Vind alleen de titel op een rare hoogte staan...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:13 schreef CybPraetorian het volgende:
vette album cover! gewoon bruut zeg maar.
quote:Artwork
In an innovative and exciting move, Thirty Seconds To Mars’ upcoming release, This Is War, will have 2000 different album covers featuring individual photos of fans from around the world. The first 2000 photos to be emailed that follow the proper specifications will become album covers.
Euh dan koop je dus een cd met een wildvreemd figuur eropquote:
Had het zelf eigenlijk wat anders verwacht, ken de band zefl niet maar dit is er erg poppy zeg!quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Desunoto het volgende:
Gisteren was het stampvol en lagen de emo'tjes om 7 uur 's ochtends al in de regen voor de show.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had een mailtje gekregen daarover vandaag
Maar ja, het is niet meer veel volgens mij he
Maar... dat concert is toch.. donderdag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef jmac het volgende:
[..]
Gisteren was het stampvol en lagen de emo'tjes om 7 uur 's ochtends al in de regen voor de show.
Dat bedoel ik, vorige keer in de HMH waren de emo'tjes met hun paps en mams op stap.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef jmac het volgende:
[..]
Gisteren was het stampvol en lagen de emo'tjes om 7 uur 's ochtends al in de regen voor de show.
Ze traden hier iig gisteren op in de buurt. Geen idee wanneer ze in Nederland zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar... dat concert is toch.. donderdag?
Die moet ik ff onthouden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Op 2 maart 2010 in de HMH, ik wacht donderdag eerst maar even af..
Vette video! inderdaad dat vuur is erg gaaf, helaas is het wel echt: de bossen stonden daar in brand vant zomer... Mooie beelden verderquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Isas het volgende:
Iedereen deze clip van Kings & Queens al gezien http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=100601596
Toch wel mooi gemaakt met dat vuur op de achtergrond.
Dat ziet er ineens wel heel anders uit zo.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:34 schreef detoardin het volgende:
Wat een waanzinnige gig!!! Alleen het jonge meisjes gehalte was weer heel erg groot op de eerste paar rijenGeloof dat daarachter het grootste gedeelte tussen de 20 & 30 was,maar had toen al besloten een plekje te zoeken op het balkon
![]()
Leverde in ieder geval deze plaatjes op (zijn iets groter dan de bedoeling,maar geen zin om ze te verkleinen verder haha!):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is wel eh 'anders' hequote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben nu de nieuwe cd aan het beluisteren.... tot nu toe is ie behoorlijk poppie....
Ja kutquote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef swentibold het volgende:
en dat acoustische nr dat ze bij concert wel spelen staat dus niet op de cd xD
Hoezo? Zijn ze zo lelijk dat je Jared niet meer herkentquote:Op maandag 30 november 2009 12:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ziet er ineens wel heel anders uit zo.
Da's inderdaad het enige puntje waar ik tot nu toe iets op aan te merken heb.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Vind 'm wel okee klinken tot nu toe, maar dat kinderkoor komt wel heel vaak langs..
quote:Op maandag 7 december 2009 16:24 schreef swentibold het volgende:
dat kinderkoor (wat allemaal fans zijn, van minstens 16![]()
quote:xD)
We zijn nu een week verder, en ik moet zeggen dat het toch wel een erg goed album is. Veel liedjes kan ik al aardig goed meezingen en klinken gewoon erg lekker. Of er ook echte hits in staan weet ik niet zo. Wellicht die met Kanye, alhoewel die meer door massa gekocht zal worden dan door echte fans...quote:Op maandag 7 december 2009 18:19 schreef CybPraetorian het volgende:
vandaag het album ook binnen gekregen. Inderdaad een hoog koor gehalte, maar klinkt wel ok, wel apart. Mis wel een beetje dat ruwe randje bij sommige liedjes, maar nog steeds niet slecht. Night of the Hunter is absoluut een van de betere liedjes op het album btw....
volgens mij is de versie met kanye anders dan wat er op de cd staat, hij wordt ook niet bedankt/genoemd achterin t boekje ...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Of er ook echte hits in staan weet ik niet zo. Wellicht die met Kanye, alhoewel die meer door massa gekocht zal worden dan door echte fans...
WTF dat haar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Crisis wat heeft ie met z'n haar gedaan
Wat is nou dat interactieve element dat ze nu in hun shows doen?
dat ze een paar mensen bij een nummer t koortje laten zijn, on stage, prijswinnaarsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Crisis wat heeft ie met z'n haar gedaan
Wat is nou dat interactieve element dat ze nu in hun shows doen?
nee dat vroeg hij niet... hij heeft een foto van de zaal gemaakt en die op twitter gepostquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:58 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk niet dat het vele gelul te maken heeft met de mainstream doelgroep. Artiesten in alle genres maken die fout wel eens.
Maar wtf... Twitter?![]()
![]()
![]()
Vroeg hij het publiek nou om te gaan Twitteren? Dat slaat echt nergens op!
Leuke review! Heb je de foto zelf gemaakt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al klaar.
30 Seconds to Mars, HMH 2 maart 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Zo hoort hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef Misstique het volgende:
Nee, die's eerlijk gejat van een Belgische review. Ik zal nog even bron van de foto erbij zetten.
Het is desalniettemin netjes om een bron erbij te vermelden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
Dit is internet. Heb jij ook de bron bij je usericon staan?
En Tux heeft weer eens niemand om mee te gaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:05 schreef swentibold het volgende:
vanaf nu is 013 ook in de verkoop..mochten er nog mensen zijn die ze tóch nog willen zien(wat ik niet haal uit de reacties hier)
Als ik het geld had om ze nog een keer te zien dan zou ik er zeker nog een keer naartoe gaan. Ik bekijk nu even alle mogelijkheden. Tilburg is ook een stuk makkelijker reizen voor me. maximaal een half uurtje met de busquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:05 schreef swentibold het volgende:
vanaf nu is 013 ook in de verkoop..mochten er nog mensen zijn die ze tóch nog willen zien(wat ik niet haal uit de reacties hier)
heb je je wel es aangemeld op de forums? zijn genoeg mensen om te meetenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En Tux heeft weer eens niemand om mee te gaan.Dat zal wel weer alleen worden.
Nee nooit gedaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:35 schreef swentibold het volgende:
[..]
heb je je wel es aangemeld op de forums? zijn genoeg mensen om te meeten
Ik ben gisteren al naar 013 geweest en 2x achter elkaar vond ik iets teveel van het goede.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Desunoto het volgende:
M'n zusje is er heen. Naar Tilburg.
Ben benieuwd wat ze ervan vindt.
tmf.nlquote:Na het grote succes van het TMF Awards Festival vorig jaar in Rotterdam, barst het feest dit jaar op 26 juni los in Enschede!
Met optredens van...
30 Seconds To Mars
Kane
Nick & Simon
The Opposites
DI-RECT
Gabriella Cilmi
Stromae
Sfeer was prima, muziek stond ook goed, maar als ik een karaoke wil doen, ga ik niet naar een concert. Ik denk dat Jared Leto nog geen 30% van zijn teksten zelf heeft gezongen....en dat deed ie niet omdat ie het publiek zo graag wilde laten zingen....hij haalt het gros van zijn bereik live gewoon niet, erg zonde. Deed wat mij betreft ernstig afbreuk aan het concert.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al naar 013 geweest en 2x achter elkaar vond ik iets teveel van het goede.
Oh da's wel kut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Sfeer was prima, muziek stond ook goed, maar als ik een karaoke wil doen, ga ik niet naar een concert. Ik denk dat Jared Leto nog geen 30% van zijn teksten zelf heeft gezongen....en dat deed ie niet omdat ie het publiek zo graag wilde laten zingen....hij haalt het gros van zijn bereik live gewoon niet, erg zonde. Deed wat mij betreft ernstig afbreuk aan het concert.
Alwéér?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Sfeer was prima, muziek stond ook goed, maar als ik een karaoke wil doen, ga ik niet naar een concert. Ik denk dat Jared Leto nog geen 30% van zijn teksten zelf heeft gezongen....en dat deed ie niet omdat ie het publiek zo graag wilde laten zingen....hij haalt het gros van zijn bereik live gewoon niet, erg zonde. Deed wat mij betreft ernstig afbreuk aan het concert.
Volgens mij zelfde shit als verleden jaar met NERD. Die hebben 15 minuten gespeeld maar wel heel groot op de flyer neer zettenquote:
Ik had het gelezen en ging dan ook enigszins ongerust naar 013.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alwéér?.
In de HMH deed hij exact hetzelfde, zie ook de link naar de review die ik hierboven ergens heb geplaatst.
Sterkt mij alleen maar in mn overtuiging dat ik nooit meer naar een concert van dit bandje ga.
Dat heb ik ook gezien en ik vond het wel meevallen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zie ze nu op TMF tijdens de TMF Awards en inderdaad: wat slecht zeg! Tijdens het zingen maakt ie geen zin af, geen uithalen, het publiek moet de helft van de tekst aanvullen, rare meezingacties..... de zang is zacht en lijkt totaal niet op de cd.... alsof er een imitatie-zanger staat te zingen.
Jammer maar waar..
Wutquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
....je verlegt je grenzen al volgens mij..
Ze zijn live nooit zo heul goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Desunoto het volgende:
Niet slecht. Maar waarom zegt hij steeds "fucking". Echt, in ELKE live video is het wel:
You fucking rock!
You're the fucking best!
Where the fuck are you?
Let me fucking hear you!
Gaat irriteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |