En Adam wil wraak op Hiro... en Adam wil die Japanse vrouw als zijn prinsesquote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus.. Het enige wat wij op het moment weten is dat Kensei en Adam dezelfde persoon zijn.. Adam kan regeneren.. Adam denkt dat hij god is.. (volgens Bob) hij boos is op de oude groep Heroes aangezien die hem opsloten.. Linderman een hulpje was van Adam.. En hij Mauri gebruikt als wapen.. En Peter er ook bij wil hebben..
Dit stond er over Heroes op de pagina over serie's die geraakt zijn door de staking:quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus.. Het enige wat wij op het moment weten is dat Kensei en Adam dezelfde persoon zijn.. Adam kan regeneren.. Adam denkt dat hij god is.. (volgens Bob) hij boos is op de oude groep Heroes aangezien die hem opsloten.. Linderman een hulpje was van Adam.. En hij Mauri gebruikt als wapen.. En Peter er ook bij wil hebben..
Kan iemand mij eventjes uitleggen over dat verkorte seizoen 2? Want laatst las ik hier weer dat gewoon volume 2 eerder afgelopen is maar dat dat niet perse gelijk staat met seizoen 2?
In de preview van '4 months ago' (volgende week) maken Peter en Adam kennis.. dus Bob liegt dat hij pas 2 weken terug ontsnapt was uit de cel waarvan ze de sleutel hadden weggegooid.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef inasras het volgende:
Ik heb volgens mij niet echt goed opgelet tijdens Heroes.. Kan iemand mij vertellen wie Adam is en wat zijn verhaal is tot nu toe? Ik weet dus alleen dat hij en Kensei dezelfde zijn..
Ik denk het dus niet... Claire's pa is ofc Nathanquote:Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef JK het volgende:
Verder kan het zijn dat Claire de dochter van Adam is, beiden kunnen ze zichzelf helen en dezelfde soort eigenschappen kunnen familieleden hebben
Idd... Adam kwam Peter iig wel tegen... toen is er iets gebeurd ofzo... waarschijnlijk is Adam toen gepakt ofzoquote:Op woensdag 7 november 2007 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
adam kan toch best 2 weken geleden ontsnapt zijn.. Het is 4 months ago.. betekend niet dat ze niet kijken wat er in al die 4 maanden is gebeurt..
Geloof me, het klopt wel gewoon...quote:Op woensdag 7 november 2007 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat zou ik echt zo suf vinden. Allemaal spannende onthullingen die dan een hele tijd later ineens niet zouden kloppen.Ik geloof ook niet dat ze dat er ook nog eens in zouden verwerken.
Het zou kunnen ja, dat dit in die 4 maanden tijd gebeurd moest zijn, maar dan is die Adam wel heel erg kwaad als hij daarom iedereen vermoord voor een paar maandjes brommenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
adam kan toch best 2 weken geleden ontsnapt zijn.. Het is 4 months ago.. betekend niet dat ze niet kijken wat er in al die 4 maanden is gebeurt..
Haha idd, maar de moeder van Claire belde Nathan zelf op... dus kan het moeilijk fake zijn... of ze is vreemd gegaan met Adam....quote:Op woensdag 7 november 2007 23:07 schreef JK het volgende:
[..]
Het zou kunnen ja, dat dit in die 4 maanden tijd gebeurd moest zijn, maar dan is die Adam wel heel erg kwaad als hij daarom iedereen vermoord voor een paar maandjes brommen
Ach, we wachten het allemaal wel af. En dat sommige onthullingen ineens anders zijn.. ach, bij GTST is de moeder ook zwanger van de zoon waarvan de opa weer de zuster van de tante blijkt te zijn
Claire wordt gewoon ouder.... van Adam weet ik het nog niet zeker of ie al 300 jaar oud is of gewoon naar de toekomst is geteleporteerdquote:Op woensdag 7 november 2007 23:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat ik wel apart vindt is dat zowel Claire als Adam niet dood kunnen, maar blijkbaar ook niet ouder worden. Hoe zijn ze dan op die leeftijd gekomen waar ze nu zijn? Werken die krachten ook pas als ze het doorhebben?
Fixedquote:Ik moet zeggen dat ik S3 S2 wat moeizaam op gang vond komen, maar nu zit ik weer met smart te wachten op de volgende aflevering
Je neemt het wel erg letterlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef JK het volgende:
[..]
In de preview van '4 months ago' (volgende week) maken Peter en Adam kennis.. dus Bob liegt dat hij pas 2 weken terug ontsnapt was uit de cel waarvan ze de sleutel hadden weggegooid.
..quote:Voor de rest is het ook niet bekend, omdat zijn hele verhaallijn dus nog uitgelegd moet gaan worden. Verder kan het zijn dat Claire de dochter van Adam is, beiden kunnen ze zichzelf helen en dezelfde soort eigenschappen kunnen familieleden hebben.. zie vader en zoon Parkman. Misschien is Adam een wipje wezen doen met Angela Petrelli en zie daar ; Claire. Ook al is uitgelegd dat Nathan de vader van Claire is... maar dat hoeft helemaal niet waar te zijn.
Hij kon toen nog niet teleporteren, die krachten heeft hij later pas ontwikkeld/gekregen, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:17 schreef Treveo het volgende:
[..]
Claire wordt gewoon ouder.... van Adam weet ik het nog niet zeker of ie al 300 jaar oud is of gewoon naar de toekomst is geteleporteerd
Ik zag het ook jaquote:Fixed
Hiro? Het kan best dat hij kon teleporteren omdat die Hiro naar 1671 is gegaan en hem heeft ontmoet...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij kon toen nog niet teleporteren, die krachten heeft hij later pas ontwikkeld/gekregen, als ik me niet vergis.
Waarom? Volgens mij gaat het best wel leuk wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:24 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind het trouwens wel een beetje jammer dat dan net na zo'n aflevering de 'Four months ago' ep komt.
Ik denk niet dat hij zo aan z'n krachten komt. Ik denk dat hij gewoon onsterfelijk is en de andere krachten op weer een andere manier verkregen heeft. Speculatie, speculatie!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hiro? Het kan best dat hij kon teleporteren omdat die Hiro naar 1671 is gegaan en hem heeft ontmoet...
Omdat ik nu voor het eerst dit seizoen heb dat ik wil weten hoe het verder gaat. Voordat ik de aflevering van deze week zag keek ik juist uit naar de flashback, omdat het verhaal in het heden niet interessant genoeg was.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:25 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij gaat het best wel leuk worden
Uhm over de preview praten is een spoiler, die kijk ik bewust niet dus ook niet over praten hier zonder spoilertags graagquote:Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef JK het volgende:
[..]
In de preview van '4 months ago' (volgende week) maken Peter en Adam kennis.. dus Bob liegt dat hij pas 2 weken terug ontsnapt was uit de cel waarvan ze de sleutel hadden weggegooid.
Voor de rest is het ook niet bekend, omdat zijn hele verhaallijn dus nog uitgelegd moet gaan worden. Verder kan het zijn dat Claire de dochter van Adam is, beiden kunnen ze zichzelf helen en dezelfde soort eigenschappen kunnen familieleden hebben.. zie vader en zoon Parkman. Misschien is Adam een wipje wezen doen met Angela Petrelli en zie daar ; Claire. Ook al is uitgelegd dat Nathan de vader van Claire is... maar dat hoeft helemaal niet waar te zijn.
Ik wacht rustig de volgende week afNu de scriptschrijvers gestopt zijn, kunnen ze wel verhalen hebben voor 5 seizoenen, maar als deze staking een tijdje duurt, misschien wel een paar maanden, dan moeten ze weer gaan schrijven, opnames maken voor alle afleveringen etc. Dan zit je toch aan zomer 2008 voor ze klaar zijn. In de zomer zenden ze meestal geen nieuwe seizoenen uit, dus zit je op najaar 2008 voor seizoen 3 gaat beginnen... ik hoop het niet, zo lang kan ik niet wachten.
Hehe, je was toch slim genoeg?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm over de preview praten is een spoiler, die kijk ik bewust niet dus ook niet over praten hier zonder spoilertags graag![]()
quote:Producent Fox heeft het zevende seizoen van de succesvolle serie 24 voor onbepaalde tijd uitgesteld. (...) Mogelijk worden ook andere hitseries als Desperate Housewives, Prison Break en Heroes stopgezet. Hiervan worden in elk geval wel de afleveringen uitgezonden die al gemaakt zijn.
(..)
Sinds maandag zijn de actuele talkshows als de Tonight Show (Jay Leno) en de Late Night Show (David Letterman) al stopgezet. Ruim 12.000 Amerikaanse scenaristen hebben het werk voor onbepaalde tijd neergelegd. De film- en televisieproducenten kunnen het met de vakbonden nog altijd niet worden over de CAO. Het grootste probleem in deze ruzie is de harde eis van de schrijvers dat zij meer geld willen zien als een film of tv-serie op dvd, internet of mobiele telefoon wordt verspreid.
In 1988 werd de Amerikaanse film- en televisie-industrie ook al zwaar getroffen door een soortgelijke staking. Destijds duurde de werkonderbreking bijna een half jaar en kostte de industrie bijna een half miljard dollar. Kenners beweren dat de schade dit keer zeker het dubbele zou kunnen bedragen.
Ik snap gewoon niet waarom ze daar zo moeilijk doen....quote:Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Serie 24 voor onbepaalde tijd uitgesteld
[..]
Een half jaar![]()
. Hopelijk komen ze er dit keer wat sneller uit.. buuuh.
Only in ... ?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:38 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ze daar zo moeilijk doen....
Gewoon de schrijvers hun zin geven... anders verliezen de producers veel te veel geld...quote:Op donderdag 8 november 2007 10:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Only in ... ?Neuh ik snap opzich wel dat 't voor problemen zorgt onderling, de een wil meer geld en de ander wil zelf zoveel mogelijk verdienen (wel dom want je hebt een hitserie echt wel deels aan de schrijvers te danken, deels aan de cast maargoed). Maar 't mag echt niet zo lang duren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan hoop ik dat ze het weer net zo goed op scherm kunnen krijgen zoals S02E07! En verder kijk ik wel uit naar "Four months ago" Want dan krijg ik en anderen ook antwoorden op hun vragenquote:Op donderdag 8 november 2007 11:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
Gewoon de schrijvers hun zin geven... anders verliezen de producers veel te veel geld...
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:WOOOW!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... vette explosie
![]()
Dat viel me ook op ja. Zou best kunnen dat het daarmee te maken heeft. Leuk detail trouwensquote:Op donderdag 8 november 2007 01:32 schreef -Franktastic- het volgende:
Het NBC-logo in de preview van volgende week is overigens ook groen, net zoals het Heroes-logo aan het begin van ep 7. Zal misschien toch met die green-week te maken hebben (?)
De DOG van NBC was ook groen tijdens andere programma's, en deze week is nu eenmaal Green is Universal, dus ga er maar vanuit dat het daarmee te maken heeft.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja. Zou best kunnen dat het daarmee te maken heeft. Leuk detail trouwens
Dat ik de Kensei/Adam ontknoping aan zag komen betekent natuurlijk niet dat ik nu meteen helderziend ben en alles kan voorspellenquote:
I know, was een beetje als grap bedoeldquote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ik de Kensei/Adam ontknoping aan zag komen betekent natuurlijk niet dat ik nu meteen helderziend ben en alles kan voorspellenJe zou het ook zo kunnen zien: zelfs zonder previews wist ik het nog te raden
![]()
Maar voortaan previews dus graag in spoilertags, ik kijk ze namelijk niet en er zijn er veel meer die dat niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist
Is al goed hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 14:41 schreef Treveo het volgende:
[..]
I know, was een beetje als grap bedoeld... ik zal iig wel de previews in spoilertags gooien
Geen idee.. ik lees het automatischquote:Op donderdag 8 november 2007 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is al goed hoor![]()
Ik vraag me trouwens altijd af waarom mensen eigenlijk spoilers lezen? Het is toch helemaal niet leuk om te weten dat een bepaald karakter dood gaan in een aflevering, of dat er een spannende ontknoping is? Dan kan je net zo goed de serie niet meer kijken maar alleen de spoilers lezenLijkt mij een stuk minder spannend in ieder geval... En nu bedoel ik dus niet het kijken naar de previews, want dat is een teaser, maar echt het lezen van spoilers waarin belangrijke informatie wordt weggegeven?
Ja, schat <3quote:Op donderdag 8 november 2007 14:46 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer erover praten he nadat wij het hebben gezien?![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:NEEEEE!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:Niet onverwacht, maar wel jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Maybe is het fake?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet onverwacht, maar wel jammer.
Welke cliffhanger? Heeft het te maken met aflevering 7 of komende afleveringen?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:51 schreef BloodyLotte het volgende:
what the fuuuck die cliffhanger!
Ik voor mijn Acertjequote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef BloodyLotte het volgende:
nou van adam en kensei.ik zat echt heel hard te wtf-en voor mn macbookie.
Ik viel zowat van de bank.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Okquote:Op donderdag 8 november 2007 17:48 schreef Breuls het volgende:
Nee hoor, die ligt meestal op de armleuning.
Ja, ik was ook stom van verbazing, had er niet achter gezocht dat Kenzei Adam Monroe was...quote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja, dat kan ook zo zijn. ik zeg ook niet meteen dat het ZEKER is, maar ik zei ook misschien... We zien het wel!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
Ben ik nou echt zo slim of jullie zo dom dan![]()
@mar0988: in de 4 months ago aflevering zal vast ook weer allemaal spannends bekend worden, dus dat 2 weken wachten lijkt me onzin. Misschien komen we wel meer te weten over Adam?
Ja, daar kom je meer over te weten.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
Ben ik nou echt zo slim of jullie zo dom dan![]()
@mar0988: in de 4 months ago aflevering zal vast ook weer allemaal spannends bekend worden, dus dat 2 weken wachten lijkt me onzin. Misschien komen we wel meer te weten over Adam?
Idd... veel slapen dit weekend... beetje chille dingen doen en dan is het idd alweer dinsdagquote:Op donderdag 8 november 2007 19:14 schreef Jovatov het volgende:
Ik had eigenlijk niet echt een wtf-moment. Op de een of andere manier vond ik het wel logisch ofzo, naja, het is al bijna weekend, en dan is het al weer bijna dinsdag
Wordt is met dt.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
ben nu season 1 aan het kijken, episode 9.
word het nog leuk ?
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wordt is met dt.
Een zinniger antwoord is niet mogelijk, trouwens.
Okay dat is wel interessant: hoe vond je de middelste? (Aannemende dat je The Line als tweede hebt gezien.) De algemene mening is dat-ie nogal tegenviel, maar je geniet er vaak beter van als je in batch kijkt.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:26 schreef CarOnline het volgende:
Jeee Adam is Kenzei... hoe kàn dat nou!
Net 3 afleveringen achter elkaar gezien, heerlijk![]()
Duhquote:Op donderdag 8 november 2007 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
word het nog leuk ?
ben net bij de scene met die cheerleader, misschien dat het vanaf nu nog leuker word.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
DuhWaarom denk je dat we bij topic 33 zijn.
Ach ja, tuurlijk, nu weet iedereen precies waar je bentquote:Op donderdag 8 november 2007 19:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ben net bij de scene met die cheerleader,
ja, en dat lees ik niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ach ja, tuurlijk, nu weet iedereen precies waar je bent![]()
Oh, en deze topic staat nu dus vol met spoilers voor jou, maar dat had je toch zeker zelf wel bedacht?
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ach ja, tuurlijk, nu weet iedereen precies waar je bent![]()
Even denken, ik heb nu zoveel gezien dat ik niet meer precies weet wat er nou in welke aflevering gebeurde,quote:Op donderdag 8 november 2007 19:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Okay dat is wel interessant: hoe vond je de middelste? (Aannemende dat je The Line als tweede hebt gezien.) De algemene mening is dat-ie nogal tegenviel, maar je geniet er vaak beter van als je in batch kijkt.
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
word het nog leuk ?
Kej. Ik heb 'm maandag voor de tweede keer gekeken en toen vond ik 'm al veel minder tegenvallen dan dinsdag. Mede omdat ik een lagere standaard verwachtte natuurlijk, maar het was op zich niet zo heel erg tenenkrommend. Wellicht is de negatieve beoordeling te wijten aan de verwachtingen die de Heroes crew heeft geschapen: vanaf een grote hoogte is het harder vallen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Even denken, ik heb nu zoveel gezien dat ik niet meer precies weet wat er nou in welke aflevering gebeurde,
maar ik had niet het idee dat ik hem minder vond. Het was wat onderhoudend, een aanloopje naar de volgende gebeurtenissen. Ik vond het verhaal van Hiro wat langdradig maar nou dat Kenzei Adam blijkt te zijn word je toch wel weer wakker geschud. Maar goed, dat zag je dus pas in de volgende aflevering.
In t kort: Hij viel me niet tegen, maar er zijn betere afleveringen
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:Waarom gooi je dit in een spoiler? Alle heroes360 dingen (de extra sites, de comics, etc) mogen toch gewoon zonder spoiler langs komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarehm, finally, nu heeft eindelijk iedereen een antwoord op de vraag over hoe kan Nathan nog leven.... en de rest krijgen we dinsdag te zien![]()
De film verhult wmb maar 1 ding, en dat is de actie van Nathan *nadat* hij van Peter wegvloog. Maar de scheiding tussen de twee voor de explosie is al door zo'n beetje iedereen gegokt en doordat iedereen het er zo over eens was is het al zo'n beetje aangenomen als waarheid. Die overigens bevestigd werd in Four Months Later.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:34 schreef Rocho het volgende:
Maarehm, finally, nu heeft eindelijk iedereen een antwoord op de vraag over hoe kan Nathan nog leven.... en de rest krijgen we dinsdag te zien
Volgens mij was Nathan zijn kleren in fik gevlogen... Dus daarom was er een rookstreep achter hem...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef RSH11 het volgende:
Waarom is er trouwens zo'n wolkjesstreep achter Nathan? Dat heeft West toch ook nooit?
Neequote:Op donderdag 8 november 2007 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
word het nog leuk ?
Ja, das wel een goeie...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Volgens mij was Nathan zijn kleren in fik gevlogen... Dus daarom was er een rookstreep achter hem...
quote:We learned last year that the show moves at a certain pace, and you can't build up critical momentum in the first six episodes. In fact, when you are doing 24 straight episodes of a show, the first six episodes are a lot of tap dancing and some writers are able to tap-dance very effectively. Cable writers don't have to tap-dance at all, which is why all their shows are so great.
Interesting.
Yeah, and I think that's something Heroes is getting unnecessary guff for right now, too. They're getting a lot of heat because the story can't really start until episode seven or eight. And I remember all this bad-mouthing going on about our show last year, and I talked to Tim [Kring]. I said, "This all feels so familiar to me—don't worry, it only takes one good episode to round the corner and then everybody is back on board again."
En terechtquote:Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lost's Damon Lindelof over de kritiek op Heroes:
[..]
Hetgeen het des te erger maakt als ze er bij aflevering 10 of 11 al mee op moeten houden.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lost's Damon Lindelof over de kritiek op Heroes:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |