" -nero "qualis artifex pereo (what an artist perishes in me)." -nero
Hij leeft nog heb ik begrepen, alleen is hij niet meer te redden.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:25 schreef Laniboekje het volgende:
Die ikillyouall667 was iemand die eigenlijk buiten dat hele gebeuren in Finland staat, maar wel stond hij in contact met de dader. Maar is de dader nu echt dood? Of vecht hij nog voor zijn leven in het ziekenhuis?
Niet echt, hij was vastberaden om dood te gaan, dus die trekt zn eigen infuus eruit.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:34 schreef Laniboekje het volgende:
Stiekem wel een beetje jammer. Ik had graag gezien dat hij de gevolgen van zijn acties onder ogen had gezien.
Mocht hij het gehaald hebben heb ik het dan over hequote:Op woensdag 7 november 2007 20:42 schreef Laniboekje het volgende:
Ik denk niet meer dat hij in staat is om zijn eigen infuus eruit te trekken. Die zal wel in coma liggen of kunstmatig in coma gehouden worden met zulks ernstig hersenletsel.
poging tot zelfmoord was het. (en gelukt dus)quote:Op woensdag 7 november 2007 20:42 schreef liesell het volgende:
oh ik lees het al, hij heeft zich door zn hoofd proberen te schieten
Als hij nog bij bewustzijn zou zijn dan durf ik te wedden dat er een agent op hem staat te wachten om hem in te rekenen. Die gozer wordt echt wel in de gaten gehouden, no way dat hij sowieso een kans gaat krijgen om zijn infuus eruit te trekken,quote:Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mocht hij het gehaald hebben heb ik het dan over he
Misschien dat niet, maar geloof me maar dat je jezelf dood krijgt als je dat wil met zulke verwondingen already.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als hij nog bij bewustzijn zou zijn dan durf ik te wedden dat er een agent op hem staat te wachten om hem in te rekenen. Die gozer wordt echt wel in de gaten gehouden, no way dat hij sowieso een kans gaat krijgen om zijn infuus eruit te trekken,
Best interessant dat er eindelijk zo iemand nog in leven isquote:Op woensdag 7 november 2007 20:59 schreef Laniboekje het volgende:
Natuurlijk, dat zal ook wel lukken. Maar ik denk dat hij nu wel maximaal in de gaten gehouden wordt. Dus die kansen worden iets kleiner. Maar als hij het echt wil, dan lukt het hem ook wel. Ik denk alleen dat hij er niet op had gegokt om nu nog te leven. Too bad voor hem.
Er is er nog wel een die zo een school shooting overleefd hoor. Maar die zit zo een 112 jaar in de cel.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Best interessant dat er eindelijk zo iemand nog in leven isVolgend jaar on oprah
![]()
Of is ie nou wel dood? Ik hoor allemaal verschillende berichten.
Veel pubers vinden dat ze in een rotwereld leven en dat iedereen maar dood moet...er zijn weinig gekken die daadwerkelijk gaan moorden hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zal best wel met mn verkapte respect. Bang ervan hoef je niet te worden... wat moet fok zonder milagro's radicale statements
[..]
Je hebt duidelijk zijn tekst niet gelezen als je zegt dat het een standaard
deze wereld is verrot
En ja, go ahead en vertel mij ook ff dat ik een compleet gestoorde gek beni dont care.
Ja maar er zijn ook veel docu's vanuit de gevangenis opgenomen, ik vind het wel interessant om eens zo iemand te horen praten, of dat die iemand jaren later 'n boek schrijft ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Er is er nog wel een die zo een school shooting overleefd hoor. Maar die zit zo een 112 jaar in de cel.
ja hoor, rustig maar, jij bent ook een compleet gestoorde gekquote:Op woensdag 7 november 2007 20:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
Je hebt duidelijk zijn tekst niet gelezen als je zegt dat het een standaard "deze wereld is verrot" is. Ik heb best wel respect voor sommige delen van zijn tekst ja, alleen had hij niet een halve klas af hoeven knallen van mij. Blijkbaar is dit de enige manier waarop hij de aandacht krijgt, en dat heeft hij gekregen zoals we allemaal weten.
Sad but true.
Er zijn er wel meerderen, dat meisje van "I Don't Like Mondays" leeft ook nog steeds.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook veel docu's vanuit de gevangenis opgenomen, ik vind het wel interessant om eens zo iemand te horen praten, of dat die iemand jaren later 'n boek schrijft ofzo.
En is dat zo? Zijn er moordenaars van die schoolshootings die nog leven?Voor zover ik weet hebben ze zichzelf allemaal van kant gemaakt, toch?
Ja, die zijn er. Kipland Kinkel, 15 jaar, Amerikaan, die zit dus 112 jaar in de cel. Er zijn er nog een paar die het overleefd hebben maar dat waren dan geen kinderen, dat waren (jong)volwassenen die bijvoorbeeld naar school gingen om daar een massacre aan te richten.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook veel docu's vanuit de gevangenis opgenomen, ik vind het wel interessant om eens zo iemand te horen praten, of dat die iemand jaren later 'n boek schrijft ofzo.
En is dat zo? Zijn er moordenaars van die schoolshootings die nog leven?Voor zover ik weet hebben ze zichzelf allemaal van kant gemaakt, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |