Volgens mij had ze al verloren, al speelde die viool compleet klote. Ze koopt iets, en kan het dan niet ineens gaan ruilen als ze er niet tevreden mee is.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:53 schreef marcodej het volgende:
Emmy! Klinkt goed zeg!
En geeft gelukkig aan dat die viool niet heel slecht is!Meisje heeft verloren dus...
Die eerst was tweedehandsquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:54 schreef Adelante het volgende:
geen euro tijd: 6000 gulden
euro tijd: 6800 euro
hoezo prijsstijging in vier jaar tijd
dit was nog een goedkope he! die goede van emmy verhey zal tegen de 100.000 euro kosten denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik dacht dat die dingen rond de 1000 euro zaten ofzo
Het is maar hoe je het interpreteert. Hij bedoelde er niet mee waar jij op doelt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
''waarom zou ik anderen waarschuwen voor praktijken die niet deugen''![]()
![]()
Oh, ja, ik lette niet goed op, want ik was chips aan het pakken, dus vandaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:57 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het interpreteert. Hij bedoelde er niet mee waar jij op doelt.
Omg, niet normaal zegquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
dit was nog een goedkope he! die goede van emmy verhey zal tegen de 100.000 euro kosten denk ik
Haha, best vermakelijk deze aflevering. Tenminste een keer geen schutting of pruimenboom!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
goh, de hele familie gordijn komt even hun zegje doen
Ze probeert zielig over te komen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker wijf trouwens, alleen heeft ze last van d'r stem.
krijgt ze het ontbijt er bij?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:01 schreef sander89 het volgende:
Vind het wel logies dat bij een concurrent stukken minder krijgt, zeker als ze al een paar jaar bespeeld zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |