Siem de Jong scoort altijd als hij in Rotterdam moet voetballen!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind het wel weer tijd voor een goal van Siem de Jong zondag..
[edit]
En Urzaiz natuurlijk.
Daar ben ik juist het minst zeker over.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:11 schreef BonJovi het volgende:
Ik verwacht een geweldige VD Wiel die Makaay uitspeelt
Dus Urzaiz en Siem beiden een eigen goal, en de Cler die het feest compleet maakt in rotterdam! Kan ik mee levenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:03 schreef Rumille het volgende:
3-1 door Urzaiz (2x) Siem (1x) en de Cler (1x)
Whehe, idd. Ajax heeft daar al meer keer gewonnen dan de thuisploeg zelfquote:Op woensdag 7 november 2007 12:39 schreef Pritt het volgende:
Ach ja, welke Ajacied deed het eigenlijk niet goed de afgelopen jaren in de Kuip.
Greene, Tiendalli, Charisteas...quote:Op woensdag 7 november 2007 12:39 schreef Pritt het volgende:
Ach ja, welke Ajacied deed het eigenlijk niet goed de afgelopen jaren in de Kuip.
Je was net op tijd met je edit.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:08 schreef jna het volgende:
Of Suarez die een geweldige schwalbe maakt waardoor Ajax een penalty krijgt en daarmee de wedstrijd wint
Soort flashback naar de wedstrijd tegen psv met Farfan toen
Edit: dan moet Huntelaar hem niet nemen natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |