abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54426154
game on

in nummer 17 zit een venijnig pupke dat bijna in m'n broek hing

de dader

en er zat gisteren een egeltje bij ons aan het gebouw
Werewolf
  Moderator woensdag 7 november 2007 @ 18:07:37 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54434714
Oh wat een schatje Sara

Ik was gisteren naar school (astrologie) en onze lerares (karen Hamaker) liet ons heeeeele oude astrologieboeken zien.
Een astrologie handboek uit 1550 , echt een super mooi boek, leren omslag met symbolen erin, echt zo'n boek die ze in harry potter films proberen uit te beelden, heel groot en heel dik.
Ik ben echt zwaar onder de indruk.

En een efemeride uit 1609!!!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54434908
het is gewoon een foto van internet hoor. het venijnig beestje lijkt er een beetje op

rotweer in België

ik ga straks nog een cheeseburger warm maken, heb best wel veel honger
Werewolf
pi_54434942
Senesta, wat is een efemeride?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_54434988
volgens mij heeft het de maken met de maan
Werewolf
  Moderator woensdag 7 november 2007 @ 18:43:44 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54435557
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:17 schreef nokwanda het volgende:
Senesta, wat is een efemeride?
Een efemeride is een boek met tabellen waarin je de standen van de planeten kunt opzoeken voor bepaalde dagen
pi_54453771
Goedemiddag.

Hoor op het nieuws weer een bericht. " Ouders moeten zich vaker met de sportprestaties van kinderen bemoeien"

Waarom laten ze dat niet aan ouders over? Gezond eten moet, dit moet en dat moet, 30 minuten bewegen en ga zo door. Heb sterk het idee dat de burgers als kleuters behandeld worden.
Genieten is toegestaan!!!
pi_54546683
mogguh!
Ik heb weer internet thuis, zo goed als dan valt nog wel eens weg
foon werkt nog niet....
pi_54554182
Goede middag ondertussen

Rustig hier zeg, iedereen druk bezig met winterslaap houden? Ik lijk een beetje te ontwaken uit de slaap, vandaag even naar de dokter geweest en complimenten gekregen hoe ik omga met alles. Het oppeppen 's morgens zelfs al lijkt er geen reden om vrolijk te zijn. Niet hangen in een klote bui.

Nieuwe naam op FOK! bevalt me dus goed, denk dat dromenvanger de komende jaren niet meer online zal komen

Een frisse nieuwe start.
pi_54554447
*zucht*
Werewolf
pi_54554638
What's the matter?

Verliefd, verloofd of getrouwd?

Tijd voor some music
pi_54555160
Ben gewoon te moe om een beetje fatsoenlijk te reageren op fok.
Of te lui. Net hoe je het wil zien
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 12 november 2007 @ 23:36:20 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54564089
Het is overal een beetje rustig op het moment

Gisteren zit Samara spontaan in de auto te vertellen dat haar vader en moeder een keer dood gingen en dat zij daarna dood was gegaan en dat ze toen bij ons is gekomen.

Nogal een verhaal voor een meisje van 4 niet
pi_54574951
ben ik weer

heb op dit moment 2 hechtingen in m'n duim, gesneden met m'n patattenmes tijdens het koken.

ach ja, ik ben weer verliefd op Anick. ze huppelde rond in m'n droom met K3 staartjes

Werewolf
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 14:18:15 #15
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54575178
Ik hoorde zoiets op FOK!radio gisteravond.
Vervelend die hechtingen, wanneer mogen ze er weer uit?
pi_54575274
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:18 schreef senesta het volgende:
Ik hoorde zoiets op FOK!radio gisteravond.
Vervelend die hechtingen, wanneer mogen ze er weer uit?
volgende week maandag
Werewolf
pi_54576458
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Een efemeride is een boek met tabellen waarin je de standen van de planeten kunt opzoeken voor bepaalde dagen
Goedemiddag.

Klopt. Vroeger zat ik op een astrologiecursus en moesten we alles nog met de hand uitrekenen en dan had je ook zo'n boek nodig. Heb er ergens nog een als het goed is.
pi_54576533
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef senesta het volgende:

Gisteren zit Samara spontaan in de auto te vertellen dat haar vader en moeder een keer dood gingen en dat zij daarna dood was gegaan en dat ze toen bij ons is gekomen.

Nogal een verhaal voor een meisje van 4 niet
Inderdaad nogal een verhaal voor een 4-jarige Je vraagt je toch af hoe ze bij zulke verhalen komen

Ik heb me vandaag uitgeslapen tot 13:30, ik kwam mijn bed gewoon niet uit en het liefst bleef ik de hele dag liggen maar alsnog opgestaan.
pi_54576785
'Aarde raakt overbelast'
Uitgegeven: 13 november 2007 11:46
Laatst gewijzigd: 13 november 2007 12:02

BILTHOVEN - Beperking van het autorijden en van de vleesconsumptie is in rijke landen zoals Nederland niet zo gemakkelijk voor elkaar te krijgen.

Gewone marktmechanismen werken niet meer. Het Milieu- en Natuurplanbureau (MNP) roept de politiek op om andere prikkels te gebruiken en pleit voor bijvoorbeeld heffingen op vlees en strengere normen voor auto's.

Benzineprijs

"Als de benzineprijs stijgt, pikt iedereen het. Er wordt geen kilometer minder om gereden", stelt een MNP-woordvoerster.

Dieren

Het planbureau luidt de noodklok in het rapport 'Nederland en een duurzame wereld', dat dinsdag verscheen. Volgens het planbureau raakt de aarde overbelast. De sociaal-economische ontwikkeling ging, gaat en zal "onvermijdelijk" ten koste blijven gaan van bijvoorbeeld de soortenrijkdom aan dieren en planten en het klimaat.

De biodiversiteit is wereldwijd al met 30 tot 50 procent verminderd. Met 9 miljard wereldbewoners in 2040, 50 procent meer dan nu, en eenzelfde groei van het energiegebruik en de uitstoot van CO2 ziet het er nog slechter uit.

Doelen

De doelen voor armoedebestrijding, biodiversiteit en klimaatverandering worden waarschijnlijk dan ook niet gehaald, ondanks de betaalbaarheid, sombert het planbureau.

Consumptie

De sterk groeiende consumptie wordt gezien als een van de oorzaken. Ook Nederlanders dragen eraan bij. Hun CO2-uitstoot zal in 2040 vijf keer zo hoog zijn als het niveau dat een gemiddelde wereldburger mag uitstoten om de klimaatverandering te beperken.

"Wij leven vijf keer boven ons schaalniveau. Maar wij hebben geen vijf reservewerelden", aldus de MNP-woordvoerster.

Biodiversiteit

Nederland heeft evenzeer een aandeel aan het verlies aan biodiversiteit. De ruimte die elders in de wereld wordt gebruikt voor de Nederlandse consumptie, is circa vier maal het landoppervlak van Nederland.

Ongeveer 45 procent wordt opgeslokt voor voeding, en dat hangt weer sterk samen met de vraag naar vlees en zuivelproducten, waarvan de productie veel ruimte vraagt.

Vleesconsumptie

Des te meer reden voor Milieudefensie om opnieuw te pleiten voor het terugdringen van de bioindustrie en de vleesconsumptie.

Oceanen

Greenpeace stelt dat het MNP de vinger op de zere plek legt en onderschrijft dat de overheid meer de regie moet nemen. Ook de oceanen moeten beter worden beheerd.

"Zeereservaten zijn nodig om de biodiversiteit in de zeeën te behouden en voedsel voor toekomstige generaties zeker te stellen".
pi_54576842
Natuurlijk geen echt nieuws, alsnog het idee dat het allemaal lekker op volle toeren draait om straks kapot te gaan. Ben benieuwd hoe het in 2040 gesteld is hier Dit jaar maar eens goed kerst en nieuwjaar vieren zolang het nog kan
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 15:34:39 #21
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54577094
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:11 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Goedemiddag.

Klopt. Vroeger zat ik op een astrologiecursus en moesten we alles nog met de hand uitrekenen en dan had je ook zo'n boek nodig. Heb er ergens nog een als het goed is.
Hallo,

Ik doe ook een cursus astrologie, ik zit nu in mijn derde jaar
Doe je nog wel eens iets met astrologie?
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 15:36:26 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54577129
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Topspin het volgende:

[..]

Inderdaad nogal een verhaal voor een 4-jarige Je vraagt je toch af hoe ze bij zulke verhalen komen

Ik heb me vandaag uitgeslapen tot 13:30, ik kwam mijn bed gewoon niet uit en het liefst bleef ik de hele dag liggen maar alsnog opgestaan.
13:30!!

Heb je geen hoofdpijn nu dan?
Dat krijg ik altijd als ik te lang slaap.
pi_54577462
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:34 schreef senesta het volgende:

[..]

Hallo,

Ik doe ook een cursus astrologie, ik zit nu in mijn derde jaar
Doe je nog wel eens iets met astrologie?
Zo, da's een pittige cursus dan. Van mij is erg lang geleden hoor en doe er niets meer mee, zonde eigenlijk. Ben nu veel meer bezig met edelstenen en de werking daarvan maar ook daar kom je wel astrologie in tegen. Je hebt er dus veel aan.
pi_54577552
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:36 schreef senesta het volgende:

[..]

13:30!!

Heb je geen hoofdpijn nu dan?
Dat krijg ik altijd als ik te lang slaap.
Geen hoofdpijn nu

Ik wilde opstaan maar ik viel als een blok in slaap iedere keer, niet indutten maar dus echt in slaap vallen iedere keer als ik wakker werd. En dan val ik in slaap en word ik wakker en dan lijk ik 3 uur geslapen te hebben terwijl er maar 30 minuten geslapen is. Meteen na het op de klok kijken weer in slaap vallen, alsof ik slaap nodig had.
pi_54601516
Goede middag samen
  Moderator woensdag 14 november 2007 @ 14:57:43 #26
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54601678
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:51 schreef Topspin het volgende:
Goede middag samen
Hallo
pi_54601979
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:57 schreef senesta het volgende:

[..]

Hallo
Hello my darling

Laatste dagen gaat het weer bergopwaarts hier, ik merk het aan mijn dromen die veel leuker worden en als ik dan leuke dromen heb dan word ik vrolijker wakker wat de dag beter in beweging zet.

Vannacht was ik ergens op een feest waar ik met een eigen in elkaar gezette auto verscheen, een blauwe sport bmw die ik helemaal zelf ontworpen had en die kon vliegen. Toen een mooie blondine meegenomen naar huis en daarna wakker geworden.

Ik stond op een parkeerplaats vol met auto's maar zag geen enkele auto die ik wilde hebben, toen maar aan een blauwe bmw gedacht en toen verscheen die bmw en ben ik gaan racen en vliegen

De reden dat ik vaker blijf liggen na het ontwaken is dan ook dat ik verder wil dromen wat ook vaker lukt. Heb nu nog tijd om te dromen, straks is dat anders, ben ook nu tevreden met de tijd die ik heb, zie de vrije tijd niet meer als last even, alsnog verder zoeken naar besteding van tijd.

Goede nachtrust dus Voordat ik ga slapen neem ik me voor om lastige mensen assertiever te benaderen en dat werkt dus goed.

Zometeen ff sigaretten kopen en frisdrank plus ingredienten voor broodje gezond.

Ben me verder aan het orienteren op werken dus ook, ik wil niet terecht komen in een te erg op winst gericht bedrijf, dus dan zoek ik het heil elders. Wilde eerst bedrijfseconomie gaan doen maar dan krijg je weer te maken dat je teveel gepushed gaat worden omdat tijd geld gaat zijn en dat wil ik niet.
  Moderator woensdag 14 november 2007 @ 15:12:56 #28
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54602075
Dat klinkt leuk Dromenvanger

Leuke dromen geven zowiezo wel een goed begin van de dag vind ik altijd.
Ik moet nog steeds verzinnen wat we moeten eten
pi_54602589
Inderdaad

In ieder geval geven leuke dromen een frisser begin van de dag, een meer uitgerust gevoel. Is het een nacht vol met zaken die niet lekker lopen dan is het wanorde hier in mijn geval. Ik stap dan al verward het bed uit en weet niet hoe ik moet opstarten. Laatste dagen lijkt het opstarten vanzelf te gaan als ik het bed uitstap, alsof het vanzelf gaat, zonder hindernissen om het maar zo te zeggen.

Vandaag broodje gezond hier, gisteren erwtensoep en vandaag een paar broodjes gezond, flink beleg erop en dan is dat ook een lekkere maaltijd.

Het enige dat ik nu moet aanleren dat is niet teveel te focussen op werk, klinkt vreemd maar zodra ik me teveel focus op werk dan gaat het mis, ik moet vanuit deze lege situatie naar werken toewerken en niet kijken naar werk dat nu niet aanwezig is. Verlangen dus ook, als ik nu heel erg focus dat het merendeel van de mensen aan het werk is dan is dat demotiverend, kan dan beter blij zijn dat ik in een situatie verkeer waarbij ik nog alle kanten op kan gaan, kijken wat er wel is en niet kijken wat er niet is dus ook. De tijd gunnen en nemen om stap voor stap te functioneren inplaats van in een keer naar het einddoel te kijken.

Constant in beweging zijn en focussen op een doel, niet stil staan. Zelfs al lijkt er geen beweging te zijn in het leven dan nog kan er beweging zijn door blind te staren op een doel.

Maar goed......

Tis dus niet genieten van de vrije tijd op dat moment maar steeds bezig zijn met het verlangen naar iets dat niet aanwezig is en niet op korte termijn aanwezig kan zijn. Dan is het de hele week bezig zijn met iets willen zodat er nog geen vrije tijd is maar wel veel tijd is

Waar een wil is daar is geen weg maar een hoop ellende in sommige gevallen in mijn geval. Ik kan nu heel sterk willen bezig zijn met de cursus die ik doe en dan doe ik nog niets, zonder willen maar puur en alleen beginnen kan veel beter uitpakken
pi_54602674
Oppakken van het leven zonder het te willen dus ook, bij willen moeten eerst woorden gevormd worden wat nu gewild is en vaak kan dat al een barriere vormen omdat dan de nadelen van eventuele stappen naar voren worden gehaald.

Geen woorden maar daden, en dan zijn gedachtes ook een soort van woorden.

Denk dat het hier het grootste probleem is, eerst alles in kaart brengen en vervolgens door het bos de bomen niet meer zien. Knoop doorhakken is vaak de enige optie om iets aan het rollen te brengen. Zeker als een situatie al lange tijd aanwezig is.

Werd me dus ook een keer verteld dat ik teveel het overzicht wil behouden in het leven en dat zoiets niet werkt. Verstand op nul zonder neurose
pi_54615167

m'n duim. 2 hechtingen.

maar voor de rest gaat het wel. heb last van stemmingswisselingen.
Werewolf
  donderdag 15 november 2007 @ 08:23:25 #32
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54618351
Ouch! Dat ziet er niet best uit!
Dat het snel moge helen!

En stemmingswisselingen?
Tja je bent een vrouw maar wellicht ook het weer dat aan het muteren is na een iets minder warm/prettig seizoen?
pi_54618600
ja... Dat achterlijke weer.... Het zou verboden meoten worden
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54623084
volgens mij liggen mijn stemmingswisselingen niet aan het weer.

m'n cursus is heel leuk, alleen het weer mag iets beter zijn.

heb bijna alles in huis van materiaal, ik mis enkel nog een skipak tegen de kou van buiten
Werewolf
pi_54626539
Ik vind het welletjes zo dat weer, koud hoort bij de herfst en winter, zou niet goed zijn wanneer het nu 25 graden zou zijn.
pi_54632893
Moest er vandaag flink doorheen, maar echt heel erg vond ik het niet. Wel klote dat ik steeds net een trein miste waardoor ik er een tijd in moest stilstaan.
Heb erg van de afgelopen herfst genoten en ook nu vind ik het wel te doen. Je kunt je erop kleden.

*warme truien en spijkerbroeken uit de kast gaat halen en gaat inpakken voor het weekend*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 15 november 2007 @ 20:27:46 #37
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_54633992
echte winter komt eraan..duimen

"elf steden tocht" iemand ?
pi_54646753
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:46 schreef vamperotica het volgende:
ja... Dat achterlijke weer.... Het zou verboden meoten worden
hey you
ben ik helemaal mee eens!

ik heb geen zin meer moet nog 3 kwartier werken en daarna ook nog een te vol programma.....
(zorgloket,apotheek bieb etc)
pi_54651164
Vanmorgen lag er een dun laagje ijs op de vijver maar dat is ondertussen ook weer gesmolten.

Vannacht weer nachtmerries gehad en dan in een lichte vorm van slapen. Ik werd opgesloten in een kelder waar het water vol aan het lopen was en nog meer van dat soort gedoe.
pi_54678984
aloa

Hoe is het hier met iedereen? Met mij wel goed maar vreselijk druk de laatste tijd op werk.
1 collega is ziek, andere is weggegaaan, weer ander is ontslagen en een ander zit overspannen thuis.
Conclusie: ik mag alles alleen opknappen

Lelijke plek op je duim sara, hoe komt dat?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator zaterdag 17 november 2007 @ 22:14:55 #41
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54683418
Hoi!

Leuk je weer te zien/horen Metro
  zondag 18 november 2007 @ 13:35:59 #42
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54692309
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:14 schreef senesta het volgende:
Hoi!

Leuk je weer te zien/horen Metro
Ja druk helaas, kan niet meer fokken op het werk
Alles goed met jou?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator zondag 18 november 2007 @ 13:40:00 #43
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54692380
Ja, het gaat prima met mij, beetje druk, soms een beetje te druk.
Maar ik vermaak me prima
Kun je helemaal niet meer fokken op op je werk of alleen nu niet meer door de drukte?
pi_54692711
Goede middag.

Gisteren even op stap geweest 's middags, kroeg gepakt en wat gedronken en daarna gegeten, volgende week weer op stap. Even verandering van omgeving doet wel goed ondanks dat het wennen kan zijn af en toe. Wil nu iedere week wat afspeken om wat te doen.

Kreeg gisteren te horen dat ondertussen het 5e stelletje zwanger is uit mijn vriendengroep, ik loop achter qua informatie maar zo te zien gaan ze rap nu, in 1 jaar tijd 5 stelletjes zwanger, een kleine baby-boom daar

Gisteren door de stad kreeg ik een lachbui van alle mensen die ik tegen kwam, leek net alsof ik high was maar ik had alleen bier gedronken De meest vreemde mensen kom je soms tegen
pi_54693630
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:39 schreef Metro2005 het volgende:
aloa

Lelijke plek op je duim sara, hoe komt dat?
gesneden tijdens het koken. morgen mogen de hechtingen eruit.

ik zal blij zijn want nu blijf ik bijna overal haken

ben verliefd op een Française
Werewolf
  zondag 18 november 2007 @ 16:16:54 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54695709
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:40 schreef senesta het volgende:
Ja, het gaat prima met mij, beetje druk, soms een beetje te druk.
Maar ik vermaak me prima
Kun je helemaal niet meer fokken op op je werk of alleen nu niet meer door de drukte?
Moet vooral veel de weg op naar klanten toe en als ik op de zaak ben is het te druk om te fokken vaak
  maandag 19 november 2007 @ 09:09:38 #47
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54710423
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:16 schreef Metro2005 het volgende:
Moet vooral veel de weg op naar klanten toe en als ik op de zaak ben is het te druk om te fokken vaak
Tssssssss!
Tijd voor een (FOK!) prioriteits cursus voor jou!
pi_54738030
Goede middag,

Gisteren verjaardag gehad van grootmoeder die 95 is geworden, hele huis vol familie en wat biertjes gedronken. Zaterdag wezen stappen en volgende zaterdag weer stappen, morgen kapper en dan proberen om verder actie in te voeren.

Vaker de deur uit Plannen om sporten op te pakken in de sportschool zijn nog aanwezig. Heb al iemand om mee te gaan dus dat is beter dan in mijn uppie. Passief leven is iets wat gewoon gaat tegen zitten, ik kan niet blijven zitten en niksen.

Gisteren 3 uur op de verjaardag geweest en zaterdag 4 uur weg geweest en ineens is thuis komen ook aangenamer, het thuis zitten meer waarderen bij het vaker uit de deur zijn dus
  Moderator dinsdag 20 november 2007 @ 14:20:29 #49
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54738245
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:11 schreef Topspin het volgende:
Goede middag,

Gisteren verjaardag gehad van grootmoeder die 95 is geworden, hele huis vol familie en wat biertjes gedronken. Zaterdag wezen stappen en volgende zaterdag weer stappen, morgen kapper en dan proberen om verder actie in te voeren.

Vaker de deur uit Plannen om sporten op te pakken in de sportschool zijn nog aanwezig. Heb al iemand om mee te gaan dus dat is beter dan in mijn uppie. Passief leven is iets wat gewoon gaat tegen zitten, ik kan niet blijven zitten en niksen.

Gisteren 3 uur op de verjaardag geweest en zaterdag 4 uur weg geweest en ineens is thuis komen ook aangenamer, het thuis zitten meer waarderen bij het vaker uit de deur zijn dus
Dat klinkt goed
pi_54739226
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat klinkt goed
Voelt ook goed

Stilstand is achteruitgang, als ik nu blijf stil zitten dan is het zo dat ik over een paar jaar nog niets ben opgeschoten maar dan is vooruitgaan iets dat vanzelf gaat wanneer stil zitten niet prettig aanvoelt.

Actie voelt nog af en toe onwennig aan maar ik denk dat het straks zo gaat zijn dat actie aanvoelt alsof het bij me past, de circel doorbreken van afgelopen jaren dus ook. Wil niet mijn hele leven vergooid hebben straks Hoewel afgelopen jaren dan ook niet helemaal vergooid zijn, zaken op een rijtje gezet en dan in kalmte verder op een hoger tempo

Nu verder met lezen

Kracht van het nu, staan wel zinnige dingen in en dan blader ik vaak even snel door het boek heen om een willekeurige passage te lezen Onlogische manier van lezen is het, af en toe achterin het boek, dan weer midden in het boek om vervolgens het eerste hoofdstuk erbij te pakken
pi_54739954
Het gaat me op dit moment om nieuwe situaties aangaan zodat nieuwe situaties makkelijker worden om mee om te gaan. Het nieuwe dat aanvoelt alsof het niet nieuw is maar vertrouwd. Heb nog vaak de neiging om van te voren een beeld te schetsen over hoe een nieuwe situatie eruit gaat zien inplaats van mezelf te storten in zo'n nieuwe situatie wat veel beter kan werken.

Iedere keer wat nieuws en steeds makkelijker omgaan ermee om vervolgens minder drempels ervaren.

De drempel van naar de sportschool gaan is er nog, van te voren voors en tegens bedenken, welke mensen kom je tegen, hoe reageert het barpersoneel. Terwijl het vaak helemaal vanzelf gaat zo'n situatie. Zelden tot nooit dat het spaak loopt omdat de deuren vaak open staan en dat je vaak mensen tegenkomt die hetzelfde doen.

Bij sporten is het nodig dat ik gewoon ga, op het moment beslissen, zorgen voor de juiste schoenen en kleding en de deur uitstappen. Zolang ik dat niet doe, zal ik niet aan de gewichten hangen en cardio doen

Drempels worden door mezelf gecreeerd en zijn niet zomaar aanwezig, als ik me dit nu besef weet ik dat ik er ook zelf aan kan werken De drempel lager maken door in te zien dat het niet slecht maar goed gaat uitpakken.

Lang bericht maar ik moet dus van doem-scenario's af, uitgaan van een goede afloop en mocht het dan misgaan dan kan ik nog altijd op het moment reageren dat het mis gaat. Hoe mensen reageren is nog vaak iets waar ik me druk om kan maken Terwijl de situatie vaak uitnodigend is dat mensen reageren op een manier die het beste uitpakt omdat ze zelf wat eraan hebben wanneer ze bijvoorbeeld relaxt omgaan met elkaar. Zelf-profijt in veel gevallen. Mensen willen vaak zelf aardig gevonden worden op uitzonderingen na.

Voel nu dat de horizon wat breder is geworden, alsof de wereld wat groter is en dat meer mogelijkheden bestaan. Alsof ik kan vliegen Just kidding. Vliegen doe ik niet meer.

Vroegah ging ik dus niet uit van een slechte afloop, ik stond niet stil bij alles wat ik deed en deed gewoon wat ik deed, toen het mis ging op een gegeven moment ben ik vaker uitgegaan dat het vaker mis kan gaan. Doem-scenario's kweken is erin geslopen maar ik ga ervan afstappen

Inzicht dus over waar mijn gedrag vandaan komt, en dan is afstappen van dat gedrag mogelijk. Falen in het verleden zorgt voor faal-angst in het heden, en dan kan faal-angst in het heden zorgen voor vertrouwen in de toekomst De focus leggen op succes, zonder overdrevenheid maar met verstand.

Werk aan de winkel

Iedere handeling en actie met de gedachte dat het goed gaat. Tevens de gedachte dat de huidige situatie in orde is. Vanuit deze situatie de mogelijkheid om een nieuwe start te maken.

De kracht van het heden.... " Niet blijven hangen in het verleden".

Het voelt aan als een nieuwer bestaan, alsof de laatste restjes depressie verdwenen zijn vandaag. Morgen kan het weer anders zijn zegt het resultaat uit het verleden maar dan kan ik alsnog bouwen op deze dag. 1 goede dag zet altijd wat in werking, geen enkele goede dag zou betekenen dat het nooit meer goed gaat komen. Maar dan ga ik uit dat het morgen ook goed is, geen doem-scenario Wie weet is het een soort self-fulfilling iets, ik blijf uitgaan dat 1 goede dag niets betekend, vanzelf wordt de waarde van een goede dag minder zodat het aantal goede dagen minder snel kan gaan doorzetten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Topspin op 20-11-2007 16:03:39 ]
pi_54747217
even niet bijgelezen maar wel een update van deze kant
gister bij revalidatie arts geweest en het komt op het volgende neer:

medicatie even niet verder afbouwen ivm opbouw hydrotherapie
herstel gaat langzaam maar is nog steeds in gang
voet/been nog wel (te) dik. de natuur tot februari de kans geven zich te herstelle (hopelijk door hydrotherapie)
zo niet terug naar pijnpoli (anesthesie) om overleg mannitol infuus

tot zover even kort maar krachtig

werk heb ik het maar even niet over komen er alleeen maar boze en gefrustreerde woorden over uit
pi_54747423
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef draculettetje het volgende:

voet/been nog wel (te) dik. de natuur tot februari de kans geven zich te herstelle (hopelijk door hydrotherapie)

werk heb ik het maar even niet over komen er alleeen maar boze en gefrustreerde woorden over uit
pi_54747481
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:25 schreef vamperotica het volgende:

[..]

dank hellow you
pi_54748443
quote:

Ook vanuit hier
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54753398
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 22:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ook vanuit hier
ook hellow you met een dank!
pi_54753684
Vandaag met een pleogje mensen naar het plaatselijke museum. Tentoonstelling over de jaren 70 met rondleiding van een bekende. Echt leuk. In het kader van teambuilding van mijn ouwe baan. Niemand van het bestuur kon erbij zijn, dus ga ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54754813

Mn slapende pupke, deze hangt in je tenen als ze naar buiten wil en je schiet volgens haar niet op
Ze heet Merel en is een Jack Russell ze is nu 9 maanden oud
pi_54761130
Beterschap en succes drac

Mousy31, mijn hond is ook ongeduldig als het op wandelen aankomt, dan wil ik mijn schoenen zoeken en loopt hij me constant voor de voeten.

Tentoonstelling over de jaren 70, gaat het dan voornamelijk om de flower power tijd of is er iets anders dat de nadruk krijgt?
pi_54763955
quote:

sterkte

En topspin is een alter ego van iemand anders die hier vroeger veel lappen tekst postte ?
pi_54764146
Topspin is een nieuwe start, topspin is iets dat bij tennis gebruikt wordt om de bal een versnelling te geven. Topsin is om sneller te gaan dan normaal

Dromenvanger staat de komende tijd op inactief dus. Wie weet voorgoed.

Net op rtl-7 een stuk over een mogelijke 3e wereldoorlog, olie raakt op en china en de vs leveren wapens aan gebieden die olie leveren, ze geven elkaar al de schuld en het schijnt dat het straks helemaal uit de hand gaat lopen wanneer de olie-prijs nog verder gaat stijgen.
pi_54764346
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:36 schreef Topspin het volgende:
Topspin is een nieuwe start, topspin is iets dat bij tennis gebruikt wordt om de bal een versnelling te geven. Topsin is om sneller te gaan dan normaal

Dromenvanger staat de komende tijd op inactief dus. Wie weet voorgoed.

Net op rtl-7 een stuk over een mogelijke 3e wereldoorlog, olie raakt op en china en de vs leveren wapens aan gebieden die olie leveren, ze geven elkaar al de schuld en het schijnt dat het straks helemaal uit de hand gaat lopen wanneer de olie-prijs nog verder gaat stijgen.
droom, we zullen je misen

Dat van die olie is al lange tijd bekend maarja als onze overheden graag struisvogelpolitiek spelen en doen of er niks aan de hand is.... tja , we zullen het allemaal wel zien.

Je kunt er als persoon alleen weinig aan doen ben ik bang olie is zó in onze samenleving van belang dat je er hoe dan ook afhankelijk van bent. Van de boodschappen tot de fiets waar je op rijdt tot de straten waar je overheen wandelt, alles is op de een of andere manier wel gerelateerd aan olie.
pi_54764569
Wie weet is de houdbaarheidstermijn van de aarde verstreken, zo zie ik het vaak. De aarde heeft maar een maximaal aantal jaren dat die kan bestaan en we gaan steeds verder richting het einde daarvan.

Op de een of andere manier logisch, van oermens tot moderne mens en steeds meer wordt er van de aarde geeist, totdat het helemaal kapot is.

Niet eens de schuld van de mensheid maar eerder een soort van natuurlijke ontwikkeling als het ware. Ik vind het op dit moment meer logisch dat er een einde komt aan het bestaan van de aarde dan dat de aarde eeuwig blijft bestaan op deze manier.

Aan alles komt een eind gedachte dus
pi_54765318
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:50 schreef Topspin het volgende:
Beterschap en succes drac

Mousy31, mijn hond is ook ongeduldig als het op wandelen aankomt, dan wil ik mijn schoenen zoeken en loopt hij me constant voor de voeten.

Tentoonstelling over de jaren 70, gaat het dan voornamelijk om de flower power tijd of is er iets anders dat de nadruk krijgt?
Tien krejatieve jaren heet de expo.
Gaat voornamelijk over de opkomst van het actievoeren in Nijmegen in de jaren 70 en de nationale en internationale gevolgen ervan. geeft een goed beeld van Nijmegen in de jaren 70.
Heel herkenbaar. ik ben hier geboren en getogen. De meeste van de groep zijn erg jong en/of komen niet uit Nijmegen. Ik ben eigenlijk ook net te jong om die tijd heel bewust te hebben meegemaakt, maar mijn herinneringen gaan belachelijk ver terug, dus ik weet het nog wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 22 november 2007 @ 07:54:21 #65
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54776116
Hoera!
Nog twee dagen werken en dan lekker een hele week vrij!
Heerlijk!
pi_54776254
dank allemaal voor de en wensen! Altijd even fijn!

Een nieuwe start voor topspin klinkt toch ook zeer aangenaam in de oren! You Go!

@ nok was je zeker in de avond bij het museum ?
pi_54776282
quote:
Op donderdag 22 november 2007 08:16 schreef draculettetje het volgende:
dank allemaal voor de en wensen! Altijd even fijn!

Een nieuwe start voor topspin klinkt toch ook zeer aangenaam in de oren! You Go!

@ nok was je zeker in de avond bij het museum ?
Nee, 's morgens. De rest van het dagprogramma duurde verder ook de hele dag. Heb jij ook geprobeerd me te bellen? Sorry als ik niet opnam.
De foon is tig keer overgegaan en voor jou had ik wel willen opnemen. Maar er waren ook een paar mensen die ik helemaaaaaal niet wilde horen en die belden ook. Dus ik had em eruit getrokken.
Ik zal je even mijn nieuwe mobiele nummer mailen. Dat is makkelijker en goedkoper.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54776313
quote:
Op donderdag 22 november 2007 08:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee, 's morgens. De rest van het dagprogramma duurde verder ook de hele dag. Heb jij ook geprobeerd me te bellen? Sorry als ik niet opnam.
De foon is tig keer overgegaan en voor jou had ik wel willen opnemen. Maar er waren ook een paar mensen die ik helemaaaaaal niet wilde horen en die belden ook. Dus ik had em eruit getrokken.
Ik zal je even mijn nieuwe mobiele nummer mailen. Dat is makkelijker en goedkoper.
maar naar je oude mobiel wist niet dat je een nieuwe had, ha ha eindelijk er eens aangedacht....
Dus even rust in huis en geen rinkelende telefoon kan trouwens ook best fijn zijn!
Alhoewel geen zin in mensen kan twee kanten op.
Ik hoor het wel, ow mail binnen
pi_54776465
ouwe mobiel staat bijna altijd uit. Alleen de mensen die mij altijd mogen bellen hebben dit nummer.

Het is wel zo fijn om niet altijd voor echt iedereen bereikbaar te zijn.
Ik praat voor mijn werk uuuuuren per dag met mensen aan de foon. Hummen, meeveren, eerste adviezen geven. Mensen komen vaak vol emoties en ze willen gehoord worden en begrepen worden. Dan kun je niet even je pakketje info geven en ophangen, meestal. Dus luister ik uuuuren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54779971
geen rust dus!
ik zo wel....
pi_54780085
zo ben ik weer

ben nu tot over m'n oren verliefd op een Française

Sophie Davant

het gaat goed met me. de hechtingen zijn eruit maar nu heb ik vreselijke jeuk

Sara
Werewolf
pi_54780424
jeuk betekend dan toch dat het aan het genezen is?
pi_54782085
Tum da dum.

Vandaag verder met de cursus.
pi_54784230
4 opdrachten afgemaakt

Las even de inhoudspagina door en laatste studiepakket wordt dus echt aandacht besteedt aan uitwerken van complete verhalen, inhoud geven aan het verhaal. Nu even nog wat oppervlakkig dus wie weet dat het straks interessanter gaat zijn.

Moest net van een literair verhaal een niet literair verhaal maken door middel van plot-omschrijvingen. Hoofdrolspelers waren allemaal dramatisch van aard, niets ging goed en dan moest ik de situatie zo maken dat het wel een gelukkig iets werd

In ieder geval even wat anders gedaan.

Tis niet zo dat ik met deze cursus kans maak op een baan, tis even het certificaat halen en dan laten zien dat ik niet stil heb gezeten op de CV. Sowieso een beetje ontwikkeling, wist het verschil niet tussen lectuur en literatuur en nu dus wel, zo is er meer naar voren gekomen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Topspin op 22-11-2007 16:50:52 ]
pi_54785811
Laten zien dat je je inzet staat altijd goed op je CV en elk certificaat dat je haalt is er 1 moet je maar denken, vergroot toch je kansen op de arbeidsmarkt wel.

Gister een mooie avond, heel helder weer, enorm fel maanlicht wat naar binnen scheen, heb er toch even bij stil gestaan. Wordt altijd een beetje stil van zulke mooie natuurpracht
pi_54786160
Af en toe is het inderdaad super helder en lijken de sterren en de maan 10 keer meer te stralen alsof ze ook aan te raken zijn vanaf de grond.

Ben nu aanbeland bij een hoofdstuk dat ik even doe overslaan, een oude manier van schrijven die niet meer gehanteerd wordt en ik kan me niet zo inleven daarin maar alsnog is het nodig dat ik die opdrachten inlever, alle opdrachten moeten gemaakt zijn anders krijg ik het certificaat niet.

Dit hoofdstuk overgeslagen voor later en nu aanbeland bij een ander irritant hoofdstuk waar je van die liefdesverhalen moet schrijven waar een mannelijke held in voorkomt waarbij de vrouwelijke hoofdpersoon verliefd op wordt.

Spreekt me niet aan dat zoetsappige maar alsnog nodig dus straks.

Heb wel het plot uitgewerkt van een liefdesverhaal dat compleet fout is gelopen, dat is voor mij interessanter, het hoeft niet goed af te lopen op dat gebied. In geval van thriller of horror is het anders maar liefdesverhalen waarbij het rozengeur en manenschijn zoals ze verwachten dat ik het moet schrijven in dat hoofdstuk is Overdreven liefdesverhalen dus ook, geef me dan maar overdreven horror of fantasie. Ik geloof dus ook niet zo in de " ideale" liefde waar het vuurwerk van doet afspatten, na verloop van tijd sust het toch allemaal in.

Huiswerk mee stoppen nu, proberen een paar pagina's te schrijven uit mezelf zonder dat ik me moet houden aan de regels van de opdracht. Bezigheidstherapie dan maar, heb geen zin om tv te kijken, wordt daar geestesdood van.
pi_54788280
wie wordt daar niet geestesdood van

ga zo maar richting bed, mijn ogen vallen echt bijna dicht al
pi_54795055
06:30 was ik wakker en meteen opgestaan, soms word ik vroeg wakker en ben ik meteen fit, andere dagen lijk ik de hele dag te kunnen slapen. Zal wel aan het weer liggen. Heb ook 2 dagen de stemmingsstabilisator niet ingenomen en vaak werkt dat positief op de stemming, kan zijn dat het daaraan ligt. Dat middel drukt de stemming naar beneden en dan is het logisch dat je er niet echt beter van wordt. Vreemd natuurlijk dat ik dan nog steeds die dingen inneem maar goed, dat is een verhaal apart en heb geen zin om woorden eraan vuil te maken nu, zeker niet meer op internet.

Alsnog is het zo dat ik wakker lijk te worden uit een roes bij het "vergeten" in te nemen, zegt dat niet genoeg? Ik voel me geestelijk meer in leven nu, in ieder geval een beetje
pi_54795648
Even een log geschreven net, geinspireerd door het programma hallo Nederland waarbij het iedere keer hetzelfde liedje is met de file-meldingen en ook op basis van rtl ontbijtnieuws waar ze iedere keer weer de kranten erbij nemen alsof het constant hetzelfde liedje is De wereld draait door en door en door.

Komt ie dan

Hallo Nederland voor de 10,000 ste keer.

Hallo Nederland,

Daar zijn we weer onder de levenden, er staan 15 file's die samen zorgen voor 200 km opstopping. Allemaal wakker en fit? Die arbeit roept, de wereld schreeuwt om vooruit gepushed te worden want immers kunnen we niet meer zonder stroom, gas, water en licht. De warme broodjes bij de supermarkt liggen te wachten op hongerige mensen die brandstof nodig hebben om een drukke dag te maken.

De stoomboot moet varen en iedereen doet mee, gooi de kolen maar op het vuur want we gaan voor de volle 8 uur. Geen stoppen meer aan want we zijn gewend aan het huidige bestaan, welvaart heet de naam maar wat daar de waarde van is dat is maar de vraag. In het verleden behaalde profijten zorgen voor slijtage in de toekomst en wat in het heden wordt gegeten wordt morgen weer uitgescheten.

Welvaart in het heden, iedereen 1 seconde tevreden, morgen komt morgen wel weer, en wat er over 100 jaar gebeurt dan maakt niemand meer mee.

Tis allemaal zinloos, lang leve het nihilisme, ondanks alle moeite en inzet ten spijt, komt er altijd een eind. De vergankelijkheid

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 23-11-2007 09:26:34 ]
pi_54796262
De straten worden schoon geveegd

Het blinkt, al is het maar voor even. De gele wagen met borstel is weer voorbij gereden, en keert terug nadat de volgende ronde is geweest. De bakker op de hoek naast de plaatselijke kroeg om 0400 in de weer, keer op keer op keer.

De kantoor-clerk in 3-delig stoffig pak, om 0800 op pad, in het donker op de weg, richting werk, 1700 is het de tijd, in duisternis naar huis even met bord voor tv en dan weer richting ontbijt.

De dollar daalt weer een paar procent, het gaat goed, alles went. De olie-crisis gaat door, er is nog een kleine voorraad, niets om druk te maken omdat het zo hoort.

De flessen heineken aan de lopende band, voor mensen in het hele land. Het EK van start, nog 2 jaar en dan het WK, het wordt heel wat. De zomerspelen voor de deur, voorbij, en we gaan in de winter déur.

De chirurg met mes en vork, gaat door organen als een slager in hork. Volgende patient, er ontbreekt wat aan, even sleutelen, loslaten en verder gaan.

Politiek Denk niet Haag met mooie plannen, komt met iets nieuws, het zal ons allemaal bevallen.

De drugssmokkel neemt toe, dat doet een verslaafde goed.

In Tibet wordt de hele dag gemediteerd, en nog steeds is er vrij weinig geleerd.

Eindelijk is het dan weer nieuwjaar, we beginnen van voren af aan, en zo zal het altijd blijven bestaan.

pi_54796274
Het is maar een tijdelijke stemming waar ik in verkeer, morgen zal het weer anders zijn

Nu topic met rust laten hier, ik ga douchen en doe dat met plezier.

Marlboro aan de lopende band, morgen sta je met je rouw-advertentie in de krant

Miljarden sigaretten per jaar, is dat geen aardig gebaar?

Nu stop ik

[ Bericht 23% gewijzigd door Topspin op 23-11-2007 10:18:01 ]
pi_54802079
ik ben naar de kapper geweest:

Werewolf
  Moderator vrijdag 23 november 2007 @ 17:34:16 #83
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54805389
Leuk Sara!

Er is best een stuk vanaf of niet?
pi_54805642
Sophie denk ik aan bij de foto, je zou zo Sophie kunnen heten inplaats van Sara in mijn ogen

Straks een paar heineken drinken Een ijskoude heineken In de vriezer en vervolgens laten dalen richting het ijskoude, net niet bevroren.

Mijn weerstand tegen de maatschappij is weer omgekeerd richting een waardering. Op mijn log nog een stuk geschreven over ego en het feit dat een aantal mensen beweerd dat je als mens zijnde maar beter geen ego kunt hebben. Tot de conclusie gekomen dat een bestaan zonder ego amper mogelijk is.

Stuk tekst kwam erop neer dat wanneer niemand een ego zou hebben dat het bestaan dan zou instorten omdat niemand maar ergens naar zou streven om beter te worden of gelukkiger te worden. Het eigen belang dat verdwijnt en er is nog maar bar weinig over om je voor in te zetten, zelfs anderen helpen gaat op basis van eigen belang zeker in de vorm van betaalde banen in de zorg, maar ook bij ontwikkelingshulp, het geeft immers voldoening en zorgt voor het idee van zelf-ontplooiing. Vraag me uberhaupt sterk af of er een manier bestaat waarop je bezig kunt zijn zonder dat je er zelf beter van wordt, denk dat eigen belang altijd voorop staat. Geef je toe aan anderen dan ook omdat je het conflict niet wilt aangaan.

Tevens de gedachte dat een mensenmassa zonder ego gaat dwalen omdat de identiteit verdwijnt, een massa psychose wanneer er massaal sprake is van verdwijnen van ego. Ego als gezond aansturend onzichtbaar orgaan. Zonder dat er ego-tripperij aanwezig is want dat is weer extreem en extreem stuurt niet aan maar laat ontsporen.

Nog een passage geschreven over de gulden middenweg als het aankomt op het ego, durven toegeven aan anderen en niet alles zelf willen krijgen, toegeven wat zorgt voor een betere balans op werk en relaties zodat de situatie alsnog beter wordt. En dan krijg je een belang terwijl je geeft.

Maar goed, uitgebreider op de weblog. Vandaag een stuk of 10 logs geschreven. Zometeen verder op de weblog Eerst maar eens zorgen dat de heineken koud gaat worden

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 23-11-2007 17:59:38 ]
pi_54806393
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:34 schreef senesta het volgende:
Leuk Sara!

Er is best een stuk vanaf of niet?
inderdaad

de kapster is een lekker ding
Werewolf
pi_54806461
Dus een nieuwe verliefdheid is een feit?

Je moet meedoen met guiness book of records.

Sararaats met het record aantal verliefdheden. Huidige stand 12,394.
pi_54807309
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:38 schreef Topspin het volgende:
Dus een nieuwe verliefdheid is een feit?

Je moet meedoen met guiness book of records.

Sararaats met het record aantal verliefdheden. Huidige stand 12,394.
de kapster betekent niks voor me

Sophie Davant is the one and only
Werewolf
  Moderator vrijdag 23 november 2007 @ 19:20:18 #88
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54807358
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:35 schreef sararaats het volgende:

[..]

inderdaad

de kapster is een lekker ding
Oeh oeh, het was van achteren knippen en van voren dweilen

Ja, ik ga al, ik ben een beetje melig
pi_54807366
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:18 schreef sararaats het volgende:

[..]

de kapster betekent niks voor me

Sophie Davant is the one and only
Dat heb je ondertussen al vaker beweerd Maar dan geldt wederom dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden voor de toekomst.
pi_54807458
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Oeh oeh, het was van achteren knippen en van voren dweilen

Ja, ik ga al, ik ben een beetje melig
je moet niet gaan lopen voor me.

ik doe niks.

wat Sophie Davant betreft: ik meen het deze keer serieus

ze heeft een lekkere decolleté

[ Bericht 8% gewijzigd door Pinnenmutske op 23-11-2007 19:39:28 ]
Werewolf
pi_54807696
Even wat anders. Is het vandaag volle maan of komende dagen volle maan? Buiten staat een redelijk ronde en volle maan. Zou het daarom komen dat ik vandaag weer een beetje levendiger en drukker begin te worden of is het puur toeval?

Sowieso buiten dat typische in de lucht, wolken maar geen dichte bewolking, kleinere wolken niet gestapeld over elkaar maar naast elkaar met tussenliggende open ruimtes die een soort patroon vormen alsof het een schilderij is, daar een paar wolken die niet samen gevoegd zijn, vervolgens een stuk open hemel en dan de maan die fel schijnt.

De wolf zit weer eens in het weer en hoe ik het aanvoel merk ik het op mijn eigen toestand.

[ Bericht 4% gewijzigd door Topspin op 23-11-2007 19:47:31 ]
  Moderator vrijdag 23 november 2007 @ 23:30:24 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54813502
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef Topspin het volgende:
Even wat anders. Is het vandaag volle maan of komende dagen volle maan? Buiten staat een redelijk ronde en volle maan. Zou het daarom komen dat ik vandaag weer een beetje levendiger en drukker begin te worden of is het puur toeval?

Sowieso buiten dat typische in de lucht, wolken maar geen dichte bewolking, kleinere wolken niet gestapeld over elkaar maar naast elkaar met tussenliggende open ruimtes die een soort patroon vormen alsof het een schilderij is, daar een paar wolken die niet samen gevoegd zijn, vervolgens een stuk open hemel en dan de maan die fel schijnt.

De wolf zit weer eens in het weer en hoe ik het aanvoel merk ik het op mijn eigen toestand.
Volle maan schijnt wel dergelijk iets met mensen te doen, dat geloof ik ook wel
pi_54815047
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef senesta het volgende:

[..]

Volle maan schijnt wel dergelijk iets met mensen te doen, dat geloof ik ook wel
Ik merk ut

Ik spring alle kanten op, maar goed
  Moderator zaterdag 24 november 2007 @ 00:20:49 #94
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54815070
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik merk ut
pi_54815238
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Lang leve het wilde bestaan

De oermens komt naar voren
pi_54815344
Eminem staat even op en dan zorgt dat weer voor een extra impuls en dan ga ik richting de flow die vooruit gedreven wordt door onbewuste energie en dan kom ik uit tot een punt waar ik een orgasme lijk te krijgen zomaar ineens en dan is het vanzelf zo dat ik op de tafel ga staan en FUCK you ga roepen.

Eindelijk

Ik verlang al maanden naar energie, al vanaf begin februari 2007, ondertussen al bijna 1 jaar aan het wachten en dan hoop ik eindelijk op een periode van maanden waarbij ik om 0600 opsta vol energie, noem het manie noem het levenslust of noem het maar wat je wilt.

Ik noem het gezonde levenslust wanneer ik om 0500 opsta vol zin en lust, ondanks dat ze beweren dat je maar beter depressief in bed kunt blijven liggen tot 12:00 wegens veiligheid maar die mensen weten ook niet wat ze zeggen.

Hulp die beweerd dat depressie beter is dan vreugde moet zichzelf toch laten nakijken of niet soms?
  Moderator zaterdag 24 november 2007 @ 00:31:44 #97
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54815394
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 00:26 schreef Topspin het volgende:

[..]

Lang leve het wilde bestaan

De oermens komt naar voren
Oeh, jij sleept vanavond een vrouw aan haar haren mee je hol in?
Ga je nog leuke dingen doen dit weekend?
pi_54815531
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 00:31 schreef senesta het volgende:

[..]

Oeh, jij sleept vanavond een vrouw aan haar haren mee je hol in?
Ga je nog leuke dingen doen dit weekend?
Ik sleep de Godin van de nacht mee naar bed waar ik virtuele seks mee ga hebben, ze bestaat niet echt maar is wel aan te raken en de borsten kun je echt wel voelen en je kunt echt klaarkomen en kinderen met haar kinderen krijgen, alsnog bestaat ze niet in deze realiteit, wil je haar leren kennen dan moet je meer films kijken

Morgen kroeg pakken om 14:00 tot 17:00, een stuk over 10 bier drinken met een vriend waar ik de laatste tijd steeds beter mee weet op te schieten, het idee dat die jongen niet al teveel last heeft van een reputatie die hij in stand wilt houden. Zomaar even wat drinken, wat bier en jagermeister, daarna pizza met liter wijn en vervolgens naar huis om neer te ploffen op de bank of hier nog ff te kijken.

Ga jij nog wat doen??? Wilde seks in de Ardennen of zomaar bescheiden hand in hand door het land?
  Moderator zaterdag 24 november 2007 @ 00:39:15 #99
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54815595
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 00:36 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik sleep de Godin van de nacht mee naar bed waar ik virtuele seks mee ga hebben, ze bestaat niet echt maar is wel aan te raken en de borsten kun je echt wel voelen en je kunt echt klaarkomen en kinderen met haar kinderen krijgen, alsnog bestaat ze niet in deze realiteit, wil je haar leren kennen dan moet je meer films kijken

Morgen kroeg pakken om 14:00 tot 17:00, een stuk over 10 bier drinken met een vriend waar ik de laatste tijd steeds beter mee weet op te schieten, het idee dat die jongen niet al teveel last heeft van een reputatie die hij in stand wilt houden. Zomaar even wat drinken, wat bier en jagermeister, daarna pizza met liter wijn en vervolgens naar huis om neer te ploffen op de bank of hier nog ff te kijken.

Ga jij nog wat doen??? Wilde seks in de Ardennen of zomaar bescheiden hand in hand door het land?
Gezellig samen een biertje pakken, klinkt goed.
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen, beetje leren, beetje lezen, morgenavond krijgen we visite
Zondag verjaardag.
Hmm eigenlijk weet ik al redelijk wat ik ga doen geloof ik
pi_54815723
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 00:39 schreef senesta het volgende:

[..]

Gezellig samen een biertje pakken, klinkt goed.
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen, beetje leren, beetje lezen, morgenavond krijgen we visite
Zondag verjaardag.
Hmm eigenlijk weet ik al redelijk wat ik ga doen geloof ik
Is toch fijn dat je weet wat je gaat doen of niet soms? Ik spreek de laatste tijd 1 week van te voren af zodat ik weet dat ik de volgende week iets ga doen, beter dan op het laatste moment erachter komen dat er iets staat te gebeuren.

Zou ik niet afspreken dan zou ik de hele dag bezig zijn gaan zijn met niets doen en alsnog wat doen, op dit moment is vaak mijn inspiratie om van het niets doen iets doen te maken zonder dat er echt iets gedaan wordt.

Eens niet bezig moeten zijn om de verveling te doorbreken dus ook.

Beetje lezen 5 minuten, even tv kijken 10 minuten, even 15 minuten schrijven op internet en vervolgens 3 uur wegdromen Dat is op dit moment mijn streven.

Ik weet dan ook uit ervaring dat ik tijdens 40 minuten hardlopen ook op zoek ben naar iets anders, zelfs al is het inspannend dan nog vind ik geen echte 100 procent bevrediging door die inspanning dus waarom zou ik me schuldig voelen in passivitiet?

Ik ga zometeen naar bed, nog 1 1/2 glas heineken daarna met muziek naar bed en dan even in manische toestand fllipperen om vervolgens in pure rust op te staan.
pi_54815805
Zomaar een log van vandaag

Wees eens aardig.

Wees eens wat aardiger tegen jezelf vertelde iemand me een keer toen ik bezig was met mezelf te beoordelen, negatieve beoordelingen over wat ik fout doe of deed en niet eens mezelf een compliment geven over wat ik wel goed doe als mens.

In een omgeving waar al snel commentaar geleverd wordt op menselijk falen is het zo dat je ook richting jezelf commentaar gaat leveren. Dat commentaar van buitenaf ontstaat al in het begin van een mensenleven waar je constant beoordeeld wordt op je presteren, uiteindelijk kan dat leiden tot faal-angst.

Zelf opgelegde onnodig hoge prestatie-druk en dan zeker niet alleen qua werken of studeren maar ook in algemene zin. En dan is prestatie-druk niet zo heel erg maar de prestatie-druk als individu onnodig verhogen is dan iets wat niet echt realistisch is en wat zeker ten kostte kan gaan van het functioneren op alle mogelijke vlakken.

Dat er een eis is dat is dan niet slecht omdat je dan geen onnodige fouten maakt die compleet mis kunnen uitpakken. De eis om verantwoordelijk om te gaan met het bestaan bijvoorbeeld, maar dan weer net genoeg eisen stellen daaraan want anders komt er weer een neurose aan in het geval dat je bijvoorbeeld ieder woord perfect wilt zeggen in ideale volgorde zonder dat je ze laat stromen waardoor het hakken en takken wordt.

Aan alle verwachtingen willen voldoen in het sociaal maatschappelijke verkeer en ondertussen compleet strak staan van de spanning waardoor er een averechts effect wordt bereikt, het spontane verdwijnt en er komt iets in de plaats dat gemotoriseerd is, een soort van machine onder constante druk.

Vaker zie ik dan mensen die op de een of andere manier overdreven willen presteren waar de prestaties onder leiden, daarnaast de mensen die met minder genoegen nemen waarbij een ontspannende manier van handelen naar voren treedt wat zorgt voor veel meer flexibiliteit en een uitstraling alsof het wel zo lijkt dat het gezond en echt is.

Overdreven willen presteren, angst voor fouten en vervolgens faal-angst en twijfel die fouten tot stand brengt waardoor de prestatie omlaag gaat. Een omgekeerde realiteit.

Minder is ook goed genoeg en soms zelfs beter.

pi_54815929
Ik ga slapen

Bier is op en ik neem de muziek mee naar mijn nest.

Morgen om 1400 aan het bier en de jagermeister, daarna bij albert heyn heineken kopen
pi_54815950
ik ben tijdens volle maan niet meer te houden

het lijkt wel of ik springbonen gegeten heb
Werewolf
pi_54818609
mogguh!
Heb niet echt lekker geslapen, maar of dat nou door de vole maan kwam?
Kan best zijn dat ik daarom wat onrustig was ja
pi_54819095
Ben er dit keer gewoon niet ingetrapt om vroeg te gaan slapen. Heb gewacht tot ik bijna vanzelf omviel.
Heb lekker ziten kijken naar de volle maan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 25 november 2007 @ 11:22:04 #106
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54820535
Met volle maan krijg ik altijd zin om geld uit te geven gister 5 dvd's gekocht en heerlijk geslapen, maar dat kan ook door de wijn komen
  Moderator zondag 25 november 2007 @ 11:29:27 #107
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54820657
Hoi Metro ,

Welke dvd's heb je gekocht?
pi_54820672
mogguh....
  Moderator zondag 25 november 2007 @ 11:31:03 #109
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54820691
Goedemorgen Vamp
  zondag 25 november 2007 @ 11:33:39 #110
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54820756
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:29 schreef senesta het volgende:
Hoi Metro ,

Welke dvd's heb je gekocht?
The 10th kingdom (waar is al 3 jaar naar op zoek was ), film van bijna 8 uur lang
Ice age 2
Flushed away
Jackass 2
En nog 1 als sinterklaaskado dus daar zal ik me even niet over uitlaten
pi_54821907
Waar gaat the tenth kingdom over?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 25 november 2007 @ 14:16:41 #112
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54823710
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Waar gaat the tenth kingdom over?
ik citeer even de achterkant van het hoesje:

Aan de rand van de menselijke wereld ligt een portal welke leidt naar de negen koninkrijken. Een fantastisch land waar sprookjes opnieuw uitgevonden worden... en niet altijd ophouden met een en-ze-leefden-nog-lang-en-gelukkig einde.

Een boosaardige koning heeft Prins Wendell verdoemd tot het leven als een hond. Zijn doel om de troon te heroveren brengt hem bij de portal van het tiende koninkrijk: Central park, new york city. Met de hulp van de mooie virginia en tony vecht hij zich een weg door de slechte paralelle wereld vol trollen, goblins en andere sprookjesfiguren.

speelduur: 466 minuten

En ik heb een beetje last van een wegrottende vloer

Gaat weer flink geld kosten ben ik bang:

houten vloer rot weg
pi_54824047
Klinkt als my kinda' movie. Alleen het geduld om ervoor te gaan ziten ontbreekt me altijd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 25 november 2007 @ 14:36:02 #114
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54824232
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt als my kinda' movie. Alleen het geduld om ervoor te gaan ziten ontbreekt me altijd.
hehe ja nou hier heb je wel heel veel geduld voor nodig ook niet echt iets om in 1 ruk uit te kijken.
pi_54824479
Is iets voor als ik geen zin heb om vroeg te gaan slapen maar er evrder toch al geen enkele nuttige bezigheid meer uit mijn hoofd/handen komt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54827793
Zo, even online dan maar. Na een aantal heineken is het niet zo verstandig om online te schrijven merk ik maar goed, het is allemaal onzinnig als ik onzin schrijf zoals vrijdag

Gisteren kroeg gepakt met iemand waar ik iedere week mee afspreek, nieuw sociaal contact aan het opbouwen, alsof je nieuwe vrienden kunt maken bij verliezen van oude.

Oude vrienden wie weet over een tijd weer zien, dit jaar geen nieuw jaar vieren in de stad, kan zijn dat ik volgende keer wel ertegen kan. You never know dan maar. In ieder geval zorgt iedere week uitgaan voor een beter gevoel.
pi_54832726
ik heb mijn JURK gevonden!
pi_54840270
ok, wat vinden jullie van deze vrouw?

Sophie Davant

ik vind haar namelijk een heel lekker ding
Werewolf
pi_54841972
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:02 schreef draculettetje het volgende:
ik heb mijn JURK gevonden!
Mail een pic
Wil zien!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54842159
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ik citeer even de achterkant van het hoesje:

Aan de rand van de menselijke wereld ligt een portal welke leidt naar de negen koninkrijken. Een fantastisch land waar sprookjes opnieuw uitgevonden worden... en niet altijd ophouden met een en-ze-leefden-nog-lang-en-gelukkig einde.

Een boosaardige koning heeft Prins Wendell verdoemd tot het leven als een hond. Zijn doel om de troon te heroveren brengt hem bij de portal van het tiende koninkrijk: Central park, new york city. Met de hulp van de mooie virginia en tony vecht hij zich een weg door de slechte paralelle wereld vol trollen, goblins en andere sprookjesfiguren.

[ afbeelding ]

speelduur: 466 minuten

En ik heb een beetje last van een wegrottende vloer

Gaat weer flink geld kosten ben ik bang:

houten vloer rot weg
Succes met je vloer!!

Die film... Heb er stukjes van gezien, was ooit al s serie op tv.... Kvonnum wel goed!
pi_54848120
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mail een pic
Wil zien!!!!!
3 juli! ha ha
heb nog geen foto van
8 dec naar winkel om nog eens aan te doen en dan maten op te nemen......
pi_54848950
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:21 schreef draculettetje het volgende:

[..]

3 juli! ha ha
heb nog geen foto van
8 dec naar winkel om nog eens aan te doen en dan maten op te nemen......
Zal de datum vast in de agenda zetten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54884396
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zal de datum vast in de agenda zetten.

gaat allemaal goed komen maar dat heb je gister allemaal al aan de foon gehoord....
pi_54923215
Goede middag.

" Laatste bezoek 25-11 17:18".

4 dagen geen FOK!, daarentegen veel met de wii gedaan als vrije tijdsbesteding. Nu pas begin ik profijt te hebben van de aanschaf van de wii na al die maanden, dus niet zinloos. Schijnt dat je 4 kilo afvalt na een paar weken intensief wiién, een vervaning voor echte sport. Tafel tennis, golf, gewoon tennis, baseball en bowlen. Ben op dit moment nog te "lui" om echte sport te doen, nu is het wii aanzetten, tv aanzetten, controller aanzetten en game erin en hoppah, laat het hart maar pompen

Nu gamen op pc, longest journey, adventure game

Ik zeg dag en prettige middag

Kan zijn dat ik steeds minder online ga zijn, dus ik zeg het alvast Of straks inhaalslag
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 18:27:25 #125
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54951329
Wii is leuk he?
WIj hebben er ook één en sinds kort ook mario galaxy, echt een heel erg leuk spel.
De sportspellen worden hier weer minder gespeeld.
pi_54952324
ik heb nu nog geen Wii omdat ik geen geld heb maar hopelijk kan ik er ooit 1 kopen

wil dan vooral sportspellen spelen
Werewolf
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 19:11:04 #127
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54952380
We hebben ervoor gespaart met z'n allen, dus toen hij uitkwam hebben we hem meteen gekocht.
Wiisport is ook erg leuk
Het is alleen jammer dat de spellen altijd zo duur zijn.
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 22:19:11 #128
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54957385
pi_54958108
@senesta: ik heb gestemd maar heb niet alles ingevuld.

ben echt nog te weinig op het forum te vinden, heb een leven weet je

life goes on en zeker bij mij
Werewolf
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 22:57:44 #130
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54958443
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:45 schreef sararaats het volgende:
@senesta: ik heb gestemd maar heb niet alles ingevuld.

ben echt nog te weinig op het forum te vinden, heb een leven weet je

life goes on en zeker bij mij
Dat klinkt goed Sara.
Hoe gaat het met je opleiding sterrenkunde?
pi_54958818
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat klinkt goed Sara.
Hoe gaat het met je opleiding sterrenkunde?
goed dank je

had vorige dinsdag les in de ZOO van Antwerpen (Planetarium) coördinaten is echt nie simpel but hey, ik weet de sterren nu wel liggen

lang geleden dat ik yvonne nog in dit topic gezien heb

don't worry, ik heb een nieuwe liefde maar het is nog een crush. er staat ergens in dit topic een collage van haar.

Sara
Werewolf
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 23:12:47 #132
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54958911
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef sararaats het volgende:

[..]

goed dank je

had vorige dinsdag les in de ZOO van Antwerpen (Planetarium) coördinaten is echt nie simpel but hey, ik weet de sterren nu wel liggen

don't worry, ik heb een nieuwe liefde maar het is nog een crush. er staat ergens in dit topic een collage van haar.

Sara
Sterrenkunde is toch ook wel iets wat ik zelf in de toekomst ook zou willen gaan doen.
Het boeit me wel.
In de ZOO van antwerpen, tof zeg
Heb je zelf ook al materialen om sterren te kijken?
pi_54959080
ah, ben je hierheen gevlucht, Senesta
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 23:23:20 #134
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54959146
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef nokwanda het volgende:
ah, ben je hierheen gevlucht, Senesta
Ik had beloofd hier even de linkjes neer te zetten van de FOK!awards en toen was Sara er.
Het is hier eng rustig de laatste tijd
Hoor je nog wel eens wat van Mirage?
Ik ben benieuwd hoe het met haar en Oversight gaat.
pi_54959323
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik had beloofd hier even de linkjes neer te zetten van de FOK!awards en toen was Sara er.
Het is hier eng rustig de laatste tijd
Hoor je nog wel eens wat van Mirage?
Ik ben benieuwd hoe het met haar en Oversight gaat.
Ik ook. Heb genoeg pogingen gewaagd.
iets met chello en zo. En ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook erg slecht te bereiken ben de laatste tijd. Nieuwe foon waarvan haast niemand het nummer heeft en de huisfoon die ik er gewoon uittrek als ik thuis kom. Ik bel voor mijn werk heel erg veel en dan kan ik 's avonds eigenlijk geen foon meer horen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 23:33:42 #136
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54959394
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:30 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ook. Heb genoeg pogingen gewaagd.
iets met chello en zo. En ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook erg slecht te bereiken ben de laatste tijd. Nieuwe foon waarvan haast niemand het nummer heeft en de huisfoon die ik er gewoon uittrek als ik thuis kom. Ik bel voor mijn werk heel erg veel en dan kan ik 's avonds eigenlijk geen foon meer horen.
Dat kan ik me voorstellen, en telefoon in huis is ook meteen zo "binnen" vind ik altijd.
Maar nou ja dan wachten we wel weer af tot hun internet weer werkt.
pi_54959563
Het is meer dat mijn oren het niet aan kunnen. een uurtje of 4 per dag is echt wel veel. Ik moet ook echt een koptelefoon aanschaffen.
En daarbij komt dat het allemaal serieuze gesprekken zijn waar mijn kop en gevoel ook meespelen. Meer dan dat trek ik gewoon niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54961156
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef senesta het volgende:

[..]

Sterrenkunde is toch ook wel iets wat ik zelf in de toekomst ook zou willen gaan doen.
Het boeit me wel.
In de ZOO van antwerpen, tof zeg
Heb je zelf ook al materialen om sterren te kijken?
yep, ik heb een verrekijker en een eenvoudige telescoop.

ik had maar 1 keer les in de ZOO van Antwerpen, de andere lessen zijn bij Urania te Hove
Werewolf
pi_54962616
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:11 schreef senesta het volgende:
We hebben ervoor gespaart met z'n allen, dus toen hij uitkwam hebben we hem meteen gekocht.
Wiisport is ook erg leuk
ja daarom laat ik hem ook ombouwen voor 50,- euro, dan kan je ook gedownloade games en spellen spelen
net zitten tennissen enzo nu over slaap heen....
ook nie handig
pi_54968128
ik doe even een inhaalrace (daar heb ik nu echt zin in)

mijn neus zit nog steeds dicht (waarschijnlijk hebben jullie me horen snuiten op FOK!radio)

voor de rest gaat het goed (probeer een leven buiten FOK! te hebben maar wil nog wel passeren)
Werewolf
pi_54989678
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:11 schreef senesta het volgende:
Wiisport is ook erg leuk
Net zoals je mensen kunt ombouwen kun je ook spelcomputers ombouwen

Niet dat ik dat heb gedaan natuurlijk Mag ook niet gezegd worden hier maar ik vind het ombouwen iets te gevaarlijk

Heb 2 dagen spierpijn gehad van tafeltennis en golfen, nu is de spierpijn weg en ga ik morgen verder. Tiger woods 2008 golf en dan kun je een hele carriere opbouwen en geld verdienen om outfit te kopen en golfclubs en nog meer.

Gisteren weer naar de kroeg geweest, volgende zaterdag overslaan en dan over 2 weken weer gaan. Merk dat ik zenuwachtig wordt als ik lang moet zitten op een stoel zonder echt bezig te zijn, op de bank liggen tv kijken of wandelen of computeren is anders. 3 uur lang zitten en praten word ik best nerveus van. Is ook een reden dat ik niet tot 0400 ga stappen want ook daar sta je 6 uur lang constant een beetje te koekeloeren als je niet gaat dansen.

Hier brandt de eerste advent-kaars ondertussen Nog ff en dan is het kerst
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 14:28:47 #142
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54989771
Ik durf hem niet om te bouwen, dan is mijn garantie weg
Ik ben druk bezig met de surprise voor sinterklaas.
Ik wilde een luchtballon maken en had dus een opgeblazen ballon met papiermaché ingesmeert.
Alleen is vannacht mijn ballon leeggelopen
Je wilt niet weten hoe mijn luchtballon er nu uitziet, nou ja ik pas mijn gedicht wel weer aan

Hoe gaat het verder met jou?
pi_54990265
Inderdaad is de garantie dan weg, hoewel het voordeel van besparing natuurlijk ook erg aanlokkelijk is. Verder maar geen info geven want het is tegen de strijd van de policy.

Surprise doen we hier niet aan, sowieso zijn ouders druk in de weer met nieuwe keuken plaatsen dus er is sowieso geen tijd daarvoor. Wie weet volgend jaar..

Wat ga je nu doen met die ballon? Ben benieuwd wat je ervan gaat maken op een creatieve manier

Met mij gaat het wel, geen echte goede stemming maar dat hoeft niet zozeer, ben tevreden met een stemming die neutraal is en waarbij dus geen echte vreugde is. Ben gewoon nuchter op dit moment en niet met het hoofd in de wolken Niet verliefd op het leven dus zoals vroeger vaak was. Waarderen van leuke dingen is er dan wel, genieten van de deugdes des bestaan
Geniet met mate dan maar, overdaad schaadt.

Teveel uitleggen is dan ook iets dat averechts werkt. Genieten van leuke dingen die zorgen voor genot maar dan niet tot in den treure opgaan in dat genot want dan daalt het weer naar beneden. Het zou zo een wet kunnen zijn " De wet van toename van genot zorgt voor daling achteraf". Vorig jaar leek het 1 groot orgasme te zijn maar zoals het ook bij orgasme gaat verdwijnt het daarna

Dan heb je nog het terugkijken naar vroeger maar ook dat probeer ik te voorkomen, hoofdstuk afsluiten zoals ik vaker zeg en dat is bezig blijven. Vooruit leven door actief te blijven en niet terug door passief stil te zitten waardoor denken gaat verschijnen. ( denken leidt tot lijden )

Dromen lopen laatste tijd iets beter, ik win weer in slechte situaties met behulp van vreemden of bekenden in de droom. Ben niet het slachtoffer meer zo erg waarbij alles in de soep loopt.

De bewondering voor het mystieke heb je nog, het leven als mystieke waar ik me vroeger helemaal in kon verdiepen. Tegenwoordig is het zo dat ik niet verder kan gaan dan dat ik besta. Het lijkt oppervlakkiger te zijn en het lijkt dat ik niet zo ver onder de oppervlakte kan kijken meer, en vanzelf is het zo dat ik dan andere dingen ga zoeken om te doen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Topspin op 02-12-2007 14:56:12 ]
pi_54990541
Vaak val ik in de herhaling, maar het gaat erom dat ik actief blijf, niet uren lang stil zitten vooruit kijken en wachten. Iets zoeken om te doen en vervolgens afleiding. De methode om beter te voelen. Kan geen enkele gedragstherapie of medicijn tegenop

Actie leidt tot reactie en dan is de reactie van actie dat het leven in het heden geleeft wordt door het heden op te vullen met inhoud. Sport, spel, sociaal bezig zijn, uitgaan en dan werk studie en ga zo door.

Dus wat me te doen staat is inhoud geven aan het bestaan. Andere inhoud dan blijven filosoferen want dat schiet niet altijd even veel op.
pi_54990597
ben ik weer

ik ben echt een goddamn luierik

ik droomde lekker over m'n française
Werewolf
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 15:11:25 #146
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54990838
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:01 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer

ik ben echt een goddamn luierik

ik droomde lekker over m'n française
Ach ja, dromen moet je houden he?
Als het maar niet alles gaat overheersen zijn ze heerlijk
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:59 schreef Topspin het volgende:
Vaak val ik in de herhaling, maar het gaat erom dat ik actief blijf, niet uren lang stil zitten vooruit kijken en wachten. Iets zoeken om te doen en vervolgens afleiding. De methode om beter te voelen. Kan geen enkele gedragstherapie of medicijn tegenop

Actie leidt tot reactie en dan is de reactie van actie dat het leven in het heden geleeft wordt door het heden op te vullen met inhoud. Sport, spel, sociaal bezig zijn, uitgaan en dan werk studie en ga zo door.

Dus wat me te doen staat is inhoud geven aan het bestaan. Andere inhoud dan blijven filosoferen want dat schiet niet altijd even veel op.
Ik had het idee dat je toch lekker bezig was de laatste tijd, de schrijfcursus en de uitjes met vrienden
Dat klinkt toch allemaal erg positief.
Ach en af en toe een dag er tussen dat het wat minder is is denk ik heel normaal
En doen is soms inderdaad beter dan denken
pi_54991047
Luieren is ook bezig zijn moet je maar denken Helemaal opgaan in het luieren en even helemaal geen zorgen in dit leven.

Ik zat even buiten te roken en koffie te drinken en even proberen op te gaan in de natuur met regen en redelijk harde wind, even aandacht in het moment en niet elders zijn met gedachtes. Even niet aanwezig in denken maar aanwezig in wat afspeelt buiten het denken. En wat zich buiten het denken afspeelt is vaak veel leuker. Het gevoel onderdeel uit te maken van het leven zonder complexe gedachtes over wat nu wel en niet moet of hoort of zou moeten gebeurt zijn. Onderdeel zijn van een gezellige sfeer in een cafe bijvoorbeeld zonder met het hoofd in gedachtes te zijn, 1 zijn met de sfeer en niet 2 zijn omdat 1 iets elders is.

Opgaan in de sfeer ergens, vanzelf de gedachte dat de controle verdwijnt hier Opgaan in het leven, vanzelf het risico dat er gevaren aan gaan kleven. Praten zonder denken of handelen zonder denken, alsof die controle constant nodig is. Verstand inplaats van hart.
pi_54991284
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:11 schreef senesta het volgende:

Ik had het idee dat je toch lekker bezig was de laatste tijd, de schrijfcursus en de uitjes met vrienden
Dat klinkt toch allemaal erg positief.
Ach en af en toe een dag er tussen dat het wat minder is is denk ik heel normaal
En doen is soms inderdaad beter dan denken
Het is inderdaad actiever nu maar nog steeds teveel tijd voor mezelf en dan is dat weer een kwestie van iets zoeken om de tijd anders op te vullen. Alles zelf in de hand denk ik dus ook, ook wanneer ik mezelf minder credit geef omdat ik niet bereikt heb wat ik als 20-jarige had willen bereiken in het leven. Kan dan beter mezelf de credit geven dat ik ben opgegroeid tot volwassen persoon die meer handelt met enig verstand die de veilige haven kiest inplaats van de ijsberg.

Dan is het zo dat ik nu ambities moet bijstellen en opnieuw moet beginnen, een nieuwe start en het oude vergeten. Weet alleen nog niet goed wat mijn ambities zijn Ambitie om te leven en niet de ambitie om op te geven is dan iets dat gelukkig wel is. De ambitie om te leven tot het eind zorgt vanzelf voor profijt, gooi ik de handdoek in de ring zoals wel eens gebeurde dan stopt het op alle vlakken. Bij het opstaan is het dus de zaak om de dag te willen invullen en beginnen, als het maanden lang tijdens het opstaan zo is dat het met tegenzin gaat dan komt die stilstand waarbij de handdoek in de ring gegooid wordt. Naar bed gaan met de gedachte dat de volgende morgen een uitdaging is en zo opstaan met die gedachte en weer naar bed gaan met die gedachte. Om zodoende constant een kracht mee te dragen die vooruit stuwt. In het andere geval een kracht die tegenwerkt bij tegenzin, een constante kracht die terug duwt waarbij het tegen de wind in zeilen is constant. Dag in dag uit, dag in dag uit, waarom duurt het leven zo lang. Of...... dag in dag uit, het gaat te snel. Laat het dan maar te snel gaan

Genoeg over mij, hoe is het met Senesta dan? Hoe bevalt het modschap bijvoorbeeld? Nog steeds zin erin en hoe gaat het met kinderen?
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 15:40:24 #149
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54991469
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:33 schreef Topspin het volgende:

[..]

Het is inderdaad actiever nu maar nog steeds teveel tijd voor mezelf en dan is dat weer een kwestie van iets zoeken om de tijd anders op te vullen. Alles zelf in de hand denk ik dus ook, ook wanneer ik mezelf minder credit geef omdat ik niet bereikt heb wat ik als 20-jarige had willen bereiken in het leven. Kan dan beter mezelf de credit geven dat ik ben opgegroeid tot volwassen persoon die meer handelt met enig verstand die de veilige haven kiest inplaats van de ijsberg.

Dan is het zo dat ik nu ambities moet bijstellen en opnieuw moet beginnen, een nieuwe start en het oude vergeten. Weet alleen nog niet goed wat mijn ambities zijn Ambitie om te leven en niet de ambitie om op te geven is dan iets dat gelukkig wel is. De ambitie om te leven tot het eind zorgt vanzelf voor profijt, gooi ik de handdoek in de ring zoals wel eens gebeurde dan stopt het op alle vlakken.

Genoeg over mij, hoe is het met Senesta dan? Hoe bevalt het modschap bijvoorbeeld? Nog steeds zin erin en hoe gaat het met kinderen?
Ik vind het helemaal niet vervelend om te lezen hoor
Ambitie's zijn altijd wel goed denk ik zolang ze niet meteen de zin van je leven worden.

Ik vind het modden nog enorm leuk
En met de kids gaat alles goed, druk met alles rondom sinterklaas

Mijn pietje:

pi_54991916
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:40 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet vervelend om te lezen hoor
Ambitie's zijn altijd wel goed denk ik zolang ze niet meteen de zin van je leven worden.

Ik vind het modden nog enorm leuk
En met de kids gaat alles goed, druk met alles rondom sinterklaas

Mijn pietje:

[ afbeelding ]
Leuk

Hebben ze al wat in de schoen gekregen van Sinterklaas?

Dat modden lijkt me van de ene kant leuk omdat je dan actief bezig bent met iets online maar van de andere kant lijkt de verplichting om online te zijn niets. Laatste tijd vaker dat ik dagen achter elkaar niet online ben dus zoiets zou hier toch niet werken. Of ben jij ook vaker dagen lang niet aanwezig?

Teveel ambitie zorgt in mijn ogen ook voor teveel druk, constant mezelf verplichtingen opleggen om dat of dat te bereiken lijkt me iets waar ik ook gek van zou worden. Mijn grootste ambitie is om gelukkig oud te worden op dit moment, en daar hoort van alles bij wat nodig is om dat te bereiken. En soms is er niets nodig om gelukkig te zijn. Mijn leven hoeft niet 120 procent vol te zijn, bij 70 procent opvulling en 30 procent leegte is het ook okey. 100 procent actief zijn zorgt in mijn ogen ook voor barsten en opbranden.

Zometeen een biertje vatten Ook iets waar ik gelukkig van kan worden Straks film kijken, nog wat lezen, muziek, internet en morgen maar weer verder zoeken naar verder geluk.

2 uur op de bank indutten met de hond aan het voeteneinde die de voeten opwarmt doe ik ook af en toe, even helemaal bijkomen en daarna uitgerust wakker worden. Zo hoeft het allemaal geen top prestatie te zijn
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 16:27:47 #151
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54992923
Je bent natuurlijk altijd met z'n tweeen als mod in een subforum dus je hoeft niet steeds aanwezig te zijn
Dat zou ook niet te doen zijn natuurlijk.
Een paar dagen niet of weinig aanwezig kan prima hoor

Jaaaah, ze zetten hier gemiddeld om de dag hun schoen.
Lief hoor, steeds een tekening in haar schoentje
pi_54995152
Mag jij die tekening wel bekijken van Sinterklaas

Straks kom je in de zak die je mee naar Spanje neemt

Even op bezoek bij grootmoeder geweest met mijn hond die daar helemaal wild werd en ging rennen in het appartement. Precies zo rondjes rennen dat niets wordt omgegooid, alsof hij weet wat hij moet doen in snelle vaart.

Ben mijn oma vaker voor de gek aan het houden dat de geest van mijn opa nog aanwezig is in haar huis en dan wordt ze een beetje bang Als het licht even uitgaat door storing in de lamp zeg ik dat het de aanwezigheid van geesten is en als er een schaduw van een waaiende tak door het raam schijnt doe ik dat ook Maar daarna weer grapje zeggen natuurlijk Zo bang is ze niet, ze kan er ook om lachen

Nu tijd voor bier Een paar biertjes in de decembermaand Heb nog 1 hoegaarden rose en nog wat grolsch
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 18:10:38 #153
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54995214
Oeh spanje

Is het daar een beetje warmer nu?

Ik vind bier echt zoooo enorm vies
pi_54995266
Denk dat het rond de 15-20 graden is daar in Barcelona?

Hoegaarden Rose smaakt niet echt als bier maar eerder als frisdrank of erg zoete wijn, af en toe lekker tussendoor. Je proeft wel dat er alcohol inzit maar echt naar bier of wijn smaakt het niet. Cassis achtig maar dan met alcohol bijsmaak

Hou je ook niet van corona of desperado of heb je dat nog niet gehad?

Bitter bier lust ik overigens ook niet meer, vroeger vaker brand gekocht maar dat bier is me iets te bitter op dit moment. Heineken is het tegenwoordig wat ik drink en af en toe grolsch.
pi_54995302
opmerkelijk bericht:

Pastoor is kelk kwijt

WUUSTWEZEL - Kerkgangers merkten donderdagochtend op dat er was ingebroken in de kerk van het centrum. Dieven drongen binnen via de zijdeur langs het kerkhof. Ze ontmantelden de geluidsinstallatie, maar lieten die staan. De sacristie werd overhoop gehaald en namen de kelk van pastoor Peter Gysbrechts en wat kleingeld mee. Ze probeerden ook enkele offerblokken open te breken. (vw)

bron: De Gentenaar van 23 november 2007
Werewolf
pi_54995326
Spullen uit de kerk kunnen veel geld opleveren als het echt oud is. Geluidsinstallatie lijkt me dan niet echt iets wat je kunt verkopen, tis niet bepaald dolby digital wat ze daar hebben staan
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 18:16:52 #157
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54995346
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:13 schreef Topspin het volgende:
Denk dat het rond de 15-20 graden is daar in Barcelona?

Hoegaarden Rose smaakt niet echt als bier maar eerder als frisdrank of erg zoete wijn, af en toe lekker tussendoor. Je proeft wel dat er alcohol inzit maar echt naar bier of wijn smaakt het niet. Cassis achtig maar dan met alcohol bijsmaak

Hou je ook niet van corona of desperado of heb je dat nog niet gehad?

Bitter bier lust ik overigens ook niet meer, vroeger vaker brand gekocht maar dat bier is me iets te bitter op dit moment. Heineken is het tegenwoordig wat ik drink en af en toe grolsch.
Nee nog nooit gehad
Wijn vind ik ook niet lekker, ik drink heeeeel af en toe een glaasje bessen met heel veel ijs
Maar ik heb al 1,5 jaar een fles liggen die nog niet voor helft leeg is.
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 18:20:00 #158
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54995366
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:14 schreef sararaats het volgende:
opmerkelijk bericht:

Pastoor is kelk kwijt

WUUSTWEZEL - Kerkgangers merkten donderdagochtend op dat er was ingebroken in de kerk van het centrum. Dieven drongen binnen via de zijdeur langs het kerkhof. Ze ontmantelden de geluidsinstallatie, maar lieten die staan. De sacristie werd overhoop gehaald en namen de kelk van pastoor Peter Gysbrechts en wat kleingeld mee. Ze probeerden ook enkele offerblokken open te breken. (vw)

bron: De Gentenaar van 23 november 2007
Jemig, dat is ook wat
pi_54995515
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Jemig, dat is ook wat
ik denk dat het zelfs op het nieuws geweest is
Werewolf
pi_54995666
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:16 schreef senesta het volgende:

[..]

Nee nog nooit gehad
Wijn vind ik ook niet lekker, ik drink heeeeel af en toe een glaasje bessen met heel veel ijs
Maar ik heb al 1,5 jaar een fles liggen die nog niet voor helft leeg is.
Is wel gezond zo

Ik ben nog in het studenten-leven blijven hangen of iets dergelijks, sowieso de vrijdag zien als dag om iets te drinken en vaker ook de zaterdag of zondag. De ene week niet de andere week wel, het gaat me om de smaak en niet om het effect nu, vroeger dronk ik om dronken te worden, tegenwoordig om te genieten van de smaak

Straks film kijken, een van Chevy Chase.

Languit op de bank en dan komt de hond weer liggen bij mijn voeten/onderbenen. Die blijft dan 3 uur lang liggen om daarna de kleerkast in te gaan wat zijn slaaphol is.
pi_54995728
Bessen met ijs dronk ik vroeger ooit eens, net zoals safari, apfelkorn, malibu, whisky cola en de rest. Nu bier en af en toe wijn.

Vroeger tijdens de afstudeerfeesten was het volgieten met alles dat er stond, bessen, apfelkorn of wat dan ook, de eerste fles in de buurt was aan de beurt.
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 18:38:20 #162
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54995780
Ja, ik ken het studentenleven wel
pi_54997076
gister wii omgebouwd en werkt echt super,
wat betreft de garantie, de chip die is ingebouwd kan verwijderd worden en ook nog zonder dat het opvalt,
dus mocht er wat met de wii zijn gewoon chip uit laten halen!

vandaag en gister druk met mario en sonic echt geweldig!
  Admin maandag 3 december 2007 @ 09:15:39 #164
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_55007787
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef sararaats het volgende:

[..]

Klopt, TRU kan me niet zo erg meer boeien, ook de SC niet, veel van hetzelfde, nofi, geen verwijt aan de mods dit hoor!
Maar na de zoveelste die gelooft dat hij/zij paard, wolf, schaap, oorworm is geweest en na de zoveelste ik-kijk-niet-kritisch-want-ZIJ-denken-anders-en-jij-kan-dat-niet-puh posts ben ik alleen m'n schouders nog aan het ophalen.
Alleen het scepsistopic volg ik nog
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_55008537
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Klopt, TRU kan me niet zo erg meer boeien, ook de SC niet, veel van hetzelfde, nofi, geen verwijt aan de mods dit hoor!
Maar na de zoveelste die gelooft dat hij/zij paard, wolf, schaap, oorworm is geweest en na de zoveelste ik-kijk-niet-kritisch-want-ZIJ-denken-anders-en-jij-kan-dat-niet-puh posts ben ik alleen m'n schouders nog aan het ophalen.
toch leuk je nog eventjes te zien in het topic.

ben zelf meer afwezig dan aanwezig

komt een groot deel door m'n cursus waarop ik me met heel m'n gewicht gestort heb
Werewolf
pi_55009778
mn schouders hebben echt spierpijn ofzo door de wii!
ha ha
pi_55011104
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef draculettetje het volgende:
ha ha
hihi....
pi_55011331
Pfff.... Kan er iemand die wind buiten even uit zetten??
Ben kapot... Fietsen deed al errug veel pijn, maar met die pokkewind is het helemaal au!!
Ben toch ook wel aan het piekeren hoe het straks moet ( kids naar school brengen enzo) als nr 5 geboren is...
T is ongeveer 20 minuten lopen (da's alleen nog heen). Nou ja.... Als het net zo gaat als met de vorige bevallingen ben ik snel weer op de been... dus we zien wel!
pi_55012896
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:55 schreef vamperotica het volgende:
Pfff.... Kan er iemand die wind buiten even uit zetten??
Ben kapot... Fietsen deed al errug veel pijn, maar met die pokkewind is het helemaal au!!
Ben toch ook wel aan het piekeren hoe het straks moet ( kids naar school brengen enzo) als nr 5 geboren is...
T is ongeveer 20 minuten lopen (da's alleen nog heen). Nou ja.... Als het net zo gaat als met de vorige bevallingen ben ik snel weer op de been... dus we zien wel!
3 lopen, een in de buggy en een in de draagzak.
Handig he, 5 kinderen. Take a nanny
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55012962
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

3 lopen, een in de buggy en een in de draagzak.
Handig he, 5 kinderen. Take a nanny
Oe...Ja een Nanny!!
T gaat me eigenlijk om het lopen zelf... die eerste paar weken... En nu de laatste paar.
Merk dat bekken en rug t niet echt fijn meer vinden..
pi_55013058
Oudste kunnen niet samen met middelste?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55013158
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef draculettetje het volgende:
ha ha
Herkenbaar

Tafeltennis was ik iets te fanatiek mee bezig geweest en dat heb ik gemerkt ook. Kon niet eens meer fatsoenlijk aan mijn rug krabben Spierpijn is ondertussen verdwenen.

Opstaan lukte vanmorgen niet helemaal goed, alsnog maar het bed uitgestapt zonder hoge verwachtingen van de dag. Nodige koffie gedronken en toen maar eens begonnen.
pi_55013207
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heb soms het idee dat het over een groter deel van het forum zo is dat het aan het inslapen is, dan kom ik vaker topics tegen die al meerdere keren de revue hebben gepasseerd en dan denk ik van, volgens mij wordt het steeds moeilijker om verse frisse vernieuwende topics te vinden als er al 55 miljoen berichten in de database staan. De encyclopedie bevat ook maar een beperkt aantal onderwerpen net zoals het woordenboek maar een beperkt aantal woorden kent.

Dan is de herhaling iets dat bij het leven hoort natuurlijk, dus wie weet is het normaal.

Anders zal 2012 zorgen voor een zeevloed aan vernieuwing ( niet serieus nemen )
pi_55013435
Vroeger zag ik het als een soort van missie om iets te verzinnen hier, maar ik kan niets meer verzinnen en wil niets meer verzinnen. Als ik iets ga verzinnen dan denk ik van, wat zinloos en wat idioot. Kan beter gaan sporten of uitgaan.

Heb nu dan wel zin om iets te schrijven over de herhaling in het leven maar dat doe ik dan op de weblog elders. Leren leven met de herhaling. 100 sit ups, 10 setjes van 10

Vannacht gedroomd dat ik sit-ups aan het doen was, mijn hele buik was een spierblok en het spek was verdwenen en ik voelde de pijn van het trainen in de sportschool. Werd wakker en dacht echt dat ik afgetraind was maar toen viel het zwaar tegen. Ook de schouders waren 1 grote spiermassa.

2008 ga ik beginnen met trainen. 2007 nog even luieren en dan het voornemen om weer in conditie en shape te komen.

Vorige jaar was het dus echt mijn enige bezigheid om constant te schrijven en proberen te verklaren op een alternatieve manier, 0400 opstaan omdat ik zin had en ook dacht dat ik bezig was met het schrijven van de waarheid.

2008 ga ik iedere dag sit ups, push ups en cardio doen. Proberen om inplaats van woorden lichaamsbeweging op te fokken. 1 setje sit-ups zien als het samenstellen van 1 bericht hier. En dan invoeren in excel hoeveel ik per dag doe. Mezelf motiveren is nodig, dat ik iedere dag verder ga, motivatie in de vorm van andere lichaamsbouw komt pas na maanden dus dan is het in het begin nodig om motivatie elders te kweken. In schema's in excel

[ Bericht 12% gewijzigd door Topspin op 03-12-2007 14:55:34 ]
pi_55013749
Over motivatie om actief in beweging te komen, de grootste motivatie is wanneer ik 's morgens in de spiegel kijk, ik heb liever een ingevallen gezicht dan een boller gezicht, vind het gezicht niet bij me passen net zoals de rest van de omvang. Vroeger toen ik 10 Km deed rennen per dag en 2 uur aan de gewichten hing was het een compleet andere topspin te noemen. Alsof ik iemand anders ben na 7 jaar stil zitten en eten plus drinken naar eigen genoegen

Dus 2008 gaat een sportief jaar worden Conditie hier is ook niet je van het, trap lopen en vervolgens al buiten adem zijn En dat voor iemand van 30 jaar. Roken, drinken en onregelmatig eten

Volhouden Dit jaar 3 pogingen ondernomen en allemaal gestaakt. Maar dan is iedere nieuwe poging een kans tot succes. 3 mislukte pogingen hebben ook nut, zonder mislukking geen geluk.

No worry, zal geen anorexia gaan vertonen Eten is veel te lekker Gezonder eten dus, 3 keer per dag, 's morgens en 's middags plus 's avonds. Zal ook geen dieet gaan volgen, meer bewegen en gezonder eten en dan zeker af en toe een vette hap
pi_55013824
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:26 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Oe...Ja een Nanny!!
T gaat me eigenlijk om het lopen zelf... die eerste paar weken... En nu de laatste paar.
Merk dat bekken en rug t niet echt fijn meer vinden..
Hoeveel kinderen ben je van plan te creeren?

In ieder geval hoef je je geen zorgen te maken dat je als bejaarde eenzaam gaat sterven in de verre toekomst
pi_55013835
6 berichten achter elkaar.

Ik ga naar de winkel
  maandag 3 december 2007 @ 16:37:54 #178
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55015467
Hoi allemaal. Ben bijna klaar met mijn vloer vervangen. Vanavond laatste stuk doen en dan maar weer alles op zijn plek zien te krijgen ben echt kapot. Lange dagen op mijn werk maken, veel weg moeten, en dan ook nog dit erbij dit moet niet veel langer gaan duren.
pi_55015727
Teveel hooi op de vork dus... even rustmoment inlassen en adem halen Breath in breath out.

Veel weg moeten is dat niet iets dat je zelf in leven roept om maar even te vragen? Teveel afspraken maken misschien? Of zijn het afspraken waar je niet onder uit kan?

Ik was in de winkel aan het racen op hoog tempo en dan stoor ik me wel eens aan mensen die de kar midden op het pad laten staan en spoorloos zijn. Maar dat ligt aan het tempo waarop ik de boodschappen gedaan wil hebben, kan beter op mijn dooie gemak doen.
  maandag 3 december 2007 @ 16:54:50 #180
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55015820
Kon ik dingen maar op mijn dooie gemak doen. Moet op het werk werken voor 3 personen en dan ook nog elke avond flink aan het klussen thuis, dat is geen goede combinatie om het rustig aan te doen. Ben ook 'snachts in bed erg rusteloos de laatste tijd, slaap slecht , eet te weinig etc. Heb gelukkig wel met kerst een weekje vrij eruit kunnen peuteren. Mooi de tijd om ander werk te gaan opzoeken ook.
pi_55015971
Kun je niet op het werk overleggen dat het teveel van het goede is of luisteren ze dan niet of doen ze er dan niets aan?
pi_55016957
ik heb wel geprobeerd die wind uit te zetten maar da;s nie helemaal gelukt!
pi_55017111
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:30 schreef nokwanda het volgende:
Oudste kunnen niet samen met middelste?
Nope.... Daar is de middelste te eigenwijs voor.... Ik moest "vroeger" met zoessie alleen de straat maar uit en dat zorgde al voor enorme problemen!

Ow.... En de oudste twee hebben er een zusje bij Wel wat te vroeg ( 13 januari uitgerekend) maar volgens mij ging alles goed! Ze zijn er nu heen....
pi_55017148
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:51 schreef draculettetje het volgende:
ik heb wel geprobeerd die wind uit te zetten maar da;s nie helemaal gelukt!
Deze wind hoort bij de tijd van Sinterklaas

Hoor de wind waait door de bomen, daar is onze sinterklaas, en de sneeuwman is gekomen vervolgens komt de lentevaart.
pi_55017214
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:11 schreef Topspin het volgende:

[..]

Hoeveel kinderen ben je van plan te creeren?

In ieder geval hoef je je geen zorgen te maken dat je als bejaarde eenzaam gaat sterven in de verre toekomst
Keb er al 4... Nr 5 is op komst
pi_55017285
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:05 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Keb er al 4... Nr 5 is op komst
En hoeveel gaan er na nummer 5 nog komen ?

Wel gezellig zo'n groot gezin Geen moment van verveling, altijd lekker veel actie zelfs al is het geschreeuw en gehuil

Veel succes met nummer 5 overigens

Hopelijk gaat het van een leien dakje.
  maandag 3 december 2007 @ 20:33:17 #187
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_55020039
Hallo allemaal!

Daar was ik weer even!
Even het Skeptic topic voor de grap bij gelezen, wat neer gezet en maar weer snel weg gerend haha!

Hier is het een stuk warmer en gezelliger!

[b]@draculettetje[b] ... leuk apparaat he? Bij mij steelt de PS3 momenteel de show maar ik moet zeker eens verder gaan met Metroid en Super Mario Galaxy moet ook maar eens in huis komen! Die blijkt echt helemaal het einde te zijn inderdaad!

So many games... so little time (en zeker in de laatste 2 maanden van het jaar. Alles tegelijk natuurlijk! ARGH!)
pi_55027065
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nope.... Daar is de middelste te eigenwijs voor.... Ik moest "vroeger" met zoessie alleen de straat maar uit en dat zorgde al voor enorme problemen!

Ow.... En de oudste twee hebben er een zusje bij Wel wat te vroeg ( 13 januari uitgerekend) maar volgens mij ging alles goed! Ze zijn er nu heen....
was heus niet alleen mijn schuld! Al kan ik me wel voorstellen dat het verlopig geen oplossing is......

ik kan gewoon ook niks bedenken wat wel de oplossing zou kunnen zijn maar zo gauw ik weet laat ik het je weten

@DW ja ik vind het echt geweldig! al vind ik het nog wel eens moeilijk om alles zittend te doen.....
ps3 had men hier ook wel gewild maar dat doet ie maar met zn foon ofzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:10:31 #189
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_55027139
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:00 schreef draculettetje het volgende:
@DW ja ik vind het echt geweldig! al vind ik het nog wel eens moeilijk om alles zittend te doen.....
ps3 had men hier ook wel gewild maar dat doet ie maar met zn foon ofzo
Wat bedoel je hier precies mee?
Dat deze te duur is en dat hij met een bepaalde actie ("gratis Playstation bij abo"?) die er maar dan bij doet.
En met "men" bedoel je dan je partner of je kid(s)?
pi_55027158
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:10 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee?
Dat deze te duur is en dat hij met een bepaalde actie ("gratis Playstation bij abo"?) die er maar dan bij doet.
En met "men" bedoel je dan je partner of je kid(s)?
haha zoiets ja
wij zijn beetje erg wat betreft de hebbe dingetjes op dat gebied.
Over het algemeen speelde we meer met de game cube dus was het naast dat de wii goedkoper was een logische stap dat we voor de wii gingen.

Als meneer dan zoooooo graag nog een ps3 wil is het eventueel mogelijk om dat bij een abo van zijn foon te doen,
of hij moet heeeeel hard sparen ha ha

ow ik heb geen kids hoor, daar zorgt mijn zoessie over het algemeen voor
pi_55028162
Er was iets met gamecubespellen en wii geloof ik....
pi_55028200
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:13 schreef draculettetje het volgende:

[..]

haha zoiets ja
wij zijn beetje erg wat betreft de hebbe dingetjes op dat gebied.
Over het algemeen speelde we meer met de game cube dus was het naast dat de wii goedkoper was een logische stap dat we voor de wii gingen.

Als meneer dan zoooooo graag nog een ps3 wil is het eventueel mogelijk om dat bij een abo van zijn foon te doen,
of hij moet heeeeel hard sparen ha ha

ow ik heb geen kids hoor, daar zorgt mijn zoessie over het algemeen voor
Tsssss...Jij bent zo onderhand wel aan de beurt hoor!
pi_55029187
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef vamperotica het volgende:
Er was iets met gamecubespellen en wii geloof ik....
hoe bedoel je?

zorg jij maar dat je in januari een mooi lief en gezond babytje op de wereld zet,
dan hoop ik ooit ook te kunnen
pi_55029714
Ja zeg.. als jij eenmaal keurig getrouwd bent dan sturen we toch wel eventjes meneer dominee langs om je uit te leggen dat er wel voortgepland moet worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55029942
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef nokwanda het volgende:
Ja zeg.. als jij eenmaal keurig getrouwd bent dan sturen we toch wel eventjes meneer dominee langs om je uit te leggen dat er wel voortgepland moet worden.
hihi ja da's goed
pi_55033759
Goede middag.

2 uur eerder opgestaan, ik werd wakker en dacht van, zal ik nog even blijven liggen of zal ik het bed uitgaan en toen maar besloten op te staan want langer liggen zorgt voor meer dufheid.

Ben al langer op maar niet direct online gegaan.

Ik ga mezelf niet snel voortplanten, wil dat de mensheid niet aandoen Daarbij takes it 2 to do that job en op dit moment is het ik in mijn eentje.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:10:28 #197
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_55035683
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef nokwanda het volgende:
Als je dat bij mij maar laat.
Voor geen goud in deze hele wereld ga ik op deze overvolle planeet de mensheid een handje helpen met het voortzetten van hun bestaan. Ever!
pi_55037270
Dat is bij mij ook een reden en daarbij het leven an sich wat in mijn ogen overkomt als een leidensweg in een aantal gevallen ( veel). Ik zie het leven niet altijd in als geschenk met al die shit die ieder mens wel eens op zijn dak krijgt. De ellende van pubertijd, midlife crisis en aftakelen bij bejaard worden. Hoort natuurlijk bij het leven maar alsnog twijfel ik eraan waarom het zo geregeld is. Waarom dementie en niet gezond sterven? Waarom de moeilijkste periode op een leeftijd van 16 jaar waarbij het in mijn ogen moet staan voor geluk in volle glorie? Wordt de mens sterker en is het nodig om sterk te worden ook? Zonder ellende zwakte? Volwassen word je door een klote pubertijd vol twijfel ?

De overvolle planeet is dan ook een reden en zeker richting de toekomst. Op dit moment zou ik best een kind op de wereld willen zetten kijkend naar de redelijk volle planeet, over 20 jaar is dat anders wanneer er helemaal geen plek meer is, maar over 20 jaar ben ik 50 dus dan is het sowieso te laat

De verantwoordelijkheid die je dan hebt als ouder zie ik nu ook niet zitten. Wie weet ooit wel, nu even niet

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 04-12-2007 16:24:29 ]
pi_55037454
Van de andere kant de reden om een kind te nemen dat je bij oud worden nooit alleen bent en dan de kans dat het kind gelukkig wordt ondanks omstandigheden die niet gelukkig makend zijn. Het kind zien opgroeien en ontwikkelen, je eigen product als het ware ( product kan dan erg fout overkomen maar bedoel meer dat het een stuk van jou is)

Ondanks alles wegen de nadelen zwaarder. En zeker ook het feit dat je eerst iemand moet tegenkomen waarmee je kinderen wilt krijgen. Denk dat het toch eerst een paar jaar nodig heeft voordat je dat weet, en dan nog het vinden van iemand in een Nederland waar iedereen aan het settlen is als je ouder wordt.
pi_55042711
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:10 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Als je dat bij mij maar laat.
Voor geen goud in deze hele wereld ga ik op deze overvolle planeet de mensheid een handje helpen met het voortzetten van hun bestaan. Ever!
Gek genoeg is het wel de natuur waar je je aan onttrekt. Hoewel ik het ook liever geen tweede keer doe.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:39:41 #201
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55043298
pff, ben eindelijk klaar met de vloer voorlopig. Voor het mooie moet er nog 1 steunbalk vervangen worden

de chaos:

1 van de in totaal 4 rotte plekken die vervangen is:

overal stof

Maargoed, alles staat weer op zijn plek, alleen zijn een hoop plinten nu aan vervanging toe
pi_55050076
hard gewerkt metro!

Allen een fijne sinterklaas!
  woensdag 5 december 2007 @ 08:16:15 #203
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_55050195
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:14 schreef nokwanda het volgende:
Gek genoeg is het wel de natuur waar je je aan onttrekt. Hoewel ik het ook liever geen tweede keer doe.
Yup. Dat klopt. Ik steig boven mijn natuur uit als het ware.
Maar mensen zijn daar heel goed in en daarbij sowieso erg van hun/de natuur verwijderd!
Een kind heeft op persoonlijk en moralistisch vlak totaal geen plek in mijn leven.
Mijn hart word eerder warm als ik denk aan het adopteren van een kind die anders geen toekomst zou hebben i.p.v het persee willen voortzetten van mijn eigen genen en enkel te denken aan mijn eigen geluk.
Het enige (tijdrovende) "kind" dat ik in mijn leven zou willen hebben later nog, is een eigen paardje!
En dan zie ik haar liever een veulen krijgen als ze dat zou willen! Daar word ik veel blijer van als iemand weer eens meldt dat ze zwanger is of dat er weer een mensenkindje (nou woohoo) geboren is!

@ Metro: ziet er goed uit man! Pffff... ik kan dat dus echt niet he? Heb echt twee linker handen wat dat betreft heheh!
  woensdag 5 december 2007 @ 08:20:24 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55050230
Wat is dat voor reusachtige schaar
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 5 december 2007 @ 08:32:12 #205
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55050348
Gewoon een huistuin en keuken schaar maar zag er zo maf uit als afdruk in het stof dat ik er een foto van gemaakt heb.

Iedereen fijne sinterklaas vast, ik ga weer op pad vandaag voor mijn werk dus ben benieuwd hoe laat ik vanavond thuis ben

@ Darkwolf, kinderen doen mij ook echt niks maar misschien komt dat later nog
  woensdag 5 december 2007 @ 09:26:41 #206
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_55051065
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:32 schreef Metro2005 het volgende:
@ Darkwolf, kinderen doen mij ook echt niks maar misschien komt dat later nog
Je weet het maar nooit inderdaad.
Dat zegt men ook altijd tegen mij.
De ultieme zin om ze in een keer overtuigd te krijgen dat ik niet van gedachten ga veranderen: "ik zit te denken aan steralisatie!"
En dan moet je die gezichten eens zien en de hersentjes horen kraken wat je daarop moet zeggen haha!
Raar eigenlijk... met dieren is het zo vanzelf sprekend, normaal, "handig", weet ik wat.
Maar als een mens dat laat doen... hmmm... dan is het vaak raar en vreemd!?
pi_55060934
ow nou, dat vond met helemaal niet zo onnatuurlijk om toe te passen in gebieden waarvan "men" vond dat het overbevolkt was met volkeren die men liever weg wilde hebben. In de eerste helft van vorige eeuw steriliseerde men bijvoorbeeld en masse Aboriginal vrouwen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 5 december 2007 @ 17:03:47 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55061019
Ik zal niet zeuren als Afrika oid gecastreerd wordt.
pi_55061036
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
want?
  woensdag 5 december 2007 @ 17:05:53 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55061071
Bodemloze put vol ziektes die het, kijkend naar het verleden en heden, nooit gaan leren.
pi_55061074
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
excuse me??????????????????????????????????????????????????????
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55061096
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:59 schreef nokwanda het volgende:
ow nou, dat vond met helemaal niet zo onnatuurlijk om toe te passen in gebieden waarvan "men" vond dat het overbevolkt was met volkeren die men liever weg wilde hebben. In de eerste helft van vorige eeuw steriliseerde men bijvoorbeeld en masse Aboriginal vrouwen
zomaar zonder eigen keus? nog op een bepaalde leeftijd?
ik zou er toch niet aan moeten denken dat het verplicht moet,
laat staan onder die omstandigheden
pi_55061115
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
Bodemloze put vol ziektes die het, kijkend naar het verleden en heden, nooit gaan leren.
Die ziektes.... Die gaan het nooit leren nee.... Beetje mensen lastig vallen die al zo verzwakt zijn.... Die in veel gevallen geen kant op kunnen.... Laat ze de westerse wereld maar eens komen vervelen.....
Dat bedoel je toch?
  woensdag 5 december 2007 @ 17:08:32 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55061138
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:07 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Die ziektes.... Die gaan het nooit leren nee.... Beetje mensen lastig vallen die al zo verzwakt zijn.... Die in veel gevallen geen kant op kunnen.... Laat ze de westerse wereld maar eens komen vervelen.....
Dat bedoel je toch?
Nee, ik bedoel dat ze ervoor kiezen geen condooms te gebruiken.
pi_55061160
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
Dat was ongeveer de redenatie van de koloniserende Europeanen toen ze dat bij andere volkeren deden en niet wilde erkennen dat dat genocide was. Tegelijk waren wel de bestaande structuren die dat gedrag en de gevolgen moesten voorkomen al naar de maan geholpen omdat die zogenaamd niet geciviliseerd waren. Wel handig als er economische belangen kleven aan het niet functioneren van een andere samenleving om dat dan subtiel in stand te houden, met als gevolg dat anderen vrij ongenuanceerd dit soort dingen gaan roepen die behoorlijk hard en zwaar beledigend zijn voor sommigen onder ons (ik vat het persoonlijk wel zo op, en dat weet je best).
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55061190
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:06 schreef draculettetje het volgende:

[..]

zomaar zonder eigen keus? nog op een bepaalde leeftijd?
ik zou er toch niet aan moeten denken dat het verplicht moet,
laat staan onder die omstandigheden
Zo jong mogelijk. Kindjes afnemen in the outback, in nonnentehuizen stoppen en dan zodra ze geslachtsrijp zijn onder het mes.
Dat is iig wat ik erover gelezen heb.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55061241
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Velen zijn christelijk en hebben minstens een eeuw niets anders gehoord dan dat dat niet mag. Tot op de dag van vandaag predikt de paus tegen condoomgebruik. Onthouding is de enige andere optie waar een mens geen gebruik van maakt.
En weet je wat? OOK HIER kun je HIV geinfecteerd raken als je geen condoom gebruikt. Raar he!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55061242
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ow je bedoeld die grote meneren waar iedereen naar moet lusiteren die verteld dat dat allemaal onzin is.... Die ziektes enzo.... En dat je je leven vaak niet veilig bent als vrouw zijnde ( en al helemaal niet als je over condooms begint...)
pi_55061291
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ow je bedoeld die grote meneren waar iedereen naar moet lusiteren die verteld dat dat allemaal onzin is.... Die ziektes enzo.... En dat je je leven vaak niet veilig bent als vrouw zijnde ( en al helemaal niet als je over condooms begint...)
thank you.. dan hebben we het over de grote door europa gesponsorde Zuma's and alikes en de kindjes en vrouwen die verkracht worden. Hell.... heb er GVD genoeg aan dood zien gaan. Daar EN hier.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 5 december 2007 @ 17:15:31 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55061311
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Velen zijn christelijk en hebben minstens een eeuw niets anders gehoord dan dat dat niet mag. Tot op de dag van vandaag predikt de paus tegen condoomgebruik. Onthouding is de enige andere optie waar een mens geen gebruik van maakt.
En weet je wat? OOK HIER kun je HIV geinfecteerd raken als je geen condoom gebruikt. Raar he!
De percentages zijn daar toch heel wat hoger.

En ik weet wel dat het de regering is, als die eens afgezet zou worden zou beter zijn ja. Maar nu kun je er helemaal niets mee en wordt het alsmaar erger.
  woensdag 5 december 2007 @ 17:16:54 #221
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55061335
Okay, t was misschien wat ongenuanceerd en ik zou het niet eens ove rmn hart kunnen verkrijgen om zoiets te doen
pi_55061350
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En ik weet wel dat het de regering is, als die eens afgezet zou worden zou beter zijn ja. Maar nu kun je er helemaal niets mee en wordt het alsmaar erger.
En dus is eht de oplossing om de slachtoffers maar af te slachten? Ow ja... vandaar SLACHT OFFER
  woensdag 5 december 2007 @ 17:20:15 #223
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55061414
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, t was misschien wat ongenuanceerd en ik zou het niet eens ove rmn hart kunnen verkrijgen om zoiets te doen [afbeelding]
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:17 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En dus is eht de oplossing om de slachtoffers maar af te slachten? Ow ja... vandaar SLACHT OFFER
pi_55061919
ik kreeg een e-mail van Sinterklaas
Werewolf
pi_55062819
En? mag je mee in de zak naar Spanje met een leuke Pietin?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55063238
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:13 schreef nokwanda het volgende:
En? mag je mee in de zak naar Spanje met een leuke Pietin?
hehehehe nee hoor

het was een bevestiging voor een holebi-activiteit maar het was wel getekend met "De Sint"

ik ga vrijdag ritueel Sinterklaas smelten (chocoladefondue)
Werewolf
pi_55064439
rituele chokoklaasmoord. Lekker dan.
Hadden we het net over genocide enzo. Dit is wel een erg kinky twist.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55068589
Vond op een weblog van een bekende een leuk linkje dat hier in TRU wel thuis hoort.

http://www.quizgalaxy.com/quiz.php?id=81
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55071622
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:34 schreef nokwanda het volgende:
rituele chokoklaasmoord. Lekker dan.
Hadden we het net over genocide enzo. Dit is wel een erg kinky twist.
Ja maar in dit geval kan ik me er wel iets bij voorstellen, en zou ik het eerlijk gezegd ook wel willen doen
chocolade fondue hmmmmmmm

mogguh
pi_55071637
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:09 schreef nokwanda het volgende:
Vond op een weblog van een bekende een leuk linkje dat hier in TRU wel thuis hoort.

http://www.quizgalaxy.com/quiz.php?id=81
Yeah ik wordt guardian angel
  donderdag 6 december 2007 @ 11:50:07 #231
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55075020
chocolade fondue is dat lekker? lijkt me echt vet ranzig, al je eten in chocola gewikkeld?

mogge allemaal
pi_55075178
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:50 schreef Metro2005 het volgende:
chocolade fondue is dat lekker? lijkt me echt vet ranzig, al je eten in chocola gewikkeld?

mogge allemaal
ha ha ligt eraan wat voor eten
je moet het eigenlijk zien als toetje (op 1 of andere manier werkt dat bij mij niet)
maar met aardbeien, lange vingers, cake, oliebollen heb ik ook ooit gedaan
spekjes, mandarijn partjes, slagroomsoesje en zo kan ik nog wel even door gaan
  donderdag 6 december 2007 @ 12:19:53 #233
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55075690
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:57 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ha ha ligt eraan wat voor eten
je moet het eigenlijk zien als toetje (op 1 of andere manier werkt dat bij mij niet)
maar met aardbeien, lange vingers, cake, oliebollen heb ik ook ooit gedaan
spekjes, mandarijn partjes, slagroomsoesje en zo kan ik nog wel even door gaan
oo ik dacht dat je je vlees erin moest dopen

Maar met die dingen die je opnoemt is het wel lekker hmmm
pi_55076326
Zo ben ik ook even.

Nabespreking gehad van onderzoek gisteren en vandaag nog een keer gesproken over werken en zelfstandig wonen en ga zo door. Nieuwe vorm van hulp in de vorm van teams die mensen op weg helpen die even zijn ingezakt. Werk-begeleider, zelfstandigheid begeleider en nog meer.

Zo'n gesprek kan echt een opkikker zijn, zou ik niet op gesprekken gaan dan zou ik helemaal onder het nulpunt dalen door gebrek aan initiatief. Een beetje op de juiste weg geduwd worden dus ook, vroeger was ik te trots op dat te accepteren maar nu zie ik het niet als schande in. Een zet in de juiste richting en straks zelf verder gaan in de juiste richting, moet ik het nu alleen doen dan zie ik door de bomen toch het bos niet meer.

Veel duidelijkheid naar voren gekomen uit gesprekken van gisteren en vandaag. Impulsief karakter, verlies van overzicht bij drukke activiteiten en neurologisch nog steeds in orde. Geheugen niet beschadigd. Cognitieve gedragstherapie gaat nog naar voren komen waarbij er iets gedaan wordt aan die impulsiviteit en nog meer zaken.

Kortom: Het traject richting werk gaat in gang gezet worden begin 2008, nieuwe gesprekspartner want die ik nu nog even heb die gaat richting een ander team. Wel even het email adres gevraagd om af en toe een update te mailen als ik haar niet meer zie zodat contact onderhouden wordt.

Richting werk dus stapje voor stapje, beginnend met 3 keer per week 2 uur en dat opbouwen. ( administratief werk gaat het worden, boekhouding bijhouden) Vervolgens kijken naar eigen huisje maar werken is belangrijkste op dit moment. Dagbesteding, meer gevoel van eigenwaarde, meer zelfvertrouwen en meer sociale contacten en later bij meer uren meer geld.

Zo een update, topspin staat niet stil dankzij een steun in de rug, straks helemaal uit mezelf maar na die pit-stop is een team nodig die benzine erin gooit als het ware. Een beetje zien als team-work en zo is er altijd wel reden tot team-work.

Nu tijd om op te ruimen

Te serieus nemen doe ik het alsnog niet, een beetje een leuke uitdaging ervan maken.
pi_55084492
quote:
Op donderdag 6 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Yeah ik wordt guardian angel
Ha! Was je echt helemaal eerlijk? Ben je echt zoooooooo braaf?

Ik was gelukkig in purgatory, Maar wel aan de uiterst spirituele kant
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55084582
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

oo ik dacht dat je je vlees erin moest dopen

Maar met die dingen die je opnoemt is het wel lekker hmmm
Er is maar een ding dat ik lekker vind met chocolade en dat is een melkchocolade bosche bol. En dan ook nog alleen als ik hem volgens mijn eigen systeem uiterst ranzig kan opeten.
Dat blijkt nogal een kunst te zijn. Ik draai dat ding ondersteboven en hap er dan de eerste hap af om de opening te geven voor de rest. Maar ik bijt niet vol. Ik trek er een deel af. In het midden zit een gat. Mijn collega zag het me laatst doen en dacht: dat kan ik ook. Ze beet vol in het ding waarna de slagroom overal zat , vooral IN haar neus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 19:48:12 #237
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55084951
Dat klinkt goed Topspin (ik kan er maar niet aan wennen ) fijn dat er zoveel plannen zijn
pi_55085613
quote:
Op donderdag 6 december 2007 19:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Er is maar een ding dat ik lekker vind met chocolade en dat is een melkchocolade bosche bol. En dan ook nog alleen als ik hem volgens mijn eigen systeem uiterst ranzig kan opeten.
Dat blijkt nogal een kunst te zijn. Ik draai dat ding ondersteboven en hap er dan de eerste hap af om de opening te geven voor de rest. Maar ik bijt niet vol. Ik trek er een deel af. In het midden zit een gat. Mijn collega zag het me laatst doen en dacht: dat kan ik ook. Ze beet vol in het ding waarna de slagroom overal zat , vooral IN haar neus
Jaaaah!! (maar doe mij maar puur...) En dan eerst de slagroom eruit , dan het deeglaagje en dan de choco
En dit alles natuurlijk gewoon met de vingertjes
pi_55093693
quote:
Op donderdag 6 december 2007 20:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Jaaaah!! (maar doe mij maar puur...) En dan eerst de slagroom eruit , dan het deeglaagje en dan de choco
En dit alles natuurlijk gewoon met de vingertjes
jaha maaar ik ben wel altijd misselijk na zo'n ding

@ topspin dat ziet er als een goed begin van 2008 uit! richting werk super!
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:41:16 #240
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55094027
quote:
Op donderdag 6 december 2007 19:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Bosche bollen die zijn echt vet lekker

En Topspin, goed bezig hoop dat je straks niet teveel in 1 keer gaat doen, gewoon opbouwen en maar proberen het goed te doen

Kreeg vandaag een mail van Nova waarin ze vragen om contact met ze op te nemen ivm een post die ik op fok had gedaan hadden ze nodig voor een documentaire over Geert wilders. Denk dat ik straks wel even een belletje eraan waag
pi_55094763
brrrrr, they're after you

does een linkje naar die post
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:36:01 #242
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55094954
hier komt ie:

Beste Metro2005,

Ik zag je bericht op forum.fok.nl en heb een vraag. Voor het tv-programma NOVA ben ik bezig met een uitzending die het Jaar van Wilders gaat heten. De reportage gaat erover dat Wilders er het afgelopen jaar heel goed in is geslaagd om het politieke debat te bepalen. Ook al heeft hij "maar" 9 zetels, de andere partijen hadden vaak het nakijken. Samen met een debatdeskundige gaan we terugkijken op het afgelopen jaar. Maar, nu mijn vraag aan jou, ik zou ook graag van een aantal mensen die op Wilders hebben gestemd willen horen hoe zij vinden dat hij het het afgelopen jaar heeft gedaan. Ben je tevreden? Waarom denk je dat Wilders zo succesvol is? Hoe doet hij het in vergelijking met politici van andere partijen?

Zou je contact met mij op willen nemen om hier eens over te praten? Je kunt me bereiken op onderstaand nummer of natuurlijk ook gewoon jouw nummer mailen. Hoop snel even iets te horen (uiteraard zonder enige verder verplichting).

Dank alvast en met vriendelijke groet,
RZ

Metro2005 - vrijdag 28 september 2007 @ 11:37 [PM] [Fotoboek] [Profiel] [Edit] [Quote]
Mind explorer
[MSN] Ik heb Wilders gestemd en 'soms' heb ik daar wel eens spijt van, bv toen ie die uitspraak deed over het verbieden van de koran. Dat vond ik te ver gaan. Aan de andere kant is het alternatief wat er nu zit helemaal ruk dus over het algemeen genomen heb ik er absoluut geen spijt van nee. Al ga ik denk ik volgende keer voor de VVD.
it's the mind that creates your world

RZ

NOVA

+31 6 xxxxxxxx

-----@novatv.nl

www.novatv.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 02-06-2008 11:34:12 ]
pi_55096121
Wel grappig om te zien waar men informatie vandaan haalt.
Er valt heel wat te halen op een forum
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55097175
big brother is watching you
pi_55099739
Hello

Onder wordt de nieuwe keuken geplaatst dus maar even vluchten naar boven

Over werken, sowieso opbouwen, een paar uurtjes per dag om mee te beginnen op een rustige werkplek. Acclimatiseren of hoe noemen ze dat ook alweer. Kan niet in 1 keer de volle mep nu want dat zou teveel van het goede zijn.

Moet ook leren mezelf te motiveren, af en toe gebrek aan motivatie. Was al aan het denken om zelf-motivatie boek te lenen in de bieb. Motiveren kun je leren?

Lekker bakkie koffie Wat zou ik zonder dat zwarte goud moeten beginnen
pi_55100506
Keuken wordt nog steeds aan gewerkt, en ik wil nog een kopje koffie maar heb geen zin om naar beneden te gaan

Net dan maar even de fok awards ingevuld, denk dat ik mijn lijst nog wat ga aanpassen maar op dit moment klopt het redelijk. Tis maar vanuit mijn oogpunt, de helft van de users ken ik niet eens zo goed en wie weet zijn die wel origineler, interessanter of nog meer. Wetenschap & filosofie kom ik ook niet altijd dus daar mis ik wellicht posts en berichten die de spijker op de kop slaan waardoor ik de intelligentste user kan nomineren wat nu niet het geval is.

Ben te weinig aanwezig om alles te nomineren.

En heb behoefte aan koffie, veel veel veel koffie
  maandag 10 december 2007 @ 14:29:03 #247
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55168531
middag allemaal
pi_55169170
middag...
(tisser?)
  maandag 10 december 2007 @ 15:17:15 #249
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55169581
niks, tis zo stil hier
pi_55171150
druk aan het werk en ben moe. Verkeerde tijd van de maand
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 10 december 2007 @ 16:53:30 #251
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55171797
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:22 schreef nokwanda het volgende:
druk aan het werk en ben moe. Verkeerde tijd van de maand
Japanse vlag?
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 17:03:09 #252
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55171961
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Japanse vlag?
Die kende ik nog niet

Goedemiddag allemaal hier
pi_55172137
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Japanse vlag?
Maar dan in een iets andere kleurcombinatie. m.n. de achtergrond
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55173019
hallo daar ben ik weer

ik ga NU koken hihi

hopelijk zonder ongelukken
Werewolf
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 20:05:55 #255
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55175952
Ik hoop het ook Sara
pi_55178076
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:05 schreef senesta het volgende:
Ik hoop het ook Sara
het is me gelukt

heb zelfs nog groentenschotel over voor morgen
Werewolf
  maandag 10 december 2007 @ 22:33:16 #257
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_55179899
moi heeft een nieuwe auto gekauft

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_55180281
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moi heeft een nieuwe auto gekauft

[ link | afbeelding ]
Wanneer kom je me ophalen om te gaan stappen dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 10 december 2007 @ 22:50:49 #259
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_55180437
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wanneer kom je me ophalen om te gaan stappen dan?
Moving straight to the target
long time no see nokje alles goed?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_55180919
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Moving straight to the target
long time no see nokje alles goed?
As usual.

Ja hoor. Best wel goed. Beetje druk geweest de laatste tijd. Wel leuk druk.
Werk en coc songfestival (wat wel erg leuk was). Dat laatste is nu achter de rug.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55191378
Goede middag

Meteen weer gedag zeggen

Tis dat ik email en internetbankieren nodig heb anders zou ik sterk twijfelen aan het nut van internet op dit moment. Sociaal zoek ik het buiten de deur en qua actief zijn ook. Dus dan trekt het online leven niet meer zo erg.

Ondertussen weer 2 kilo kwijt. Gaat de goede kant op met meer beweging inplaats van stil zitten.
pi_55218615
ik ben minder aanwezig en dat is voelbaar.

ben in kerststemming: ho ho ho !

moest yvonne dit lezen: ook dit jaar krijg je van mij een Nieuwjaarsbriefje

groeten vanuit Belgie

Sara
Werewolf
pi_55236493
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

As usual.

Ja hoor. Best wel goed. Beetje druk geweest de laatste tijd. Wel leuk druk.
Werk en coc songfestival (wat wel erg leuk was). Dat laatste is nu achter de rug.
hihi en dan wel steeds in de top zoveel van de posters van fok ha ha

mogguh trouwens allemaal
pi_55236649
quote:
Op donderdag 13 december 2007 08:28 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hihi en dan wel steeds in de top zoveel van de posters van fok ha ha

mogguh trouwens allemaal
Echt waar?
Vaak 's avonds en 's morgens eens.

OKay.. heel eerlijk gezegd lijdt mijn huishouden daar ook zwaar onder
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55236717
quote:
Op donderdag 13 december 2007 08:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Echt waar?
Vaak 's avonds en 's morgens eens.

OKay.. heel eerlijk gezegd lijdt mijn huishouden daar ook zwaar onder
ja echt waar!

en hey dat huishouden komt wel weer dan heb je gewoon ff een opvlieging en boem pats klaar
morgen heb ik hier kennismakingsgesprek met huishoudelijke hulp
pi_55236756
quote:
Op donderdag 13 december 2007 08:48 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ja echt waar!

en hey dat huishouden komt wel weer dan heb je gewoon ff een opvlieging en boem pats klaar
morgen heb ik hier kennismakingsgesprek met huishoudelijke hulp
Nou niet van te voren een opvlieging krijgen !
pi_55236782
quote:
Op donderdag 13 december 2007 08:51 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nou niet van te voren een opvlieging krijgen !
er zal meer een ontploffing in de keuken zijn van al mijn baksels voor trakketeren op werk en zaterdag zelf
pi_55236815
quote:
Op donderdag 13 december 2007 08:53 schreef draculettetje het volgende:

[..]

er zal meer een ontploffing in de keuken zijn van al mijn baksels voor trakketeren op werk en zaterdag zelf
Jummie.... Baksels!!
pi_55237008
quote:
Op donderdag 13 december 2007 08:53 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Jaaaa, jij bent zaterdag jarig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55237038
En dat huishouden doe ik vandaag overdag. Ik werk vandaag thuis. Heb geen zin en reden om twee uur in de trein heen en twee uur terug te gaan.
Vanavond krijg ik een eter, dus dan moet ik toch echt wel eerst de keuken bruikbaar maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55237099
hoi hoi

kom net fris gewassen uit de douche en ik ga zo naar m'n ouders.

onze kleine Mie is daar
Werewolf
  Admin donderdag 13 december 2007 @ 09:18:07 #272
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_55237202
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:23 schreef sararaats het volgende:

moest yvonne dit lezen: ook dit jaar krijg je van mij een Nieuwjaarsbriefje
Lief van je hoor Sara, ik kijk ernaar uit
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_55237322
quote:
Op donderdag 13 december 2007 08:56 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Jummie.... Baksels!!
zeker jammie, maar ik zou met kerst ook zorgen voor baksels dan hoef jij niks te missen
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jaaaa, jij bent zaterdag jarig
jahaaaaaa

poets ze vandaag en in ieder geval veel plezier vanavond!
pi_55237338
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:24 schreef draculettetje het volgende:

[..]

zeker jammie, maar ik zou met kerst ook zorgen voor baksels dan hoef jij niks te missen

[..]

jahaaaaaa

poets ze vandaag en in ieder geval veel plezier vanavond!
pi_55237593
Ik lach me hier trouwens dood. Een van de puberpoezemeisjes is hier voor het eerst krols
loopt de hele dag geluid te produceren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55241628
d'r loopt hier buiten ook 1 jeetje kunnen die een lawaai maken....

zo ff mn lunch eten en dan slapen en dan baksels maken
pi_55244902
Goede middag samen

Mooie auto Barra

Ben weer offline Heb nog wat boeken liggen en heb de rust niet om achter de pc te zitten.
pi_55244917
middag!

hoest met de cursus schrijven?
pi_55251513
Zijn de baksels gelukt ?
Mooie auto bara wel wat anders dan je cupra, was je hem zat?
  Moderator donderdag 13 december 2007 @ 20:23:18 #280
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55253616
Hallo Allemaal,

Volgens mij is de SC in tijden niet zo langzaam gegaan hier
pi_55254575
ben ik weer

heb een probleem met de auto. de batterij is zo plat als een dubbeltje en hij start niet meer

verder gaat het goed. heb dinsdag waargenomen tijdens de cursus (het was kraakhelder)

heb het Zevengesternte (Pleiaden) gezien
Werewolf
  Moderator donderdag 13 december 2007 @ 21:11:38 #282
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55254624
Oeh had ik ook vandaag, slechte accu en dan is de kou net hetgeen de accu de das om doet denk ik.
pi_55254728
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:53 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn de baksels gelukt ?
Mooie auto bara wel wat anders dan je cupra, was je hem zat?
jaha

morgen weer verder met de hapjes
pi_55258964
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:23 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,

Volgens mij is de SC in tijden niet zo langzaam gegaan hier
Dit is nog snel. Dit topic heeft gewoon dagen stil gelegen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55258995
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:19 schreef draculettetje het volgende:

[..]

jaha

[ afbeelding ]

fuckfuckfuck, wij hebben dit weekend een andere verjaardag (ook heel leuk hoor) maar dat snaaigoed van je
Maar ik kom binnenkort WL echt naar you
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55259128
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:11 schreef senesta het volgende:
Oeh had ik ook vandaag, slechte accu en dan is de kou net hetgeen de accu de das om doet denk ik.
mijn auto heeft het al iets langer maar nu is ie helemaal kaduuk

straks naar de garage (ons mama dan)

ik ben ziek
Werewolf
pi_55261415
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 00:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

fuckfuckfuck, wij hebben dit weekend een andere verjaardag (ook heel leuk hoor) maar dat snaaigoed van je
Maar ik kom binnenkort WL echt naar you

ja gezellig!
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:10:55 #288
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55264793
quote:

[..]

jaha

[ afbeelding ]

dat ziet er goed uit
Misschien ga ik ook nog wel creatief worden volgend weekend en ik heb besloten dat ik zelf oliebollen ga bakken dit jaar
pi_55264959
quote:

[..]

jaha

[ afbeelding ]

JAMMIE!!!

Waarom zie ik iets wat op roze muisjes lijkt?
pi_55267591
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

JAMMIE!!!

omdat een muffin is met roze prinsessen glazuur en van die disco dingen die ook op je softijs kunnen
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:32:54 #291
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55270068
Iemand deze test al ingevuld?

Mijn spiritueel karakter is:
pi_55272473
Goede middag.

Ben niet meer zo spiritueel bezig de laatste tijd dus heb de test nog niet ingevuld Ben alleen maar bezig met aardse dingen en daar voel ik me ook redelijk okey bij. Heb het zoeken niet meer zo nodig, nog sterker, heb er geen zin meer in

Morgen paar biertjes vatten in de kroeg en wat ouwehoeren over dit en dat en dan richting de kerst gaan.

Leven lijkt wat eenvoudiger te zijn nu ik me niet meer bezig hou met allerlei vragen waar toch geen antwoord op te vinden is.

De enige vraag die ik me nog stel dat is hoe ik het leven aantrekkelijker kan maken en het antwoord is invullen.
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:38:45 #293
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55272800
Ik neem me ook wel eens voor om me minder bezig te gaan houden met spiritualiteit, maar ik voel me behoorlijk 'leeg' en kaal als ik me alleen met aardse zaken bezig hou. Alsof er iets is wat om aandacht schreeuwt maa rhet niet krijgt. Ik heb dan veel minder innerlijke rust en ga me druk maken om aardse onbenullgiheden. Hebberigheid en materialisme komen dan ineens weer snel om de hoek kijken en heb telkens het gevoel wat te missen, kan het niet goed uitleggen.
pi_55274716
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

JAMMIE!!!

Niet om wat jij graag zou willen denken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55275063
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:25 schreef Topspin het volgende:
Goede middag.

Ben niet meer zo spiritueel bezig de laatste tijd dus heb de test nog niet ingevuld Ben alleen maar bezig met aardse dingen en daar voel ik me ook redelijk okey bij. Heb het zoeken niet meer zo nodig, nog sterker, heb er geen zin meer in

Morgen paar biertjes vatten in de kroeg en wat ouwehoeren over dit en dat en dan richting de kerst gaan.

Leven lijkt wat eenvoudiger te zijn nu ik me niet meer bezig hou met allerlei vragen waar toch geen antwoord op te vinden is.

De enige vraag die ik me nog stel dat is hoe ik het leven aantrekkelijker kan maken en het antwoord is invullen.
Wat jammer dat mensen dat onderscheid zo strak leggen. Het is er namelijk niet. Iedere medaille heeft twee kanten, maar het is nog steeds dezelfde munt

@Metro, heb de test net gedaan. 100% neo-pagan en wat andere dingen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:00:27 #296
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55276874
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 18:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat jammer dat mensen dat onderscheid zo strak leggen. Het is er namelijk niet. Iedere medaille heeft twee kanten, maar het is nog steeds dezelfde munt

@Metro, heb de test net gedaan. 100% neo-pagan en wat andere dingen
Zie het ja, lijkt wel aardig op mijn lijstje

Wat bedoel je met onderscheid strak leggen? je bedoelt zoals topspin doet : compleet omslaan van heel erg spiritueel naar heel erg aards?
pi_55276940
Ja, alsof het of het een of het ander is. Alsof je al het aardse moet opgeven om het andere te bereiken.
Veel mensen praten zo. Ontkennen het aardse en roepen dan dat ze o zo verlicht/spiritueel zijn. Zo'n gelul.
Hoe kun je nou ontkennen wat je OOK bent. Dan ontken je daarmee de levenslessen die je hebt gekregen en hebt geleerd. Shortcuts.

Heb mijn lijstje in dat topic gezet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:08:56 #298
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55277065
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Ja, alsof het of het een of het ander is. Alsof je al het aardse moet opgeven om het andere te bereiken.
Veel mensen praten zo. Ontkennen het aardse en roepen dan dat ze o zo verlicht/spiritueel zijn. Zo'n gelul.
Hoe kun je nou ontkennen wat je OOK bent. Dan ontken je daarmee de levenslessen die je hebt gekregen en hebt geleerd. Shortcuts.

Heb mijn lijstje in dat topic gezet.
Ben het met je eens inderdaad. Zolang je op aarde leeft heb je te maken met aardse zaken en je moet naar mijn idee niet echt doorslaan naar of heel zweverig worden of té 'aards' worden en het contact met je spirituele ik verliezen. Ik merk aan mezelf dat als de weegschaal doorslaat naar 1 kant dat ik me daar niet prettig bij voel. de laatste tijd heb ik het heel erg druk gehad en stond mijn spirituele leventje in de ijskast maar dat voelt echt niet fijn aan vind ik, net of je wat mist maar als je te zweverig wordt is ook niet goed

Proberen een beetje mooie balans ertussen te vinden, daar ben ik voor mezelf weer mee bezig en denk dat topspin dat ook goed moet doen
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:09:59 #299
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_55277090
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_55277752
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 18:27 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet om wat jij graag zou willen denken
Ik denk nix
pi_55277889
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:08 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ben het met je eens inderdaad. Zolang je op aarde leeft heb je te maken met aardse zaken en je moet naar mijn idee niet echt doorslaan naar of heel zweverig worden of té 'aards' worden en het contact met je spirituele ik verliezen. Ik merk aan mezelf dat als de weegschaal doorslaat naar 1 kant dat ik me daar niet prettig bij voel. de laatste tijd heb ik het heel erg druk gehad en stond mijn spirituele leventje in de ijskast maar dat voelt echt niet fijn aan vind ik, net of je wat mist maar als je te zweverig wordt is ook niet goed

Proberen een beetje mooie balans ertussen te vinden, daar ben ik voor mezelf weer mee bezig en denk dat topspin dat ook goed moet doen
Voor mij heeft het 1 gewoon met het ander te maken....
Zo kan een prachtige vlinder die ik in het begin van de lente voorbij zie komen gewoon een prachtige vlinder die in het begin van de lente voorbij komt zijn, maar me ook even stil laten staan bij hoe mooi alles om me heen kan zijn... Net als een prachtige wolkenlucht.... (zoessie know's why)
Of ik sta er even bij stil dat vlinders vaak als (kinder) zieltjes gezien worden...

Het is niet het 1 of het ander..... het is en en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')