Je was me net voor, die naam alleen alquote:
had m op het verkeerde moment geopend, denk dat ie beter liep als fok toen sneller wasquote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Euj Pave, hoe ist eigenlijk met dat ONZ paint topique van je?
Aanvulling:quote:Op woensdag 7 november 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deel 1: Collega-MILF neuken onder werktijd...
Deel 2: AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2
Deel 3: AnthonyZeus: AZ: The Milf has been f*cked, I repeat..." #3
Deel 4: AZ: MILF, We have a MAYDAY, i repeat...
Deel 5: AZ #5: Zou die 'm al knijpen..?
Deel 6: AZes - Where in the world is kinky Wendy
Deel 7: AZeven - AZ reageert!
Deel 8: AZacht - Knijpt Wendy terug?
GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015079.html
VKmag: http://www.vkmag.com/magazine/comments/8073/
Zaanzone: http://www.zaanzone.nl/forum/viewtopic.php?id=7185
![]()
Ik DGK betekent een goed gemikte kick een exit... zolang je geen Brian heetquote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Met een goed gemikte kick kan het nog wat worden?![]()
kick m kick mquote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Met een goed gemikte kick kan het nog wat worden?![]()
En in het subforum mag je geen topics meer openen over dingen die je in de COS had kunnen vragen of via PM had kunnen regelen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik DGK betekent een goed gemikte kick een exit... zolang je geen Brian heet
Duidelijke regel.. met andere woorden, het subforum kan gesloten worden en de COS wordt een topic in TV??quote:Op woensdag 7 november 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En in het subforum mag je geen topics meer openen over dingen die je in de COS had kunnen vragen of via PM had kunnen regelen.![]()
Ik stel voor dat we de COS een maandje naar 49 verhuizen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duidelijke regel.. met andere woorden, het subforum kan gesloten worden en de COS wordt een topic in TV??
Kan het wat rustigerquote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef petraa het volgende:
HOiiiiiiiiiiii
Waar heb jij het voor Brian opgenomen dan? Ik zie ut nl niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
lol, als je het ook maar ff voor brian opneemt komen de huubjosties al op je dak.
hap
hap
haperderhap
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
Hoi..ff gezopen in de kroeg. En die smeerkezen hebben gegeten en de kattebak gevonden...![]()
![]()
Even kijken wat ik teweeg kan brengen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
lol, als je het ook maar ff voor brian opneemt komen de huubjosties al op je dak.
hap
hap
haperderhap
IK HOU VAN RUSTquote:
Je hebt gelijk, maar de laatste week ik er ook niet erg veel meer over om het voor hem op te nemenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
hap
hap
haperderhap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |