abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54435276
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:27 schreef Koentje3 het volgende:
OMFG @ een vandaag..

Een vandaag liet sommige stukken uit z'n manifest wel zien, maar gaven aan dat zijn motief onduidelijk was ...!!? WTF heb ik hetzelfde manifest gelezen!??!

Nadat ze zeiden dat het motief onduidelijk was kwam er achteraan dat de jongen veel World of Warcraft speelde online, waarin gevochten werd tussen rassen etc.

Omg .. Zit nu echt te twijfelen hoe vaak ik door de media verkeerde informatie krijg voorgeschoteld...
ga jij morgen maar even níet naar school......
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54435297
een vandaag was een grote lacher en te triest voor woorden. Vond de hele rapportage een grote aanfluiting.
pi_54435347
Niks dan respect voor deze man! als ik aan een gun kon komen zou ik hem zou na doen!!!
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_54435419
je strijd tegen blokjes die vierkant zijn?
AFC AJAX
pi_54435464
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:37 schreef BonJovi het volgende:
je strijd tegen blokjes die vierkant zijn?
Nee ik strijd tegen mensen die tegen vierkantenblokjes zijn!!!
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_54435466
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef milagro het volgende:

[..]

ga jij morgen maar even níet naar school......
neenee ben morgen lekker dagje vrij
  Moderator woensdag 7 november 2007 @ 19:05:33 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54436108
Wat een flauwe reacties hier Allemaal ´ja finland is kut´ reacties Als dit in Amerika was gebeurd dan waren de rapen gaar geweest maar omdat het in Finland gebeurd is het opeens minder erg?
5 - 28 februari Thailand O+
pi_54436300
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef Disorder het volgende:
Oh internet. Je stelt me nooit teleur: http://www.lihavakissa.ne(...)216/1/sturmgeist.swf
ik moest lachen
pi_54436439
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:05 schreef MaJo het volgende:
Wat een flauwe reacties hier Allemaal ´ja finland is kut´ reacties Als dit in Amerika was gebeurd dan waren de rapen gaar geweest maar omdat het in Finland gebeurd is het opeens minder erg?
Als het in Amerika gebeurd was, had ook iedereen over wapenwetten zitten zeuren. Misschien zien ze nu in dat er iets (misschien wel iemand ) anders schuldig is.
  woensdag 7 november 2007 @ 19:21:52 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54436510
quote:
Oh internet. Je stelt me nooit teleur: http://www.lihavakissa.ne(...)216/1/sturmgeist.swf

Huilen dan.
  woensdag 7 november 2007 @ 19:29:21 #162
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_54436738
quote:

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_54436805
Ik vond het ook wel grappig... Terwijl het best ernstig is.

pi_54436873
quote:
precies
AFC AJAX
  Moderator woensdag 7 november 2007 @ 19:35:15 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54436902
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:19 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Als het in Amerika gebeurd was, had ook iedereen over wapenwetten zitten zeuren. Misschien zien ze nu in dat er iets (misschien wel iemand ) anders schuldig is.
Een tijd geleden bij die school in Amerika werd er een stuk serieuzer gereageerd. Ik bedoel ook niet het bespreken van wapenwetten enzo of de invloed van games, maar reacties als ´de rector had zijn eland geneukt´ enzo...
5 - 28 februari Thailand O+
pi_54437017
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef BonJovi het volgende:
http://nl.youtube.com/user/tanascheel

dat is een vriendin van die gast op youtube ze is ook best een freak.
Een van de reacties:
quote:
ThePsychopathicBitch | 7 november 2007
Tana THIS IS NOT YOUR FAULT. He was in love with you, you didnt love him, forget what he said, forget the "blood on your hands" thing. You didnt want him, you didnt love him. Its not fair. HE MADE HIS CHOICE. He was weak. This is NOT your fault. You are so much stronger than him.

FUCK YOU GUYS LEAVE HER ALONE
All zijn reacties op haar site zijn gewist geloof ik.
pi_54437157
Die bullshit reacties heb je meestal wel in het begin als het niet echt duidelijk is wat er allemaal gebeurd is maar de voorgaande pagina's heb ik toch ook wel normale reacties gezien hoor. Gewoon proberen samen uit te zoeken hoe en wat, zaten geen rare dingen tussen naar mijn mening.
pi_54437345
Dat 'blood on your hands' is wel verschrikkelijk zeg. Hoezo een manier van schuld aanpraten, dat meidje heeft er niets mee te maken.
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2007 @ 19:51:26 #169
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_54437364
quote:
He was in love with you, you didnt love him
Luddevuduh dus
pi_54437373
quote:
Wat wil je dat we doen? De Finse ambassade in de fik zetten?
pi_54437609
An unstable system is a system that is not stable
pi_54437716
En wat heeft dat te maken met dit topic?
pi_54437903
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:38 schreef milagro het volgende:

[..]

zijn motief is duidelijk compleet gestoord, net zoals hij zelf dus.

hoezo heeft hij best wel een punt, het is gewoon het standaard "deze wereld is verrot" gewauwel van een doorgedraaide gek.

ik word een beetje bang van je verkapte 'respect'
Zal best wel met mn verkapte respect. Bang ervan hoef je niet te worden... wat moet fok zonder milagro's radicale statements

Maar ik denk precies hetzelfde hierover wat hij schrijft :
quote:
Naturality has been discriminated through religions, ideologies, laws and other mass delusion systems. Individual, who is going through his/hers natural power process and trying to live naturally, but is being told that the way he acts or thinks is wrong and stupid, will usually have some reactions which might be considered as "psychological disorders" by the establishment.
Je hebt duidelijk zijn tekst niet gelezen als je zegt dat het een standaard "deze wereld is verrot" is. Ik heb best wel respect voor sommige delen van zijn tekst ja, alleen had hij niet een halve klas af hoeven knallen van mij. Blijkbaar is dit de enige manier waarop hij de aandacht krijgt, en dat heeft hij gekregen zoals we allemaal weten.

Sad but true.

En ja, go ahead en vertel mij ook ff dat ik een compleet gestoorde gek ben i dont care.
Lambo of Rekt
pi_54437904
niets
pi_54438079
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zal best wel met mn verkapte respect. Bang ervan hoef je niet te worden... wat moet fok zonder milagro's radicale statements

Maar ik denk precies hetzelfde hierover wat hij schrijft :
[..]

Je hebt duidelijk zijn tekst niet gelezen als je zegt dat het een standaard "deze wereld is verrot" is. Ik heb best wel respect voor sommige delen van zijn tekst ja, alleen had hij niet een halve klas af hoeven knallen van mij. Blijkbaar is dit de enige manier waarop hij de aandacht krijgt, en dat heeft hij gekregen zoals we allemaal weten.

Sad but true.

En ja, go ahead en vertel mij ook ff dat ik een compleet gestoorde gek ben i dont care.
Ik zal niet zeggen dat je een compleet gestoorde gek bent, maar die denkwijze die hij erop nahoud is echt niet iets unieks. Veel, heel veel mensen denken zo, of proberen zo te denken en te filosoferen. Ik heb ook respect voor mensen die zo denken en er proberen naar te leven.
Jammer dat er dan weer mensen zijn die denken alles beter te weten als de 'meelopende massa', en zich verheven voelen boven de mensheid, en daar ook naar gaan handelen. Grootheidswaanzin e.d.
Zo gauw je ook maar denkt dat je beter bent als een ander door zo te denken, of dat je anderen daarvoor af mag schieten, ben je inderdaad compleet geschift en mag je van mij ter plekke kapot vallen.
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')