Ik denk dat we het volgende week niet gaan zien... maar de week ernaquote:Op donderdag 8 november 2007 23:16 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
We zien wel, hoe ze op elkaar reageren als ze beiden nu ontmoeten
Denk ik niet. Als 11 inderdaad de eindaflevering van Vol2 was geweest ook zonder staking, wordt dat verhaal in principe netjes afgerond zonder teveel snijden in het oorspronkelijke plan.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hetgeen het des te erger maakt als ze er bij aflevering 10 of 11 al mee op moeten houden.
Dat DENK ik ook.. Anders zou het niet kunnen, 4 maanden geleden.... Hiro net naar Japan en Kensei daar...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:19 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk dat we het volgende week niet gaan zien... maar de week erna
Ja, daarom hebben ze het verhaal hergeschreven om als seizoensfinale te fungeren(aflevering 11)quote:Op donderdag 8 november 2007 23:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Denk ik niet. Als 11 inderdaad de eindaflevering van Vol2 was geweest ook zonder staking, wordt dat verhaal in principe netjes afgerond zonder teveel snijden in het oorspronkelijke plan.
Mocht dat nodig zijn... Misschien valt het toch wel mee met die stakingenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ja, daarom hebben ze het verhaal hergeschreven om als seizoensfinale te fungeren(aflevering 11)
Precies. Het herschrijven zal waarschijnlijk slaan op het openen van dichten van geopende lijntjes naar Volume 3, meer niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ja, daarom hebben ze het verhaal hergeschreven om als seizoensfinale te fungeren(aflevering 11)
Hij hoeft maar één keer 'Yattaaaaa!!!' te roepen en Adam weet weer wie het wasquote:Op donderdag 8 november 2007 23:13 schreef Treveo het volgende:
[..]
Misschien niet qua uiterlijk, maar wel qua daden
Nee dus. Is wel een grappig filmpjequote:Op donderdag 8 november 2007 23:44 schreef JK het volgende:
Ik weet niet of deze parodie al is langsgeweest in een van deze topics (ze gaan veelste hard) , maar het stukje van Hiro moest ik toch wel even hard om lachen
http://nl.youtube.com/watch?v=vVV2ft4-2xk
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:04 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nee dus. Is wel een grappig filmpje
Seizoensfinale?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Niet zo heel erg tenenkrommendquote:Op donderdag 8 november 2007 20:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kej. Ik heb 'm maandag voor de tweede keer gekeken en toen vond ik 'm al veel minder tegenvallen dan dinsdag. Mede omdat ik een lagere standaard verwachtte natuurlijk, maar het was op zich niet zo heel erg tenenkrommend. Wellicht is de negatieve beoordeling te wijten aan de verwachtingen die de Heroes crew heeft geschapen: vanaf een grote hoogte is het harder vallen.
Ik ben ook even totaal de weg kwijtquote:Op vrijdag 9 november 2007 02:34 schreef CarOnline het volgende:
Seizoensfinale?![]()
Nou dat zou ik echt verschrikkelijk zuur vinden, maar 11 episodes![]()
Stomme staking![]()
WGA (Writers Guild Association) staakt, en aangezien zo'n beetje alle schrijvers bij de WGA zijn aangesloten staken ook alle schrijvers en dus kunnen er geen nieuwe afleveringen geschreven worden. Daarom fungeert aflevering 11 als seizoensfinale omdat aflevering 12 er waarschijnlijk niet gaat komen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben ook even totaal de weg kwijt
De topics gaan veel te snel.
Edit: Of is het net zoals bij Prison Break de cliff hanger halverwege het seizoen?
Komt omdat er al vanaf woensdag posts staan als 'nog X aantal dagenquote:
Hè hè. Eerlijk. (En eindelijk).quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef Merkie het volgende:
Tim Kring geeft toe dat Heroes S02 rommel is.
Of op schoolquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:39 schreef Fujifilm het volgende:
Zorg er gewoon voor dat je niets te doen op je werk heb..![]()
Hmm... hij is tenmiste eerlijk en heeft iig beloofd dat Heroes terug zal komen.. ik denk dat het nu al gebeurt =)quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef Merkie het volgende:
Tim Kring geeft toe dat Heroes S02 rommel is.
Haha ja: Nog 4 dagen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Komt omdat er al vanaf woensdag posts staan als 'nog X aantal dagen' en dat zo ongeveer elke dag weer.
Nee...quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:06 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat je niet pas door de quote doorhad dat zij ook iets kan.
Was Peter's geheugen nou gewist door de Haitian? Die kan ze namelijk niet teruggeven, terwijl Peter ze in de laatste aflevering wel ineens weer (gedeeltelijk) terug kreeg toen hij bij zijn moeder was. Misschien heeft dat iets met haar kracht te maken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:04 schreef Ja-Ik het volgende:
Nu wil ik toch eindelijk wel eens weten wat zij nou kan![]()
Ik denk nu niet meer dat The Haïtian dat heeft gedaan... misschien Adam of idd zijn moeder...quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Was Peter's geheugen nou gewist door de Haitian? Die kan ze namelijk niet teruggeven, terwijl Peter ze in de laatste aflevering wel ineens weer (gedeeltelijk) terug kreeg toen hij bij zijn moeder was. Misschien heeft dat iets met haar kracht te maken?
Er is volgens mij wel ergens een quiz ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef Mar0988 het volgende:
Wat is wachten toch saai, weet iemand hier of je ook een leuke Heroes spelletje kan doen
![]()
Waar?!?!?!??quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef Treveo het volgende:
[..]
Er is volgens mij wel ergens een quiz ofzo
SPOILER: Mijn theorie over AdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig maar, staat in een spoiler tag.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:46 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik zit nu op pagina 3... welke spoiler bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist
Ja, ik heb 102 posts per pagina ipv standaard 25 of 50quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Rustig maar, staat in een spoiler tag.2e post van pagina 4.
Misschien heeft zijn moeder de gave om herinneringen weer op te roepen, terug te plaatsen of te manipuleren? beetje tegenovergestelde van the haitian?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk nu niet meer dat The Haïtian dat heeft gedaan... misschien Adam of idd zijn moeder...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn moeder de gave om herinneringen weer op te roepen, terug te plaatsen of te manipuleren? beetje tegenovergestelde van the haitian?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah het was ook een beetje mijn eigen schuld.. Omdat ik toch al die spoilers lees.. maar meestal is het een beetje speculeren.. Maar verloren onschuld hoe kom je daar aan?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Een kwestie van goed zoeken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar verloren onschuld hoe kom je daar aan?
Toch wacht ik wel liever op de afleveringen, dan weet ik de antwoorden op de vragen... Anders heb ik al zat vragen omdat ik spoilers lees/bekijk. Dus ik lees/bekijk de spoilers nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Een kwestie van goed zoeken.![]()
![]()
Volgens mij zo'n Ted's dingquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:16 schreef Breuls het volgende:
Iets nuclears denk ik. Of een vuurbal, maar we weten dat hij Ted's ding kan.
Ze zijn gewoon heel erg donker geschilderd... Ze benadrukken alleen gezichten en houding denk ik...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef Treveo het volgende:
Het is btw alsof Micah geen armen heeft... of ze zijn zwart
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef Treveo het volgende:SPOILER: Mijn theorie over AdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:05 schreef Addict89 het volgende:
Of hij heeft gewoon heel hip een lang shirt onder zijn tshirt aan.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Rocho het volgende:
[..]Hmm... daar heb ik niet aan gedacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf, jij ook alquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:03 schreef RSH11 het volgende:
Zolang Mr Muggles het maar overleeft...
Ja, ik denk dat Matt zijn gaven alleen voor goede dingen gaat gebruiken en niet voor slechte dingen zoals zijn vader heeft gedaan...quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:18 schreef WheeleE het volgende:
Holy crap wat een vette aflevering! De Matt/Molly/Mauury (m3?)-verhaallijn was erg goed, zeker met Matt die zijn gave verder doorkreeg, en hoe hij z'n vader onder de duim hield.
Verder was het Peter-Adam-eindstuk een groot WTF-moment, die had ik echt even niet zien aankomen.
Peter en z'n moeder was wel apart, maar het is een beetje chaotisch met alles wat Peter wel of niet weet en kan en doet, en wat hij allemaal te horen krijgt.
Volgende week word denk ik wel interessant, een terugblikje, maar ik wil erg graag meer van de lopende verhalen zien.
Dat vond ik de vorige keer ook al..quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:08 schreef WheeleE het volgende:
Ik vond Maury Parkman in deze aflevering trouwens nogal lijken op Wade Williams (Brad Bellick uit Prison Break). Dezelfde treurige/verveelde blik, alleen dan een beetje ouder.
Ik vind het zo vet hoe hij dat doet en hoe zijn blik eruit ziet enzovoorts! Eén van mijn favoriete scene'squote:
Ik niks, die hond irriteert mij alleen... eerst Claire haar moeder en dan nu RSH11quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:33 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie (RSH11 en Treveo) met Mr Muggles?![]()
Vond ik ook jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:08 schreef WheeleE het volgende:
Ik vond Maury Parkman in deze aflevering trouwens nogal lijken op Wade Williams (Brad Bellick uit Prison Break). Dezelfde treurige/verveelde blik, alleen dan een beetje ouder.
Mr Muggles is geweldig!quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:33 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie (RSH11 en Treveo) met Mr Muggles?![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:43 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er trouwens net achter op wie ik Sylar vind lijken, op mijn ex![]()
Qua looks dan he, niet qua persoonlijkheid
Werkt niet.... Imageshack wordt geblocktquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:26 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Mr Muggles is geweldig!
Eigenlijk moet dit dan ook in de OP:
[ afbeelding ]
Ze speelde ook in Raising Helen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:38 schreef SpaRood het volgende:
Ik ben zojuist erachter gekomen dat Hayden Panettiere Sheryl Yoast speelde in Remember the Titans! Ze was het fanatieke dochtertje van de blanke coach...ze is heel erg veranderd! wow
Yep... helemaal links:quote:Op zondag 11 november 2007 00:06 schreef SpaRood het volgende:
Was zij ook dat meisje in dat film?? Wow....het is ongelofelijk hoe ze binnen een paar jaar totaal is veranderd. Van een schattig meisje tot een lekkere vrouw.
Ik zie anders weinig verschil met hoe ze er nu uitzietquote:Op zondag 11 november 2007 00:26 schreef Treveo het volgende:
[..]
Yep... helemaal links:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ha, weer oude avatar!!! En ik zie inderdaad de verschillen tussen toen en nu.. Zij is meer vrouwelijker en heeft ook meer rondingen.quote:Op zondag 11 november 2007 00:26 schreef Treveo het volgende:
[..]
Yep... helemaal links:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ga ik maar niet kijken om het spannend te houden =)quote:Op zondag 11 november 2007 11:09 schreef sjarreltje het volgende:
http://youtube.com/watch?v=qmmUF7UECM0
http://youtube.com/watch?v=xBsRzIs1y7w
En nog even twee previewtjes voor Four Months Ago
Idd... echt erg veranderd is ze niet... gewoon vrouwelijker gewordenquote:Op zondag 11 november 2007 10:04 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ha, weer oude avatar!!! En ik zie inderdaad de verschillen tussen toen en nu.. Zij is meer vrouwelijker en heeft ook meer rondingen.
Mja..t klinkt misschien raar..maar de trailers vielen toch tegenquote:Op zondag 11 november 2007 14:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ga ik maar niet kijken om het spannend te houden =)
Hoezo vielen ze tegen? Die van E07 vond ik wel gaaf en de aflevering bleek ook gaaf te zijn... ben bang dat E08 weer tegenvaltquote:Op zondag 11 november 2007 14:47 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Mja..t klinkt misschien raar..maar de trailers vielen toch tegen. Ik wil nou wel goffedomme die aflevering zien. Ik hoop op vette beelden van de explosie van Peter
![]()
edit: d'r zit wel één zinnetje in de trailer waar ik meer van wil weten..
E08 gaat denk ik niet tegenvallen. Misschien wat qua actie. maar absoluut niet qua verhaal. Ik wil weten wat er met Peter is gedaan (misschien hebben ze al op hem geexperimenteerd met het virus..Peter was namelijk ook een bedreiging voor de mensheid). Ik wil weten wie Bob nou écht is, hoe Sylar ontsnapte en hoe DL aan z'n einde kwam. En natuurlijk wat het echte verhaal achter Adam is.quote:Op zondag 11 november 2007 14:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hoezo vielen ze tegen? Die van E07 vond ik wel gaaf en de aflevering bleek ook gaaf te zijn... ben bang dat E08 weer tegenvalt
Same here. Trailers kijk ik graag, maar volledige fragmenten halen een hoop van de anticipatie weg.quote:Op zondag 11 november 2007 14:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ga ik maar niet kijken om het spannend te houden =)
Gered door Candice. Dat is al uitgelegd in het begin van Vol2.quote:
En Kenzai/Adam ook niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag weten, ik denk dat hij, Claire en Peter gewoon nooit dood kunnen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |