Ja, dan hoop ik dat ze het weer net zo goed op scherm kunnen krijgen zoals S02E07! En verder kijk ik wel uit naar "Four months ago" Want dan krijg ik en anderen ook antwoorden op hun vragenquote:Op donderdag 8 november 2007 11:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
Gewoon de schrijvers hun zin geven... anders verliezen de producers veel te veel geld...
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:WOOOW!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... vette explosie
![]()
Dat viel me ook op ja. Zou best kunnen dat het daarmee te maken heeft. Leuk detail trouwensquote:Op donderdag 8 november 2007 01:32 schreef -Franktastic- het volgende:
Het NBC-logo in de preview van volgende week is overigens ook groen, net zoals het Heroes-logo aan het begin van ep 7. Zal misschien toch met die green-week te maken hebben (?)
De DOG van NBC was ook groen tijdens andere programma's, en deze week is nu eenmaal Green is Universal, dus ga er maar vanuit dat het daarmee te maken heeft.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja. Zou best kunnen dat het daarmee te maken heeft. Leuk detail trouwens
Dat ik de Kensei/Adam ontknoping aan zag komen betekent natuurlijk niet dat ik nu meteen helderziend ben en alles kan voorspellenquote:
I know, was een beetje als grap bedoeldquote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ik de Kensei/Adam ontknoping aan zag komen betekent natuurlijk niet dat ik nu meteen helderziend ben en alles kan voorspellenJe zou het ook zo kunnen zien: zelfs zonder previews wist ik het nog te raden
![]()
Maar voortaan previews dus graag in spoilertags, ik kijk ze namelijk niet en er zijn er veel meer die dat niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist
Is al goed hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 14:41 schreef Treveo het volgende:
[..]
I know, was een beetje als grap bedoeld... ik zal iig wel de previews in spoilertags gooien
Geen idee.. ik lees het automatischquote:Op donderdag 8 november 2007 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is al goed hoor![]()
Ik vraag me trouwens altijd af waarom mensen eigenlijk spoilers lezen? Het is toch helemaal niet leuk om te weten dat een bepaald karakter dood gaan in een aflevering, of dat er een spannende ontknoping is? Dan kan je net zo goed de serie niet meer kijken maar alleen de spoilers lezenLijkt mij een stuk minder spannend in ieder geval... En nu bedoel ik dus niet het kijken naar de previews, want dat is een teaser, maar echt het lezen van spoilers waarin belangrijke informatie wordt weggegeven?
Ja, schat <3quote:Op donderdag 8 november 2007 14:46 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer erover praten he nadat wij het hebben gezien?![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:NEEEEE!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:Niet onverwacht, maar wel jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Maybe is het fake?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet onverwacht, maar wel jammer.
Welke cliffhanger? Heeft het te maken met aflevering 7 of komende afleveringen?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:51 schreef BloodyLotte het volgende:
what the fuuuck die cliffhanger!
Ik voor mijn Acertjequote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef BloodyLotte het volgende:
nou van adam en kensei.ik zat echt heel hard te wtf-en voor mn macbookie.
Ik viel zowat van de bank.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Okquote:Op donderdag 8 november 2007 17:48 schreef Breuls het volgende:
Nee hoor, die ligt meestal op de armleuning.
Ja, ik was ook stom van verbazing, had er niet achter gezocht dat Kenzei Adam Monroe was...quote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja, dat kan ook zo zijn. ik zeg ook niet meteen dat het ZEKER is, maar ik zei ook misschien... We zien het wel!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
Ben ik nou echt zo slim of jullie zo dom dan![]()
@mar0988: in de 4 months ago aflevering zal vast ook weer allemaal spannends bekend worden, dus dat 2 weken wachten lijkt me onzin. Misschien komen we wel meer te weten over Adam?
Ja, daar kom je meer over te weten.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
Ben ik nou echt zo slim of jullie zo dom dan![]()
@mar0988: in de 4 months ago aflevering zal vast ook weer allemaal spannends bekend worden, dus dat 2 weken wachten lijkt me onzin. Misschien komen we wel meer te weten over Adam?
Idd... veel slapen dit weekend... beetje chille dingen doen en dan is het idd alweer dinsdagquote:Op donderdag 8 november 2007 19:14 schreef Jovatov het volgende:
Ik had eigenlijk niet echt een wtf-moment. Op de een of andere manier vond ik het wel logisch ofzo, naja, het is al bijna weekend, en dan is het al weer bijna dinsdag
Wordt is met dt.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
ben nu season 1 aan het kijken, episode 9.
word het nog leuk ?
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wordt is met dt.
Een zinniger antwoord is niet mogelijk, trouwens.
Okay dat is wel interessant: hoe vond je de middelste? (Aannemende dat je The Line als tweede hebt gezien.) De algemene mening is dat-ie nogal tegenviel, maar je geniet er vaak beter van als je in batch kijkt.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:26 schreef CarOnline het volgende:
Jeee Adam is Kenzei... hoe kàn dat nou!
Net 3 afleveringen achter elkaar gezien, heerlijk![]()
Duhquote:Op donderdag 8 november 2007 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
word het nog leuk ?
ben net bij de scene met die cheerleader, misschien dat het vanaf nu nog leuker word.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
DuhWaarom denk je dat we bij topic 33 zijn.
Ach ja, tuurlijk, nu weet iedereen precies waar je bentquote:Op donderdag 8 november 2007 19:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ben net bij de scene met die cheerleader,
ja, en dat lees ik niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ach ja, tuurlijk, nu weet iedereen precies waar je bent![]()
Oh, en deze topic staat nu dus vol met spoilers voor jou, maar dat had je toch zeker zelf wel bedacht?
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ach ja, tuurlijk, nu weet iedereen precies waar je bent![]()
Even denken, ik heb nu zoveel gezien dat ik niet meer precies weet wat er nou in welke aflevering gebeurde,quote:Op donderdag 8 november 2007 19:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Okay dat is wel interessant: hoe vond je de middelste? (Aannemende dat je The Line als tweede hebt gezien.) De algemene mening is dat-ie nogal tegenviel, maar je geniet er vaak beter van als je in batch kijkt.
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
word het nog leuk ?
Kej. Ik heb 'm maandag voor de tweede keer gekeken en toen vond ik 'm al veel minder tegenvallen dan dinsdag. Mede omdat ik een lagere standaard verwachtte natuurlijk, maar het was op zich niet zo heel erg tenenkrommend. Wellicht is de negatieve beoordeling te wijten aan de verwachtingen die de Heroes crew heeft geschapen: vanaf een grote hoogte is het harder vallen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Even denken, ik heb nu zoveel gezien dat ik niet meer precies weet wat er nou in welke aflevering gebeurde,
maar ik had niet het idee dat ik hem minder vond. Het was wat onderhoudend, een aanloopje naar de volgende gebeurtenissen. Ik vond het verhaal van Hiro wat langdradig maar nou dat Kenzei Adam blijkt te zijn word je toch wel weer wakker geschud. Maar goed, dat zag je dus pas in de volgende aflevering.
In t kort: Hij viel me niet tegen, maar er zijn betere afleveringen
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:Waarom gooi je dit in een spoiler? Alle heroes360 dingen (de extra sites, de comics, etc) mogen toch gewoon zonder spoiler langs komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarehm, finally, nu heeft eindelijk iedereen een antwoord op de vraag over hoe kan Nathan nog leven.... en de rest krijgen we dinsdag te zien![]()
De film verhult wmb maar 1 ding, en dat is de actie van Nathan *nadat* hij van Peter wegvloog. Maar de scheiding tussen de twee voor de explosie is al door zo'n beetje iedereen gegokt en doordat iedereen het er zo over eens was is het al zo'n beetje aangenomen als waarheid. Die overigens bevestigd werd in Four Months Later.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:34 schreef Rocho het volgende:
Maarehm, finally, nu heeft eindelijk iedereen een antwoord op de vraag over hoe kan Nathan nog leven.... en de rest krijgen we dinsdag te zien
Volgens mij was Nathan zijn kleren in fik gevlogen... Dus daarom was er een rookstreep achter hem...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef RSH11 het volgende:
Waarom is er trouwens zo'n wolkjesstreep achter Nathan? Dat heeft West toch ook nooit?
Neequote:Op donderdag 8 november 2007 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
word het nog leuk ?
Ja, das wel een goeie...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Volgens mij was Nathan zijn kleren in fik gevlogen... Dus daarom was er een rookstreep achter hem...
quote:We learned last year that the show moves at a certain pace, and you can't build up critical momentum in the first six episodes. In fact, when you are doing 24 straight episodes of a show, the first six episodes are a lot of tap dancing and some writers are able to tap-dance very effectively. Cable writers don't have to tap-dance at all, which is why all their shows are so great.
Interesting.
Yeah, and I think that's something Heroes is getting unnecessary guff for right now, too. They're getting a lot of heat because the story can't really start until episode seven or eight. And I remember all this bad-mouthing going on about our show last year, and I talked to Tim [Kring]. I said, "This all feels so familiar to me—don't worry, it only takes one good episode to round the corner and then everybody is back on board again."
En terechtquote:Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lost's Damon Lindelof over de kritiek op Heroes:
[..]
Hetgeen het des te erger maakt als ze er bij aflevering 10 of 11 al mee op moeten houden.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Juist!...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien niet qua uiterlijk, maar wel qua dadenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:12 schreef Fujifilm het volgende:
Maar zou Adam na 400/500 jaar Hiro nog wel herinneren..? Lijkt me niet..
Maar anders zou de story-line ook zo gaar zijn
Daarom hebben ze de aflevering 11 hergeschreven en opgenomen om als een seizoensfinale te fungerenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hetgeen het des te erger maakt als ze er bij aflevering 10 of 11 al mee op moeten houden.
We zien wel, hoe ze op elkaar reageren als ze beiden nu ontmoetenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:13 schreef Treveo het volgende:
[..]
Misschien niet qua uiterlijk, maar wel qua daden
Ik denk dat we het volgende week niet gaan zien... maar de week ernaquote:Op donderdag 8 november 2007 23:16 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
We zien wel, hoe ze op elkaar reageren als ze beiden nu ontmoeten
Denk ik niet. Als 11 inderdaad de eindaflevering van Vol2 was geweest ook zonder staking, wordt dat verhaal in principe netjes afgerond zonder teveel snijden in het oorspronkelijke plan.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hetgeen het des te erger maakt als ze er bij aflevering 10 of 11 al mee op moeten houden.
Dat DENK ik ook.. Anders zou het niet kunnen, 4 maanden geleden.... Hiro net naar Japan en Kensei daar...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:19 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk dat we het volgende week niet gaan zien... maar de week erna
Ja, daarom hebben ze het verhaal hergeschreven om als seizoensfinale te fungeren(aflevering 11)quote:Op donderdag 8 november 2007 23:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Denk ik niet. Als 11 inderdaad de eindaflevering van Vol2 was geweest ook zonder staking, wordt dat verhaal in principe netjes afgerond zonder teveel snijden in het oorspronkelijke plan.
Mocht dat nodig zijn... Misschien valt het toch wel mee met die stakingenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ja, daarom hebben ze het verhaal hergeschreven om als seizoensfinale te fungeren(aflevering 11)
Precies. Het herschrijven zal waarschijnlijk slaan op het openen van dichten van geopende lijntjes naar Volume 3, meer niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ja, daarom hebben ze het verhaal hergeschreven om als seizoensfinale te fungeren(aflevering 11)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |