Ik zie het verband nietquote:Op woensdag 7 november 2007 23:04 schreef Brammie het volgende:
Mijn god, die foto![]()
Doet niet onder voor de gemiddelde breezerjongere
Nee joh, zolang deze held bij Ajax speelt blijft het tofquote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Is dat Urzaiz-grapje nou niet een keertje leuk geweest?
en nu gaat iemand me quoten met 'hoezo 'grapje?, hoe voorspelbaar'![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:04 schreef Brammie het volgende:
Mijn god, die foto![]()
Doet niet onder voor de gemiddelde breezerjongere
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehehehe.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Breezers por favor!!!
Jullie kunnen dat toch ook met Mols doenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Precies. Ik vind trouwens dat onze Adrie in de kampioenswedstrijd Urzaiz aanvoerder moet maken, zodat hij vervolgens de schaal in de lucht mag houden nu Jaap er niet meer bij is. Vervolgens maken ze er een foto van, zetten het op een poster en het verkoopt als een treinquote:Op woensdag 7 november 2007 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee joh, zolang deze held bij Ajax speelt blijft het tof.
Dan heb je het ook over iemand. Alles wat niet met psv en Argentinie te maken hebben is slecht. Vraag me af wanneer de glazen van zijn bril eens vies worden, kan ie 'm eindelijk eens afzetten.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef sjimz het volgende:
DAM snapt het EL Tanque topic nog niet echt
Jaja. Nu nog een grote mond, maar zondag piepen omdat Urzaiz jullie alle hoeken van het veld laat zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies. Ik vind trouwens dat onze Adrie in de kampioenswedstrijd Urzaiz aanvoerder moet maken, zodat hij vervolgens de schaal in de lucht mag houden nu Jaap er niet meer bij is. Vervolgens maken ze er een foto van, zetten het op een poster en het verkoopt als een trein
Mwoah. Dan hadden ze beter Henk Vos kunnen halen!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jullie kunnen dat toch ook met Mols doen![]()
Mols mag Ismaël z'n veters nog niet strikken!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Amen!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies. Ik vind trouwens dat onze Adrie in de kampioenswedstrijd Urzaiz aanvoerder moet maken, zodat hij vervolgens de schaal in de lucht mag houden nu Jaap er niet meer bij is. Vervolgens maken ze er een foto van, zetten het op een poster en het verkoopt als een trein
Neequote:
Nee, straks wil ie nog een jaar verlengenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Van Geel hier meeleest, want een contractverlenging lijkt me wel op z'n plaats. Allemaal leuk en aardig dat hij nu met Maduro om de tafel zit, maar El Tanque verdient ook wat.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, straks wil ie nog een jaar verlengen
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Jaja. Nu nog een grote mond, maar zondag piepen omdat Urzaiz jullie alle hoeken van het veld laat zien.
Ben het met je eens. Die adoratie gaat nu wel fakking te ver en begint te irriteren.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Oh jongens, iedereen stoppen nu. Nasje begint zich te irriteren.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Die adoratie gaat nu wel fakking te ver en begint te irriteren.
Maar dat was ook het risico bij het aantrekken van Urzaiz. Je had van tevoren kunnen weten dat bij het binnenhalen van zo'n cultheld er een hoge adoratie zou kunnen ontstaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Die adoratie gaat nu wel fakking te ver en begint te irriteren.
Irriteren mag niet hoor. Dat is een ongeschreven regel.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh jongens, iedereen stoppen nu. Nasje begint zich te irriteren..
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:23 schreef De_Brandweer het volgende:
Prachtig al die avatars![]()
Ik zat bij de bekerwedstrijd laatst op noord 1e ring en toen zwaaide urzaiz naar me
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Urzaiz is een prutser.
de volgende moet even een PM sturen. anders raakt het teveel offtopicquote:Op woensdag 7 november 2007 23:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Hee Houniet kan je deze plaatjes in mijn huidige avatar der bij doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar dat was ook het risico bij het aantrekken van Urzaiz. Je had van tevoren kunnen weten dat bij het binnenhalen van zo'n cultheld er een hoge adoratie zou kunnen ontstaan.
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:23 schreef De_Brandweer het volgende:
Prachtig al die avatars![]()
Ik zat bij de bekerwedstrijd laatst op noord 1e ring en toen zwaaide urzaiz naar me
wat een wedstrijdquote:
Ja, vast.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
wat een wedstrijdik was erbij toen ik jong was met me pa die Feyenoorder is in het Feyenoord vak en dan lekker juichen toen Ajax scoorden
![]()
Ik droomde vannacht dat ze een huis op m'n buik aan het bouwen waren.quote:Op donderdag 8 november 2007 07:42 schreef Black-Death het volgende:ik droomde vannacht dat Urzaiz de winnende maakte
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Irriteren mag niet hoor. Dat is een ongeschreven regel.
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ze een huis op m'n buik aan het bouwen waren.
Word ik wakker , kijk ik zo naar beneden , staat de eerste paal d'r al![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Urzaiz is een prutser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |