Ach, we zijn gewoon blijven juichen bij doelpunten 2 en 3 - alleen zonder extra gezang erbijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:32 schreef stevengerrard het volgende:
Die rednose hadden we wel gehad als we door waren gegaan
quote:'Problemen Ryan Babel door contract'
Winny Haatrecht, de zaakwaarnemer van Ryan Babel, vermoedt dat de aanvaller van Hoffenheim niet om sportieve, maar financiële redenen is teruggezet naar de beloftes. "De problemen zijn het gevolg van een clausule in zijn contract", aldus de belangenbehartiger.
Trainer Markus Babbel neemt de speler niet mee naar het trainingskamp in Oostenrijk en wil van de speler af. "Wat hij laat zien, is onvoldoende. Het is geen geheim dat we met veel interesse wachten tot zich een club meldt voor Babel. Hij heeft hier drie trainers gehad die hem alle drie hetzelfde hebben beoordeeld."
Onzin, vindt Haatrecht. "Ryan heeft ook een heel goede periode gehad, scoorde veel en kwam zelfs weer in beeld bij Oranje. De transfer van Liverpool naar Hoffenheim is echter uiteindelijk inderdaad niet geworden wat hij ervan had verwacht. Maar het is ook niet makkelijk als je in ruim een jaar met drie trainers krijgt te maken."
Haatrecht denkt dat Hoffenheim paniekvoetbal speelt. "Omdat iedereen deze zomerwindow een transfer nastreefde, hebben we in de winter van 2011 met z'n allen contractuele afspraken gemaakt. Een daarvan is dat Ryans salaris wordt verdubbeld als hij dit seizoen vier wedstrijden speelt. En Hoffenheim gaat kennelijk erg ver om een speler een jaar voor het aflopen van zijn contract weg te krijgen."
Volgens zijn zaakwaarnemer ondergaat Babel de 'publieke vernedering' rustig. "Hij meldt zich vandaag bij het tweede, zal hard trainen en wacht af. Een transfer zal niet makkelijk worden, omdat een verhuur onbespreekbaar is en Hoffenheim een transfersom van 6,5 miljoen euro wil. De club heeft Liverpool 6,9 miljoen euro en enkele bonussen betaald. Dus hoe reëel die 6,5 miljoen euro met nog één jaar contract is?"
twitter:
Ik kan er niet rouwig om zijn tbh.quote:Babel wil slagen in buitenland
Ryan Babel rekent erop volgende week zondag zijn laatste wedstrijd in het rood-witte shirt te spelen. „De transfer naar Ajax was om de club te helpen en een investering in mezelf. Het is nog steeds mijn ambitie om in het buitenland te slagen”, aldus de 42-voudig international.
De 26-jarige Amsterdammer beseft dat hij op een belangrijk kruispunt in zijn carrière staat. „Mijn volgende keuze moet een voltreffer zijn”, zegt Babel. „Ik heb een bepaalde route in mijn hoofd. Mocht die er niet in zitten, dan moeten we de situatie opnieuw bekijken. Als Ajax ervoor openstaat, sluit ik Ajax dan zeker niet uit, integendeel.”
Maar een buitenlandse club heeft zijn voorkeur. „Dit zal wel weer vervelend worden uitgelegd, maar dat heeft ook met geld te maken. Het heeft mijn – en tevens Kenneth Vermeers – zaakwaarnemer Winny Haatrecht en mij veel gekost (naar verluidt drie miljoen euro, red.) om dit jaar naar Ajax te kunnen. En een voetballer heeft over het algemeen maar een korte tijd om zijn spaarpot te vullen. Maar bij Ajax blijven, zou zeker geen straf zijn. Ik hou van deze club.”
Bron: Telegraaf
De Boer heeft aangegeven dat hij het wel zal zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef rubbereend het volgende:
De Boer wil toch met hem om tafel nog voor eventueel een langer verblijf?
quote:Babel haalt uit naar Van der Vaart en Van Hooijdonk
Oranje-international Ryan Babel kreeg na de interland tegen Duitsland (2-3) kritiek van NOS-analisten Pierre van Hooijdonk en Rafael van der Vaart. Vandaag slaat de speler van FC Fulham terug via Twitter.
De analisten concludeerden dat Ryan Babel zijn beste tijd bij Oranje gehad zou hebben. De 32-jarige Oranje-international is het daar duidelijk niet mee eens, zo blijkt uit onderstaande tweets.
twitter:Ryanbabel twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:51:35@pierrevh17 @rafvdvaart Hazard net 2 kansen gemist! Ook gebrek aan kwaliteit zeker? Moeten ze m nu wisselen? 🤨 reageer retweet
Wat gaat deze man ontzettend kinderachtig met kritiek om zeg!twitter:Ryanbabel twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09Hazard mist 2 kansen voor Chelsea om weer op gelijke hoogte te kunnen komen met Liverpool.. even kijken of @rafvdvaart dezelfde energie heeft nu tijdens zn analyze.. oh nee wacht, hij doet geen premier league 🤨 reageer retweet
*Analysequote:Op maandag 15 april 2019 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:Ryanbabel twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:51:35@:pierrevh17 @:rafvdvaart Hazard net 2 kansen gemist! Ook gebrek aan kwaliteit zeker? Moeten ze m nu wisselen? 🤨 reageer retweet
Wat gaat deze man ontzettend kinderachtig met kritiek om zeg!twitter:Ryanbabel twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09Hazard mist 2 kansen voor Chelsea om weer op gelijke hoogte te kunnen komen met Liverpool.. even kijken of @:rafvdvaart dezelfde energie heeft nu tijdens zn analyze.. oh nee wacht, hij doet geen premier league 🤨 reageer retweet
quote:Ryan Babel keert terug in de Süper Lig. De aanvaller staat op het punt om een driejarig contract te tekenen bij Galatasaray, bevestigen bronnen aan Voetbal International.
De 32-jarige Babel liet Turkije in januari van dit jaar nog achter zich toen hij Besiktas verruilde voor Fulham. Na de degradatie van de Londense club kon de Oranje-international transfervrij op zoek naar een nieuwe werkgever, die hij nu gevonden heeft in Galatasaray.
Als de medische keuring geen problemen oplevert, tekent Babel tot medio 2022 bij de Turkse grootmacht. Een pikante transfer, gezien zijn verleden bij rivaal Besiktas. Die club wilde hem eind 2018 nog langer binden, maar toen beide partijen geen akkoord bereikten werd Babel op de transferlijst geplaatst.
Galatasaray wordt de achtste buitenlandse club voor Babel. De ex-Ajacied kwam eerder uit voor Liverpool, 1899 Hoffenheim, Kasimpasa, Al-Ain, Deportivo La Coruña, Besiktas en Fulham. De 56-voudig international (acht goals had een voorkeur voor een terugkeer naar Turkije omdat zijn kinderen in Istanbul wonen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ray-terug-in-turkije
twitter:FreekJansen_AD twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 12:39:50Ook hier in Qatar komt bevestiging van zaakwaarnemer Ryan Babel. Ajax wil de aanvaller voor de rest van het seizoen huren van Galatasaray. Meer zo op site AD. #Ajax reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 08-01-2020 om 11:46:59Ajax heeft Ryan Babel bijna binnen. Op enkele juridische zaken na is de deal beklonken. https://t.co/iwT8o3DR2y reageer retweet
Ajax haalt hier een pareltje binnen. Die past moeiteloos naast Promes. Samen een IQ dat net boven de dubbele cijfers uitkomt.quote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
*Analyse
Goh, wat verrassend.
[ afbeelding ]
twitter:NOSsport twitterde op donderdag 09-01-2020 om 12:49:11Ryan Babel speelt in ieder geval tot de zomer voor Ajax.De Oranje-international wordt gehuurd van het Turkse Galatasaray, als hij de medische keuring goed doorstaat. https://t.co/AP9d1On5ut reageer retweet
Dat haar kan echt niet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NOSsport twitterde op donderdag 09-01-2020 om 12:49:11Ryan Babel speelt in ieder geval tot de zomer voor Ajax.De Oranje-international wordt gehuurd van het Turkse Galatasaray, als hij de medische keuring goed doorstaat. https://t.co/AP9d1On5ut reageer retweet
Ik ben een mens met een mening, die uit ik op dit forumquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij zich daar prettig bij voelt, wie ben jij dan om erover oordelen?
Bij je verstand.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:58 schreef Doublepain het volgende:
Waar is mijn post gebleven????????!!!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij je verstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij je verstand.OnlogodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mening is prima, maar dit vind ik kwetsend!quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben een mens met een mening, die uit ik op dit forum
Alsnog beter dan Lensquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ajax haalt hier een pareltje binnen. Die past moeiteloos naast Promes. Samen een IQ dat net boven de dubbele cijfers uitkomt.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ajax haalt hier een pareltje binnen. Die past moeiteloos naast Promes. Samen een IQ dat net boven de dubbele cijfers uitkomt.
Wat een baas xDquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:13 schreef GGMM het volgende:
twitter:
(even afgezien van het feit dat het superdom is om mee te gaan in dat gezanik)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |