Typische uitspraak van iemand die niet geconfronteerd is met de dood of/en met nadenkende mensen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Typische uitspraak van iemand die niet in de situatie heeft gezeten waarin je een orgaan nodig hebt om te kunnen blijven leven.
Om antwoord te geven op je vraag: (bijna) iedereen, als het je leven kan redden.

Misschien dan alleen donor voor andere kinderverkrachters, opgelost, slotje...quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:56 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dood ga je uiteindelijk toch, dus waarom je verlagen naar het niveau dat je zelfs een orgaan zou aannemen van een kinderverkrachter?

Dood ga je toch, waarom spring je niet gewoon van het dak af?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:56 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dood ga je uiteindelijk toch, dus waarom je verlagen naar het niveau dat je zelfs een orgaan zou aannemen van een kinderverkrachter?

quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Misschien dan alleen donor voor andere kinderverkrachters, opgelost, slotje...

Als je niet dood wil gaan, waarom ga je dan nu alvast niet over lijken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:58 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dood ga je toch, waarom spring je niet gewoon van het dak af?

Want als ik over lijken ga ga ik niet doodquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Als je niet dood wil gaan, waarom ga je dan nu alvast niet over lijken?

Waar komen de organen vandaan, dacht je?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Want als ik over lijken ga ga ik niet dood

Waarom is het niet goed voor je lichaam dan? Leg eens uit. Krijg je er kanker van ofzo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:55 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Een orgaan van een verrot persoon, hoef ik echt niet in mijn lichaam, zoals ik ook de longen niet hoef van iemand die zijn hele leven een kettingroker was. Wanneer ik bijvoorbeeld iets nodig heb, dan koop ik het nieuw in de winkel en niet 2e hands. En soms wanneer ik 2e hands iets koop, moet het wel in een goede staat zijn. Meestal zijn mensen zo in het algemeen, dus waarom niet met organen?
Nee, met een nier of lever van zo'n figuur ga je niet ineens walgelijke dingen doen, maar goed voor je lichaam is het in ieder geval niet.
En ik doelde dus niet enkel op de gruweldaad, maar het is wel een aspect.

In het geval dat ik een orgaan van een ter dood veroordeelde over kan nemen, ben ik zelf niet verantwoordelijk voor zijn dood.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:03 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Waar komen de organen vandaan, dacht je?

Dat is nogal een uitspraak jochie. Ik had graag gewild dat mijn vader op mijn 5de een donororgaan had gekregen. Desnoods van een kinderverkrachtermoordenaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Typische uitspraak van iemand die niet geconfronteerd is met de dood of/en met nadenkende mensen.

Er is genoeg bekend over organen die worden afgestoten. Als jij denkt dat een iets van een kinderverkrachter perfect aansluit op je lichaam, tsja... Denk je dat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:05 schreef Nielsch het volgende:
Waarom is het niet goed voor je lichaam dan? Leg eens uit dan? Krijg je er kanker van ofzo?
En als ik dan 1 van je kinderen was, was je meteen me vader niet meer. Jij kan mij namelijk niet begeleiden wanneer je zelf iets doet wat ik afstotelijk vind. Met zo'n vader ben ik beter zonder af. Wat je uitleg ook zal zijn waarom je het goedpraat dat je een orgaan van een kinderverkrachter aannam, het zal er bij mij niet ingaan.quote:Als ik met de nier van een kinderverkrachter langer bij mijn kinderen zou kunnen zijn, om voor ze te zorgen en ze te begeleiden in het leven, ja dan zou ik die zeker aannemen.

Deal with it... Jochie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is nogal een uitspraak jochie. Ik had graag gewild dat mijn vader op mijn 5de een donororgaan had gekregen. Desnoods van een kinderverkrachtermoordenaar.

Dat is nou over lijken gaan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
In het geval dat ik een orgaan van een ter dood veroordeelde over kan nemen, ben ik zelf niet verantwoordelijk voor zijn dood.

Vreemde definitie hou je er op na.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat is nou over lijken gaan.

Ik ken het verschijnsel van afgestoten organen. Graag zie ik van jou bewijs dat organen van criminelen vaker afgestoten worden dan organen van niet-criminelen. Als daar namelijk geen significant verschil tussen zit, dan slaat het nergens op wat je zegt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:11 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Er is genoeg bekend over organen die worden afgestoten. Als jij denkt dat een iets van een kinderverkrachter perfect aansluit op je lichaam, tsja... Denk je dat?
Tuurlijk jongen. Jij snapt helemaal hoe het zit. Gelukkig ben jij mijn zoon niet. Ik zou me schamen en mislukt voelen als vader als ik jou als zoon zou hebben.quote:En als ik dan 1 van je kinderen was, was je meteen me vader niet meer. Jij kan mij namelijk niet begeleiden wanneer je zelf iets doet wat ik afstotelijk vind. Met zo'n vader ben ik beter zonder af. Wat je uitleg ook zal zijn waarom je het goedpraat dat je een orgaan van een kinderverkrachter aannam, het zal er bij mij niet ingaan.

Triest figuur.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Deal with it... Jochie.

Als jij smoesjes gaat verzinnen om het niet zo te noemen, ook prima.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Vreemde definitie hou je er op na.
Maar als jij dat zo wilt noemen, prima.

Maar als je een donornier krijgt van iemand die door een ongeluk om het leven is gekomen, is het dan ook over lijken gaan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Als jij smoesjes gaat verzinnen om het niet zo te noemen, ook prima.

Gelukkig ben jij mijn zoon niet. Ik zou me schamen en mislukt voelen als vader als ik jou als zoon zou hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:11 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
En als ik dan 1 van je kinderen was, was je meteen me vader niet meer. Jij kan mij namelijk niet begeleiden wanneer je zelf iets doet wat ik afstotelijk vind. Met zo'n vader ben ik beter zonder af. Wat je uitleg ook zal zijn waarom je het goedpraat dat je een orgaan van een kinderverkrachter aannam, het zal er bij mij niet ingaan.

Niet zo overduidelijk als andere gevallen, maar ja uiteindelijk wel ja. Of wou jij mij vertellen dat je met zo'n donornier gaat onderzoeken of het echt een ongeluk was, en wanneer het geen ongeluk bleek te zijn, je je donornier weer gaat inleveren?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar als je een donornier krijgt van iemand die door een ongeluk om het leven is gekomen, is het dan ook over lijken gaan?

Dus in principe vind jij het altijd over lijken gaan als je donornieren aanneemt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Niet zo overduidelijk als andere gevallen, maar ja uiteindelijk wel ja. Of wou jij mij vertellen dat je met zo'n donornier gaat onderzoeken of het echt een ongeluk was, en wanneer het geen ongeluk bleek te zijn, je je donornier weer gaat inleveren?

Dit is nou typisch een uitspraak van een mislukte vader, jochie! (Wat had ik ook verwacht van iemand die zonder problemen een orgaan van een kinderverkrachter zou aannemen).quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij mijn zoon niet. Ik zou me schamen en mislukt voelen als vader als ik jou als zoon zou hebben.

Dus je maakt te snel een conclusie!quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus in principe vind jij het altijd over lijken gaan als je donornieren aanneemt?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |