Er is volgens mij wel ergens een quiz ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef Mar0988 het volgende:
Wat is wachten toch saai, weet iemand hier of je ook een leuke Heroes spelletje kan doen
![]()
Waar?!?!?!??quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef Treveo het volgende:
[..]
Er is volgens mij wel ergens een quiz ofzo
SPOILER: Mijn theorie over AdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig maar, staat in een spoiler tag.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:46 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik zit nu op pagina 3... welke spoiler bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist
Ja, ik heb 102 posts per pagina ipv standaard 25 of 50quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Rustig maar, staat in een spoiler tag.2e post van pagina 4.
Misschien heeft zijn moeder de gave om herinneringen weer op te roepen, terug te plaatsen of te manipuleren? beetje tegenovergestelde van the haitian?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk nu niet meer dat The Haïtian dat heeft gedaan... misschien Adam of idd zijn moeder...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn moeder de gave om herinneringen weer op te roepen, terug te plaatsen of te manipuleren? beetje tegenovergestelde van the haitian?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah het was ook een beetje mijn eigen schuld.. Omdat ik toch al die spoilers lees.. maar meestal is het een beetje speculeren.. Maar verloren onschuld hoe kom je daar aan?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Een kwestie van goed zoeken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar verloren onschuld hoe kom je daar aan?
Toch wacht ik wel liever op de afleveringen, dan weet ik de antwoorden op de vragen... Anders heb ik al zat vragen omdat ik spoilers lees/bekijk. Dus ik lees/bekijk de spoilers nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Een kwestie van goed zoeken.![]()
![]()
Volgens mij zo'n Ted's dingquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:16 schreef Breuls het volgende:
Iets nuclears denk ik. Of een vuurbal, maar we weten dat hij Ted's ding kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |