abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2007 @ 22:17:34 #101
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54441816
En btw... het valt wel op dat Ruzbeh er nog steeds niet is... kloon?
pi_54441825
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:03:05 ]
  woensdag 7 november 2007 @ 22:20:35 #103
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54441929
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat dus.. Het enige wat wij op het moment weten is dat Kensei en Adam dezelfde persoon zijn.. Adam kan regeneren.. Adam denkt dat hij god is.. (volgens Bob) hij boos is op de oude groep Heroes aangezien die hem opsloten.. Linderman een hulpje was van Adam.. En hij Mauri gebruikt als wapen.. En Peter er ook bij wil hebben..
En Adam wil wraak op Hiro... en Adam wil die Japanse vrouw als zijn prinses
pi_54442679
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat dus.. Het enige wat wij op het moment weten is dat Kensei en Adam dezelfde persoon zijn.. Adam kan regeneren.. Adam denkt dat hij god is.. (volgens Bob) hij boos is op de oude groep Heroes aangezien die hem opsloten.. Linderman een hulpje was van Adam.. En hij Mauri gebruikt als wapen.. En Peter er ook bij wil hebben..

Kan iemand mij eventjes uitleggen over dat verkorte seizoen 2? Want laatst las ik hier weer dat gewoon volume 2 eerder afgelopen is maar dat dat niet perse gelijk staat met seizoen 2?
Dit stond er over Heroes op de pagina over serie's die geraakt zijn door de staking:

Heroes: Heroes: Origins spinoff suspended. 11 episodes recorded. It is understood that NBC is planning for the December 3 episode to serve as a season finale in the event of a protracted strike, with the show returning for special episodes in the run-up to 2008-09.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  woensdag 7 november 2007 @ 22:42:50 #105
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_54442774
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef inasras het volgende:
Ik heb volgens mij niet echt goed opgelet tijdens Heroes.. Kan iemand mij vertellen wie Adam is en wat zijn verhaal is tot nu toe? Ik weet dus alleen dat hij en Kensei dezelfde zijn..
In de preview van '4 months ago' (volgende week) maken Peter en Adam kennis.. dus Bob liegt dat hij pas 2 weken terug ontsnapt was uit de cel waarvan ze de sleutel hadden weggegooid.

Voor de rest is het ook niet bekend, omdat zijn hele verhaallijn dus nog uitgelegd moet gaan worden. Verder kan het zijn dat Claire de dochter van Adam is, beiden kunnen ze zichzelf helen en dezelfde soort eigenschappen kunnen familieleden hebben.. zie vader en zoon Parkman. Misschien is Adam een wipje wezen doen met Angela Petrelli en zie daar ; Claire. Ook al is uitgelegd dat Nathan de vader van Claire is... maar dat hoeft helemaal niet waar te zijn.

Ik wacht rustig de volgende week af Nu de scriptschrijvers gestopt zijn, kunnen ze wel verhalen hebben voor 5 seizoenen, maar als deze staking een tijdje duurt, misschien wel een paar maanden, dan moeten ze weer gaan schrijven, opnames maken voor alle afleveringen etc. Dan zit je toch aan zomer 2008 voor ze klaar zijn. In de zomer zenden ze meestal geen nieuwe seizoenen uit, dus zit je op najaar 2008 voor seizoen 3 gaat beginnen... ik hoop het niet, zo lang kan ik niet wachten.
  woensdag 7 november 2007 @ 22:46:00 #106
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54442888
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef JK het volgende:
Verder kan het zijn dat Claire de dochter van Adam is, beiden kunnen ze zichzelf helen en dezelfde soort eigenschappen kunnen familieleden hebben
Ik denk het dus niet... Claire's pa is ofc Nathan
  woensdag 7 november 2007 @ 22:47:51 #107
88233 Steve
Still the best.
pi_54442969
Claire's vader was toch Nathan?
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_54443143
OP is weer een stuk beter ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 7 november 2007 @ 22:52:51 #109
4259 JK
pi_54443163
Zoals ik al zei ; 'dat hoeft niet waar te zijn'. Net zoals ze logen dat Adam dus nog maar 2 weken terug was ontsnapt.
pi_54443250
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:03:05 ]
  woensdag 7 november 2007 @ 22:58:58 #111
88233 Steve
Still the best.
pi_54443389
Dat zou ik echt zo suf vinden. Allemaal spannende onthullingen die dan een hele tijd later ineens niet zouden kloppen. Ik geloof ook niet dat ze dat er ook nog eens in zouden verwerken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 7 november 2007 @ 23:01:28 #112
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54443501
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
adam kan toch best 2 weken geleden ontsnapt zijn.. Het is 4 months ago.. betekend niet dat ze niet kijken wat er in al die 4 maanden is gebeurt..
Idd... Adam kwam Peter iig wel tegen... toen is er iets gebeurd ofzo... waarschijnlijk is Adam toen gepakt ofzo
  woensdag 7 november 2007 @ 23:02:36 #113
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54443547
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat zou ik echt zo suf vinden. Allemaal spannende onthullingen die dan een hele tijd later ineens niet zouden kloppen. Ik geloof ook niet dat ze dat er ook nog eens in zouden verwerken.
Geloof me, het klopt wel gewoon... ... zo stom zijn die makers nou weer niet
  woensdag 7 november 2007 @ 23:07:15 #114
4259 JK
pi_54443728
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
adam kan toch best 2 weken geleden ontsnapt zijn.. Het is 4 months ago.. betekend niet dat ze niet kijken wat er in al die 4 maanden is gebeurt..
Het zou kunnen ja, dat dit in die 4 maanden tijd gebeurd moest zijn, maar dan is die Adam wel heel erg kwaad als hij daarom iedereen vermoord voor een paar maandjes brommen

Ach, we wachten het allemaal wel af. En dat sommige onthullingen ineens anders zijn.. ach, bij GTST is de moeder ook zwanger van de zoon waarvan de opa weer de zuster van de tante blijkt te zijn
  woensdag 7 november 2007 @ 23:15:09 #115
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_54444045
Erg toffe plottwist

Weer draait het allemaal om Claire, dus Save the Cheerleader, Save the World is weer van toepassing
Ben benieuwd hoe het nu verder gaat tussen Bennett en Suresh, Claire moet toch weer opgezocht gaan worden, maar hoe ver gaat Bennett om haar te verdedigen?
Wat ik wel apart vindt is dat zowel Claire als Adam niet dood kunnen, maar blijkbaar ook niet ouder worden. Hoe zijn ze dan op die leeftijd gekomen waar ze nu zijn? Werken die krachten ook pas als ze het doorhebben?

De Adam-plot vind ik wel heel tof overigens, ben benieuwd hoe hij in de tijd tussen de mislukte explosie en het 'heden' contact heeft gezocht met Peter. Ook z'n hele scala aan krachten vind ik interessant, want naast regeneratie hij heeft blijkbaar ook de mogelijkheid om het weer te beïnvloeden, getuige de krantenkop die Bob liet zien...

Al met al een hoop perspectief dus, en ik hoop echt van harte dat die WGA-staking snel opgelost gaat worden! Ik moet zeggen dat ik S2 wat moeizaam op gang vond komen, maar nu zit ik weer met smart te wachten op de volgende aflevering
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 7 november 2007 @ 23:15:16 #116
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54444051
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:07 schreef JK het volgende:

[..]

Het zou kunnen ja, dat dit in die 4 maanden tijd gebeurd moest zijn, maar dan is die Adam wel heel erg kwaad als hij daarom iedereen vermoord voor een paar maandjes brommen

Ach, we wachten het allemaal wel af. En dat sommige onthullingen ineens anders zijn.. ach, bij GTST is de moeder ook zwanger van de zoon waarvan de opa weer de zuster van de tante blijkt te zijn
Haha idd, maar de moeder van Claire belde Nathan zelf op... dus kan het moeilijk fake zijn... of ze is vreemd gegaan met Adam....
  woensdag 7 november 2007 @ 23:17:33 #117
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54444131
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat ik wel apart vindt is dat zowel Claire als Adam niet dood kunnen, maar blijkbaar ook niet ouder worden. Hoe zijn ze dan op die leeftijd gekomen waar ze nu zijn? Werken die krachten ook pas als ze het doorhebben?
Claire wordt gewoon ouder.... van Adam weet ik het nog niet zeker of ie al 300 jaar oud is of gewoon naar de toekomst is geteleporteerd
quote:
Ik moet zeggen dat ik S3 S2 wat moeizaam op gang vond komen, maar nu zit ik weer met smart te wachten op de volgende aflevering
Fixed
  woensdag 7 november 2007 @ 23:18:19 #118
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_54444165
quote:

[..]

In de preview van '4 months ago' (volgende week) maken Peter en Adam kennis.. dus Bob liegt dat hij pas 2 weken terug ontsnapt was uit de cel waarvan ze de sleutel hadden weggegooid.
Je neemt het wel erg letterlijk
quote:
Voor de rest is het ook niet bekend, omdat zijn hele verhaallijn dus nog uitgelegd moet gaan worden. Verder kan het zijn dat Claire de dochter van Adam is, beiden kunnen ze zichzelf helen en dezelfde soort eigenschappen kunnen familieleden hebben.. zie vader en zoon Parkman. Misschien is Adam een wipje wezen doen met Angela Petrelli en zie daar ; Claire. Ook al is uitgelegd dat Nathan de vader van Claire is... maar dat hoeft helemaal niet waar te zijn.
..
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 7 november 2007 @ 23:19:43 #119
27454 InTrePidIvity
pi_54444228
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:17 schreef Treveo het volgende:

[..]

Claire wordt gewoon ouder.... van Adam weet ik het nog niet zeker of ie al 300 jaar oud is of gewoon naar de toekomst is geteleporteerd
Hij kon toen nog niet teleporteren, die krachten heeft hij later pas ontwikkeld/gekregen, als ik me niet vergis.
quote:
Fixed
Ik zag het ook ja
pi_54444255
Heroes klimt weer op naar het oude niveau .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54444269
Ik hoop dat wij weer veel zullen te weten komen over hoe het Peter, Nathan, Sylar en DL is vergaan. Ik hoop dat ze het zo super zal brengen zoals de laatste aflevering van s02!
  woensdag 7 november 2007 @ 23:21:48 #122
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54444311
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij kon toen nog niet teleporteren, die krachten heeft hij later pas ontwikkeld/gekregen, als ik me niet vergis.
Hiro? Het kan best dat hij kon teleporteren omdat die Hiro naar 1671 is gegaan en hem heeft ontmoet...
pi_54444404
Ik vind het trouwens wel een beetje jammer dat dan net na zo'n aflevering de 'Four months ago' ep komt.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 7 november 2007 @ 23:25:53 #124
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54444455
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:24 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind het trouwens wel een beetje jammer dat dan net na zo'n aflevering de 'Four months ago' ep komt.
Waarom? Volgens mij gaat het best wel leuk worden
  woensdag 7 november 2007 @ 23:26:27 #125
27454 InTrePidIvity
pi_54444475
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:21 schreef Treveo het volgende:

[..]

Hiro? Het kan best dat hij kon teleporteren omdat die Hiro naar 1671 is gegaan en hem heeft ontmoet...
Ik denk niet dat hij zo aan z'n krachten komt. Ik denk dat hij gewoon onsterfelijk is en de andere krachten op weer een andere manier verkregen heeft. Speculatie, speculatie!
pi_54444557
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:25 schreef Treveo het volgende:

[..]

Waarom? Volgens mij gaat het best wel leuk worden
Omdat ik nu voor het eerst dit seizoen heb dat ik wil weten hoe het verder gaat. Voordat ik de aflevering van deze week zag keek ik juist uit naar de flashback, omdat het verhaal in het heden niet interessant genoeg was.
pi_54444655
Jullie hebben het over het niet ouder worden van Adam.. maar is die niet gewoon naar de toekomst geteleporteerd toevallig? Toevalllliiig? Dalijk istie een soort Peter. Neeuh, dat zal 't wel niet zijn. Hmz. Maar hij is echt geen familie van Claire alleen omdat ie ook zulke krachten heeft.. toevallig hebben de Parkmans 't zelfde, maar Nathan + Meredith ? hebben ook heul andere powers dan Claire.. toch? .

Wat ik me afvraag, komt die Monika nog terug? Zouden haar ouders/moeder ook nog in die groep hebben gezeten? Er zitten nog een stuk of 3 vrouwen in die groep die nog niet geintroduceerd zijn bijv. Zouden die ook nog in de serie voorkomen straks of zou dat gewoon 'opvulling' zijn / gaan ze niet op alle karakters op die groepsfoto in?
  Moderator donderdag 8 november 2007 @ 00:01:52 #128
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54445706
Zo he wat is s02e07 vet Eindelijk weer wat vaart in het verhaal, nieuwe wendingen Ik moet trouwens wel lachen om de ZOMG reacties van iedereen op het feit dat Kensei Adam is Dat zag ik al van mijlenver aankomen. Hij kan immers regeneraten waardoor het voor mij duidelijk was dat hij nog leefde. Toen er over Adam gesproken werd dacht ik meteen aan hem Maar misschien ben ik gewoon heel slim

Ben benieuwd naar de volgende afleveringen Wel wennen hoor dat ik nu opeens steeds een week moet wachten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 8 november 2007 @ 00:08:31 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54445879
quote:

[..]

Ik wacht rustig de volgende week af Nu de scriptschrijvers gestopt zijn, kunnen ze wel verhalen hebben voor 5 seizoenen, maar als deze staking een tijdje duurt, misschien wel een paar maanden, dan moeten ze weer gaan schrijven, opnames maken voor alle afleveringen etc. Dan zit je toch aan zomer 2008 voor ze klaar zijn. In de zomer zenden ze meestal geen nieuwe seizoenen uit, dus zit je op najaar 2008 voor seizoen 3 gaat beginnen... ik hoop het niet, zo lang kan ik niet wachten.
Uhm over de preview praten is een spoiler, die kijk ik bewust niet dus ook niet over praten hier zonder spoilertags graag
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_54447433
Het NBC-logo in de preview van volgende week is overigens ook groen, net zoals het Heroes-logo aan het begin van ep 7. Zal misschien toch met die green-week te maken hebben (?)
Your ego's writing checks your body can't cash
  donderdag 8 november 2007 @ 08:43:03 #131
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54448813
quote:
Op donderdag 8 november 2007 00:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Uhm over de preview praten is een spoiler, die kijk ik bewust niet dus ook niet over praten hier zonder spoilertags graag
Hehe, je was toch slim genoeg?
pi_54449170
Dit was de eerste aflevering waarna ik weer uitkeek naar de volgende. Eindelijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54450458
Serie 24 voor onbepaalde tijd uitgesteld
quote:
Producent Fox heeft het zevende seizoen van de succesvolle serie 24 voor onbepaalde tijd uitgesteld. (...) Mogelijk worden ook andere hitseries als Desperate Housewives, Prison Break en Heroes stopgezet. Hiervan worden in elk geval wel de afleveringen uitgezonden die al gemaakt zijn.
(..)
Sinds maandag zijn de actuele talkshows als de Tonight Show (Jay Leno) en de Late Night Show (David Letterman) al stopgezet. Ruim 12.000 Amerikaanse scenaristen hebben het werk voor onbepaalde tijd neergelegd. De film- en televisieproducenten kunnen het met de vakbonden nog altijd niet worden over de CAO. Het grootste probleem in deze ruzie is de harde eis van de schrijvers dat zij meer geld willen zien als een film of tv-serie op dvd, internet of mobiele telefoon wordt verspreid.

In 1988 werd de Amerikaanse film- en televisie-industrie ook al zwaar getroffen door een soortgelijke staking. Destijds duurde de werkonderbreking bijna een half jaar en kostte de industrie bijna een half miljard dollar. Kenners beweren dat de schade dit keer zeker het dubbele zou kunnen bedragen.

Bedoelen ze dan alleen de geldschade of de tijdsschade? Want een half jaar vind ik ook dikke schade voor mezelf eh. Oh men.. hopelijk komen ze er dit keer sneller uit dan 'n half jaar.. buuh .

[ Bericht 14% gewijzigd door hetzusjevan op 08-11-2007 10:37:54 ]
  donderdag 8 november 2007 @ 10:38:02 #134
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54450552
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Serie 24 voor onbepaalde tijd uitgesteld
[..]

Een half jaar . Hopelijk komen ze er dit keer wat sneller uit.. buuuh.
Ik snap gewoon niet waarom ze daar zo moeilijk doen....
pi_54450694
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:38 schreef Treveo het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet waarom ze daar zo moeilijk doen....
Only in ... ? Neuh ik snap opzich wel dat 't voor problemen zorgt onderling, de een wil meer geld en de ander wil zelf zoveel mogelijk verdienen (wel dom want je hebt een hitserie echt wel deels aan de schrijvers te danken, deels aan de cast maargoed). Maar 't mag echt niet zo lang duren .
pi_54451481
Tja, toch heb ik wel respect voor die schrijvers. Ze verdienen gewoon om goed betaald te worden (no pun intended).
  donderdag 8 november 2007 @ 11:25:34 #137
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_54451522
tvp voor van het weekend als ik eindelijk verder ben dan afl 3
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 8 november 2007 @ 11:57:38 #138
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54452207
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:44 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Only in ... ? Neuh ik snap opzich wel dat 't voor problemen zorgt onderling, de een wil meer geld en de ander wil zelf zoveel mogelijk verdienen (wel dom want je hebt een hitserie echt wel deels aan de schrijvers te danken, deels aan de cast maargoed). Maar 't mag echt niet zo lang duren .
Gewoon de schrijvers hun zin geven... anders verliezen de producers veel te veel geld...
pi_54452433
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbaal terrorist
  donderdag 8 november 2007 @ 12:12:10 #140
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54452536
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG!
pi_54452575
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:57 schreef Treveo het volgende:

[..]

Gewoon de schrijvers hun zin geven... anders verliezen de producers veel te veel geld...
Ja, dan hoop ik dat ze het weer net zo goed op scherm kunnen krijgen zoals S02E07! En verder kijk ik wel uit naar "Four months ago" Want dan krijg ik en anderen ook antwoorden op hun vragen
pi_54452638
quote:
SPOILER
WOOOW!!!
pi_54455363
quote:
SPOILER
.. vette explosie
  Moderator donderdag 8 november 2007 @ 14:24:52 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54455529
quote:
Op donderdag 8 november 2007 01:32 schreef -Franktastic- het volgende:
Het NBC-logo in de preview van volgende week is overigens ook groen, net zoals het Heroes-logo aan het begin van ep 7. Zal misschien toch met die green-week te maken hebben (?)
Dat viel me ook op ja. Zou best kunnen dat het daarmee te maken heeft. Leuk detail trouwens
  Admin donderdag 8 november 2007 @ 14:26:33 #145
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54455560
Oeh die video is een leuke teaser zeg.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 8 november 2007 @ 14:28:00 #146
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54455585
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat viel me ook op ja. Zou best kunnen dat het daarmee te maken heeft. Leuk detail trouwens
De DOG van NBC was ook groen tijdens andere programma's, en deze week is nu eenmaal Green is Universal, dus ga er maar vanuit dat het daarmee te maken heeft.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator donderdag 8 november 2007 @ 14:31:05 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54455654
quote:
Op donderdag 8 november 2007 08:43 schreef Treveo het volgende:

[..]

Hehe, je was toch slim genoeg?
Dat ik de Kensei/Adam ontknoping aan zag komen betekent natuurlijk niet dat ik nu meteen helderziend ben en alles kan voorspellen Je zou het ook zo kunnen zien: zelfs zonder previews wist ik het nog te raden Maar voortaan previews dus graag in spoilertags, ik kijk ze namelijk niet en er zijn er veel meer die dat niet doen
  donderdag 8 november 2007 @ 14:33:28 #148
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54455722
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:15 schreef Mar0988 het volgende:

[..]

WOOOW!!!
Vet
pi_54455856
Nog 5 dagen
  donderdag 8 november 2007 @ 14:41:07 #150
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54455901
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat ik de Kensei/Adam ontknoping aan zag komen betekent natuurlijk niet dat ik nu meteen helderziend ben en alles kan voorspellen Je zou het ook zo kunnen zien: zelfs zonder previews wist ik het nog te raden Maar voortaan previews dus graag in spoilertags, ik kijk ze namelijk niet en er zijn er veel meer die dat niet doen
I know, was een beetje als grap bedoeld ... ik zal iig wel de previews in spoilertags gooien
  donderdag 8 november 2007 @ 14:41:28 #151
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54455912
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:39 schreef Mar0988 het volgende:
Nog 5 dagen
Yay!
pi_54455945
SPOILER
Verbaal terrorist
  Moderator donderdag 8 november 2007 @ 14:45:49 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54455993
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:41 schreef Treveo het volgende:

[..]

I know, was een beetje als grap bedoeld ... ik zal iig wel de previews in spoilertags gooien
Is al goed hoor

Ik vraag me trouwens altijd af waarom mensen eigenlijk spoilers lezen? Het is toch helemaal niet leuk om te weten dat een bepaald karakter dood gaan in een aflevering, of dat er een spannende ontknoping is? Dan kan je net zo goed de serie niet meer kijken maar alleen de spoilers lezen Lijkt mij een stuk minder spannend in ieder geval... En nu bedoel ik dus niet het kijken naar de previews, want dat is een teaser, maar echt het lezen van spoilers waarin belangrijke informatie wordt weggegeven?
pi_54456009
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:41 schreef Treveo het volgende:

[..]

Yay!
Dan kunnen we weer erover praten he nadat wij het hebben gezien?
  donderdag 8 november 2007 @ 14:49:15 #155
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54456058
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Is al goed hoor

Ik vraag me trouwens altijd af waarom mensen eigenlijk spoilers lezen? Het is toch helemaal niet leuk om te weten dat een bepaald karakter dood gaan in een aflevering, of dat er een spannende ontknoping is? Dan kan je net zo goed de serie niet meer kijken maar alleen de spoilers lezen Lijkt mij een stuk minder spannend in ieder geval... En nu bedoel ik dus niet het kijken naar de previews, want dat is een teaser, maar echt het lezen van spoilers waarin belangrijke informatie wordt weggegeven?
Geen idee.. ik lees het automatisch
  donderdag 8 november 2007 @ 14:49:54 #156
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54456076
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:46 schreef Mar0988 het volgende:

[..]

Dan kunnen we weer erover praten he nadat wij het hebben gezien?
Ja, schat <3
  donderdag 8 november 2007 @ 15:34:55 #157
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_54457173
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:
SPOILER
NEEEEE!!!!!!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  Admin donderdag 8 november 2007 @ 15:41:24 #158
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54457342
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:
SPOILER
Niet onverwacht, maar wel jammer.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 8 november 2007 @ 15:44:23 #159
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54457409
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:41 schreef Breuls het volgende:

[..]

Niet onverwacht, maar wel jammer.
Maybe is het fake?
pi_54457555
what the fuuuck die cliffhanger!
pi_54459106
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:51 schreef BloodyLotte het volgende:
what the fuuuck die cliffhanger!
Welke cliffhanger? Heeft het te maken met aflevering 7 of komende afleveringen?
pi_54459774
nou van adam en kensei. ik zat echt heel hard te wtf-en voor mn macbookie.
  donderdag 8 november 2007 @ 17:29:26 #163
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54459842
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik voor mijn Acertje
  Admin donderdag 8 november 2007 @ 17:37:19 #164
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54460025
quote:
Ik viel zowat van de bank.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 8 november 2007 @ 17:44:25 #165
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54460227
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:37 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik viel zowat van de bank.
Toch niet op je lieve Gimli gevallen?
  Admin donderdag 8 november 2007 @ 17:48:06 #166
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54460329
Nee hoor, die ligt meestal op de armleuning.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 8 november 2007 @ 17:51:14 #167
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54460418
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:48 schreef Breuls het volgende:
Nee hoor, die ligt meestal op de armleuning.
Ok , ik heb de pics dus gezien... vind hem wel heel cute <3
pi_54460600
quote:
Ja, ik was ook stom van verbazing, had er niet achter gezocht dat Kenzei Adam Monroe was...
Ja het is ook een cliffhanger voor mij, 2 weken wachten dus want volgend week blikken ze terug op wat er 4 maanden geleden gebeurd was.. dus ik denk dat wij 2 weken moeten wachten Maar dan kunnen we weer genieten
  Moderator donderdag 8 november 2007 @ 18:07:30 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54460861
Ben ik nou echt zo slim of jullie zo dom dan

@mar0988: in de 4 months ago aflevering zal vast ook weer allemaal spannends bekend worden, dus dat 2 weken wachten lijkt me onzin. Misschien komen we wel meer te weten over Adam?
pi_54460940
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:

@mar0988: in de 4 months ago aflevering zal vast ook weer allemaal spannends bekend worden, dus dat 2 weken wachten lijkt me onzin. Misschien komen we wel meer te weten over Adam?
Ja, dat kan ook zo zijn. ik zeg ook niet meteen dat het ZEKER is, maar ik zei ook misschien... We zien het wel!
  Admin donderdag 8 november 2007 @ 19:06:34 #171
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54462348
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:

Ja, daar kom je meer over te weten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 8 november 2007 @ 19:14:41 #172
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_54462561
Ik had eigenlijk niet echt een wtf-moment. Op de een of andere manier vond ik het wel logisch ofzo , naja, het is al bijna weekend, en dan is het al weer bijna dinsdag
  donderdag 8 november 2007 @ 19:19:46 #173
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54462714
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:14 schreef Jovatov het volgende:
Ik had eigenlijk niet echt een wtf-moment. Op de een of andere manier vond ik het wel logisch ofzo , naja, het is al bijna weekend, en dan is het al weer bijna dinsdag
Idd... veel slapen dit weekend... beetje chille dingen doen en dan is het idd alweer dinsdag
pi_54462879
Jeee Adam is Kenzei... hoe kàn dat nou!
Net 3 afleveringen achter elkaar gezien, heerlijk
Screw them.
We're going home.
pi_54463563
ben nu season 1 aan het kijken, episode 9.
word het nog leuk ?

donderdag 8 november 2007 @ 19:47:55 #176
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54463588
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
word het nog leuk ?

Wordt is met dt.

Een zinniger antwoord is niet mogelijk, trouwens.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54463654
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wordt is met dt.

Een zinniger antwoord is niet mogelijk, trouwens.
ik vraag me gewoon af want, ik vind het niet zoveel aan tot nu toe..
  Admin donderdag 8 november 2007 @ 19:50:21 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54463677
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:26 schreef CarOnline het volgende:
Jeee Adam is Kenzei... hoe kàn dat nou!
Net 3 afleveringen achter elkaar gezien, heerlijk
Okay dat is wel interessant: hoe vond je de middelste? (Aannemende dat je The Line als tweede hebt gezien.) De algemene mening is dat-ie nogal tegenviel, maar je geniet er vaak beter van als je in batch kijkt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 8 november 2007 @ 19:51:08 #179
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54463706
quote:
word het nog leuk ?

Duh Waarom denk je dat we bij topic 33 zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54463797
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

Duh Waarom denk je dat we bij topic 33 zijn.
ben net bij de scene met die cheerleader, misschien dat het vanaf nu nog leuker word.
  donderdag 8 november 2007 @ 19:57:49 #181
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_54463909
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:54 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

ben net bij de scene met die cheerleader,
Ach ja, tuurlijk, nu weet iedereen precies waar je bent

Oh, en deze topic staat nu dus vol met spoilers voor jou, maar dat had je toch zeker zelf wel bedacht?
pi_54464092
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:57 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Oh, en deze topic staat nu dus vol met spoilers voor jou, maar dat had je toch zeker zelf wel bedacht?
ja, en dat lees ik niet.
pi_54464179
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:57 schreef Jovatov het volgende:

[..]

pi_54464211
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Okay dat is wel interessant: hoe vond je de middelste? (Aannemende dat je The Line als tweede hebt gezien.) De algemene mening is dat-ie nogal tegenviel, maar je geniet er vaak beter van als je in batch kijkt.
Even denken, ik heb nu zoveel gezien dat ik niet meer precies weet wat er nou in welke aflevering gebeurde,
maar ik had niet het idee dat ik hem minder vond. Het was wat onderhoudend, een aanloopje naar de volgende gebeurtenissen. Ik vond het verhaal van Hiro wat langdradig maar nou dat Kenzei Adam blijkt te zijn word je toch wel weer wakker geschud. Maar goed, dat zag je dus pas in de volgende aflevering.

In t kort: Hij viel me niet tegen, maar er zijn betere afleveringen
Screw them.
We're going home.
pi_54464240
quote:
word het nog leuk ?

Ja.
Screw them.
We're going home.
pi_54464401
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:09 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja.
  Admin donderdag 8 november 2007 @ 20:27:12 #187
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54464677
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:08 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Even denken, ik heb nu zoveel gezien dat ik niet meer precies weet wat er nou in welke aflevering gebeurde,
maar ik had niet het idee dat ik hem minder vond. Het was wat onderhoudend, een aanloopje naar de volgende gebeurtenissen. Ik vond het verhaal van Hiro wat langdradig maar nou dat Kenzei Adam blijkt te zijn word je toch wel weer wakker geschud. Maar goed, dat zag je dus pas in de volgende aflevering.

In t kort: Hij viel me niet tegen, maar er zijn betere afleveringen
Kej. Ik heb 'm maandag voor de tweede keer gekeken en toen vond ik 'm al veel minder tegenvallen dan dinsdag. Mede omdat ik een lagere standaard verwachtte natuurlijk, maar het was op zich niet zo heel erg tenenkrommend. Wellicht is de negatieve beoordeling te wijten aan de verwachtingen die de Heroes crew heeft geschapen: vanaf een grote hoogte is het harder vallen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54464873
quote:
SPOILER
Waarom gooi je dit in een spoiler? Alle heroes360 dingen (de extra sites, de comics, etc) mogen toch gewoon zonder spoiler langs komen?

Maarehm, finally, nu heeft eindelijk iedereen een antwoord op de vraag over hoe kan Nathan nog leven.... en de rest krijgen we dinsdag te zien
  Admin donderdag 8 november 2007 @ 20:38:17 #189
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54464978
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:34 schreef Rocho het volgende:

Maarehm, finally, nu heeft eindelijk iedereen een antwoord op de vraag over hoe kan Nathan nog leven.... en de rest krijgen we dinsdag te zien
De film verhult wmb maar 1 ding, en dat is de actie van Nathan *nadat* hij van Peter wegvloog. Maar de scheiding tussen de twee voor de explosie is al door zo'n beetje iedereen gegokt en doordat iedereen het er zo over eens was is het al zo'n beetje aangenomen als waarheid. Die overigens bevestigd werd in Four Months Later.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54467162
Waarom is er trouwens zo'n wolkjesstreep achter Nathan? Dat heeft West toch ook nooit?
pi_54467396
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef RSH11 het volgende:
Waarom is er trouwens zo'n wolkjesstreep achter Nathan? Dat heeft West toch ook nooit?
Volgens mij was Nathan zijn kleren in fik gevlogen... Dus daarom was er een rookstreep achter hem...
  donderdag 8 november 2007 @ 22:12:47 #192
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_54467491
Misschien werken hun krachten anders. West kan echt vliegen en Nathan is gewoon erg winderig.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 8 november 2007 @ 22:52:46 #193
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  donderdag 8 november 2007 @ 23:00:34 #194
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54469044
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:04 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

ja, en dat lees ik niet.
  donderdag 8 november 2007 @ 23:01:03 #195
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54469058
quote:
word het nog leuk ?

Nee
  donderdag 8 november 2007 @ 23:01:54 #196
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54469079
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef Mar0988 het volgende:

[..]

Volgens mij was Nathan zijn kleren in fik gevlogen... Dus daarom was er een rookstreep achter hem...
Ja, das wel een goeie...
  donderdag 8 november 2007 @ 23:03:10 #197
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54469110
Lost's Damon Lindelof over de kritiek op Heroes:
quote:
We learned last year that the show moves at a certain pace, and you can't build up critical momentum in the first six episodes. In fact, when you are doing 24 straight episodes of a show, the first six episodes are a lot of tap dancing and some writers are able to tap-dance very effectively. Cable writers don't have to tap-dance at all, which is why all their shows are so great.

Interesting.
Yeah, and I think that's something Heroes is getting unnecessary guff for right now, too. They're getting a lot of heat because the story can't really start until episode seven or eight. And I remember all this bad-mouthing going on about our show last year, and I talked to Tim [Kring]. I said, "This all feels so familiar to me—don't worry, it only takes one good episode to round the corner and then everybody is back on board again."
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 8 november 2007 @ 23:04:22 #198
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54469143
quote:
Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En terecht . Dat is ook wat er gebeurde
  donderdag 8 november 2007 @ 23:11:52 #199
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_54469381
quote:
Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hetgeen het des te erger maakt als ze er bij aflevering 10 of 11 al mee op moeten houden.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_54469385
Maar zou Adam na 400/500 jaar Hiro nog wel herinneren..? Lijkt me niet..

Maar anders zou de story-line ook zo gaar zijn
Jullie zijn zo kinds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')