komt vast op uitzendinggemistquote:Op woensdag 7 november 2007 00:25 schreef sander89 het volgende:
Gemist, had wel willen zien want is meestal erg vermakelijk![]()
tvp
quote:13 november: Grenzen stellen
In het pittoreske Puth leven de families Valentijn en Lenssen naast elkaar. Helaas is de burenrelatie aardig verzuurd na een fikse ruzie over de verbouwing bij de familie Valentijn. Lenssen heeft tegen de verbouwing bezwaar gemaakt bij de gemeente. Om toch te kunnen bouwen maken de buren een aantal afspraken over een te plaatsen kindvriendelijk hek en de erfgrens. Wanneer het aankomt op het uitvoeren van die afspraken, laait de onenigheid weer op. De families kunnen het niet eens worden over waar de erfgrens precies loopt en wat nu te verstaan onder een “kindvriendelijke afrastering”. Ze roepen de hulp in van De rijdende rechter die maar eens duidelijkheid moet komen brengen.
quote:20 november: Heilige beelden
Pietro en Andrea Daamen zien hun kinderen graag buiten spelen in het Limburgse Brunssum. Dat is een stuk gezonder dan thuis voor de buis. Gelukkig ligt naast hun huis een omheind trapveldje. Tot ergernis van Pietro is het veldje recent aanzienlijk verkleind door de gemeente door de omheining te verplaatsen. De gemeente heeft dat gedaan op verzoek van andere buurtbewoners. Die hadden geklaagd over het feit dat de omheining zo stond dat midden in het veldje een traditioneel wegkruis stond.
Het kruis met Onze Lieve Heer was al eens ernstig beschadigd geraakt omdat het als doelpaal had gediend. Volgens Pietro en zijn medestanders is het trapveldje nu te klein en nauwelijks nog van nut. Hij eist dat de omheining weer op de oude plaats wordt teruggezet. Mr. Visser neemt een kijkje. Op de hoorzitting blijkt dat de kwestie de hele buurt behoorlijk verdeeld houdt.
Dat was best wel tegelijk gepostquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Hoor ik dit nu goed? Wwwworden wij zo behandeld?
Het kruis van onze lieve Heer dat als doelpaal werd gebruikt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef Piles het volgende:
"Het kruis met Onze Lieve Heer was al eens ernstig beschadigd geraakt omdat het als doelpaal had gediend"
Het is wel heel erg lullig gezegd jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het kruis van onze lieve Heer dat als doelpaal werd gebruikt. [afbeelding] [afbeelding]
Hij zei "MENSN ZIEN HET KRUUS GRAAGH, IK ZIE DE KINDERN GRAAGH SPELN!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:35 schreef veldmuis het volgende:
Die kerel lijkt op karl noten, al heb ik m'n bril niet op! [afbeelding]
Het is zn broerquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij zei "MENSN ZIEN HET KRUUS GRAAGH, IK ZIE DE KINDERN GRAAGH SPELN!
jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:48 schreef worldpimber het volgende:
Die woordgrappen van de presentratice altijd [afbeelding]
Waarom veranderen smilies bij sommige users in [afbeelding], plugins die jullie gebruiken?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef veldmuis het volgende:
ja
Ik hoop dat ze snel Jetske wegzetten.
Oude layout icm een quickreply-addon voor firefox voor de oude oude oude (quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom veranderen smilies bij sommige users in [afbeelding], plugins die jullie gebruiken? [afbeelding]
Bug in het forumquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom veranderen smilies bij sommige users in [afbeelding], plugins die jullie gebruiken?
quote:Met de uitzending van dinsdag 20 november is het seizoen van de Rijdende Rechter weer ten einde. Vanaf 27 november zendt de NCRV herhalingen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |