(nee k open nooit nieuwe vervolgtopics topics, geen idee wat hierin moet.. suggesties?quote:30 Seconds to Mars komt naar Amsterdam
AMSTERDAM - De rockband 30 Seconds to Mars treedt 9 februari op in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Dat maakte concertorganisator Mojo dinsdag bekend. De kaartverkoop voor het concert start zaterdag.
Wat in 1998 begon als klein familieproject van Jared en Shannon Leto, is inmiddels uitgegroeid tot een succesvolle band. De band heeft inmiddels twee albums uitgebracht, waarvan 'A beautiful lie' in 2006 werd bekroond met de platina status.
Wat verwacht je anders bij deze band. 't is een en al emo wat daar in 't publiek staat en TMF is erg populair onder dat gepeupel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:03 schreef swentibold het volgende:
[..]
daar kan je ook al sinds het bekend is kaarten reserveren , en ze spammen zich een slag in de rondte om het iedereen te laten weten. Hoop dat iedereen gewoon w8 tot zaterdagzoveel beter voor je portemonnee..(en je geduld, want ticketsale stuurt de kaarten pas in de laatste weken op geloof ik)
btw wel weer jammer van dat emo in t persbericht en dat ' TMF presents' .. dat kan niet goed zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hadden ze dat anders moeten doen. Dat de link alleen beschikbaar is vanaf de site van Livenation.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha zal livenation blij mee zijn, die willen die presale met die link naar ticketmaster volgensmij graag in eigen beheer onder de leden houden...
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:51 schreef PsyCha het volgende:
Ik heb ze vandaag ontvangen! Jeej.
11 tm 100 --> zie websitequote:1 Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
2 30 Seconds To Mars - The Kill
3 Pete Philly & Perquisite - Time Flies
4 C-Mon & Kypski ft. Pete Philly - Make My Day
5 Arctic Monkeys - Brianstorm
6 Foo Fighters - The Pretender
7 Moke - Last Chance
8 Snow Patrol - Shut Your Eyes
9 Damien Rice - Nine Crimes
10 Interpol - The Heinrich Maneuver
en dat is vanacht op tv (Ned 3. ergens tussen half 2 en half 7 ofzo..)quote:Op donderdag 13 december 2007 16:37 schreef CybPraetorian het volgende:
30 seconds to mars als 2e geeindigd in Song van het jaar 2007!!!
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/38318293
[..]
11 tm 100 --> zie website
Goeie vraagquote:Op donderdag 27 december 2007 17:51 schreef AMDB het volgende:
Al iets bekend over het voorprogramma?
Nieuw TMF-'talent'quote:Op donderdag 27 december 2007 17:51 schreef AMDB het volgende:
Al iets bekend over het voorprogramma?
Je bent me net voor.quote:
quote:Let op:
Tijdens dit concert wordt er in de bars in de Black Box (de grote zaal) geen alcohol verkocht, dus ook niet aan 18+ bezoekers. De bars in de Planet Music Foyer en de Rabo Meet&Greet verkopen wel het volledige assortiment, waarbij in geval van twijfel over de leeftijd naar een legitimatiebewijs wordt gevraagd.
Dat las ik van de week ook al ja. Vreemd.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:15 schreef Drasss het volgende:
Von het best ok! voorprogramma die techno band was trouwens echt briljant!
Ze kregen het publiek idd niet echt mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom was het publiek zo saai? Stonden echt maar 100 mensen te springen op de 5000 man daar.
Lag meer aan het publiek dan aan de band. Teveel jonge meisjes daar.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze kregen het publiek idd niet echt mee.
Ja klopt.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lag meer aan het publiek dan aan de band. Teveel jonge meisjes daar.
Jared met z'n 'motherfucking this' 'fucking that' echt zwaar zieligquote:Op zondag 10 februari 2008 13:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat geslijm van Jared had van mij ook niet zo gehoeven
Al die ouders die buiten stonden te wachten
TMF-kweekvijver is heulemaal niet zo erg...quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bent me net voor.Ik dacht: "leuk!", maar toen ik TMF zag had ik ook zoiets van: "
"
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:57 schreef miss_bleu het volgende:
Zaterdagavond ook geweest in de HMH. Wat een onwijs lang kut gezeik met die supportacts. Blegh.
ik heb eigenlijk niet zoveel ouders gezien, viel me ook mee dat het publiek best wel gemengd was , en waar ik stond, zag ik geen 13 jarige gillerdsquote:Op maandag 11 februari 2008 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
Op de tribune zat ook een heel zwikkie ouders op hun tienerkroost te wachten, het had toch wel iets vreemds... Sta je daar als dertigplusser tussen kids die je eigen kind hadden kunnen zijn.
Vond het optreden zeker de moeite waard, alleen zoals hier al eerder werd aangehaald was het meezing- en het 'ik roep hier zo vaak mogelijk fuck omdat het in de VS niet mag'-gehalte wat hoog. En ze speelden ook vrij kort in mijn ogen... Maar voor de rest: niets op aan te merken!
Ik vroeg me nog af of hij er inmiddels al achter is dat Kopenhagen niet in Nederland ligt.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:54 schreef swentibold het volgende:
[..]
.. sinds wanneer ligt londen buiten europa
whaha er waren vlak na pinkpop al heel veel mensen die t tegen m gezegd hadden.. schijnt ie zelfs on stage nog een keer een grap over gemaakt te hebben, en hij heeft een lonely planet van 'the netherlands' gekregen met op t landkaartje dat erin zit aangegeven waar pinkpop wasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af of hij er inmiddels al achter is dat Kopenhagen niet in Nederland ligt.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef AMDB het volgende:
Dat akoestische gepingel mogen ze van mij ook schrappen, heb me echt staan vervelen daar.
Dat begreep ik ook niet. Was de enige die in m'n omgeving uit z'n dak leek te gaanquote:Op zondag 10 februari 2008 12:39 schreef AMDB het volgende:
Waarom was het publiek zo saai? Stonden echt maar 100 mensen te springen op de 5000 man daar.
Preciesquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:32 schreef Xurk het volgende:
Ga dan niet vooraan staan bij een [semi-]metalconcert.
Inderdaad, en ook bij Arctic Monkeys eind vorig jaar, dat is toch minder hard muziek dan 30StM zou je zeggen, maar toen ging ik he-le-maal naar de klote vooraan in de pit - zelfs even mijn zichtsvermogen kwijtgeraakt door oververhitting [sloeg ook nergens op hoe warm het daar al was als je niet in de pit stond].quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:37 schreef Noisekick het volgende:
Bij de Prodigy in de HMH ging het helemaal los, paar jaar geleden.
Ah, okee, dan wacht ik met je meequote:En de list, daar wacht ik ook nog op.
Ik heb zelf enkele foto's gemaakt toen ik bijna helemaal vooraan stond [paar mensen tussen mij en het hek], deze zijn echter wel met mijn telefoon [HTC Touch, 2 MP] gemaakt en dus niet supermooi, maar sommigen zijn toch wel aardig op zich.quote:Ik vind het erg jammer, dat ik nergens op internet foto's van het concert kan vinden, op 2 foto's van kranten na. Had echt verwacht dat er meer mensen mooie plaatjes hadden gemaakt, aangezien er echt flink wat digi's voor me stonden.
Ik denk dat het vast wel ergens op een 30STM forum zal staan, maar ik heb nog niet echt tijd gehad om te kijken.quote:
Supermooi hoeven ze niet eens te zijn, gewone plaatjes zijn al leuk, gaat om de waardequote:Ik heb zelf enkele foto's gemaakt toen ik bijna helemaal vooraan stond [paar mensen tussen mij en het hek], deze zijn echter wel met mijn telefoon [HTC Touch, 2 MP] gemaakt en dus niet supermooi, maar sommigen zijn toch wel aardig op zich.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:35 schreef Xurk het volgende:
Vooruit danHier de geslaagdere foto's op Flickr: klik!
Dan heb ik ws te snel na het concert gekeken en had ik later nog moeten checken voor foto's. Thanks voor de tip, ik ga nog even kijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef swentibold het volgende:
staan ook aardig wat foto's trouwens
2e cd is best wel anders, niet slechter ofzo vind ik, maar anders...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Sinds kort beb ik ze ontdekt (veel te laat natuurlijk!!) Fantastische band!!!!
Ik luister op dit moment naar de 1e cd, toppie!!
Komen ze nog in NL binnenkort of zo?
thx, ga ik die ook eens zoeken!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:15 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
2e cd is best wel anders, niet slechter ofzo vind ik, maar anders...
Wat wel vet is de losse en extra nummers die rondgaan, ze zijn erg vet.
Ook de acoustic versies zijn erg goed...
Ze stonden in februari in de HMH, dus ik denk dat ze voorlopig niet komen...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Sinds kort beb ik ze ontdekt (veel te laat natuurlijk!!) Fantastische band!!!!
Ik luister op dit moment naar de 1e cd, toppie!!
Komen ze nog in NL binnenkort of zo?
Misschien nog op een festival ofzo...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze stonden in februari in de HMH, dus ik denk dat ze voorlopig niet komen...
elke keer zeggen ze dat ze werken aan een nieuw album, om vervolgens vrolijk door te gaan met tourenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Misschien nog op een festival ofzo...
Maar ze mogen wel eerdaags nog wat nieuw materiaal uitbrengen...
Goed hequote:Op maandag 19 januari 2009 19:27 schreef Misstique het volgende:
Potdulle wat een lekkere muziek..
Ben sinds afgelopen weekend helemaal verslingerd aan hun album A Beautiful Lie..
Dit is een band die ik zeker een keer live wil zien..
Op Pinkpop harstikke brak, liet iedere keer het publiek meezingen.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef Misstique het volgende:
Damn, ik heb ze te laat ontdekt dus..
Hoe zijn ze live?
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef Misstique het volgende:
Damn, ik heb ze te laat ontdekt dus..
Hoe zijn ze live?
quote:This Is War is the working title of the third studio album by American alternative rock band 30 Seconds to Mars. The album is in recording stage and no release date is confirmed, but is promised this year. The album is produced by Flood and 30 Seconds to Mars.
Track listing
These are the names of confirmed songs for the album:
* "Kings & Queens" - mentioned in various interviews and confirmed on twitter
* "Panacea" - confirmed in Kerrang magazine
* "Hurricane" - confirmed in rocksound magazine
* "Night of the Hunter" - confirmed on twitter
* "Search & Destroy" - confirmed on KyteTV
* "Artifact" - confirmed on twitter and KyteTV
* "This Is War" - confirmed on twitter
* "The Believer" - tbc
* "Emcee Is the Greatest" - tbc
* "Empire" - tbc
All the songs are written by 30 Seconds to Mars
Ik lees elders dat hij in de UK op 24 november uit komt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:01 schreef Desunoto het volgende:
Dit is dus de tracklist van het album, komt uit op 7 december.
quote:30SECONDSTOMARS We have just announced a show for November 11 at La Cigale in Paris, France. Tickets on sale 10/2
Of dat moet helemaal fout zijn.quote:This Is War is the upcoming third studio album by 30 Seconds to Mars, due to be released on December 8th in the United States and December 7 in the United Kingdom
Maar op http://www.thirtysecondstomars.com/main.asp staat ook dat ie in december pas komt... beetje verwarrend... Op andere sites lees ik dat het 24-11 in de UK wordt, dus des te beter!quote:Following up on their incredibly successful sophomore release, A Beautiful Lie, multi-platinum rock band Thirty Seconds To Mars are hard at work on their highly anticipated upcoming record, “THIS IS WAR” (EMI’s Virgin Records) set to hit on November 24th
Vind alleen de titel op een rare hoogte staan...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:13 schreef CybPraetorian het volgende:
vette album cover! gewoon bruut zeg maar.
quote:Artwork
In an innovative and exciting move, Thirty Seconds To Mars’ upcoming release, This Is War, will have 2000 different album covers featuring individual photos of fans from around the world. The first 2000 photos to be emailed that follow the proper specifications will become album covers.
Euh dan koop je dus een cd met een wildvreemd figuur eropquote:
Had het zelf eigenlijk wat anders verwacht, ken de band zefl niet maar dit is er erg poppy zeg!quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Desunoto het volgende:
Gisteren was het stampvol en lagen de emo'tjes om 7 uur 's ochtends al in de regen voor de show.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had een mailtje gekregen daarover vandaag
Maar ja, het is niet meer veel volgens mij he
Maar... dat concert is toch.. donderdag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef jmac het volgende:
[..]
Gisteren was het stampvol en lagen de emo'tjes om 7 uur 's ochtends al in de regen voor de show.
Dat bedoel ik, vorige keer in de HMH waren de emo'tjes met hun paps en mams op stap.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef jmac het volgende:
[..]
Gisteren was het stampvol en lagen de emo'tjes om 7 uur 's ochtends al in de regen voor de show.
Ze traden hier iig gisteren op in de buurt. Geen idee wanneer ze in Nederland zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar... dat concert is toch.. donderdag?
Die moet ik ff onthouden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Op 2 maart 2010 in de HMH, ik wacht donderdag eerst maar even af..
Vette video! inderdaad dat vuur is erg gaaf, helaas is het wel echt: de bossen stonden daar in brand vant zomer... Mooie beelden verderquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Isas het volgende:
Iedereen deze clip van Kings & Queens al gezien http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=100601596
Toch wel mooi gemaakt met dat vuur op de achtergrond.
Dat ziet er ineens wel heel anders uit zo.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:34 schreef detoardin het volgende:
Wat een waanzinnige gig!!! Alleen het jonge meisjes gehalte was weer heel erg groot op de eerste paar rijenGeloof dat daarachter het grootste gedeelte tussen de 20 & 30 was,maar had toen al besloten een plekje te zoeken op het balkon
![]()
Leverde in ieder geval deze plaatjes op (zijn iets groter dan de bedoeling,maar geen zin om ze te verkleinen verder haha!):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is wel eh 'anders' hequote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben nu de nieuwe cd aan het beluisteren.... tot nu toe is ie behoorlijk poppie....
Ja kutquote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef swentibold het volgende:
en dat acoustische nr dat ze bij concert wel spelen staat dus niet op de cd xD
Hoezo? Zijn ze zo lelijk dat je Jared niet meer herkentquote:Op maandag 30 november 2009 12:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ziet er ineens wel heel anders uit zo.
Da's inderdaad het enige puntje waar ik tot nu toe iets op aan te merken heb.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Vind 'm wel okee klinken tot nu toe, maar dat kinderkoor komt wel heel vaak langs..
quote:Op maandag 7 december 2009 16:24 schreef swentibold het volgende:
dat kinderkoor (wat allemaal fans zijn, van minstens 16![]()
quote:xD)
We zijn nu een week verder, en ik moet zeggen dat het toch wel een erg goed album is. Veel liedjes kan ik al aardig goed meezingen en klinken gewoon erg lekker. Of er ook echte hits in staan weet ik niet zo. Wellicht die met Kanye, alhoewel die meer door massa gekocht zal worden dan door echte fans...quote:Op maandag 7 december 2009 18:19 schreef CybPraetorian het volgende:
vandaag het album ook binnen gekregen. Inderdaad een hoog koor gehalte, maar klinkt wel ok, wel apart. Mis wel een beetje dat ruwe randje bij sommige liedjes, maar nog steeds niet slecht. Night of the Hunter is absoluut een van de betere liedjes op het album btw....
volgens mij is de versie met kanye anders dan wat er op de cd staat, hij wordt ook niet bedankt/genoemd achterin t boekje ...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Of er ook echte hits in staan weet ik niet zo. Wellicht die met Kanye, alhoewel die meer door massa gekocht zal worden dan door echte fans...
WTF dat haar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Crisis wat heeft ie met z'n haar gedaan
Wat is nou dat interactieve element dat ze nu in hun shows doen?
dat ze een paar mensen bij een nummer t koortje laten zijn, on stage, prijswinnaarsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Crisis wat heeft ie met z'n haar gedaan
Wat is nou dat interactieve element dat ze nu in hun shows doen?
nee dat vroeg hij niet... hij heeft een foto van de zaal gemaakt en die op twitter gepostquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:58 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk niet dat het vele gelul te maken heeft met de mainstream doelgroep. Artiesten in alle genres maken die fout wel eens.
Maar wtf... Twitter?![]()
![]()
![]()
Vroeg hij het publiek nou om te gaan Twitteren? Dat slaat echt nergens op!
Leuke review! Heb je de foto zelf gemaakt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al klaar.
30 Seconds to Mars, HMH 2 maart 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Zo hoort hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef Misstique het volgende:
Nee, die's eerlijk gejat van een Belgische review. Ik zal nog even bron van de foto erbij zetten.
Het is desalniettemin netjes om een bron erbij te vermelden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
Dit is internet. Heb jij ook de bron bij je usericon staan?
En Tux heeft weer eens niemand om mee te gaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:05 schreef swentibold het volgende:
vanaf nu is 013 ook in de verkoop..mochten er nog mensen zijn die ze tóch nog willen zien(wat ik niet haal uit de reacties hier)
Als ik het geld had om ze nog een keer te zien dan zou ik er zeker nog een keer naartoe gaan. Ik bekijk nu even alle mogelijkheden. Tilburg is ook een stuk makkelijker reizen voor me. maximaal een half uurtje met de busquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:05 schreef swentibold het volgende:
vanaf nu is 013 ook in de verkoop..mochten er nog mensen zijn die ze tóch nog willen zien(wat ik niet haal uit de reacties hier)
heb je je wel es aangemeld op de forums? zijn genoeg mensen om te meetenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En Tux heeft weer eens niemand om mee te gaan.Dat zal wel weer alleen worden.
Nee nooit gedaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:35 schreef swentibold het volgende:
[..]
heb je je wel es aangemeld op de forums? zijn genoeg mensen om te meeten
Ik ben gisteren al naar 013 geweest en 2x achter elkaar vond ik iets teveel van het goede.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Desunoto het volgende:
M'n zusje is er heen. Naar Tilburg.
Ben benieuwd wat ze ervan vindt.
tmf.nlquote:Na het grote succes van het TMF Awards Festival vorig jaar in Rotterdam, barst het feest dit jaar op 26 juni los in Enschede!
Met optredens van...
30 Seconds To Mars
Kane
Nick & Simon
The Opposites
DI-RECT
Gabriella Cilmi
Stromae
Sfeer was prima, muziek stond ook goed, maar als ik een karaoke wil doen, ga ik niet naar een concert. Ik denk dat Jared Leto nog geen 30% van zijn teksten zelf heeft gezongen....en dat deed ie niet omdat ie het publiek zo graag wilde laten zingen....hij haalt het gros van zijn bereik live gewoon niet, erg zonde. Deed wat mij betreft ernstig afbreuk aan het concert.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al naar 013 geweest en 2x achter elkaar vond ik iets teveel van het goede.
Oh da's wel kut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Sfeer was prima, muziek stond ook goed, maar als ik een karaoke wil doen, ga ik niet naar een concert. Ik denk dat Jared Leto nog geen 30% van zijn teksten zelf heeft gezongen....en dat deed ie niet omdat ie het publiek zo graag wilde laten zingen....hij haalt het gros van zijn bereik live gewoon niet, erg zonde. Deed wat mij betreft ernstig afbreuk aan het concert.
Alwéér?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Sfeer was prima, muziek stond ook goed, maar als ik een karaoke wil doen, ga ik niet naar een concert. Ik denk dat Jared Leto nog geen 30% van zijn teksten zelf heeft gezongen....en dat deed ie niet omdat ie het publiek zo graag wilde laten zingen....hij haalt het gros van zijn bereik live gewoon niet, erg zonde. Deed wat mij betreft ernstig afbreuk aan het concert.
Volgens mij zelfde shit als verleden jaar met NERD. Die hebben 15 minuten gespeeld maar wel heel groot op de flyer neer zettenquote:
Ik had het gelezen en ging dan ook enigszins ongerust naar 013.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alwéér?.
In de HMH deed hij exact hetzelfde, zie ook de link naar de review die ik hierboven ergens heb geplaatst.
Sterkt mij alleen maar in mn overtuiging dat ik nooit meer naar een concert van dit bandje ga.
Dat heb ik ook gezien en ik vond het wel meevallen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zie ze nu op TMF tijdens de TMF Awards en inderdaad: wat slecht zeg! Tijdens het zingen maakt ie geen zin af, geen uithalen, het publiek moet de helft van de tekst aanvullen, rare meezingacties..... de zang is zacht en lijkt totaal niet op de cd.... alsof er een imitatie-zanger staat te zingen.
Jammer maar waar..
Wutquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
....je verlegt je grenzen al volgens mij..
Ze zijn live nooit zo heul goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Desunoto het volgende:
Niet slecht. Maar waarom zegt hij steeds "fucking". Echt, in ELKE live video is het wel:
You fucking rock!
You're the fucking best!
Where the fuck are you?
Let me fucking hear you!
Gaat irriteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen we alvast raden hoe vaak Leto fuck of fucking zegt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:31 schreef Juicyhil het volgende:
Deze week komt er op de Frontpage een interview dat FOK! gehouden heeft met 30 Seconds to Mars afgelopen weekend op Lowlands!
Ik heb het niet uit z'n mond horen komen tijdens het interview.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mogen we alvast raden hoe vaak Leto fuck of fucking zegt?
Ik heb het interview inderdaad gedaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef Desunoto het volgende:
Heb jij het interview gegeven?
Maar tijdens concerten zegt 'ie dat zeker vijf keer... bij elk nummer. Niet normaal meer.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:56 schreef swentibold het volgende:
ik vond ze op de tmf awards nog beter dan werchter.. en dat wil wat zeggen![]()
echt zo jammer hoe t in een paar jaar is veranderd (ja k heb ze nog in tivoli gezien) , zing gewoon je fucking liedjes , laat eerst zien wat je fucking in huis hebt voor dat t publiek moet laten horen hoe goed ze kunnen fucking screamenop werchter werd voor mijn gevoel echt elk nr onderbroken voor een of ander mee klap/zing/dans/scream-iets. (al ken ik ook mensen die t geweldig vonden)
ze kunnen zoveel meer dan dat gelul. en geef tim en tomo een beetje ruimte en ze maken hun eigen feestje
maar ja ik vond de koortjes bij, op 1 na, elk nr al vrij jammer aan this is war cd (die ik dan toch weer wél in huis heb)
ik ga ook naar lowlands maar k heb nog mn twijfels over hoeveel ik van 30stm ga zien al denk ik dat ik er uiteindelijk toch weer te nieuwsgierig naar ben of ze iets hebben veranderd
Haha had je die wall of death bij Werchter ook meegemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ie een akoestisch nummer inzette of iets anders heul rustigsw
True, eerste 2 albums zijn waarschijnlijk niet te vergelijken met This is War en Love Lust Faith + Dreams. Die eerste 2 blijven dan ook de betere, de rauwere...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ik kan hem juist weer niet plaatsen tegenover hun eerste twee albums. Dit is veel te licht, veel te soft voor TSTM. Waar is die heerlijke krijsende stem van Jared gebleven?
Precies ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het wel een leuk album. Veel minder rauw dan eerder, maar nog steeds een prima album wat mij betreft.
Live haalt hij toch geen zak, dus daar hoef ik niet over in te zitten. Album this is war vond ik ook tof en de albums daarvoor ook. Live zal ik ze nooit meer willen zien. Ze hebben me al te vaak enorm teleurgesteld.
Viel tegen? This Is War vind ik echt heel goed. Alleen dat laatste instrumentale nummer hadden ze mogen schrappen. Zachter en poppy? Moewah, valt wel mee. De eerste album vind ik juist zwakker dan de 2e en 3e. Hun 4e moet ik nog luisteren. En de fans die mee mochten zingen vind ik wel een mooie twist, nooit eerder op die manier gehoord. Misschien iets te vaak toegepast, maar nog niet erg storend.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Xurk het volgende:
Hmm, dat klinkt niet goed. "This Is War" viel mij ook flink tegen, vooral door al die kinderkoortjes als backing vocals (de fans die mee mochten zingen). Ik blijf het vreemd vinden wanneer een band met sterke eerste albums met een stevige sound, vervolgens ineens een zachtere, poppy kant opgaan
30 Seconds to Mars, The Killers, Editors, et cetera...
De 2e en 3e draai ik tig keer op repeat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
True, eerste 2 albums zijn waarschijnlijk niet te vergelijken met This is War en Love Lust Faith + Dreams. Die eerste 2 blijven dan ook de betere, de rauwere...
Smaken verschillen. Ik geef toe dat het eerste album wat minder gepolijst is en mede daardoor kwalitatief wat minder zou kunnen klinken, maar ik vind de sfeer op het album wel erg goed neergezet. Het is ook eigenlijk een ander genre dan het latere werk (meer progressive metal). "A Beautiful Lie" is al een stuk commerciëler maar weet nog steeds zich goed te profileren als een acceptabele metal album. Mijn klacht over "This Is War" is dat het uiteindelijk iets té toegankelijk is geworden door de rauwe edge er bijna overal af te laten.quote:Op zondag 15 september 2013 19:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Viel tegen? This Is War vind ik echt heel goed. Alleen dat laatste instrumentale nummer hadden ze mogen schrappen. Zachter en poppy? Moewah, valt wel mee. De eerste album vind ik juist zwakker dan de 2e en 3e. Hun 4e moet ik nog luisteren. En de fans die mee mochten zingen vind ik wel een mooie twist, nooit eerder op die manier gehoord. Misschien iets te vaak toegepast, maar nog niet erg storend.
Smaken verschillen, i know. Ik zie het ook meer als het uitwisselen van een beleving dan werkelijk te discussieren over 30stm en hun discografie.quote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef Xurk het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik geef toe dat het eerste album wat minder gepolijst is en mede daardoor kwalitatief wat minder zou kunnen klinken, maar ik vind de sfeer op het album wel erg goed neergezet. Het is ook eigenlijk een ander genre dan het latere werk (meer progressive metal). "A Beautiful Lie" is al een stuk commerciëler maar weet nog steeds zich goed te profileren als een acceptabele metal album. Mijn klacht over "This Is War" is dat het uiteindelijk iets té toegankelijk is geworden door de rauwe edge er bijna overal af te laten.
Ik ben het trouwens met je eens dat het een gaaf idee was om alle fans mee te laten zingen op het album. Toen ik dat hoorde was ik echt heel benieuwd. Maar de uitvoering vind ik vervelend in het gehoor liggen. Op teveel tracks te vaak toegepast en zoals ik in de post die jij hebt gequotete schreef, heb ik af en toe het idee dat ik naar een kinderkoor aan het luisteren ben.
Maar goed, ik wil 30StM niet bashen hoor, ik luister de eerste twee albums nog steeds regelmatig
Ik ben door de show en Jared's enthousiasme het nieuwe album wel iets meer gaan waarderenquote:
Haha ja heb ik ook, ben meer fan van hun oudere werk maar dit was met zo veel passie gedaan dat het gewoon helemaal geweldig is!quote:Op woensdag 13 november 2013 10:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben door de show en Jared's enthousiasme het nieuwe album wel iets meer gaan waarderen
Ik las dat het weer het standaard 'laat het publiek maar lekker zingen en dingen doen, zij zijn er tenslotte om míj te vermaken' was dat hij eerder ook al vertoonde?quote:
Recensentenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik las dat het weer het standaard 'laat het publiek maar lekker zingen en dingen doen, zij zijn er tenslotte om míj te vermaken' was dat hij eerder ook al vertoonde?
Ja dat is wel een beetje jammer, maar doet verder niks af aan het concert.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:44 schreef Juicyhil het volgende:
Wel vond ik erg jammer dat ze niks van Beautiful Lie deden, op het akoestische stukje na dan.
Nee, dat zeker niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:48 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje jammer, maar doet verder niks af aan het concert.
Idd die recensie op nu.nl slaat alle planken volledig mis..quote:Op woensdag 13 november 2013 12:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Die recensent zeurt echt!
Ik verwacht van een show van 30 seconds to mars geen hoogstaande gitaarsolo's. Wél heb ik heel veel show gezien met mooie graphics, Jared in de lucht, acrobaten, ballonnen, confetti, ga zo maar door, een publiek dat uit zijn dak ging, Jared die volledig in de show opgaat. Jared liet het publiek wel dingen zingen, maar dit is in het verleden veel erger geweest. Een van de beste shows die ik van hen heb gezien
Ik speel dan ook niet in de band.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik verwacht van een show van 30 seconds to mars geen hoogstaande gitaarsolo's. Wél heb ik heel veel show gezien met mooie graphics, Jared in de lucht, acrobaten, ballonnen, confetti, ga zo maar door, een publiek dat uit zijn dak ging, Jared die volledig in de show opgaat. Jared liet het publiek wel dingen zingen, maar dit is in het verleden veel erger geweest. Een van de beste shows die ik van hen heb gezien
En hoeveel nummers heeft hij zelf compleet gezongen?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Echt? Dus het publiek vond het kut en de show was geen zak aan en de band speelde veel nummers van alle albums?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:54 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Idd die recensie op nu.nl slaat alle planken volledig mis..
Grappenmaker.. Ik bedoel dus dat hij/zij zegt dat het geen muziekconcert is.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt? Dus het publiek vond het kut en de show was geen zak aan en de band speelde veel nummers van alle albums?
Nouja, dat hoeft dus niet per sé, het ligt er maar net aan met wat voor verwachtingen je er naartoe gaat.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hoeveel nummers heeft hij zelf compleet gezongen?
Je gaat tenslotte primair voor de muziek, al het andere is extra.
Ja was flauw, excuse me. Hoe zou jij het objectief beoordelen dan? Ik ben oprecht benieuwd want ik zit altijd heel erg te twijfelen als ze in Nederland spelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:00 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Grappenmaker.. Ik bedoel dus dat hij/zij zegt dat het geen muziekconcert is.
Ja oké natuurlijk liet hij het publiek een paar keer meezingen, maar is dat zo'n groot probleem dan? En ja ze maakten er meer van dan een muziekconcert.. Maar dat past toch perfect in het straatje van 30 Seconds?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja was flauw, excuse me. Hoe zou jij het objectief beoordelen dan? Ik ben oprecht benieuwd want ik zit altijd heel erg te twijfelen als ze in Nederland spelen.
Ongunstig uitgedrukt, maar het is natuurlijk wel zo dat het publiek invloed heeft op de energie die de band terug kan geven. Sfeer is gewoon erg bepalend.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:09 schreef Dagonet het volgende:
De keer dat ze in de HMH stonden zei hij letterlijk dat als hij een 'good time' had hij ons een 'good time' zou geven. Dan snap je het niet helemaal. Ook daar was het minstens de helft door het publiek laten zingen en je betaalt niet voor een karaokesessie.
Daarom neem ik ook zelden zitplaatsen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond het gaaf, maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen met zitplekken achterin een stuk minder leuk was. Dan ben je minder betrokken zoals de (staande) fans van dichtbij en wordt de muziek een stuk belangrijker. Ik vond het ook wel jammer dat de oudere hits niet wat uitgebreider werden gezongen, maar toch een erg vermakelijk optreden.
Ik zat zelf op de 1ste ring maar had daar niet echt last van.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond het gaaf, maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen met zitplekken achterin een stuk minder leuk was. Dan ben je minder betrokken zoals de (staande) fans van dichtbij en wordt de muziek een stuk belangrijker. Ik vond het ook wel jammer dat de oudere hits niet wat uitgebreider werden gezongen, maar toch een erg vermakelijk optreden.
Ik vond het ook wel mooi juist om te zien hoe hij deed met de fans, de interactie. Maar had er muzikaal misschien wat meer van verwacht (al klonken de band en hij wel geweldig, daar niet van).quote:Op woensdag 13 november 2013 13:41 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ik zat zelf op de 1ste ring maar had daar niet echt last van.
Die serenade? Hij filmde hem gewoon denk ik. Moest wel lachen hoe hij een hele tijd zo uber vrolijk achter Jared stond te zwaaien.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik irriteerde me wel aan die gast op het podium bij dat akoestische stukje. Maar met z'n mobieltje spelen.
Idd die gast had de tijd van zijn leven.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die serenade? Hij filmde hem gewoon denk ik. Moest wel lachen hoe hij een hele tijd zo uber vrolijk achter Jared stond te zwaaien.
Ook wel de enige situatie dat ik mobiele telefoons bij een concert toegestaan vindquote:Op woensdag 13 november 2013 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die serenade? Hij filmde hem gewoon denk ik. Moest wel lachen hoe hij een hele tijd zo uber vrolijk achter Jared stond te zwaaien.
Ik vond het ook hilarischquote:Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook wel de enige situatie dat ik mobiele telefoons bij een concert toegestaan vind
Prachtig.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ook leuk ja.
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op woensdag 13 november 2013 12:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
RecensentenIk heb me gewoon vermaakt, daar gaat het om
Ik zat ook te wachten op een paar nummers van BL (&TIW) die ze uiteindelijk niet dedenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:44 schreef Juicyhil het volgende:
Wel vond ik erg jammer dat ze niks van Beautiful Lie deden, op het akoestische stukje na dan.
Dé show op zich was het niet waard, maar zeker wel als je kijkt naar het totaalplaatje. Het was zeker wel een concert te noemen, maar ehm... muzikaal gezien vond ik ze op Pinkpop toch beter.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik speel dan ook niet in de band.
Zonder gekkigheid, was de show dan ook daadwerkelijk de 50 euro waard?
Ik las dat de show wel goed was maar dat het geen concert meer te noemen was omdat er bijzonder weinig muziek was. Ik heb nog even zitten twijfelen vandeweek, maar dinsdag is geen ideale dag voor een 'concert' en ik vond het ook wel vrij prijzig. Ik heb geen problemen met geld betalen voor iets wat het waard is, maar de verhalen die ik over hun optredens heb gehoord zorgen toch voor scepticisme.
Was dit objectief genoeg?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe zou jij het objectief beoordelen dan? Ik ben oprecht benieuwd want ik zit altijd heel erg te twijfelen als ze in Nederland spelen.
omdat ik voor de muziek kom, sta ik niet met een teller klaar om dit soort nutteloze statistiekjes bij te houdenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hoeveel nummers heeft hij zelf compleet gezongen?
Je gaat tenslotte primair voor de muziek, al het andere is extra.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dé show op zich was het niet waard, maar zeker wel als je kijkt naar het totaalplaatje. Het was zeker wel een concert te noemen, maar ehm... muzikaal gezien vond ik ze op Pinkpop toch beter.
Sommige aspecten vond ik echt mooi, zoals de selfie-fan op het podium, en later een zooi fans op het podium. Ook wanneer hij soms tussendoor even sprak, kreeg ik het idee een persoonlijk concert te krijgen (ipv een soort mp3-playlist). De acrobaten vond ik wel leuk om te zien, maar het sloeg nergens op. Ach, Here we are now, entertain us mentaliteit...
En dan werden er ook nog hele grote ballonnen losgelaten. Ook een leuk aspect, maar ik vond het nogal de plank misslaan onder het nummer Search & Destroy.
Maar dan de band/muziek:
Het leek alsof het meeste draaide om Jared. De andere 2 leken wel figuranten. Dat ze zo ver van elkaar vandaan stonden, begrijp ik dan ook niet. Ik miste wel een rock gehalte, doordat Jared minder zijn gitaar speelde. Het akoestisch stukje was leuk, maar ze hadden bij het laatste nummer wel mogen overgaan in de normale versie.
De eerste 2 nummers vond ik echt bagger, vocaal gezien dan. Hoewel de bas/drum zeer aanwezig was en dus het live-concert gevoel lekker was, kreeg ik echt het idee naar een middelmatige TSTM-coverband te luisteren. Pas na een paar nummers, kwam hij vocaal eindelijk los. Ik heb net de video gezien van End of Days, en in het echt klonk het toch echt vele malen beter. En weer veel later zag ik pas duidelijk dat het echt Jared was.
Visueel gezien was de opening wel mooi om te zien en begon ik me pas later aan dat grote scherm te ergeren, gezien ze de videoclips daarop lieten zien van enkele nummers. Ik kreeg toen echt het idee dat ik deze band een paar jaar eerder live had moeten zien. Een grote Cheetah was nog ok, maar een live-compilatievideo is een beetje vreemd.
De afsluiter vond ik weer een beetje jammer, maar toch ging ik naar huis met een gevoel dat ik echt onder de indruk was (en nog steeds). Dat Jared het publiek soms liet meezingen was misschien soms muzikaal gezien een beetje jammer, maar qua live gevoel is zoiets wel 'leuker' om mee te maken. En dan was een ander optreden van TSTM misschien beter (zoals Pinkpop)? Nou en! Pinkpop had ik gemist (alleen op tv gezien) en ik weet niet van te voren wanneer TSTM een beter live-optreden gaat hebben.
Ik wilde deze band al een tijd lang live zien/horen, en ik heb er zeker geen spijt van dat ik gegaan ben. Of ik er ooit een 2x naartoe ga? Ach, dat hangt er van af. Ik moet wel toegeven dat ik bands in de Ziggo Dome en HMH niet echt tot hun recht vind komen. Commercieel gezien is Paradiso misschien niet aantrekkelijk, maar muzikaal gezien wel de beste keuze (in Adam eo dan).
Tot slot heb ik een frontman gezien die met plezier muziek maakte voor de fans waarvan hij zo houdt, zonder gebonden te zijn aan allerlei regeltjes. Nou, daardoor alleen al heb ik weer meer zin om zijn muziek te horen.
[..]
Was dit objectief genoeg?
Maar ehm, als ze weer komen kan ik je deze band zeker aanraden.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:39 schreef Nielsch het volgende:
Dit is toch muziek voor flikkers of 16-jarige meisjes?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:39 schreef Nielsch het volgende:
Dit is toch muziek voor flikkers of 16-jarige meisjes?
Je hebt het hier alleen maar over een donor van een kinderverkrachter en je bent nu al geïnteresseerd in muziek voor 16-jarige meisjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:05 schreef Nielsch het volgende:
Waarom is het niet goed voor je lichaam dan? Leg eens uit. Krijg je er kanker van ofzo?
Ja, het was lang wachten, maar uiteindelijk heeft iedereen die wilde (zoals ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:38 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Maar weet iemand nou of TSTM daadwerkelijk naar buiten is gegaan om voor iedereen een handtekening te zetten?
waar?quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf gespot.
ik sta er niet opquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
waar?
Stond overigens links bij de bar helemaal. Kwam pas vlak voor You Me At Six binnen (welke overigens ook erg goed warentoen ik ze op Pinkpop ooit zag vond ik er niet veel aan).
Als ik die foto zie (erg vet overigens), vraag ik me toch af of ze niet beter gewoon weer de HMH hadden kunnen pakken. De ringen met zitplekken die zo goed als leeg zijn is toch een vreemd gezicht, ook voor de band lijkt me.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf gespot.
Ik had een zitplek en ons werd gevraagd naar een ander vak te gaan omdat de band iedereen 'dichtbij zich wilde hebben'.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef Xurk het volgende:
[..]
Als ik die foto zie (erg vet overigens), vraag ik me toch af of ze niet beter gewoon weer de HMH hadden kunnen pakken. De ringen met zitplekken die zo goed als leeg zijn is toch een vreemd gezicht, ook voor de band lijkt me.
Ik snap ook niet waarom die plekken leeg waren, want bij het kopen/uitkiezen van de kaartjes/plekken kon ik die stoelen niet kiezen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef Xurk het volgende:
[..]
Als ik die foto zie (erg vet overigens), vraag ik me toch af of ze niet beter gewoon weer de HMH hadden kunnen pakken. De ringen met zitplekken die zo goed als leeg zijn is toch een vreemd gezicht, ook voor de band lijkt me.
Dat vind ik echt heel cool (van jou, de andere wachtenden én TSTM).quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ja, het was lang wachten, maar uiteindelijk heeft iedereen die wilde (zoals ik) handtekeningen gehad en kort gesprekje met de band gehad, was leuk
Thanks.quote:
Haha ja ik ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf gespot.
Misschien een band met een slechte 1e indruk? Ik vond er namelijk ook niet veel aan 12 nov. Ze waren ook niet slecht hoor, maar ik kwam voor een andere bandquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
waar?
Stond overigens links bij de bar helemaal. Kwam pas vlak voor You Me At Six binnen (welke overigens ook erg goed warentoen ik ze op Pinkpop ooit zag vond ik er niet veel aan).
Ja je zou het niet van ze verwachten (want als je de media mag geloven zijn het eersteklas Hollywood eikels), maar tot nu toe na elke show nemen ze de tijd voor iedereen voor een handtekening, vragen te beantwoorden etc. Foto's helaas bij de laatste shows niet, simpel omdat er te weinig tijd is voor iedereen. Ze snappen gewoon dat een band niet kan bestaan zonder publiek. Ik heb in elk geval nog nooit iets vervelends met hen meegemaakt en heb ze nu al flink wat keren gezienquote:Op zondag 17 november 2013 01:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel cool (van jou, de andere wachtenden én TSTM).
Ik heb ze geïnterviewd, maar het zijn echt ontzettend lieve gastenquote:Op zondag 17 november 2013 12:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ja je zou het niet van ze verwachten (want als je de media mag geloven zijn het eersteklas Hollywood eikels), maar tot nu toe na elke show nemen ze de tijd voor iedereen voor een handtekening, vragen te beantwoorden etc. Foto's helaas bij de laatste shows niet, simpel omdat er te weinig tijd is voor iedereen. Ze snappen gewoon dat een band niet kan bestaan zonder publiek. Ik heb in elk geval nog nooit iets vervelends met hen meegemaakt en heb ze nu al flink wat keren gezien
daarom geloof ik de media ook nooit meer. Muziek politiek milieu, het maakt allemaal niet uit, er wordt over alles gelogen.quote:Op zondag 17 november 2013 12:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ja je zou het niet van ze verwachten (want als je de media mag geloven zijn het eersteklas Hollywood eikels), maar tot nu toe na elke show nemen ze de tijd voor iedereen voor een handtekening, vragen te beantwoorden etc. Foto's helaas bij de laatste shows niet, simpel omdat er te weinig tijd is voor iedereen. Ze snappen gewoon dat een band niet kan bestaan zonder publiek. Ik heb in elk geval nog nooit iets vervelends met hen meegemaakt en heb ze nu al flink wat keren gezien
Waar hadden jullie het zoal over?quote:Op zondag 17 november 2013 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb ze geïnterviewd, maar het zijn echt ontzettend lieve gastennamen de tijd, leuke opmerkingen enzo.
Lowlands interview: 30 Seconds to Mars
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |