Siem de Jong scoort altijd als hij in Rotterdam moet voetballen!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind het wel weer tijd voor een goal van Siem de Jong zondag..
[edit]
En Urzaiz natuurlijk.
Daar ben ik juist het minst zeker over.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:11 schreef BonJovi het volgende:
Ik verwacht een geweldige VD Wiel die Makaay uitspeelt
Dus Urzaiz en Siem beiden een eigen goal, en de Cler die het feest compleet maakt in rotterdam! Kan ik mee levenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:03 schreef Rumille het volgende:
3-1 door Urzaiz (2x) Siem (1x) en de Cler (1x)
Whehe, idd. Ajax heeft daar al meer keer gewonnen dan de thuisploeg zelfquote:Op woensdag 7 november 2007 12:39 schreef Pritt het volgende:
Ach ja, welke Ajacied deed het eigenlijk niet goed de afgelopen jaren in de Kuip.
Greene, Tiendalli, Charisteas...quote:Op woensdag 7 november 2007 12:39 schreef Pritt het volgende:
Ach ja, welke Ajacied deed het eigenlijk niet goed de afgelopen jaren in de Kuip.
Je was net op tijd met je edit.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:08 schreef jna het volgende:
Of Suarez die een geweldige schwalbe maakt waardoor Ajax een penalty krijgt en daarmee de wedstrijd wint
Soort flashback naar de wedstrijd tegen psv met Farfan toen
Edit: dan moet Huntelaar hem niet nemen natuurlijk![]()
Of een Kluivertje, zoals tegen de Belgen: http://www.youtube.com/watch?v=NhuE0Zv75iQquote:Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef Adidah het volgende:
Een "Wamberto" doelpunt mag van mij anders ook.
Whaha ik dacht daar gister nog aan als iemand dat zou doen tegen Feyenoordquote:Op woensdag 7 november 2007 13:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Of een Kluivertje, zoals tegen de Belgen: http://www.youtube.com/watch?v=NhuE0Zv75iQ
Dat ze Urzaiz over het hoofd zienquote:Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef Adidah het volgende:
Een "Wamberto" doelpunt mag van mij anders ook.
En dan eerst nog even het balletje op de lijn hoog houdenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha ik dacht daar gister nog aan als iemand dat zou doen tegen Feyenoord
Ik vind dat wel iets voor Luquequote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef Adidah het volgende:
[..]
En dan eerst nog even het balletje op de lijn hoog houden.
Was in het feyenoord topic niet anders, het meerendeel heeft z'n tentje al opgezet op de coolsingel.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Die arrogantie hierAlleen omdat jullie 2 keer op rij winnen? Een maand geleden werden hier dezelfde spelers nog brandhout genoemd... Ik zie eigenlijk alleen Dr. Daggla nog enigszins normaal doen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Was in het feyenoord topic niet anders, het meerendeel heeft z'n tentje al opgezet op de coolsingel.
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die speler waarvan jullie je 3 weken geleden nog afvroegen of het geen 100 % miskoop was?
Maar nu hebben we A3quote:Op woensdag 7 november 2007 13:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die speler waarvan jullie je 3 weken geleden nog afvroegen of het geen 100 % miskoop was?
Ik heb toevallig nog nooit gezegd dat het een miskoop was. Ik had in hem meer vertrouwen dan in Suarez aan het begin. Mening is inmiddels al wat bij gedraait maar ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Luque!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Extra motivatie..quote:Ajax-talent Van der Heijden droomt van duel met Feyenoord
De teammanager van Ajax had gezegd dat hij ‘gewoon nette kleren’ moest aantrekken, want een officieel clubkostuum had Jan-Arie van der Heijden (19, foto) nog niet, toen hij zaterdag te horen kreeg dat hij was opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen Roda JC. Dus stond Van der Heijden, na zijn officiële debuut, de verzamelde pers te woord in een keurig zwart overhemd.
“Toen ik te horen kreeg dat ik bij de selectie zou zitten, werd ik erg blij van binnen. Dat ik mocht invallen voor Schilder was helemaal fantastisch, dit is een dag om nooit te vergeten. Gelukkig werd ik door iedereen op m’n gemak gesteld, Nee, dat ik niet gescoord heb bij mijn debuut zegt me niet zo veel. Ik gaf de assist voor de 4-2 van Rommedahl en dat is volgens mij net zo belangrijk.”
Gescout op zijn twaalfde doorliep Van der Heijden de hele jeugdopleiding van Ajax. Als trainer van Jong Ajax leerde de huidige interim-trainer Adrie Koster hem de voorbije maanden kennen als een groot talent. “Ik ben geen onbekende van de trainer,” aldus Van der Heijden. “Hij weet wat ik kan. En dat zou een voordeel kunnen zijn. Voor de rest kan ik alleen maar hopen dat ik komend weekend tegen Feyenoord weer bij de selectie zit.”
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:10 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
al regelt hij nou zo een pak voor alle fok!kers is het nog een soort van meet ook?
quote:Zondag 11 november:
12.30 uur: Feyenoord - Ajax Rotterdam
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Was even aan het opzoeken hoelaat ik Donderdag Jong Ajax kan zien bij onze lokale club zie ik dit staan:
[..]. Tis wel gewoon de lokatie, maar zet er dan een streepje oid tussen
.
Ik heb de mijne al lang hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef BonJovi het volgende:
Iedereen moet deze avatar hebben
[ afbeelding ]
Nee?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar Babel dus gisteren in 5 minuten vaker gescoord dan bij Ajax in het hele afgelopen seizoen?
Check!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
Checkquote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar het scheelt niet veel.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar Babel dus gisteren in 5 minuten vaker gescoord dan bij Ajax in het hele afgelopen seizoen?
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:31 schreef F1Bas het volgende:
Toch heb ik liever Suarez dan Babel.
en dat noemt zich een Ajax-supporter?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef Trancelocator het volgende:
Ik was Oerzeis afgelopen zondag bijna vergeten. Is dat erg?![]()
Volgens mij is A3 hem helemaal vergetenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef Trancelocator het volgende:
Ik was Oerzeis afgelopen zondag bijna vergeten. Is dat erg?![]()
En de enige..quote:Op woensdag 7 november 2007 16:22 schreef S-Two het volgende:
Zou echt vet zijn als hij zondag de winnende maakt.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:58 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hoop elke keer dat er in het midden van de kick off een poster zit van Urzaiz
Mailtje sturen!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:58 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hoop elke keer dat er in het midden van de kick off een poster zit van Urzaiz
quote:NAC haalt staanplaatsen terug
Het Rat Verlegh-stadion beschikt binnenkort weer over staanplaatsen. NAC Breda, de bewoner van het stadion, liet vandaag weten dat het 750 zitplaatsen aan de Lunetstraat zal omruilen voor 1500 staanplaatsen. "Hiermee gaat een lang gekoesterde wens van de supporters in vervulling'', reageerde directeur Theo Mommers tegenover BN/De Stem. Klik hier! Sinds de opening van het stadion in 1996 vragen de supporters al om de terugkeer van staanplaatsen. In het verleden zijn bij de voetbalclubs in het land de staanplaatsen uit veiligheidsoverwegingen juist ingeruild voor zitplaatsen. Nu blijkt dat de staanplaatsen weer terug kunnen komen.
De eerste zitplaatsen die eruit gaan, zitten in Vak G. Bij de wedstrijd NAC-VVV, de eerste wedstrijd na de winterstop, zullen 250 zitplaatsen ruimte gaan maken voor 500 staanplaatsen. Vervolgens komt in de zomer van 2008 de B-side in beeld.
quote:Herstel Vermaelen verloopt voorspoedig
Thomas Vermaelen ligt op schema in zijn revalidatie van gescheurde enkelbanden. De verdediger van Ajax ziet spoedig de pin uit zijn linkerenkel verwijderd worden, waarna hij zich definitief op zijn rentree kan gaan richten.
Wanneer de jonge Belg, die geblesseerd raakte tegen AZ, weer inzetbaar is durft men bij Ajax nog niet te zeggen. Waarschijnlijk is echter dat Vermaelen zich eind november weer bij de groep zal aansluiten.
En dan in de winter nog een nieuwe verdediger en middenvelder, wie weet wordt het dan nog wat.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:22 schreef BonJovi het volgende:
Vermaelen , Davids en Leonardo dan zou perfect zijn
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:48 schreef toma het volgende:
ik denk 2-4
25 min. Makaay 1-0
40 min. Luque 1-1
65 min. Sahin 2-1
70 min. ( Wissel: El Tanque voor de Jong)
75 min. El Tanque 2-2
83 min. El Tanque 2-3
90+3 min. El Tanque 2-4
Daar Tanque we opquote:Op woensdag 7 november 2007 18:48 schreef toma het volgende:
ik denk 2-4
25 min. Makaay 1-0
40 min. Luque 1-1
65 min. Sahin 2-1
70 min. ( Wissel: El Tanque voor de Jong)
75 min. El Tanque 2-2
83 min. El Tanque 2-3
90+3 min. El Tanque 2-4
Feyenoord topic is hiernaast.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Omdat het zondag niet mag:
Bommen op rotterdam!
Haha, nog nooit zo bekekenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:00 schreef mcyodogg het volgende:
Toch wel ironsch dat juist joden de bommen op Rotterdam eren.
[PAINT] AFC Ajax-topic #824: Ongediertebestrijdingquote:Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
THIS IS AJAX!!!!!!!11111111
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
"Voordat ik pro werd, was ik ongediertebestrijder. Vandaag kan ik eindelijk mijn talenten weer gebruiken."
quote:
Urzaizquote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
"Voordat ik pro werd, was ik ongediertebestrijder. Vandaag kan ik eindelijk mijn talenten weer gebruiken."
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Omdat het zondag niet mag
En dan wel in hoofdletters geschreven he. Dat verdient hij welquote:Op woensdag 7 november 2007 20:34 schreef Black-Death het volgende:
Fantastisch
Wie stuurt nu nog het mailtje naar de NOS waarin gevraagd wordt Urzaiz op Teletekst altijd El Tanque te noemen?
Nee: "Urzaiz vloert Rotterdam"quote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Jasza het volgende:
Zondag moeten we zingen: Bakstenen op Rotterdam?
Alchidesquote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Tommeke het volgende:
Zag Alcides net, El Tanque had dat reclamebord gewoon doormidden gekopt
Net zoveel CL doelpunten als Kuyt in zijn hele carrierequote:Op woensdag 7 november 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef Urquhart het volgende:
Als hij zondag een doelpunt maakt, pleit ik ervoor de eretribune naar Urzaiz te vernoemen. Wellicht dat zijn naam in rood-witte stoeltjes in de Arena kan worden weergegeven in de nabije toekomst.
deal.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Ordinair het volgende:
Als hij zondag daadwerkelijk echt een doelpunt scoort haal ik een Ajax shirt met El Tanque erop. En is hij de grootste cult sinds jaren!
Tijd voor een Urzaiz topic?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef Urquhart het volgende:
Als hij zondag een doelpunt maakt, pleit ik ervoor de eretribune naar Urzaiz te vernoemen. Wellicht dat zijn naam in rood-witte stoeltjes in de Arena kan worden weergegeven in de nabije toekomst.
Precies, maar de kwaliteiten en populariteit van onze Spaansche beul zijn dusdanig groot dat één topic niet voldoende is om de kennis en wetenswaardigheden over deze held in te vermelden.quote:
kk grote huillach op mijn smoelquote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, maar de kwaliteiten en populariteit van onze Spaansche beul zijn dusdanig groot dat één topic niet voldoende is om de kennis en wetenswaardigheden over deze held in te vermelden.
Waarom staat er eigenlijk een vraagteken in de TT?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is er al lang hoor!
Het grote Ismaël Urzaíz-topic: Ideaal breekijzer?
Als hij club topscoorder wordt neem ik een tattoo van El Tanque.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
Het is wachten wie de eerste "El Tanque" tattoo neemt
Dat gaan we even laten veranderen!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Waarom staat er eigenlijk een vraagteken in de TT?
Een uitroepteken was gepaster geweest!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Waarom staat er eigenlijk een vraagteken in de TT?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef Urquhart het volgende:
stam?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef Tommeke het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat we een speler hadden die zo snel zo'n cultheld werd?
Stam kan geen cultheld zijn, dat is gewoon een topper.quote:
quote:Urzaíz is hard op weg om een grote cultheld te worden. EL TANQUE zoals hij liefkozend wordt genoemd, heeft de harten van de vele supporters al gestolen. Op het internetforum van Fok! is er zelfs een speciaal topic aan hem gewijd. Het grote Ismaël Urzaíz-topic: Ideaal breekijzer?
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:11 schreef sjimz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ismael_Urza%C3%ADz#Clubvoetbal
[..]
Zo ziet het er bij mij uit.quote:EL TANQUE zoals hij liefkozend wordt genoemd, heeft de harten van de vele supporters al gestolen. Op het internetforum van Fok! is er zelfs een speciaal topic aan hem gewijd. http:// forum.fok.nl/topic/ 1057045
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2007 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Urzaiz
Wat een rotkop heeft die gast eigenlijk.
Met PES 2008 gebruik ik hem als supersub, hij komt erin voor Huntelaar in de 75e minuut en in 10 wedstrijden heeft hij er nu al 6 inliggen. Elke keer als hij scoort tovert toch een glimlach op mijn gezicht, dat heb ik bij geen enkele andere speler.
ik heb Larsson gekochtquote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ookHij komt er elke 2e helft weer in hoor
En hij pikt zijn goaltjes ook wel mee.
Elk nadeel heb z'n voordeel sprak een groot filosoof eens.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb hem in PES 2008 als eerste spits.
Huntelaar is 6 maanden geblesseerd
EL TANQUE is topscorer met 25 goals in 19 wedstrijdenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Elk nadeel heb z'n voordeel sprak een groot filosoof eens.
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil een tifo-actie voor Urzaiz vergelijkbaar met die van Gomes bij PSV.
Zit ie daar zo op de bank van Huh que pasa![]()
Ik zie het verband nietquote:Op woensdag 7 november 2007 23:04 schreef Brammie het volgende:
Mijn god, die foto![]()
Doet niet onder voor de gemiddelde breezerjongere
Nee joh, zolang deze held bij Ajax speelt blijft het tofquote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Is dat Urzaiz-grapje nou niet een keertje leuk geweest?
en nu gaat iemand me quoten met 'hoezo 'grapje?, hoe voorspelbaar'![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:04 schreef Brammie het volgende:
Mijn god, die foto![]()
Doet niet onder voor de gemiddelde breezerjongere
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehehehe.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Breezers por favor!!!
Jullie kunnen dat toch ook met Mols doenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Precies. Ik vind trouwens dat onze Adrie in de kampioenswedstrijd Urzaiz aanvoerder moet maken, zodat hij vervolgens de schaal in de lucht mag houden nu Jaap er niet meer bij is. Vervolgens maken ze er een foto van, zetten het op een poster en het verkoopt als een treinquote:Op woensdag 7 november 2007 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee joh, zolang deze held bij Ajax speelt blijft het tof.
Dan heb je het ook over iemand. Alles wat niet met psv en Argentinie te maken hebben is slecht. Vraag me af wanneer de glazen van zijn bril eens vies worden, kan ie 'm eindelijk eens afzetten.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef sjimz het volgende:
DAM snapt het EL Tanque topic nog niet echt
Jaja. Nu nog een grote mond, maar zondag piepen omdat Urzaiz jullie alle hoeken van het veld laat zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies. Ik vind trouwens dat onze Adrie in de kampioenswedstrijd Urzaiz aanvoerder moet maken, zodat hij vervolgens de schaal in de lucht mag houden nu Jaap er niet meer bij is. Vervolgens maken ze er een foto van, zetten het op een poster en het verkoopt als een trein
Mwoah. Dan hadden ze beter Henk Vos kunnen halen!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jullie kunnen dat toch ook met Mols doen![]()
Mols mag Ismaël z'n veters nog niet strikken!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Amen!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies. Ik vind trouwens dat onze Adrie in de kampioenswedstrijd Urzaiz aanvoerder moet maken, zodat hij vervolgens de schaal in de lucht mag houden nu Jaap er niet meer bij is. Vervolgens maken ze er een foto van, zetten het op een poster en het verkoopt als een trein
Neequote:
Nee, straks wil ie nog een jaar verlengenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Van Geel hier meeleest, want een contractverlenging lijkt me wel op z'n plaats. Allemaal leuk en aardig dat hij nu met Maduro om de tafel zit, maar El Tanque verdient ook wat.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, straks wil ie nog een jaar verlengen
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Jaja. Nu nog een grote mond, maar zondag piepen omdat Urzaiz jullie alle hoeken van het veld laat zien.
Ben het met je eens. Die adoratie gaat nu wel fakking te ver en begint te irriteren.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Oh jongens, iedereen stoppen nu. Nasje begint zich te irriteren.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Die adoratie gaat nu wel fakking te ver en begint te irriteren.
Maar dat was ook het risico bij het aantrekken van Urzaiz. Je had van tevoren kunnen weten dat bij het binnenhalen van zo'n cultheld er een hoge adoratie zou kunnen ontstaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Die adoratie gaat nu wel fakking te ver en begint te irriteren.
Irriteren mag niet hoor. Dat is een ongeschreven regel.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh jongens, iedereen stoppen nu. Nasje begint zich te irriteren..
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:23 schreef De_Brandweer het volgende:
Prachtig al die avatars![]()
Ik zat bij de bekerwedstrijd laatst op noord 1e ring en toen zwaaide urzaiz naar me
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Urzaiz is een prutser.
de volgende moet even een PM sturen. anders raakt het teveel offtopicquote:Op woensdag 7 november 2007 23:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Hee Houniet kan je deze plaatjes in mijn huidige avatar der bij doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar dat was ook het risico bij het aantrekken van Urzaiz. Je had van tevoren kunnen weten dat bij het binnenhalen van zo'n cultheld er een hoge adoratie zou kunnen ontstaan.
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:23 schreef De_Brandweer het volgende:
Prachtig al die avatars![]()
Ik zat bij de bekerwedstrijd laatst op noord 1e ring en toen zwaaide urzaiz naar me
wat een wedstrijdquote:
Ja, vast.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
wat een wedstrijdik was erbij toen ik jong was met me pa die Feyenoorder is in het Feyenoord vak en dan lekker juichen toen Ajax scoorden
![]()
Ik droomde vannacht dat ze een huis op m'n buik aan het bouwen waren.quote:Op donderdag 8 november 2007 07:42 schreef Black-Death het volgende:ik droomde vannacht dat Urzaiz de winnende maakte
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Irriteren mag niet hoor. Dat is een ongeschreven regel.
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ze een huis op m'n buik aan het bouwen waren.
Word ik wakker , kijk ik zo naar beneden , staat de eerste paal d'r al![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Urzaiz is een prutser.
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:48 schreef Trancelocator het volgende:
Het is wel duidelijk dat het een lange weg is tot zondag.
Oersaaiíz...zZzZz![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ze een huis op m'n buik aan het bouwen waren.
Word ik wakker , kijk ik zo naar beneden , staat de eerste paal d'r al![]()
Leonardo heeft honger!quote:Leonardo: "Ik wil zo graag weer spelen"
Leonardo Vitor Santiago raakte acht maanden geleden geblesseerd aan zijn knie na een tackle van Michel Breuer. De Ajacied mikt op een snelle rentree en denkt over een paar weken weer mee te kunnen doen met Jong Ajax.
"Ik wil zo graag weer voetballen. Het is nu precies acht maanden geleden en na de operatie zeven, dus het gaat wel lekker", zegt de immer vrolijke Braziliaan. "Op de training doe ik alles mee, maar de fysio wil geen gekke dingen. Het is nog heel gevaarlijk en ik moet gewoon geduldig zijn."
"Soms irriteer ik me eraan dat ik nog niet mag spelen, omdat ik zo graag wil. Maar achteraf is dit ook het beste voor mij", weet Leo. "Volgende week mag ik een partijtje doen. Dat mag nu nog niet, maar ik wil heel graag een partijtje doen. Het geduld is bijna op."
De dribbelaar wil over enkele weken zijn rentree maken in het beloftenelftal van de Amsterdammers. "Ik wil liever vandaag dan morgen weer wedstrijden spelen, maar ik denk over drie weken. Dan begin ik met Jong Ajax", zo besluit de oud-Feyenoorder tegen AjaxTV.
Beste Reker. Als een speler pérse weg wil omdat ie ontevreden is of wat dan ook, dan gaat ie weg. Op wat voor manier dan ook. Dan kun je nog steeds blijven zeggen dat je niet van plan bent ze te verkopen, maar daar zal je speler niet gelukkiger van worden, pannekoek.quote:PSV laat Afellay en Aissati niet naar Ajax gaan
08 november 2007
Ajax kan een streep zetten door de namen van Ibrahim Afellay en Ismaïl Aissati. Beide spelers worden genoemd als mogelijke opvolger van Wesley Sneijder, maar PSV is niet van plan om de jonge middenvelders naar Amsterdam te laten gaan.
De naam van Aissati wordt er sinds de zomer in verband gebracht met Ajax. Nu Afellay ontevreden is over de nieuwe aanbieding die hij gekregen heeft van PSV, wordt echter ook hij genoemd als mogelijke opvolger van Sneijder.
Ajax kan de komst van beide spelers echter vergeten, zegt PSV-directeur Reker tegen FCUpdate.nl. "We zijn niet van plan om de concurrentie sterker te maken. En bovendien: Aissati en Afellay hebben bij ons nog gewoon contracten tot 2009 en 2010. We zijn helemaal niet van plan om ze te verkopen."
Alsjeblieft zeg, ik was net in een goed humeur.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:59 schreef Cordoba32 het volgende:
Jol wil niet naar psv... hij wil bondscoach worden..... Van Basten wordt de nieuwe coach jongens.....
Leer eens lezen.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Beste Reker. Als een speler pérse weg wil omdat ie ontevreden is of wat dan ook, dan gaat ie weg. Op wat voor manier dan ook. Dan kun je nog steeds blijven zeggen dat je niet van plan bent ze te verkopen, maar daar zal je speler niet gelukkiger van worden, pannekoek.
Niet dat ik denk dat deze 2 naar Ajax zullen komen. In een heel klein geval Aissati misschien.
HIj heeft groot gelijk en deze instelling had Ajax ook moeten hebben mbt Perez. Als ie weg wil prima, maar niet naar de concurrent.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Beste Reker. Als een speler pérse weg wil omdat ie ontevreden is of wat dan ook, dan gaat ie weg. Op wat voor manier dan ook. Dan kun je nog steeds blijven zeggen dat je niet van plan bent ze te verkopen, maar daar zal je speler niet gelukkiger van worden, pannekoek.
Niet dat ik denk dat deze 2 naar Ajax zullen komen. In een heel klein geval Aissati misschien.
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leer eens lezen.
Hij wil ze niet naar ajax laten vertrekken.
Ik noem maar een gevalletje Defour, Suarez.quote:We zijn helemaal niet van plan om ze te verkopen.
Volgens mij is er al meerdere malen aangegeven dat als Aissati niet verlengt hij verkocht zal worden?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
Ik noem maar een gevalletje Defour, Suarez.
Ik herinner me nog wel meer. Trabelsi, Maxwell, De Jong.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:45 schreef Cordoba32 het volgende:
Afellay zal echt niet komen.... Aissati denk ik ook niet. Kan me nog herinneren dat psv intresse had in Vd Vaart toen hij weg zou gaan bij Ajax....
Als Ajax de enige geinteresseerde club is, net als Perez en psv afgelopen zomer, lijkt 't me vrij simpel. Dus of Ajax of behouden. En behouden zal 't er niet beter op maken. Precies gevalletje Perez dus.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij is er al meerdere malen aangegeven dat als Aissati niet verlengt hij verkocht zal worden?
Maar niet aan ajax.
Reker geeft aan dat ze niet de intentie hebben hem te verkopen, maar als er niet verlengt wordt kan PSV het zich niet veroorloven hem gratis de deur uit te laten lopen.
Afellay heeft nog een contract tot 2010 dus zo'n storm zal dat niet lopen.
Ach, als de keuze is tussen een onbekende Braziliaan of Aissati, dan kies ik toch voor die laatste. Ajax heeft nou niet bepaald een neusje voor getalenteerde Zuid-Amerikanen...quote:Op donderdag 8 november 2007 12:00 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb ze allebei liever niet.
Na de 7-0 welquote:Op donderdag 8 november 2007 12:01 schreef twi het volgende:
Nu Slavia trouwens 0-0 heeft gespeeld tegen Arsenal hoor je niemand meer hoe slecht die ploeg wel niet is.
Nee zal niet zo zijn. Maar als een, bijvoorbeeld, Twente geinteresseerd is, en Aissati ziet dat niet zo zitten en wil ten koste van alles naar Ajax, heeft psv een probleem en kan het best zo zijn dat ze hem gewoon naar Ajax laten gaan.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:55 schreef twi het volgende:
Ajax zal echt niet de enige geinteresseerde club zijn, het ligt alleen of Aissati in Nederland wil blijven of al naar het buitenland wil.
Met onze nieuwe scout wel!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als de keuze is tussen een onbekende Braziliaan of Aissati, dan kies ik toch voor die laatste. Ajax heeft nou niet bepaald een neusje voor getalenteerde Zuid-Amerikanen...
Ja, nu ligt het ineens aan Arsenal natuurlijk. Besiktas is natuurlijk ook zo'n verschrikkelijk slechte ploeg... Het is geen excuus, maar die 7-0 was gewoon een incident.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na de 7-0 wel. En Arsenal was er toch al..
Zelfs als Aissati dan ook best naar Twente zou willen, Twente zal wellicht een miljoen kunnen geven voor hem, Ajax het vijfvoudige (gezien z'n aflopende contract).quote:Op donderdag 8 november 2007 12:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee zal niet zo zijn. Maar als een, bijvoorbeeld, Twente geinteresseerd is, en Aissati ziet dat niet zo zitten en wil ten koste van alles naar Ajax, heeft psv een probleem en kan het best zo zijn dat ze hem gewoon naar Ajax laten gaan.
Gaaf om weer eens terug te zien.quote:
Afhankelijk van de wedstrijd. Vooral bekerwedstrijden en wedstrijden als tegen RKC zijn vaak wel in de vrije verkoop te krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:09 schreef jojomen4 het volgende:
Moet je voor het kopen van een kaartje voor een Ajax thuiswedstrijd altijd een CC hebben? Of zijn er ook kaartjes te verkrijgen dagen kort voor de wedstrijd die zonder CC te kopen zijn?
Via de legale weg natuurlijk...
BvD.
Precies, dat ook nog eens.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfs als Aissati dan ook best naar Twente zou willen, Twente zal wellicht een miljoen kunnen geven voor hem, Ajax het vijfvoudige (gezien z'n aflopende contract).
Daarom zie ik ook veel liever Defour komen, die heeft zich bij Genk en Luik toch al aardig bewezen.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als de keuze is tussen een onbekende Braziliaan of Aissati, dan kies ik toch voor die laatste. Ajax heeft nou niet bepaald een neusje voor getalenteerde Zuid-Amerikanen...
Inderdaad een schande om daarvan te hebben verloren.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een slechte ploeg zeg, dat Slavia.
Bergkamp en Litmanen hadden zo'n grote bek?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:15 schreef zjroentje het volgende:
Daarnaast denk ik dat die 2 totaal niet binnen de groep passen, veel te schuchter.
Hoe denk je dat het tegen Vitesse zit?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Afhankelijk van de wedstrijd. Vooral bekerwedstrijden en wedstrijden als tegen RKC zijn vaak wel in de vrije verkoop te krijgen.
Die zaten natuurlijk al een stuk langer bij de club voordat ze doorbraken. Het hoeft natuurlijk niet alles te betekenen idd, maar ik zie ze gewoon niet bij Ajax passen. Afellay komt sowieso niet, en met jonge jongens als De Jong, Donald, Sarpong en Van der Heijden zijn er genoeg talentvolle middenvelders uit de eigen jeugd.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Bergkamp en Litmanen hadden zo'n grote bek?
Defour zie ik graag komen ja.
Geen idee, gezien het aantal kaarten lijkt me de kans klein. Ken je niemand met een CC die 3 kaarten voor je kan kopen dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:17 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe denk je dat het tegen Vitesse zit?
Nogmaals bedankt
Volgens de Ajax site is een CC verplicht.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het tegen Vitesse zit?
Nogmaals bedankt
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die zaten natuurlijk al een stuk langer bij de club voordat ze doorbraken. Het hoeft natuurlijk niet alles te betekenen idd, maar ik zie ze gewoon niet bij Ajax passen. Afellay komt sowieso niet, en met jonge jongens als De Jong, Donald, Sarpong en Van der Heijden zijn er genoeg talentvolle middenvelders uit de eigen jeugd.
Dat is waar, alleen denk ik dat Aissati net wat meer talent heeft en verder is dan veel van die jongens. De Jong en Sarpong zijn er toch nog niet klaar voor om een middenveld te dragen, en Aissati acht ik daar wel toe in staat. Bovendien hoef je met hem (of Defour) geen 15 miljoen uit te trekken en zijn het jongens die ook nog wel regelmatig op de bank kunnen plaatsnemen zonder te mokken, zodat je De Jong en Sarpong kunt brengen.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die zaten natuurlijk al een stuk langer bij de club voordat ze doorbraken. Het hoeft natuurlijk niet alles te betekenen idd, maar ik zie ze gewoon niet bij Ajax passen. Afellay komt sowieso niet, en met jonge jongens als De Jong, Donald, Sarpong en Van der Heijden zijn er genoeg talentvolle middenvelders uit de eigen jeugd.
De Jong en vooral Sarpong kunnen prima op de '10' spelen.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:23 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Die spelen op een hele andere positie.... sarpong trouwens niet, maar daar hoor je weinig van. Geen van alle zijn echt creatief...
Alleen komt het er wel niet uit. Want laten we eerlijk zijn, na die wedstrijd in San Siro (2.5 jaar geleden ofzo) is hij nog steeds niet meer dan een bankzitter. Nu hebben we het wel over PSV, waar ze talenten niet echt snel brengen, maar dan nog.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen denk ik dat Aissati net wat meer talent heeft en verder is dan veel van die jongens.
Nee, ik ken niet zoveel Ajaxieden. Het is voor een Canadese jongen uit m'n klas die afgelopen keer tegen Roda is gegaan en ook naar de pot tegen Vitesse wil.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, gezien het aantal kaarten lijkt me de kans klein. Ken je niemand met een CC die 3 kaarten voor je kan kopen dan?
Over die wedstrijd:quote:
Stond vandaag in het AD.quote:Op weg naar de aftrap keken Danny Blind en Frank de Boer elkaar een halve seconde in de ogen. Feyenoorder Henrik Larsson had zojuist 2-0 gemaakt in de Kuip, maar de twee Ajacieden wisselden een blik uit die alles zei. ,,Dit komt goed, dat voelden we allebei,’’ vertelt Blind, die de Klassieker van 22 oktober 1995 nog helder voor de geest heeft. ,,De Kuip ging de lucht in, op het veld voelde je de grond trillen. ,,Maar ons elftal van toen was zó sterk, dat we geen moment in paniek raakten. Dat oogcontact met Frank was er puur toevallig, maar ik herinner het me nog heel goed.’’ Nog voor rust boog Ajax de achterstand om in een 3-2 voorsprong, in een wedstrijd die in een 4-2 zege zou eindigen voor de Amsterdamse club.
Inderdaad, als Rutten komt dan blijft Aissati gewoon bij PSV. Lijkt mij dat hij op den duur hetzelfde gaat spelen als Twente. Dan weten we trouwens ook weer gelijk hoe serieus we Jan Reker moeten nemen met zijn 'coach met internationale ervaring'quote:Op donderdag 8 november 2007 13:01 schreef PyTh het volgende:
Als Rutten, die nu de voornaamste kandidaat is, ook daadwerkelijk de nieuwe trainer van PSV wordt dan zie ik Aissati z'n contract wel verlengen eigenlijk.
Zou het persoonlijk ook doodzonde vinden als hij bij PSV zou vertrekken, en al helemaal als hij naar ajax zou gaan.
Grappiig, die wedstrijd kwam ik pas nog tegen op VHSquote:Op donderdag 8 november 2007 13:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Over die wedstrijd:
[..]
Stond vandaag in het AD.
Iddquote:Op donderdag 8 november 2007 13:07 schreef twi het volgende:
Dan weten we trouwens ook weer gelijk hoe serieus we Jan Reker moeten nemen met zijn 'coach met internationale ervaring'
Stel dat Fred Rutten ook geen trek heeft in PSV, wie wordt het dan?quote:
Daar zal die zich wel uitlullen door te zeggen dat Rutte assistent was toen PSV het internationaal zo goed deed.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, als Rutten komt dan blijft Aissati gewoon bij PSV. Lijkt mij dat hij op den duur hetzelfde gaat spelen als Twente. Dan weten we trouwens ook weer gelijk hoe serieus we Jan Reker moeten nemen met zijn 'coach met internationale ervaring'
Denk dat Rutten er wel trek in heeft.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stel dat Fred Rutten ook geen trek heeft in PSV, wie wordt het dan?
Die heeft volgens mij ook bedankt.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Advocaat misschien? Seizoen is daar toch ook bijna af?
Las lekker weg. Ajax was tot die wedstrijd negen competitiewedstrijden op rij zonder een tegengoal. Het was even slikken toen we er opeens twee om de oren kregen, maar je wist gewoon dat het goed zou komen. Andere tijden.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Over die wedstrijd:
[..]
Stond vandaag in het AD.
"Hij is niet langer maagd"quote:Op donderdag 8 november 2007 15:42 schreef Black-Death het volgende:
Hahahaha die commentaar toen Van Der Sar na 845 minuten weer een tegengoal kreeg: "Van Der Sar is geen maagd meer"
Ik weet nog dat ik als 11 jarig jochie eigenlijk nog nooit een tegendoelpunt mee had gemaakt, aan de radio gekluisterd zag en bijna flauwviel toen het 2-0 werd. Wist écht niet wat ik meemaakte.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
"Hij is niet langer maagd"
"Larsson, Larsson, WHOOOOOOOOO.. 10 minuten gespeeld. Zo krijg je nooit een doelpunt tegen en zo regent het doelpunten"
En dan als het 4-2 is die dood en dood stille tribune in beeld
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als 11 jarig jochie eigenlijk nog nooit een tegendoelpunt mee had gemaakt, aan de radio gekluisterd zag en bijna flauwviel toen het 2-0 werd. Wist écht niet wat ik meemaakte.
Tijden zijn veranderd....![]()
Doen!quote:Op donderdag 8 november 2007 16:55 schreef twi het volgende:
Wie maakt er een "Loekje is stom" avatar?
Of toen Ajax met 1-0 verloor van Willem II. Ik was zo depressief, k dacht echt dat het einde der tijden was aangebroken.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef Nashje het volgende:
[..]Ik heb zo ook m'n vage herinneringen. Ik herinner me vaag de finale Ajax - Juventus nog wel. Dacht toen dat die wedstrijd op een mini veldje werd gespeeld en het een klein toernooitje was
.
Kolere Van der Vegtquote:Op donderdag 8 november 2007 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of toen Ajax met 1-0 verloor van Willem II. Ik was zo depressief, k dacht echt dat het einde der tijden was aangebroken.![]()
Dat die ene nederlaag ooit zou komen is natuurlijk logisch. Maar dat het tegen Willem II zou zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of toen Ajax met 1-0 verloor van Willem II. Ik was zo depressief, k dacht echt dat het einde der tijden was aangebroken.![]()
zekerquote:Op donderdag 8 november 2007 17:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wat snak ik naar een nieuwe Litmanen in ons elftal.
Wel typisch dat de daarvoor laatst geleden nederlaag ook uit bij Willem II was.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat die ene nederlaag ooit zou komen is natuurlijk logisch. Maar dat het tegen Willem II zou zijn.
Pas jij jouw ava nou maar aan..................... 010 loopt al achter............... FOK is neller dan 010quote:
Ik doe mee. Alleen stel ik er wel als eis bij dat we winnen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Ordinair het volgende:
Als hij zondag daadwerkelijk echt een doelpunt scoort haal ik een Ajax shirt met El Tanque erop. En is hij de grootste cult sinds jaren!
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Morgen weer vrijdag, kan iedereen weer over bier praten.
Tering, doe je goed. Ik moet nog een daggie.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Jawel hoor. Het is immers weekend.
Moet wel een beetje werken maar dat is niet noemenswaardig.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tering, doe je goed. Ik moet nog een daggie.
wat een levenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef PizzaSalami het volgende:
I Agree hehequote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Dan wandelt ie een jaar later weg bij PSV . Overigens vind ik EL Ahmadi op dit moment toch echt van top niveau hoor. Jezus dat Ajax daar nog niet achter zit. PSV zal hem wle plukken als Rutten oversteekt.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij is er al meerdere malen aangegeven dat als Aissati niet verlengt hij verkocht zal worden?
Maar niet aan ajax.
Reker geeft aan dat ze niet de intentie hebben hem te verkopen, maar als er niet verlengt wordt kan PSV het zich niet veroorloven hem gratis de deur uit te laten lopen.
Afellay heeft nog een contract tot 2010 dus zo'n storm zal dat niet lopen.
En veel!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:21 schreef Ordinair het volgende:
Bier!
Hij heeft net bijgetekend, zal wel veel gaan kosten.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan wandelt ie een jaar later weg bij PSV . Overigens vind ik EL Ahmadi op dit moment toch echt van top niveau hoor. Jezus dat Ajax daar nog niet achter zit. PSV zal hem wle plukken als Rutten oversteekt.
Moet je je voorstellen hoe groot de deceptie was als je er als 11-jarig pikkie daadwerkelijk bij wasquote:Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef Nashje het volgende:
[..]Ik heb zo ook m'n vage herinneringen. Ik herinner me vaag de finale Ajax - Juventus nog wel. Dacht toen dat die wedstrijd op een mini veldje werd gespeeld en het een klein toernooitje was
.
En De Gier heeft het laatste doelpunt in de Meer gemaakt. Ook bij de laatste wedstrijd van Bergkamp won W2 van Ajax.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel typisch dat de daarvoor laatst geleden nederlaag ook uit bij Willem II was.
Kan mij herinneren van die 1-0 in januari 1996 dat Van Fessem die avond onverslaanbaar was.
Ach, die van De Gier was de 5-1 voor het kampioensfeest toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En De Gier heeft het laatste doelpunt in de Meer gemaakt. Ook bij de laatste wedstrijd van Bergkamp won W2 van Ajax.
Dan is daar ook de uitwedstrijd van vorig seizoen bij gekomen. Niet verloren, maar toch verloren.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel typisch dat de daarvoor laatst geleden nederlaag ook uit bij Willem II was.
Kan mij herinneren van die 1-0 in januari 1996 dat Van Fessem die avond onverslaanbaar was.
Kermis, hoeren, bier enzovoort was het toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Morgen weer vrijdag, kan iedereen weer over bier praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |