Dat die buurman het geld harder nodig zou hebben...quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:00 schreef Arcee het volgende:
Wat was er nou onder de gordel? Wat zei Van Alphen?
"Er zitten ook duiven in de boom, misschien doen die het wel"quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:02 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die gaat weer met eieren gooien.
Met stempel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Er zitten ook duiven in de boom, misschien doen die het wel"
Typisch burgelijk Tilburgs huwelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef sander89 het volgende:
Die zullen wel een hoop ruzie over gehad hebben dat de man dat papier ondertekend heeft, dat de buurman toestemming geeft voor een uitbouw over de grens heen.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij was het vooral die vrouw van de eiser die er een probleem van maakt en de man niet zo erg vond.
Ja ik had ook het gevoel dat er beter bemiddeld kon worden tussen die man en vrouw dan tussen hun en die buurman!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij was het vooral die vrouw van de eiser die er een probleem van maakt en de man niet zo erg vond.
Die zullen wel een hoop ruzie over gehad hebben dat de man dat papier ondertekend heeft, dat de buurman toestemming geeft voor een uitbouw over de grens heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |