Komt omdat er al vanaf woensdag posts staan als 'nog X aantal dagenquote:
Hè hè. Eerlijk. (En eindelijk).quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef Merkie het volgende:
Tim Kring geeft toe dat Heroes S02 rommel is.
Of op schoolquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:39 schreef Fujifilm het volgende:
Zorg er gewoon voor dat je niets te doen op je werk heb..![]()
Hmm... hij is tenmiste eerlijk en heeft iig beloofd dat Heroes terug zal komen.. ik denk dat het nu al gebeurt =)quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef Merkie het volgende:
Tim Kring geeft toe dat Heroes S02 rommel is.
Haha ja: Nog 4 dagen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Komt omdat er al vanaf woensdag posts staan als 'nog X aantal dagen' en dat zo ongeveer elke dag weer.
Nee...quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:06 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat je niet pas door de quote doorhad dat zij ook iets kan.
Was Peter's geheugen nou gewist door de Haitian? Die kan ze namelijk niet teruggeven, terwijl Peter ze in de laatste aflevering wel ineens weer (gedeeltelijk) terug kreeg toen hij bij zijn moeder was. Misschien heeft dat iets met haar kracht te maken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:04 schreef Ja-Ik het volgende:
Nu wil ik toch eindelijk wel eens weten wat zij nou kan![]()
Ik denk nu niet meer dat The Haïtian dat heeft gedaan... misschien Adam of idd zijn moeder...quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Was Peter's geheugen nou gewist door de Haitian? Die kan ze namelijk niet teruggeven, terwijl Peter ze in de laatste aflevering wel ineens weer (gedeeltelijk) terug kreeg toen hij bij zijn moeder was. Misschien heeft dat iets met haar kracht te maken?
Er is volgens mij wel ergens een quiz ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef Mar0988 het volgende:
Wat is wachten toch saai, weet iemand hier of je ook een leuke Heroes spelletje kan doen
![]()
Waar?!?!?!??quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef Treveo het volgende:
[..]
Er is volgens mij wel ergens een quiz ofzo
SPOILER: Mijn theorie over AdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig maar, staat in een spoiler tag.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:46 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik zit nu op pagina 3... welke spoiler bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist
Ja, ik heb 102 posts per pagina ipv standaard 25 of 50quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Rustig maar, staat in een spoiler tag.2e post van pagina 4.
Misschien heeft zijn moeder de gave om herinneringen weer op te roepen, terug te plaatsen of te manipuleren? beetje tegenovergestelde van the haitian?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk nu niet meer dat The Haïtian dat heeft gedaan... misschien Adam of idd zijn moeder...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn moeder de gave om herinneringen weer op te roepen, terug te plaatsen of te manipuleren? beetje tegenovergestelde van the haitian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |