Nee?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar Babel dus gisteren in 5 minuten vaker gescoord dan bij Ajax in het hele afgelopen seizoen?
Check!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef BonJovi het volgende:
Iedereen moet deze avatar hebben
[ afbeelding ]
Checkquote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar het scheelt niet veel.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar Babel dus gisteren in 5 minuten vaker gescoord dan bij Ajax in het hele afgelopen seizoen?
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:31 schreef F1Bas het volgende:
Toch heb ik liever Suarez dan Babel.
en dat noemt zich een Ajax-supporter?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef Trancelocator het volgende:
Ik was Oerzeis afgelopen zondag bijna vergeten. Is dat erg?![]()
Volgens mij is A3 hem helemaal vergetenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef Trancelocator het volgende:
Ik was Oerzeis afgelopen zondag bijna vergeten. Is dat erg?![]()
En de enige..quote:Op woensdag 7 november 2007 16:22 schreef S-Two het volgende:
Zou echt vet zijn als hij zondag de winnende maakt.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:58 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hoop elke keer dat er in het midden van de kick off een poster zit van Urzaiz
Mailtje sturen!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:58 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hoop elke keer dat er in het midden van de kick off een poster zit van Urzaiz
quote:NAC haalt staanplaatsen terug
Het Rat Verlegh-stadion beschikt binnenkort weer over staanplaatsen. NAC Breda, de bewoner van het stadion, liet vandaag weten dat het 750 zitplaatsen aan de Lunetstraat zal omruilen voor 1500 staanplaatsen. "Hiermee gaat een lang gekoesterde wens van de supporters in vervulling'', reageerde directeur Theo Mommers tegenover BN/De Stem. Klik hier! Sinds de opening van het stadion in 1996 vragen de supporters al om de terugkeer van staanplaatsen. In het verleden zijn bij de voetbalclubs in het land de staanplaatsen uit veiligheidsoverwegingen juist ingeruild voor zitplaatsen. Nu blijkt dat de staanplaatsen weer terug kunnen komen.
De eerste zitplaatsen die eruit gaan, zitten in Vak G. Bij de wedstrijd NAC-VVV, de eerste wedstrijd na de winterstop, zullen 250 zitplaatsen ruimte gaan maken voor 500 staanplaatsen. Vervolgens komt in de zomer van 2008 de B-side in beeld.
quote:Herstel Vermaelen verloopt voorspoedig
Thomas Vermaelen ligt op schema in zijn revalidatie van gescheurde enkelbanden. De verdediger van Ajax ziet spoedig de pin uit zijn linkerenkel verwijderd worden, waarna hij zich definitief op zijn rentree kan gaan richten.
Wanneer de jonge Belg, die geblesseerd raakte tegen AZ, weer inzetbaar is durft men bij Ajax nog niet te zeggen. Waarschijnlijk is echter dat Vermaelen zich eind november weer bij de groep zal aansluiten.
En dan in de winter nog een nieuwe verdediger en middenvelder, wie weet wordt het dan nog wat.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:22 schreef BonJovi het volgende:
Vermaelen , Davids en Leonardo dan zou perfect zijn
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:48 schreef toma het volgende:
ik denk 2-4
25 min. Makaay 1-0
40 min. Luque 1-1
65 min. Sahin 2-1
70 min. ( Wissel: El Tanque voor de Jong)
75 min. El Tanque 2-2
83 min. El Tanque 2-3
90+3 min. El Tanque 2-4
Daar Tanque we opquote:Op woensdag 7 november 2007 18:48 schreef toma het volgende:
ik denk 2-4
25 min. Makaay 1-0
40 min. Luque 1-1
65 min. Sahin 2-1
70 min. ( Wissel: El Tanque voor de Jong)
75 min. El Tanque 2-2
83 min. El Tanque 2-3
90+3 min. El Tanque 2-4
Feyenoord topic is hiernaast.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Omdat het zondag niet mag:
Bommen op rotterdam!
Haha, nog nooit zo bekekenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:00 schreef mcyodogg het volgende:
Toch wel ironsch dat juist joden de bommen op Rotterdam eren.
[PAINT] AFC Ajax-topic #824: Ongediertebestrijdingquote:Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
THIS IS AJAX!!!!!!!11111111
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
"Voordat ik pro werd, was ik ongediertebestrijder. Vandaag kan ik eindelijk mijn talenten weer gebruiken."
quote:
Urzaizquote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
"Voordat ik pro werd, was ik ongediertebestrijder. Vandaag kan ik eindelijk mijn talenten weer gebruiken."
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Omdat het zondag niet mag
En dan wel in hoofdletters geschreven he. Dat verdient hij welquote:Op woensdag 7 november 2007 20:34 schreef Black-Death het volgende:
Fantastisch
Wie stuurt nu nog het mailtje naar de NOS waarin gevraagd wordt Urzaiz op Teletekst altijd El Tanque te noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |