Een efemeride is een boek met tabellen waarin je de standen van de planeten kunt opzoeken voor bepaalde dagenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:17 schreef nokwanda het volgende:
Senesta, wat is een efemeride?
volgende week maandagquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:18 schreef senesta het volgende:
Ik hoorde zoiets op FOK!radio gisteravond.
Vervelend die hechtingen, wanneer mogen ze er weer uit?
Goedemiddag.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Een efemeride is een boek met tabellen waarin je de standen van de planeten kunt opzoeken voor bepaalde dagen
Inderdaad nogal een verhaal voor een 4-jarigequote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef senesta het volgende:
Gisteren zit Samara spontaan in de auto te vertellen dat haar vader en moeder een keer dood gingen en dat zij daarna dood was gegaan en dat ze toen bij ons is gekomen.
Nogal een verhaal voor een meisje van 4 niet
Hallo,quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Klopt. Vroeger zat ik op een astrologiecursus en moesten we alles nog met de hand uitrekenen en dan had je ook zo'n boek nodig. Heb er ergens nog een als het goed is.
13:30!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad nogal een verhaal voor een 4-jarigeJe vraagt je toch af hoe ze bij zulke verhalen komen
Ik heb me vandaag uitgeslapen tot 13:30, ik kwam mijn bed gewoon niet uit en het liefst bleef ik de hele dag liggen maar alsnog opgestaan.
Zo, da's een pittige cursus dan. Van mij is erg lang geleden hoor en doe er niets meer mee, zonde eigenlijk. Ben nu veel meer bezig met edelstenen en de werking daarvan maar ook daar kom je wel astrologie in tegen. Je hebt er dus veel aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Hallo,
Ik doe ook een cursus astrologie, ik zit nu in mijn derde jaar![]()
Doe je nog wel eens iets met astrologie?
Geen hoofdpijn nuquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:36 schreef senesta het volgende:
[..]
13:30!!![]()
Heb je geen hoofdpijn nu dan?
Dat krijg ik altijd als ik te lang slaap.
Hello my darlingquote:
hey youquote:Op donderdag 15 november 2007 08:46 schreef vamperotica het volgende:
ja... Dat achterlijke weer.... Het zou verboden meoten worden
Ja druk helaas, kan niet meer fokken op het werkquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:14 schreef senesta het volgende:
Hoi!
Leuk je weer te zien/horen Metro
gesneden tijdens het koken. morgen mogen de hechtingen eruit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:39 schreef Metro2005 het volgende:
aloa
Lelijke plek op je duim sara, hoe komt dat?
Moet vooral veel de weg op naar klanten toe en als ik op de zaak ben is het te druk om te fokken vaakquote:Op zondag 18 november 2007 13:40 schreef senesta het volgende:
Ja, het gaat prima met mij, beetje druk, soms een beetje te druk.
Maar ik vermaak me prima![]()
Kun je helemaal niet meer fokken op op je werk of alleen nu niet meer door de drukte?
Tssssssss!quote:Op zondag 18 november 2007 16:16 schreef Metro2005 het volgende:
Moet vooral veel de weg op naar klanten toe en als ik op de zaak ben is het te druk om te fokken vaak![]()
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:11 schreef Topspin het volgende:
Goede middag,
Gisteren verjaardag gehad van grootmoeder die 95 is geworden, hele huis vol familie en wat biertjes gedronken. Zaterdag wezen stappen en volgende zaterdag weer stappen, morgen kapper en dan proberen om verder actie in te voeren.
Vaker de deur uitPlannen om sporten op te pakken in de sportschool zijn nog aanwezig. Heb al iemand om mee te gaan dus dat is beter dan in mijn uppie. Passief leven is iets wat gewoon gaat tegen zitten, ik kan niet blijven zitten en niksen.
Gisteren 3 uur op de verjaardag geweest en zaterdag 4 uur weg geweest en ineens is thuis komen ook aangenamer, het thuis zitten meer waarderen bij het vaker uit de deur zijn dus
Voelt ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |