abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54426154
game on

in nummer 17 zit een venijnig pupke dat bijna in m'n broek hing

de dader

en er zat gisteren een egeltje bij ons aan het gebouw
Werewolf
  Moderator woensdag 7 november 2007 @ 18:07:37 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54434714
Oh wat een schatje Sara

Ik was gisteren naar school (astrologie) en onze lerares (karen Hamaker) liet ons heeeeele oude astrologieboeken zien.
Een astrologie handboek uit 1550 , echt een super mooi boek, leren omslag met symbolen erin, echt zo'n boek die ze in harry potter films proberen uit te beelden, heel groot en heel dik.
Ik ben echt zwaar onder de indruk.

En een efemeride uit 1609!!!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54434908
het is gewoon een foto van internet hoor. het venijnig beestje lijkt er een beetje op

rotweer in België

ik ga straks nog een cheeseburger warm maken, heb best wel veel honger
Werewolf
pi_54434942
Senesta, wat is een efemeride?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_54434988
volgens mij heeft het de maken met de maan
Werewolf
  Moderator woensdag 7 november 2007 @ 18:43:44 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54435557
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:17 schreef nokwanda het volgende:
Senesta, wat is een efemeride?
Een efemeride is een boek met tabellen waarin je de standen van de planeten kunt opzoeken voor bepaalde dagen
pi_54453771
Goedemiddag.

Hoor op het nieuws weer een bericht. " Ouders moeten zich vaker met de sportprestaties van kinderen bemoeien"

Waarom laten ze dat niet aan ouders over? Gezond eten moet, dit moet en dat moet, 30 minuten bewegen en ga zo door. Heb sterk het idee dat de burgers als kleuters behandeld worden.
Genieten is toegestaan!!!
pi_54546683
mogguh!
Ik heb weer internet thuis, zo goed als dan valt nog wel eens weg
foon werkt nog niet....
pi_54554182
Goede middag ondertussen

Rustig hier zeg, iedereen druk bezig met winterslaap houden? Ik lijk een beetje te ontwaken uit de slaap, vandaag even naar de dokter geweest en complimenten gekregen hoe ik omga met alles. Het oppeppen 's morgens zelfs al lijkt er geen reden om vrolijk te zijn. Niet hangen in een klote bui.

Nieuwe naam op FOK! bevalt me dus goed, denk dat dromenvanger de komende jaren niet meer online zal komen

Een frisse nieuwe start.
pi_54554447
*zucht*
Werewolf
pi_54554638
What's the matter?

Verliefd, verloofd of getrouwd?

Tijd voor some music
pi_54555160
Ben gewoon te moe om een beetje fatsoenlijk te reageren op fok.
Of te lui. Net hoe je het wil zien
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 12 november 2007 @ 23:36:20 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54564089
Het is overal een beetje rustig op het moment

Gisteren zit Samara spontaan in de auto te vertellen dat haar vader en moeder een keer dood gingen en dat zij daarna dood was gegaan en dat ze toen bij ons is gekomen.

Nogal een verhaal voor een meisje van 4 niet
pi_54574951
ben ik weer

heb op dit moment 2 hechtingen in m'n duim, gesneden met m'n patattenmes tijdens het koken.

ach ja, ik ben weer verliefd op Anick. ze huppelde rond in m'n droom met K3 staartjes

Werewolf
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 14:18:15 #15
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54575178
Ik hoorde zoiets op FOK!radio gisteravond.
Vervelend die hechtingen, wanneer mogen ze er weer uit?
pi_54575274
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:18 schreef senesta het volgende:
Ik hoorde zoiets op FOK!radio gisteravond.
Vervelend die hechtingen, wanneer mogen ze er weer uit?
volgende week maandag
Werewolf
pi_54576458
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Een efemeride is een boek met tabellen waarin je de standen van de planeten kunt opzoeken voor bepaalde dagen
Goedemiddag.

Klopt. Vroeger zat ik op een astrologiecursus en moesten we alles nog met de hand uitrekenen en dan had je ook zo'n boek nodig. Heb er ergens nog een als het goed is.
pi_54576533
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef senesta het volgende:

Gisteren zit Samara spontaan in de auto te vertellen dat haar vader en moeder een keer dood gingen en dat zij daarna dood was gegaan en dat ze toen bij ons is gekomen.

Nogal een verhaal voor een meisje van 4 niet
Inderdaad nogal een verhaal voor een 4-jarige Je vraagt je toch af hoe ze bij zulke verhalen komen

Ik heb me vandaag uitgeslapen tot 13:30, ik kwam mijn bed gewoon niet uit en het liefst bleef ik de hele dag liggen maar alsnog opgestaan.
pi_54576785
'Aarde raakt overbelast'
Uitgegeven: 13 november 2007 11:46
Laatst gewijzigd: 13 november 2007 12:02

BILTHOVEN - Beperking van het autorijden en van de vleesconsumptie is in rijke landen zoals Nederland niet zo gemakkelijk voor elkaar te krijgen.

Gewone marktmechanismen werken niet meer. Het Milieu- en Natuurplanbureau (MNP) roept de politiek op om andere prikkels te gebruiken en pleit voor bijvoorbeeld heffingen op vlees en strengere normen voor auto's.

Benzineprijs

"Als de benzineprijs stijgt, pikt iedereen het. Er wordt geen kilometer minder om gereden", stelt een MNP-woordvoerster.

Dieren

Het planbureau luidt de noodklok in het rapport 'Nederland en een duurzame wereld', dat dinsdag verscheen. Volgens het planbureau raakt de aarde overbelast. De sociaal-economische ontwikkeling ging, gaat en zal "onvermijdelijk" ten koste blijven gaan van bijvoorbeeld de soortenrijkdom aan dieren en planten en het klimaat.

De biodiversiteit is wereldwijd al met 30 tot 50 procent verminderd. Met 9 miljard wereldbewoners in 2040, 50 procent meer dan nu, en eenzelfde groei van het energiegebruik en de uitstoot van CO2 ziet het er nog slechter uit.

Doelen

De doelen voor armoedebestrijding, biodiversiteit en klimaatverandering worden waarschijnlijk dan ook niet gehaald, ondanks de betaalbaarheid, sombert het planbureau.

Consumptie

De sterk groeiende consumptie wordt gezien als een van de oorzaken. Ook Nederlanders dragen eraan bij. Hun CO2-uitstoot zal in 2040 vijf keer zo hoog zijn als het niveau dat een gemiddelde wereldburger mag uitstoten om de klimaatverandering te beperken.

"Wij leven vijf keer boven ons schaalniveau. Maar wij hebben geen vijf reservewerelden", aldus de MNP-woordvoerster.

Biodiversiteit

Nederland heeft evenzeer een aandeel aan het verlies aan biodiversiteit. De ruimte die elders in de wereld wordt gebruikt voor de Nederlandse consumptie, is circa vier maal het landoppervlak van Nederland.

Ongeveer 45 procent wordt opgeslokt voor voeding, en dat hangt weer sterk samen met de vraag naar vlees en zuivelproducten, waarvan de productie veel ruimte vraagt.

Vleesconsumptie

Des te meer reden voor Milieudefensie om opnieuw te pleiten voor het terugdringen van de bioindustrie en de vleesconsumptie.

Oceanen

Greenpeace stelt dat het MNP de vinger op de zere plek legt en onderschrijft dat de overheid meer de regie moet nemen. Ook de oceanen moeten beter worden beheerd.

"Zeereservaten zijn nodig om de biodiversiteit in de zeeën te behouden en voedsel voor toekomstige generaties zeker te stellen".
pi_54576842
Natuurlijk geen echt nieuws, alsnog het idee dat het allemaal lekker op volle toeren draait om straks kapot te gaan. Ben benieuwd hoe het in 2040 gesteld is hier Dit jaar maar eens goed kerst en nieuwjaar vieren zolang het nog kan
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 15:34:39 #21
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54577094
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:11 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Goedemiddag.

Klopt. Vroeger zat ik op een astrologiecursus en moesten we alles nog met de hand uitrekenen en dan had je ook zo'n boek nodig. Heb er ergens nog een als het goed is.
Hallo,

Ik doe ook een cursus astrologie, ik zit nu in mijn derde jaar
Doe je nog wel eens iets met astrologie?
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 15:36:26 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54577129
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Topspin het volgende:

[..]

Inderdaad nogal een verhaal voor een 4-jarige Je vraagt je toch af hoe ze bij zulke verhalen komen

Ik heb me vandaag uitgeslapen tot 13:30, ik kwam mijn bed gewoon niet uit en het liefst bleef ik de hele dag liggen maar alsnog opgestaan.
13:30!!

Heb je geen hoofdpijn nu dan?
Dat krijg ik altijd als ik te lang slaap.
pi_54577462
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:34 schreef senesta het volgende:

[..]

Hallo,

Ik doe ook een cursus astrologie, ik zit nu in mijn derde jaar
Doe je nog wel eens iets met astrologie?
Zo, da's een pittige cursus dan. Van mij is erg lang geleden hoor en doe er niets meer mee, zonde eigenlijk. Ben nu veel meer bezig met edelstenen en de werking daarvan maar ook daar kom je wel astrologie in tegen. Je hebt er dus veel aan.
pi_54577552
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:36 schreef senesta het volgende:

[..]

13:30!!

Heb je geen hoofdpijn nu dan?
Dat krijg ik altijd als ik te lang slaap.
Geen hoofdpijn nu

Ik wilde opstaan maar ik viel als een blok in slaap iedere keer, niet indutten maar dus echt in slaap vallen iedere keer als ik wakker werd. En dan val ik in slaap en word ik wakker en dan lijk ik 3 uur geslapen te hebben terwijl er maar 30 minuten geslapen is. Meteen na het op de klok kijken weer in slaap vallen, alsof ik slaap nodig had.
pi_54601516
Goede middag samen
  Moderator woensdag 14 november 2007 @ 14:57:43 #26
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54601678
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:51 schreef Topspin het volgende:
Goede middag samen
Hallo
pi_54601979
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:57 schreef senesta het volgende:

[..]

Hallo
Hello my darling

Laatste dagen gaat het weer bergopwaarts hier, ik merk het aan mijn dromen die veel leuker worden en als ik dan leuke dromen heb dan word ik vrolijker wakker wat de dag beter in beweging zet.

Vannacht was ik ergens op een feest waar ik met een eigen in elkaar gezette auto verscheen, een blauwe sport bmw die ik helemaal zelf ontworpen had en die kon vliegen. Toen een mooie blondine meegenomen naar huis en daarna wakker geworden.

Ik stond op een parkeerplaats vol met auto's maar zag geen enkele auto die ik wilde hebben, toen maar aan een blauwe bmw gedacht en toen verscheen die bmw en ben ik gaan racen en vliegen

De reden dat ik vaker blijf liggen na het ontwaken is dan ook dat ik verder wil dromen wat ook vaker lukt. Heb nu nog tijd om te dromen, straks is dat anders, ben ook nu tevreden met de tijd die ik heb, zie de vrije tijd niet meer als last even, alsnog verder zoeken naar besteding van tijd.

Goede nachtrust dus Voordat ik ga slapen neem ik me voor om lastige mensen assertiever te benaderen en dat werkt dus goed.

Zometeen ff sigaretten kopen en frisdrank plus ingredienten voor broodje gezond.

Ben me verder aan het orienteren op werken dus ook, ik wil niet terecht komen in een te erg op winst gericht bedrijf, dus dan zoek ik het heil elders. Wilde eerst bedrijfseconomie gaan doen maar dan krijg je weer te maken dat je teveel gepushed gaat worden omdat tijd geld gaat zijn en dat wil ik niet.
  Moderator woensdag 14 november 2007 @ 15:12:56 #28
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54602075
Dat klinkt leuk Dromenvanger

Leuke dromen geven zowiezo wel een goed begin van de dag vind ik altijd.
Ik moet nog steeds verzinnen wat we moeten eten
pi_54602589
Inderdaad

In ieder geval geven leuke dromen een frisser begin van de dag, een meer uitgerust gevoel. Is het een nacht vol met zaken die niet lekker lopen dan is het wanorde hier in mijn geval. Ik stap dan al verward het bed uit en weet niet hoe ik moet opstarten. Laatste dagen lijkt het opstarten vanzelf te gaan als ik het bed uitstap, alsof het vanzelf gaat, zonder hindernissen om het maar zo te zeggen.

Vandaag broodje gezond hier, gisteren erwtensoep en vandaag een paar broodjes gezond, flink beleg erop en dan is dat ook een lekkere maaltijd.

Het enige dat ik nu moet aanleren dat is niet teveel te focussen op werk, klinkt vreemd maar zodra ik me teveel focus op werk dan gaat het mis, ik moet vanuit deze lege situatie naar werken toewerken en niet kijken naar werk dat nu niet aanwezig is. Verlangen dus ook, als ik nu heel erg focus dat het merendeel van de mensen aan het werk is dan is dat demotiverend, kan dan beter blij zijn dat ik in een situatie verkeer waarbij ik nog alle kanten op kan gaan, kijken wat er wel is en niet kijken wat er niet is dus ook. De tijd gunnen en nemen om stap voor stap te functioneren inplaats van in een keer naar het einddoel te kijken.

Constant in beweging zijn en focussen op een doel, niet stil staan. Zelfs al lijkt er geen beweging te zijn in het leven dan nog kan er beweging zijn door blind te staren op een doel.

Maar goed......

Tis dus niet genieten van de vrije tijd op dat moment maar steeds bezig zijn met het verlangen naar iets dat niet aanwezig is en niet op korte termijn aanwezig kan zijn. Dan is het de hele week bezig zijn met iets willen zodat er nog geen vrije tijd is maar wel veel tijd is

Waar een wil is daar is geen weg maar een hoop ellende in sommige gevallen in mijn geval. Ik kan nu heel sterk willen bezig zijn met de cursus die ik doe en dan doe ik nog niets, zonder willen maar puur en alleen beginnen kan veel beter uitpakken
pi_54602674
Oppakken van het leven zonder het te willen dus ook, bij willen moeten eerst woorden gevormd worden wat nu gewild is en vaak kan dat al een barriere vormen omdat dan de nadelen van eventuele stappen naar voren worden gehaald.

Geen woorden maar daden, en dan zijn gedachtes ook een soort van woorden.

Denk dat het hier het grootste probleem is, eerst alles in kaart brengen en vervolgens door het bos de bomen niet meer zien. Knoop doorhakken is vaak de enige optie om iets aan het rollen te brengen. Zeker als een situatie al lange tijd aanwezig is.

Werd me dus ook een keer verteld dat ik teveel het overzicht wil behouden in het leven en dat zoiets niet werkt. Verstand op nul zonder neurose
pi_54615167

m'n duim. 2 hechtingen.

maar voor de rest gaat het wel. heb last van stemmingswisselingen.
Werewolf
  donderdag 15 november 2007 @ 08:23:25 #32
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54618351
Ouch! Dat ziet er niet best uit!
Dat het snel moge helen!

En stemmingswisselingen?
Tja je bent een vrouw maar wellicht ook het weer dat aan het muteren is na een iets minder warm/prettig seizoen?
pi_54618600
ja... Dat achterlijke weer.... Het zou verboden meoten worden
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54623084
volgens mij liggen mijn stemmingswisselingen niet aan het weer.

m'n cursus is heel leuk, alleen het weer mag iets beter zijn.

heb bijna alles in huis van materiaal, ik mis enkel nog een skipak tegen de kou van buiten
Werewolf
pi_54626539
Ik vind het welletjes zo dat weer, koud hoort bij de herfst en winter, zou niet goed zijn wanneer het nu 25 graden zou zijn.
pi_54632893
Moest er vandaag flink doorheen, maar echt heel erg vond ik het niet. Wel klote dat ik steeds net een trein miste waardoor ik er een tijd in moest stilstaan.
Heb erg van de afgelopen herfst genoten en ook nu vind ik het wel te doen. Je kunt je erop kleden.

*warme truien en spijkerbroeken uit de kast gaat halen en gaat inpakken voor het weekend*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 15 november 2007 @ 20:27:46 #37
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_54633992
echte winter komt eraan..duimen

"elf steden tocht" iemand ?
pi_54646753
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:46 schreef vamperotica het volgende:
ja... Dat achterlijke weer.... Het zou verboden meoten worden
hey you
ben ik helemaal mee eens!

ik heb geen zin meer moet nog 3 kwartier werken en daarna ook nog een te vol programma.....
(zorgloket,apotheek bieb etc)
pi_54651164
Vanmorgen lag er een dun laagje ijs op de vijver maar dat is ondertussen ook weer gesmolten.

Vannacht weer nachtmerries gehad en dan in een lichte vorm van slapen. Ik werd opgesloten in een kelder waar het water vol aan het lopen was en nog meer van dat soort gedoe.
pi_54678984
aloa

Hoe is het hier met iedereen? Met mij wel goed maar vreselijk druk de laatste tijd op werk.
1 collega is ziek, andere is weggegaaan, weer ander is ontslagen en een ander zit overspannen thuis.
Conclusie: ik mag alles alleen opknappen

Lelijke plek op je duim sara, hoe komt dat?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator zaterdag 17 november 2007 @ 22:14:55 #41
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54683418
Hoi!

Leuk je weer te zien/horen Metro
  zondag 18 november 2007 @ 13:35:59 #42
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54692309
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:14 schreef senesta het volgende:
Hoi!

Leuk je weer te zien/horen Metro
Ja druk helaas, kan niet meer fokken op het werk
Alles goed met jou?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator zondag 18 november 2007 @ 13:40:00 #43
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54692380
Ja, het gaat prima met mij, beetje druk, soms een beetje te druk.
Maar ik vermaak me prima
Kun je helemaal niet meer fokken op op je werk of alleen nu niet meer door de drukte?
pi_54692711
Goede middag.

Gisteren even op stap geweest 's middags, kroeg gepakt en wat gedronken en daarna gegeten, volgende week weer op stap. Even verandering van omgeving doet wel goed ondanks dat het wennen kan zijn af en toe. Wil nu iedere week wat afspeken om wat te doen.

Kreeg gisteren te horen dat ondertussen het 5e stelletje zwanger is uit mijn vriendengroep, ik loop achter qua informatie maar zo te zien gaan ze rap nu, in 1 jaar tijd 5 stelletjes zwanger, een kleine baby-boom daar

Gisteren door de stad kreeg ik een lachbui van alle mensen die ik tegen kwam, leek net alsof ik high was maar ik had alleen bier gedronken De meest vreemde mensen kom je soms tegen
pi_54693630
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:39 schreef Metro2005 het volgende:
aloa

Lelijke plek op je duim sara, hoe komt dat?
gesneden tijdens het koken. morgen mogen de hechtingen eruit.

ik zal blij zijn want nu blijf ik bijna overal haken

ben verliefd op een Française
Werewolf
  zondag 18 november 2007 @ 16:16:54 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54695709
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:40 schreef senesta het volgende:
Ja, het gaat prima met mij, beetje druk, soms een beetje te druk.
Maar ik vermaak me prima
Kun je helemaal niet meer fokken op op je werk of alleen nu niet meer door de drukte?
Moet vooral veel de weg op naar klanten toe en als ik op de zaak ben is het te druk om te fokken vaak
  maandag 19 november 2007 @ 09:09:38 #47
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54710423
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:16 schreef Metro2005 het volgende:
Moet vooral veel de weg op naar klanten toe en als ik op de zaak ben is het te druk om te fokken vaak
Tssssssss!
Tijd voor een (FOK!) prioriteits cursus voor jou!
pi_54738030
Goede middag,

Gisteren verjaardag gehad van grootmoeder die 95 is geworden, hele huis vol familie en wat biertjes gedronken. Zaterdag wezen stappen en volgende zaterdag weer stappen, morgen kapper en dan proberen om verder actie in te voeren.

Vaker de deur uit Plannen om sporten op te pakken in de sportschool zijn nog aanwezig. Heb al iemand om mee te gaan dus dat is beter dan in mijn uppie. Passief leven is iets wat gewoon gaat tegen zitten, ik kan niet blijven zitten en niksen.

Gisteren 3 uur op de verjaardag geweest en zaterdag 4 uur weg geweest en ineens is thuis komen ook aangenamer, het thuis zitten meer waarderen bij het vaker uit de deur zijn dus
  Moderator dinsdag 20 november 2007 @ 14:20:29 #49
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54738245
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:11 schreef Topspin het volgende:
Goede middag,

Gisteren verjaardag gehad van grootmoeder die 95 is geworden, hele huis vol familie en wat biertjes gedronken. Zaterdag wezen stappen en volgende zaterdag weer stappen, morgen kapper en dan proberen om verder actie in te voeren.

Vaker de deur uit Plannen om sporten op te pakken in de sportschool zijn nog aanwezig. Heb al iemand om mee te gaan dus dat is beter dan in mijn uppie. Passief leven is iets wat gewoon gaat tegen zitten, ik kan niet blijven zitten en niksen.

Gisteren 3 uur op de verjaardag geweest en zaterdag 4 uur weg geweest en ineens is thuis komen ook aangenamer, het thuis zitten meer waarderen bij het vaker uit de deur zijn dus
Dat klinkt goed
pi_54739226
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat klinkt goed
Voelt ook goed

Stilstand is achteruitgang, als ik nu blijf stil zitten dan is het zo dat ik over een paar jaar nog niets ben opgeschoten maar dan is vooruitgaan iets dat vanzelf gaat wanneer stil zitten niet prettig aanvoelt.

Actie voelt nog af en toe onwennig aan maar ik denk dat het straks zo gaat zijn dat actie aanvoelt alsof het bij me past, de circel doorbreken van afgelopen jaren dus ook. Wil niet mijn hele leven vergooid hebben straks Hoewel afgelopen jaren dan ook niet helemaal vergooid zijn, zaken op een rijtje gezet en dan in kalmte verder op een hoger tempo

Nu verder met lezen

Kracht van het nu, staan wel zinnige dingen in en dan blader ik vaak even snel door het boek heen om een willekeurige passage te lezen Onlogische manier van lezen is het, af en toe achterin het boek, dan weer midden in het boek om vervolgens het eerste hoofdstuk erbij te pakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')