Een efemeride is een boek met tabellen waarin je de standen van de planeten kunt opzoeken voor bepaalde dagenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:17 schreef nokwanda het volgende:
Senesta, wat is een efemeride?
volgende week maandagquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:18 schreef senesta het volgende:
Ik hoorde zoiets op FOK!radio gisteravond.
Vervelend die hechtingen, wanneer mogen ze er weer uit?
Goedemiddag.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Een efemeride is een boek met tabellen waarin je de standen van de planeten kunt opzoeken voor bepaalde dagen
Inderdaad nogal een verhaal voor een 4-jarigequote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef senesta het volgende:
Gisteren zit Samara spontaan in de auto te vertellen dat haar vader en moeder een keer dood gingen en dat zij daarna dood was gegaan en dat ze toen bij ons is gekomen.
Nogal een verhaal voor een meisje van 4 niet
Hallo,quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Klopt. Vroeger zat ik op een astrologiecursus en moesten we alles nog met de hand uitrekenen en dan had je ook zo'n boek nodig. Heb er ergens nog een als het goed is.
13:30!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad nogal een verhaal voor een 4-jarigeJe vraagt je toch af hoe ze bij zulke verhalen komen
Ik heb me vandaag uitgeslapen tot 13:30, ik kwam mijn bed gewoon niet uit en het liefst bleef ik de hele dag liggen maar alsnog opgestaan.
Zo, da's een pittige cursus dan. Van mij is erg lang geleden hoor en doe er niets meer mee, zonde eigenlijk. Ben nu veel meer bezig met edelstenen en de werking daarvan maar ook daar kom je wel astrologie in tegen. Je hebt er dus veel aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Hallo,
Ik doe ook een cursus astrologie, ik zit nu in mijn derde jaar![]()
Doe je nog wel eens iets met astrologie?
Geen hoofdpijn nuquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:36 schreef senesta het volgende:
[..]
13:30!!![]()
Heb je geen hoofdpijn nu dan?
Dat krijg ik altijd als ik te lang slaap.
Hello my darlingquote:
hey youquote:Op donderdag 15 november 2007 08:46 schreef vamperotica het volgende:
ja... Dat achterlijke weer.... Het zou verboden meoten worden
Ja druk helaas, kan niet meer fokken op het werkquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:14 schreef senesta het volgende:
Hoi!
Leuk je weer te zien/horen Metro
gesneden tijdens het koken. morgen mogen de hechtingen eruit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:39 schreef Metro2005 het volgende:
aloa
Lelijke plek op je duim sara, hoe komt dat?
Moet vooral veel de weg op naar klanten toe en als ik op de zaak ben is het te druk om te fokken vaakquote:Op zondag 18 november 2007 13:40 schreef senesta het volgende:
Ja, het gaat prima met mij, beetje druk, soms een beetje te druk.
Maar ik vermaak me prima![]()
Kun je helemaal niet meer fokken op op je werk of alleen nu niet meer door de drukte?
Tssssssss!quote:Op zondag 18 november 2007 16:16 schreef Metro2005 het volgende:
Moet vooral veel de weg op naar klanten toe en als ik op de zaak ben is het te druk om te fokken vaak![]()
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:11 schreef Topspin het volgende:
Goede middag,
Gisteren verjaardag gehad van grootmoeder die 95 is geworden, hele huis vol familie en wat biertjes gedronken. Zaterdag wezen stappen en volgende zaterdag weer stappen, morgen kapper en dan proberen om verder actie in te voeren.
Vaker de deur uitPlannen om sporten op te pakken in de sportschool zijn nog aanwezig. Heb al iemand om mee te gaan dus dat is beter dan in mijn uppie. Passief leven is iets wat gewoon gaat tegen zitten, ik kan niet blijven zitten en niksen.
Gisteren 3 uur op de verjaardag geweest en zaterdag 4 uur weg geweest en ineens is thuis komen ook aangenamer, het thuis zitten meer waarderen bij het vaker uit de deur zijn dus
Voelt ook goedquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef draculettetje het volgende:
even niet bijgelezenmaar wel een update van deze kant
gister bij revalidatie arts geweest en het komt op het volgende neer:
medicatie even niet verder afbouwen ivm opbouw hydrotherapie
herstel gaat langzaam maar is nog steeds in gang
voet/been nog wel (te) dik. de natuur tot februari de kans geven zich te herstelle (hopelijk door hydrotherapie)
zo niet terug naar pijnpoli (anesthesie) om overleg mannitol infuus![]()
tot zover even kort maar krachtig
werk heb ik het maar even niet over komen er alleeen maar boze en gefrustreerde woorden over uit![]()
Ook vanuit hierquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef draculettetje het volgende:
voet/been nog wel (te) dik. de natuur tot februari de kans geven zich te herstelle (hopelijk door hydrotherapie)
werk heb ik het maar even niet over komen er alleeen maar boze en gefrustreerde woorden over uit![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:36 schreef Topspin het volgende:
Topspin is een nieuwe start, topspin is iets dat bij tennis gebruikt wordt om de bal een versnelling te geven. Topsin is om sneller te gaan dan normaal
Dromenvanger staat de komende tijd op inactief dus. Wie weet voorgoed.
Net op rtl-7 een stuk over een mogelijke 3e wereldoorlog, olie raakt op en china en de vs leveren wapens aan gebieden die olie leveren, ze geven elkaar al de schuld en het schijnt dat het straks helemaal uit de hand gaat lopen wanneer de olie-prijs nog verder gaat stijgen.
Tien krejatieve jaren heet de expo.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:50 schreef Topspin het volgende:
Beterschap en succes drac
Mousy31, mijn hond is ook ongeduldig als het op wandelen aankomt, dan wil ik mijn schoenen zoeken en loopt hij me constant voor de voeten.
Tentoonstelling over de jaren 70, gaat het dan voornamelijk om de flower power tijd of is er iets anders dat de nadruk krijgt?
Nee, 's morgens. De rest van het dagprogramma duurde verder ook de hele dag. Heb jij ook geprobeerd me te bellen? Sorry als ik niet opnam.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:16 schreef draculettetje het volgende:
dank allemaal voor deen wensen! Altijd even fijn!
Een nieuwe start voor topspin klinkt toch ook zeer aangenaam in de oren! You Go!
@ nok was je zeker in de avond bij het museum ?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 08:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, 's morgens. De rest van het dagprogramma duurde verder ook de hele dag. Heb jij ook geprobeerd me te bellen? Sorry als ik niet opnam.
De foon is tig keer overgegaan en voor jou had ik wel willen opnemen. Maar er waren ook een paar mensen die ik helemaaaaaal niet wilde horen en die belden ook. Dus ik had em eruit getrokken.
Ik zal je even mijn nieuwe mobiele nummer mailen. Dat is makkelijker en goedkoper.
inderdaadquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:34 schreef senesta het volgende:
Leuk Sara!
Er is best een stuk vanaf of niet?
de kapster betekent niks voor mequote:Op vrijdag 23 november 2007 18:38 schreef Topspin het volgende:
Dus een nieuwe verliefdheid is een feit?
Je moet meedoen met guiness book of records.
Sararaats met het record aantal verliefdheden. Huidige stand 12,394.
Oeh oeh, het was van achteren knippen en van voren dweilenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
inderdaad
de kapster is een lekker ding
Dat heb je ondertussen al vaker beweerdquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
de kapster betekent niks voor me
Sophie Davant is the one and only
je moet niet gaan lopen voor me.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh oeh, het was van achteren knippen en van voren dweilen![]()
Ja, ik ga al, ik ben een beetje melig
Volle maan schijnt wel dergelijk iets met mensen te doen, dat geloof ik ook welquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef Topspin het volgende:
Even wat anders. Is het vandaag volle maan of komende dagen volle maan? Buiten staat een redelijk ronde en volle maan. Zou het daarom komen dat ik vandaag weer een beetje levendiger en drukker begin te worden of is het puur toeval?
Sowieso buiten dat typische in de lucht, wolken maar geen dichte bewolking, kleinere wolken niet gestapeld over elkaar maar naast elkaar met tussenliggende open ruimtes die een soort patroon vormen alsof het een schilderij is, daar een paar wolken die niet samen gevoegd zijn, vervolgens een stuk open hemel en dan de maan die fel schijnt.
De wolf zit weer eens in het weer en hoe ik het aanvoel merk ik het op mijn eigen toestand.
Ik merk utquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Volle maan schijnt wel dergelijk iets met mensen te doen, dat geloof ik ook wel
Oeh, jij sleept vanavond een vrouw aan haar haren mee je hol in?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:26 schreef Topspin het volgende:
[..]
Lang leve het wilde bestaan![]()
De oermens komt naar voren
Ik sleep de Godin van de nacht mee naar bed waar ik virtuele seks mee ga hebben, ze bestaat niet echt maar is wel aan te raken en de borsten kun je echt wel voelen en je kunt echt klaarkomen en kinderen met haar kinderen krijgen, alsnog bestaat ze niet in deze realiteit, wil je haar leren kennen dan moet je meer films kijkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh, jij sleept vanavond een vrouw aan haar haren mee je hol in?![]()
![]()
Ga je nog leuke dingen doen dit weekend?
Gezellig samen een biertje pakken, klinkt goed.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:36 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik sleep de Godin van de nacht mee naar bed waar ik virtuele seks mee ga hebben, ze bestaat niet echt maar is wel aan te raken en de borsten kun je echt wel voelen en je kunt echt klaarkomen en kinderen met haar kinderen krijgen, alsnog bestaat ze niet in deze realiteit, wil je haar leren kennen dan moet je meer films kijken
Morgen kroeg pakken om 14:00 tot 17:00, een stuk over 10 bier drinken met een vriend waar ik de laatste tijd steeds beter mee weet op te schieten, het idee dat die jongen niet al teveel last heeft van een reputatie die hij in stand wilt houden. Zomaar even wat drinken, wat bier en jagermeister, daarna pizza met liter wijn en vervolgens naar huis om neer te ploffen op de bank of hier nog ff te kijken.
Ga jij nog wat doen??? Wilde seks in de Ardennen of zomaar bescheiden hand in hand door het land?
Is toch fijn dat je weet wat je gaat doen of niet soms? Ik spreek de laatste tijd 1 week van te voren af zodat ik weet dat ik de volgende week iets ga doen, beter dan op het laatste moment erachter komen dat er iets staat te gebeuren.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Gezellig samen een biertje pakken, klinkt goed.
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen, beetje leren, beetje lezen, morgenavond krijgen we visite![]()
Zondag verjaardag.
Hmm eigenlijk weet ik al redelijk wat ik ga doen geloof ik
The 10th kingdom (waar is al 3 jaar naar op zoek wasquote:Op zondag 25 november 2007 11:29 schreef senesta het volgende:
Hoi Metro,
Welke dvd's heb je gekocht?
ik citeer even de achterkant van het hoesje:quote:Op zondag 25 november 2007 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Waar gaat the tenth kingdom over?
hehe ja nou hier heb je wel heel veel geduld voor nodigquote:Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt als my kinda' movie. Alleen het geduld om ervoor te gaan ziten ontbreekt me altijd.
quote:Op zondag 25 november 2007 20:02 schreef draculettetje het volgende:
ik heb mijn JURK gevonden!
Succes met je vloer!!quote:Op zondag 25 november 2007 14:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik citeer even de achterkant van het hoesje:
Aan de rand van de menselijke wereld ligt een portal welke leidt naar de negen koninkrijken. Een fantastisch land waar sprookjes opnieuw uitgevonden worden... en niet altijd ophouden met een en-ze-leefden-nog-lang-en-gelukkig einde.
Een boosaardige koning heeft Prins Wendell verdoemd tot het leven als een hond. Zijn doel om de troon te heroveren brengt hem bij de portal van het tiende koninkrijk: Central park, new york city. Met de hulp van de mooie virginia en tony vecht hij zich een weg door de slechte paralelle wereld vol trollen, goblins en andere sprookjesfiguren.
[ afbeelding ]
speelduur: 466 minuten![]()
En ik heb een beetje last van een wegrottende vloer![]()
![]()
Gaat weer flink geld kosten ben ik bang:
houten vloer rot weg
3 juli! ha haquote:
Zal de datum vast in de agenda zetten.quote:Op maandag 26 november 2007 15:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
3 juli! ha ha
heb nog geen foto van
8 dec naar winkel om nog eens aan te doen en dan maten op te nemen......
quote:Op maandag 26 november 2007 16:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal de datum vast in de agenda zetten.
Dat klinkt goed Sara.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:45 schreef sararaats het volgende:
@senesta: ik heb gestemd maar heb niet alles ingevuld.
ben echt nog te weinig op het forum te vinden, heb een leven weet je
life goes on en zeker bij mij
goed dank jequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Sara.
Hoe gaat het met je opleiding sterrenkunde?
Sterrenkunde is toch ook wel iets wat ik zelf in de toekomst ook zou willen gaan doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed dank je
had vorige dinsdag les in de ZOO van Antwerpen (Planetarium) coördinaten is echt nie simpel but hey, ik weet de sterren nu wel liggen
lang geleden dat ik yvonne nog in dit topic gezien heb
don't worry, ik heb een nieuwe liefde maar het is nog een crush. er staat ergens in dit topic een collage van haar.
Sara
Ik had beloofd hier even de linkjes neer te zetten van de FOK!awards en toen was Sara er.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef nokwanda het volgende:
ah, ben je hierheen gevlucht, Senesta
Ik ook. Heb genoeg pogingen gewaagd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had beloofd hier even de linkjes neer te zetten van de FOK!awards en toen was Sara er.
Het is hier eng rustig de laatste tijd![]()
Hoor je nog wel eens wat van Mirage?
Ik ben benieuwd hoe het met haar en Oversight gaat.
Dat kan ik me voorstellen, en telefoon in huis is ook meteen zo "binnen" vind ik altijd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook. Heb genoeg pogingen gewaagd.
iets met chello en zo. En ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook erg slecht te bereiken ben de laatste tijd. Nieuwe foon waarvan haast niemand het nummer heeft en de huisfoon die ik er gewoon uittrek als ik thuis kom. Ik bel voor mijn werk heel erg veel en dan kan ik 's avonds eigenlijk geen foon meer horen.
yep, ik heb een verrekijker en een eenvoudige telescoop.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Sterrenkunde is toch ook wel iets wat ik zelf in de toekomst ook zou willen gaan doen.
Het boeit me wel.
In de ZOO van antwerpen, tof zeg![]()
Heb je zelf ook al materialen om sterren te kijken?
ja daarom laat ik hem ook ombouwen voor 50,- euro, dan kan je ook gedownloade games en spellen spelenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:11 schreef senesta het volgende:
We hebben ervoor gespaart met z'n allen, dus toen hij uitkwam hebben we hem meteen gekocht.
Wiisport is ook erg leuk![]()
Het is alleen jammer dat de spellen altijd zo duur zijn.
Net zoals je mensen kunt ombouwen kun je ook spelcomputers ombouwenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:11 schreef senesta het volgende:
We hebben ervoor gespaart met z'n allen, dus toen hij uitkwam hebben we hem meteen gekocht.
Wiisport is ook erg leuk![]()
Het is alleen jammer dat de spellen altijd zo duur zijn.
Ach ja, dromen moet je houden he?quote:Op zondag 2 december 2007 15:01 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer
ik ben echt een goddamn luierik
ik droomde lekker over m'n française
Ik had het idee dat je toch lekker bezig was de laatste tijd, de schrijfcursus en de uitjes met vriendenquote:Op zondag 2 december 2007 14:59 schreef Topspin het volgende:
Vaak val ik in de herhaling, maar het gaat erom dat ik actief blijf, niet uren lang stil zitten vooruit kijken en wachten. Iets zoeken om te doen en vervolgens afleiding. De methode om beter te voelen. Kan geen enkele gedragstherapie of medicijn tegenop
Actie leidt tot reactie en dan is de reactie van actie dat het leven in het heden geleeft wordt door het heden op te vullen met inhoud. Sport, spel, sociaal bezig zijn, uitgaan en dan werk studie en ga zo door.
Dus wat me te doen staat is inhoud geven aan het bestaan. Andere inhoud dan blijven filosoferen want dat schiet niet altijd even veel op.
Het is inderdaad actiever nu maar nog steeds teveel tijd voor mezelf en dan is dat weer een kwestie van iets zoeken om de tijd anders op te vullen. Alles zelf in de hand denk ik dus ook, ook wanneer ik mezelf minder credit geef omdat ik niet bereikt heb wat ik als 20-jarige had willen bereiken in het leven. Kan dan beter mezelf de credit geven dat ik ben opgegroeid tot volwassen persoon die meer handelt met enig verstand die de veilige haven kiest inplaats van de ijsberg.quote:Op zondag 2 december 2007 15:11 schreef senesta het volgende:
Ik had het idee dat je toch lekker bezig was de laatste tijd, de schrijfcursus en de uitjes met vrienden![]()
Dat klinkt toch allemaal erg positief.
Ach en af en toe een dag er tussen dat het wat minder is is denk ik heel normaal![]()
En doen is soms inderdaad beter dan denken
Ik vind het helemaal niet vervelend om te lezen hoorquote:Op zondag 2 december 2007 15:33 schreef Topspin het volgende:
[..]
Het is inderdaad actiever nu maar nog steeds teveel tijd voor mezelf en dan is dat weer een kwestie van iets zoeken om de tijd anders op te vullen. Alles zelf in de hand denk ik dus ook, ook wanneer ik mezelf minder credit geef omdat ik niet bereikt heb wat ik als 20-jarige had willen bereiken in het leven. Kan dan beter mezelf de credit geven dat ik ben opgegroeid tot volwassen persoon die meer handelt met enig verstand die de veilige haven kiest inplaats van de ijsberg.
Dan is het zo dat ik nu ambities moet bijstellen en opnieuw moet beginnen, een nieuwe start en het oude vergeten. Weet alleen nog niet goed wat mijn ambities zijnAmbitie om te leven en niet de ambitie om op te geven is dan iets dat gelukkig wel is. De ambitie om te leven tot het eind zorgt vanzelf voor profijt, gooi ik de handdoek in de ring zoals wel eens gebeurde dan stopt het op alle vlakken.
Genoeg over mij, hoe is het met Senesta dan? Hoe bevalt het modschap bijvoorbeeld? Nog steeds zin erin en hoe gaat het met kinderen?
Leukquote:Op zondag 2 december 2007 15:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet vervelend om te lezen hoor![]()
Ambitie's zijn altijd wel goed denk ik zolang ze niet meteen de zin van je leven worden.
Ik vind het modden nog enorm leuk![]()
En met de kids gaat alles goed, druk met alles rondom sinterklaas![]()
Mijn pietje:
[ afbeelding ]
Nee nog nooit gehadquote:Op zondag 2 december 2007 18:13 schreef Topspin het volgende:
Denk dat het rond de 15-20 graden is daar in Barcelona?
Hoegaarden Rose smaakt niet echt als bier maar eerder als frisdrank of erg zoete wijn, af en toe lekker tussendoor. Je proeft wel dat er alcohol inzit maar echt naar bier of wijn smaakt het niet. Cassis achtig maar dan met alcohol bijsmaak
Hou je ook niet van corona of desperado of heb je dat nog niet gehad?
Bitter bier lust ik overigens ook niet meer, vroeger vaker brand gekocht maar dat bier is me iets te bitter op dit moment. Heineken is het tegenwoordig wat ik drink en af en toe grolsch.
Jemig, dat is ook watquote:Op zondag 2 december 2007 18:14 schreef sararaats het volgende:
opmerkelijk bericht:
Pastoor is kelk kwijt
WUUSTWEZEL - Kerkgangers merkten donderdagochtend op dat er was ingebroken in de kerk van het centrum. Dieven drongen binnen via de zijdeur langs het kerkhof. Ze ontmantelden de geluidsinstallatie, maar lieten die staan. De sacristie werd overhoop gehaald en namen de kelk van pastoor Peter Gysbrechts en wat kleingeld mee. Ze probeerden ook enkele offerblokken open te breken. (vw)
bron: De Gentenaar van 23 november 2007
Is wel gezond zoquote:Op zondag 2 december 2007 18:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee nog nooit gehad![]()
Wijn vind ik ook niet lekker, ik drink heeeeel af en toe een glaasje bessen met heel veel ijs![]()
Maar ik heb al 1,5 jaar een fles liggen die nog niet voor helft leeg is.
Klopt, TRU kan me niet zo erg meer boeien, ook de SC niet, veel van hetzelfde, nofi, geen verwijt aan de mods dit hoor!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
lang geleden dat ik yvonne nog in dit topic gezien heb
toch leuk je nog eventjes te zien in het topic.quote:Op maandag 3 december 2007 09:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt, TRU kan me niet zo erg meer boeien, ook de SC niet, veel van hetzelfde, nofi, geen verwijt aan de mods dit hoor!
Maar na de zoveelste die gelooft dat hij/zij paard, wolf, schaap, oorworm is geweest en na de zoveelste ik-kijk-niet-kritisch-want-ZIJ-denken-anders-en-jij-kan-dat-niet-puh posts ben ik alleen m'n schouders nog aan het ophalen.
Alleen het scepsistopic volg ik nog
hihi....quote:Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef draculettetje het volgende:
mn schouders hebben echt spierpijn ofzo door de wii!
ha ha
3 lopen, een in de buggy en een in de draagzak.quote:Op maandag 3 december 2007 12:55 schreef vamperotica het volgende:
Pfff.... Kan er iemand die wind buiten even uit zetten??
Ben kapot... Fietsen deed al errug veel pijn, maar met die pokkewind is het helemaal au!!
Ben toch ook wel aan het piekeren hoe het straks moet ( kids naar school brengen enzo) als nr 5 geboren is...
T is ongeveer 20 minuten lopen (da's alleen nog heen). Nou ja.... Als het net zo gaat als met de vorige bevallingen ben ik snel weer op de been... dus we zien wel!
Oe...Ja een Nanny!!quote:Op maandag 3 december 2007 14:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
3 lopen, een in de buggy en een in de draagzak.
Handig he, 5 kinderen. Take a nanny
Herkenbaarquote:Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef draculettetje het volgende:
mn schouders hebben echt spierpijn ofzo door de wii!
ha ha
Heb soms het idee dat het over een groter deel van het forum zo is dat het aan het inslapen is, dan kom ik vaker topics tegen die al meerdere keren de revue hebben gepasseerd en dan denk ik van, volgens mij wordt het steeds moeilijker om verse frisse vernieuwende topics te vinden als er al 55 miljoen berichten in de database staan. De encyclopedie bevat ook maar een beperkt aantal onderwerpen net zoals het woordenboek maar een beperkt aantal woorden kent.quote:Op maandag 3 december 2007 09:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt, TRU kan me niet zo erg meer boeien, ook de SC niet, veel van hetzelfde, nofi, geen verwijt aan de mods dit hoor!
Maar na de zoveelste die gelooft dat hij/zij paard, wolf, schaap, oorworm is geweest en na de zoveelste ik-kijk-niet-kritisch-want-ZIJ-denken-anders-en-jij-kan-dat-niet-puh posts ben ik alleen m'n schouders nog aan het ophalen.
Alleen het scepsistopic volg ik nog
Hoeveel kinderen ben je van plan te creeren?quote:Op maandag 3 december 2007 14:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe...Ja een Nanny!!
T gaat me eigenlijk om het lopen zelf... die eerste paar weken... En nu de laatste paar.
Merk dat bekken en rug t niet echt fijn meer vinden..
Nope.... Daar is de middelste te eigenwijs voor.... Ik moest "vroeger" met zoessie alleen de straat maar uit en dat zorgde al voor enorme problemen!quote:Op maandag 3 december 2007 14:30 schreef nokwanda het volgende:
Oudste kunnen niet samen met middelste?
Deze wind hoort bij de tijd van Sinterklaasquote:Op maandag 3 december 2007 17:51 schreef draculettetje het volgende:
ik heb wel geprobeerd die wind uit te zetten maar da;s nie helemaal gelukt!
Keb er al 4... Nr 5 is op komstquote:Op maandag 3 december 2007 15:11 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen ben je van plan te creeren?
In ieder geval hoef je je geen zorgen te maken dat je als bejaarde eenzaam gaat sterven in de verre toekomst
En hoeveel gaan er na nummer 5 nog komen ?quote:Op maandag 3 december 2007 18:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Keb er al 4... Nr 5 is op komst
was heus niet alleen mijn schuld! Al kan ik me wel voorstellen dat het verlopig geen oplossing is......quote:Op maandag 3 december 2007 17:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nope.... Daar is de middelste te eigenwijs voor.... Ik moest "vroeger" met zoessie alleen de straat maar uit en dat zorgde al voor enorme problemen!![]()
Ow.... En de oudste twee hebben er een zusje bij Wel wat te vroeg ( 13 januari uitgerekend) maar volgens mij ging alles goed! Ze zijn er nu heen....
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:00 schreef draculettetje het volgende:
@DW ja ik vind het echt geweldig! al vind ik het nog wel eens moeilijk om alles zittend te doen.....
ps3 had men hier ook wel gewild maar dat doet ie maar met zn foon ofzo
haha zoiets jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
Dat deze te duur is en dat hij met een bepaalde actie ("gratis Playstation bij abo"?) die er maar dan bij doet.
En met "men" bedoel je dan je partner of je kid(s)?
Tsssss...Jij bent zo onderhand wel aan de beurt hoor!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha zoiets ja
wij zijn beetje erg wat betreft de hebbe dingetjes op dat gebied.
Over het algemeen speelde we meer met de game cube dus was het naast dat de wii goedkoper was een logische stap dat we voor de wii gingen.
Als meneer dan zoooooo graag nog een ps3 wil is het eventueel mogelijk om dat bij een abo van zijn foon te doen,
of hij moet heeeeel hard sparen ha ha
ow ik heb geen kids hoor, daar zorgt mijn zoessie over het algemeen voor![]()
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef vamperotica het volgende:
Er was iets met gamecubespellen en wii geloof ik....
hihi ja da's goedquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef nokwanda het volgende:
Ja zeg.. als jij eenmaal keurig getrouwd bent dan sturen we toch wel eventjes meneer dominee langs om je uit te leggen dat er wel voortgepland moet worden.
Als je dat bij mij maar laat.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef nokwanda het volgende:
Ja zeg.. als jij eenmaal keurig getrouwd bent dan sturen we toch wel eventjes meneer dominee langs om je uit te leggen dat er wel voortgepland moet worden.
Gek genoeg is het wel de natuur waar je je aan onttrekt. Hoewel ik het ook liever geen tweede keer doe.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als je dat bij mij maar laat.
Voor geen goud in deze hele wereld ga ik op deze overvolle planeet de mensheid een handje helpen met het voortzetten van hun bestaan. Ever!
Yup. Dat klopt. Ik steig boven mijn natuur uit als het ware.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:14 schreef nokwanda het volgende:
Gek genoeg is het wel de natuur waar je je aan onttrekt. Hoewel ik het ook liever geen tweede keer doe.
Je weet het maar nooit inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:32 schreef Metro2005 het volgende:
@ Darkwolf, kinderen doen mij ook echt niks maar misschien komt dat later nog![]()
want?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zal niet zeuren als Afrika oid gecastreerd wordt.
excuse me??????????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 5 december 2007 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zal niet zeuren als Afrika oid gecastreerd wordt.
zomaar zonder eigen keus? nog op een bepaalde leeftijd?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:59 schreef nokwanda het volgende:
ow nou, dat vond met helemaal niet zo onnatuurlijk om toe te passen in gebieden waarvan "men" vond dat het overbevolkt was met volkeren die men liever weg wilde hebben. In de eerste helft van vorige eeuw steriliseerde men bijvoorbeeld en masse Aboriginal vrouwen
Die ziektes.... Die gaan het nooit leren nee.... Beetje mensen lastig vallen die al zo verzwakt zijn.... Die in veel gevallen geen kant op kunnen.... Laat ze de westerse wereld maar eens komen vervelen.....quote:Op woensdag 5 december 2007 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
Bodemloze put vol ziektes die het, kijkend naar het verleden en heden, nooit gaan leren.
Nee, ik bedoel dat ze ervoor kiezen geen condooms te gebruiken.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die ziektes.... Die gaan het nooit leren nee.... Beetje mensen lastig vallen die al zo verzwakt zijn.... Die in veel gevallen geen kant op kunnen.... Laat ze de westerse wereld maar eens komen vervelen.....
Dat bedoel je toch?
Dat was ongeveer de redenatie van de koloniserende Europeanen toen ze dat bij andere volkeren deden en niet wilde erkennen dat dat genocide was. Tegelijk waren wel de bestaande structuren die dat gedrag en de gevolgen moesten voorkomen al naar de maan geholpen omdat die zogenaamd niet geciviliseerd waren. Wel handig als er economische belangen kleven aan het niet functioneren van een andere samenleving om dat dan subtiel in stand te houden, met als gevolg dat anderen vrij ongenuanceerd dit soort dingen gaan roepen die behoorlijk hard en zwaar beledigend zijn voor sommigen onder ons (ik vat het persoonlijk wel zo op, en dat weet je best).quote:Op woensdag 5 december 2007 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
Bodemloze put vol ziektes die het, kijkend naar het verleden en heden, nooit gaan leren.
Zo jong mogelijk. Kindjes afnemen in the outback, in nonnentehuizen stoppen en dan zodra ze geslachtsrijp zijn onder het mes.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zomaar zonder eigen keus? nog op een bepaalde leeftijd?
ik zou er toch niet aan moeten denken dat het verplicht moet,
laat staan onder die omstandigheden
Velen zijn christelijk en hebben minstens een eeuw niets anders gehoord dan dat dat niet mag. Tot op de dag van vandaag predikt de paus tegen condoomgebruik. Onthouding is de enige andere optie waar een mens geen gebruik van maakt.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ze ervoor kiezen geen condooms te gebruiken.
Ow je bedoeld die grote meneren waar iedereen naar moet lusiteren die verteld dat dat allemaal onzin is.... Die ziektes enzo.... En dat je je leven vaak niet veilig bent als vrouw zijnde ( en al helemaal niet als je over condooms begint...)quote:Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ze ervoor kiezen geen condooms te gebruiken.
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow je bedoeld die grote meneren waar iedereen naar moet lusiteren die verteld dat dat allemaal onzin is.... Die ziektes enzo.... En dat je je leven vaak niet veilig bent als vrouw zijnde ( en al helemaal niet als je over condooms begint...)
De percentages zijn daar toch heel wat hoger.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Velen zijn christelijk en hebben minstens een eeuw niets anders gehoord dan dat dat niet mag. Tot op de dag van vandaag predikt de paus tegen condoomgebruik. Onthouding is de enige andere optie waar een mens geen gebruik van maakt.
En weet je wat? OOK HIER kun je HIV geinfecteerd raken als je geen condoom gebruikt. Raar he!
En dus is eht de oplossing om de slachtoffers maar af te slachten? Ow ja... vandaar SLACHT OFFERquote:Op woensdag 5 december 2007 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De percentages zijn daar toch heel wat hoger.
En ik weet wel dat het de regering is, als die eens afgezet zou worden zou beter zijn ja. Maar nu kun je er helemaal niets mee en wordt het alsmaar erger.
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De percentages zijn daar toch heel wat hoger.
En ik weet wel dat het de regering is, als die eens afgezet zou worden zou beter zijn ja. Maar nu kun je er helemaal niets mee en wordt het alsmaar erger.
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, t was misschien wat ongenuanceerd en ik zou het niet eens ove rmn hart kunnen verkrijgen om zoiets te doen [afbeelding]
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dus is eht de oplossing om de slachtoffers maar af te slachten? Ow ja... vandaar SLACHT OFFER
hehehehe nee hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 19:13 schreef nokwanda het volgende:
En? mag je mee in de zak naar Spanje met een leuke Pietin?
Ja maar in dit geval kan ik me er wel iets bij voorstellen, en zou ik het eerlijk gezegd ook wel willen doenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:34 schreef nokwanda het volgende:rituele chokoklaasmoord. Lekker dan.
Hadden we het net over genocide enzo. Dit is wel een erg kinky twist.
Yeah ik wordt guardian angelquote:Op woensdag 5 december 2007 23:09 schreef nokwanda het volgende:
Vond op een weblog van een bekende een leuk linkje dat hier in TRU wel thuis hoort.
http://www.quizgalaxy.com/quiz.php?id=81
ha ha ligt eraan wat voor etenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:50 schreef Metro2005 het volgende:
chocolade fondueis dat lekker? lijkt me echt vet ranzig, al je eten in chocola gewikkeld?
![]()
mogge allemaal
oo ik dacht dat je je vlees erin moest dopenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ligt eraan wat voor eten
je moet het eigenlijk zien als toetje (op 1 of andere manier werkt dat bij mij niet)
maar met aardbeien, lange vingers, cake, oliebollen heb ik ook ooit gedaan
spekjes, mandarijn partjes, slagroomsoesje en zo kan ik nog wel even door gaan
Ha! Was je echt helemaal eerlijk? Ben je echt zoooooooo braaf?quote:Op donderdag 6 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Yeah ik wordt guardian angel
Er is maar een ding dat ik lekker vind met chocolade en dat is een melkchocolade bosche bol. En dan ook nog alleen als ik hem volgens mijn eigen systeem uiterst ranzig kan opeten.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
oo ik dacht dat je je vlees erin moest dopen![]()
Maar met die dingen die je opnoemt is het wel lekkerhmmm
Jaaaah!! (maar doe mij maar puur...) En dan eerst de slagroom eruit , dan het deeglaagje en dan de chocoquote:Op donderdag 6 december 2007 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is maar een ding dat ik lekker vind met chocolade en dat is een melkchocolade bosche bol. En dan ook nog alleen als ik hem volgens mijn eigen systeem uiterst ranzig kan opeten.![]()
Dat blijkt nogal een kunst te zijn. Ik draai dat ding ondersteboven en hap er dan de eerste hap af om de opening te geven voor de rest. Maar ik bijt niet vol. Ik trek er een deel af. In het midden zit een gat. Mijn collega zag het me laatst doen en dacht: dat kan ik ook. Ze beet vol in het ding waarna de slagroom overal zat , vooral IN haar neus
jaha maaar ik ben wel altijd misselijk na zo'n dingquote:Op donderdag 6 december 2007 20:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jaaaah!! (maar doe mij maar puur...) En dan eerst de slagroom eruit , dan het deeglaagje en dan de choco
En dit alles natuurlijk gewoon met de vingertjes
Bosche bollenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is maar een ding dat ik lekker vind met chocolade en dat is een melkchocolade bosche bol. En dan ook nog alleen als ik hem volgens mijn eigen systeem uiterst ranzig kan opeten.![]()
Dat blijkt nogal een kunst te zijn. Ik draai dat ding ondersteboven en hap er dan de eerste hap af om de opening te geven voor de rest. Maar ik bijt niet vol. Ik trek er een deel af. In het midden zit een gat. Mijn collega zag het me laatst doen en dacht: dat kan ik ook. Ze beet vol in het ding waarna de slagroom overal zat , vooral IN haar neus
Japanse vlag?quote:Op maandag 10 december 2007 16:22 schreef nokwanda het volgende:
druk aan het werk en ben moe. Verkeerde tijd van de maand
Die kende ik nog nietquote:
quote:
Wanneer kom je me ophalen om te gaan stappen dan?quote:Op maandag 10 december 2007 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moi heeft een nieuwe auto gekauft
[ link | afbeelding ]
Moving straight to the targetquote:Op maandag 10 december 2007 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wanneer kom je me ophalen om te gaan stappen dan?
As usual.quote:Op maandag 10 december 2007 22:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Moving straight to the targetlong time no see nokje
alles goed?
hihi en dan wel steeds in de top zoveel van de posters van fok ha haquote:Op maandag 10 december 2007 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
As usual.
Ja hoor. Best wel goed. Beetje druk geweest de laatste tijd. Wel leuk druk.
Werk en coc songfestival (wat wel erg leuk was). Dat laatste is nu achter de rug.
Echt waar?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi en dan wel steeds in de top zoveel van de posters van fok ha ha
mogguh trouwens allemaal
ja echt waar!quote:Op donderdag 13 december 2007 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Vaak 's avonds en 's morgens eens.
OKay.. heel eerlijk gezegd lijdt mijn huishouden daar ook zwaar onder
Nou niet van te voren een opvlieging krijgen !quote:Op donderdag 13 december 2007 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja echt waar!
en hey dat huishouden komt wel weer dan heb je gewoon ff een opvlieging en boem pats klaar
morgen heb ik hier kennismakingsgesprek met huishoudelijke hulp
er zal meer een ontploffing in de keuken zijn van al mijn baksels voor trakketeren op werk en zaterdag zelfquote:Op donderdag 13 december 2007 08:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou niet van te voren een opvlieging krijgen !
Jummie.... Baksels!!quote:Op donderdag 13 december 2007 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
er zal meer een ontploffing in de keuken zijn van al mijn baksels voor trakketeren op werk en zaterdag zelf
Jaaaa, jij bent zaterdag jarigquote:Op donderdag 13 december 2007 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
er zal meer een ontploffing in de keuken zijn van al mijn baksels voor trakketeren op werk en zaterdag zelf
Lief van je hoor Sara, ik kijk ernaar uitquote:Op woensdag 12 december 2007 15:23 schreef sararaats het volgende:
moest yvonne dit lezen: ook dit jaar krijg je van mij een Nieuwjaarsbriefje
zeker jammie, maar ik zou met kerst ook zorgen voor baksels dan hoef jij niks te missenquote:
jahaaaaaaquote:Op donderdag 13 december 2007 09:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, jij bent zaterdag jarig
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker jammie, maar ik zou met kerst ook zorgen voor baksels dan hoef jij niks te missen
![]()
[..]
jahaaaaaa![]()
poets ze vandaag en in ieder geval veel plezier vanavond!
jahaquote:Op donderdag 13 december 2007 18:53 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn de baksels gelukt?
Mooie auto barawel wat anders dan je cupra, was je hem zat?
Dit is nog snel. Dit topic heeft gewoon dagen stil gelegen.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:23 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Volgens mij is de SC in tijden niet zo langzaam gegaan hier
fuckfuckfuck, wij hebben dit weekend een andere verjaardag (ook heel leuk hoor) maar dat snaaigoed van jequote:Op donderdag 13 december 2007 21:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jaha
[ afbeelding ]
morgen weer verder met de hapjes
mijn auto heeft het al iets langer maar nu is ie helemaal kaduukquote:Op donderdag 13 december 2007 21:11 schreef senesta het volgende:
Oeh had ik ook vandaag, slechte accu en dan is de kou net hetgeen de accu de das om doet denk ik.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
fuckfuckfuck, wij hebben dit weekend een andere verjaardag (ook heel leuk hoor) maar dat snaaigoed van je![]()
Maar ik kom binnenkort WL echt naar you
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jaha
[ afbeelding ]
JAMMIE!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jaha
[ afbeelding ]
omdat een muffin is met roze prinsessen glazuur en van die disco dingen die ook op je softijs kunnenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
JAMMIE!!!![]()
Waarom zie ik iets wat op roze muisjes lijkt?
Niet om wat jij graag zou willen denkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
JAMMIE!!!![]()
Waarom zie ik iets wat op roze muisjes lijkt?
Wat jammer dat mensen dat onderscheid zo strak leggen. Het is er namelijk niet. Iedere medaille heeft twee kanten, maar het is nog steeds dezelfde muntquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:25 schreef Topspin het volgende:
Goede middag.
Ben niet meer zo spiritueel bezig de laatste tijd dus heb de test nog niet ingevuldBen alleen maar bezig met aardse dingen en daar voel ik me ook redelijk okey bij. Heb het zoeken niet meer zo nodig, nog sterker, heb er geen zin meer in
Morgen paar biertjes vatten in de kroeg en wat ouwehoeren over dit en dat en dan richting de kerst gaan.
Leven lijkt wat eenvoudiger te zijn nu ik me niet meer bezig hou met allerlei vragen waar toch geen antwoord op te vinden is.
De enige vraag die ik me nog stel dat is hoe ik het leven aantrekkelijker kan maken en het antwoord is invullen.
Zie het ja, lijkt wel aardig op mijn lijstjequote:Op vrijdag 14 december 2007 18:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat jammer dat mensen dat onderscheid zo strak leggen. Het is er namelijk niet. Iedere medaille heeft twee kanten, maar het is nog steeds dezelfde munt
@Metro, heb de test net gedaan. 100% neo-pagan en wat andere dingen
Ben het met je eens inderdaad. Zolang je op aarde leeft heb je te maken met aardse zaken en je moet naar mijn idee niet echt doorslaan naar of heel zweverig worden of té 'aards' worden en het contact met je spirituele ik verliezen. Ik merk aan mezelf dat als de weegschaal doorslaat naar 1 kant dat ik me daar niet prettig bij voel. de laatste tijd heb ik het heel erg druk gehad en stond mijn spirituele leventje in de ijskast maar dat voelt echt niet fijn aan vind ik, net of je wat mistquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Ja, alsof het of het een of het ander is. Alsof je al het aardse moet opgeven om het andere te bereiken.
Veel mensen praten zo. Ontkennen het aardse en roepen dan dat ze o zo verlicht/spiritueel zijn. Zo'n gelul.
Hoe kun je nou ontkennen wat je OOK bent. Dan ontken je daarmee de levenslessen die je hebt gekregen en hebt geleerd. Shortcuts.
Heb mijn lijstje in dat topic gezet.
Ik denk nixquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet om wat jij graag zou willen denken
Voor mij heeft het 1 gewoon met het ander te maken....quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben het met je eens inderdaad. Zolang je op aarde leeft heb je te maken met aardse zaken en je moet naar mijn idee niet echt doorslaan naar of heel zweverig worden of té 'aards' worden en het contact met je spirituele ik verliezen. Ik merk aan mezelf dat als de weegschaal doorslaat naar 1 kant dat ik me daar niet prettig bij voel. de laatste tijd heb ik het heel erg druk gehad en stond mijn spirituele leventje in de ijskast maar dat voelt echt niet fijn aan vind ik, net of je wat mistmaar als je te zweverig wordt is ook niet goed
![]()
Proberen een beetje mooie balans ertussen te vinden, daar ben ik voor mezelf weer mee bezig en denk dat topspin dat ook goed moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |