abonnement Unibet Coolblue
pi_61617238
Thanks!

De stem van die tweede commentator
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61617269
Ik vind Van der Sar er niet echt heel lekker bijzitten trouwens. Hij wordt wel in de weg gelopen, maar doet geen enkele poging.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61644052


pi_61644102
Hij heeft inmiddels al wel tegen alle topclubs gescoord, wat best knap is in iets meer dan een jaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61644134
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:01 schreef koningdavid het volgende:
Thanks!

De stem van die tweede commentator
Je kent de legendarische Andy Gray toch wel?

Vind hem een geweldige co-commentator
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61645440
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:54 schreef mcyodogg het volgende:
Hij heeft inmiddels al wel tegen alle topclubs gescoord, wat best knap is in iets meer dan een jaar.
Zeker. Leuk voor hem dat hij het zo goed doet in Liverpool.
pi_62429780
iemand die weet hoe het is met zijn blessure? Die ie opliep tijdens Nederland - Noorwegen...

***timootje_8***
Lezen is slecht... Kritisch lezen daarentegen goed...
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:42:42 #159
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63242973
quote:
Liverpool forward Ryan Babel has a recording studio at his house and has put out a number of rap records under the name Rio. Sample lyrics: "I can't even spend all my money, keep your daughter inside or you will be my family." (Guardian)
Zijn rapster reist nu zelfs tot in GB
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 november 2008 @ 13:49:34 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63243093
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63243287
RiO jeweetzelluf
pi_63246153
Interview in The Guardian

http://www.guardian.co.uk(...)erpool-premierleague

Zou hij nou helemaal op zijn plaats zijn bij Liverpool? Bij Everton, Villa of Middlesbrough zou hij elke week kunnen spelen op zijn favoriete plek. Of tenminste die concurrentiestrijd beter aangaan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 november 2008 @ 17:01:04 #163
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63246472
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:44 schreef mcyodogg het volgende:
Interview in The Guardian

http://www.guardian.co.uk(...)erpool-premierleague

Zou hij nou helemaal op zijn plaats zijn bij Liverpool? Bij Everton, Villa of Middlesbrough zou hij elke week kunnen spelen op zijn favoriete plek. Of tenminste die concurrentiestrijd beter aangaan.
Wat dat betreft is de aankoop van Keane jammer. Keane werkt echter wel iets harder. Maar toch, Babel kan ook net zo goed op die plek spelen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_63247514
Laten we reeel zijn, Babel komt gewoon tekort voor Liverpool. Ik ben het niet met je eens Doc dat Babel ipv Keane dezelfde rendement zou hebben. Keane is zo belangrijk voorin en er zit altijd dreiging in zijn bewegingen etc etc.

Babel moet het hebben van zijn snelheid want tactisch en technisch komt die tekort. Daarbij wil hij 4 mannen voorbij en vervolgens is ie bij de 2e de bal vergeten /kwijt.

Dat ie kwaliteit heeft voor een sub topper ben ik van overtuigd ( Villa, Spurs en new castle) zou prima bij hem passen. Bij Liverpool zit ie zeker nog 1,5 seizoen op de bank met deze mensen voor zich.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 november 2008 @ 19:04:34 #165
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63249001
Volgens mij wordt de kwalitiet van Babel wel onderschat. Hij wordt ook als vleugelspeler gebruikt terwijl hij dat niet echt is. Ik zou 'm wel eens een hele wedstrijd in een goed LFC (dus niet een League cup opstellng) in de spits willen zien staan ipv Keane. Keane is overigens zeker een nuttige speler - die zoals je ook zegt veel mensen bezig houdt, maar zijn doelgerichtheid laat daardoor de laatste tijd wel wat te wensen over. Ik vind 'm enigszins spelen zoals Kuyt speelt. Kuyt is door de komst van kan wel efectiever geworden!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_63257336
Keane mag je pas volgend seizoen beoordelen. Keane heeft toch een stap omhoog gedaan en moet wennen aan de samenwerking tussen Gerrard en Torres.

Babel is niks in de spits, hij heeft geen acties waarbij hij 2 man kan uitspelen. Laat staan dat hij goed kan kaatsen of de bal kan vast houden zoals Keane wel kan. Kijk naar Reira, super winger met een actie en een voorzet.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 november 2008 @ 21:33:44 #167
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63273238
Ik denk dat je Babel daarmee te kort doet. Hij is geen vleugelspeler - dat klopt - maar hij is imho beter dan je nu schetst. Vooral zijn doelgerichtheid en snelheid zijn goed. Maar goed, we zien wel wat de toekomst brengt
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 16 november 2008 @ 21:36:10 #168
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63273311
Grappig dat de UK Liverpool fans anders dan jou denken Steven, lees de bekende forums maar.

Daar vinden ze hem een groeibriljantje.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 november 2008 @ 22:03:28 #169
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63274050
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Grappig dat de UK Liverpool fans anders dan jou denken Steven, lees de bekende forums maar.

Daar vinden ze hem een groeibriljantje.
Daar zijn ze nou ook niet altijd even realistisch hoor

Maar ze zijn inderdaad nog wel wat positiever dan men in NL is - wat scheelt is dat ze babel nog niet zo lang kennen en hij relaitief weinig speelt. Als hij vaker zou spelen zou hij wsl ook meer kritiek krijgen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_63289520
Oh ik denk ook zeker wel dat Babel kwaliteit heeft. Kijk bijvoorbeeld naar zijn goal tegen Derby waar hij 2 verdedigers in de luren legt. Ben alleen bang voor Babel dat hij een gevalletje Le Tallec, Pongolle wordt die samen de beste talenten van Frankrijk waren en wegens speeltijd niks konden laten zien. Kijk naar Le Tallec, ik zou op dit moment niet eens weten waar die speelt. Sinama begint bij Atletico zijn klasse te laten zien.

Op dit moment zie ik Babel liever niet het veld in komen, of de wedstrijd moet al gelopen zijn! Hij wekt op dit moment meer irritatie op dan dat hij iets goeds doet.

Dat zijn snelheid goed is is leuk maar als je dat dan combineert met zijn NIET doelgerichtheid dan heb je er toch bar weinig aan. Ik snap ook niet doc dat je zijn doelgerichtheid als pos punt durft te noemen. Hoe vaak hij wil niet in schietpositie komt en dan nog 1 speler voorbij wil en/ of bang is om te missen en de bal aflegt is onbegrijpelijk!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_63294164
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:11 schreef stevengerrard het volgende:
. Kijk naar Le Tallec, ik zou op dit moment niet eens weten waar die speelt.
Bij het altijd gevaarlijke Le Mans, al draaien die best aardig. Heeft al een hele rits clubs gehad in de Ligue 1 ook, al dan niet op huurbasis. Dit terwijl hem een loopbaan als pakweg de opvolger van Pires was voorspeld inderdaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65559925
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_haak___.html?p=1,1

Hmm zou dit de reden zijn dat ie geen pepernoot aan het raken is!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:23:08 #173
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65560359
Eerder deelde ze de lakens met Marcus Bent, Armand Traoré, Jermain Defoe, Gerard Piqué en Teddy Sheringham.

!!!!!

Wat een hoer overigens. Had Babel wel wat hoger ingeschat.
pi_65560480
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Wat een hoer overigens. Had Babel wel wat hoger ingeschat.

Pardon??
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:27:29 #175
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65560522
Mooi toch
pi_65561596
Lijkt me niet bepaald een degelijke, christelijke vrouw. Valt me tegen van de Baab.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65561763
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:56 schreef koningdavid het volgende:
Lijkt me niet bepaald een degelijke, christelijke vrouw. Valt me tegen van de Baab.
.

Ze heeft wel een lekker kontje

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:49:26 #178
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65563269
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

.

Ze heeft wel een lekker kontje

[ afbeelding ]
Vast ook nep.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 21:57:54 #179
239053 trifko
One Minute!
pi_65581588
dan moet ze haar oksels wel een keertje scheren..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_66917307
Hij speelde erg opvallend vanavond. Weet nou niet of ie echt goed heeft gespeeld, want hij maakte ook nog wel veel stomme fouten, maar hij had ook zeker goede acties.

In ieder geval een perfecte voorzet en goed gevoetbald bij de laatste goal.
pi_66917771
Hij mist echt dat fijngevoelige, dat is zonde. Hij moet het nu vooral van power/snelheid hebben.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:09:05 #182
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66918217
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef koningdavid het volgende:
Hij mist echt dat fijngevoelige, dat is zonde. Hij moet het nu vooral van power/snelheid hebben.
Dat is echt opvallend. Dan speelt hij best aardig, maar als er dan een bal wordt aangespeeld...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 maart 2009 @ 23:12:57 #183
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_66918411
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij speelde erg opvallend vanavond. Weet nou niet of ie echt goed heeft gespeeld, want hij maakte ook nog wel veel stomme fouten, maar hij had ook zeker goede acties.

In ieder geval een perfecte voorzet en goed gevoetbald bij de laatste goal.
Eerste helft was hij slechtste aan de kant van LFC. Toen het niveau van de rest van LFC ietsjes daalde viel dat minder op en was (leek) hij beter.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:23:10 #184
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_66918896
Sorry Doc, maar dat vind ik echt onzin. Babel speelde helemaal niet zo slecht. HIj is inderdaad een ruwe diamant. En daarom vind ik dat hij bij Liverpool op de juiste plaats is, hij mist inderdaad de finesse voor een club als Arsenal, Barcelona of bv. Fc Tanger.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 maart 2009 @ 23:26:53 #185
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_66919064
Ik ben een van de mensen die het over het algemeen Ryan geen slechte speler vinden, en vind dat hij het op zich niet echt slecht doet en ben eerder geneigd hem te verdedigen. Deze wedstrijd vond ik echter in de eerste helft simpelweg dat Ryan de minste van LFC was: minste on-touch-football, te veel de snelheid er uit halend. Maar als slechtste man in de eerste helft aan LFC zijde was hij met gemak nog beter dan de meeste RM spelers.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:35:49 #186
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66919436
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Sorry Doc, maar dat vind ik echt onzin. Babel speelde helemaal niet zo slecht. HIj is inderdaad een ruwe diamant. En daarom vind ik dat hij bij Liverpool op de juiste plaats is, hij mist inderdaad de finesse voor een club als Arsenal, Barcelona of bv. Fc Tanger.

²
Ik ben juist bang dat hij niet ruw is. Hij is gewoon snel en een beetje handig, maar echt een touch die echt ontzettend zwak is.
pi_66922239
Ryan is een hele toffe peer maar wel een zwaar overschatte voetballer in mijn ogen.
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 12:29:26 #188
138438 crew  Pizzakoppo
pi_66930744
Rio heeft elke wedstrijd 2 of 3 goede acties, als hij zorgt dat je daar rendement mee behaald dan ben je een goede speler, maar consequent goede acties maken is er nog niet bij hem, wellicht over 3 jaar ofzo.
  woensdag 15 april 2009 @ 11:27:54 #189
75556 erkel
back from Dagestan
pi_68034306
quote:
Babel is het bankzitten zat
Uitgegeven: 15 april 2009 10:46
Laatst gewijzigd: 15 april 2009 11:00

AMSTERDAM - Het geduld van Ryan Babel bij Liverpool raakt op. De aanvaller moest in de Champions League-wedstrijd tegen Chelsea dinsdagavond genoegen nemen met een invalbeurt van vijf minuten.


Babel stak zijn ergernis niet onder stoelen of banken. “Met deze bijrol ben ik niet blij”, zei hij na afloop van het 4-4 gelijkspel tegenover Sportweek.

Het lukt Babel maar niet trainer Rafael Benitez ervan te overtuigen dat hij in de basiself hoort.

“Ik heb dit seizoen drie goede gesprekken gehad met de trainer, waarin hij aangaf dat ik ook het verdedigende aspect niet uit het oog mocht verliezen. Voor mijn gevoel is dat sterk verbeterd, maar nog krijg ik geen echte kans. Dit schiet niet op”, aldus de flankspeler.

Ajax
Totnogtoe kwam de ex-Ajacied dit seizoen via voornamelijk invalbeurten tot 23 competitiewedstrijden, waarin hij twee keer scoorde. In de Champions League mocht hij negen keer meedoen en vond hij tweemaal het net.

Afgelopen winterstop hoopte Babel op huurbasis naar Ajax terug te keren om wedstrijdritme op te doen. Daar stak zijn werkgever echter een stokje voor.

(c)NUsport


Hij mag blij zijn dat ie uberhaupt een contract heeft bij zo'n club als Liverpool. Ik denk dat ie duidelijk te kort komt voor dit niveau en dat elke minuut moet koesteren dat ie mag spelen. Hij wordt enkel nog opgesteld om zijn waarde niet te ver te laten dalen, zodat hij op een gegeven moment voor een mooi bedrag verkocht kan worden.
Weisst
pi_69390011
In totaal aan 42 duels meegedaan, waarvan 29 als wisselspeler. En maar 4 goals weten te scoren, en ook nog eens 3 gele kaarten.

Absoluut geen goed seizoen geweest voor Babel; welke stap zal hij moeten nemen om weer aan spelen te komen? Er is interesse van (naar het schijnt) Aston Villa, Juventus en ook vaag Ajax. Wordt een interessante zomer voor hem, zeker als hij in 2010 naar het WK zou willen.

Was de stap naar Liverpool uiteindelijk te groot en te snel genomen?
pi_69390142
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
In totaal aan 42 duels meegedaan, waarvan 29 als wisselspeler. En maar 4 goals weten te scoren, en ook nog eens 3 gele kaarten.

Absoluut geen goed seizoen geweest voor Babel; welke stap zal hij moeten nemen om weer aan spelen te komen? Er is interesse van (naar het schijnt) Aston Villa, Juventus en ook vaag Ajax. Wordt een interessante zomer voor hem, zeker als hij in 2010 naar het WK zou willen.

Was de stap naar Liverpool uiteindelijk te groot en te snel genomen?
Tegen WBA was hij (alweer) verbazingwekkend zwak.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 22:02:45 #192
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_69398858
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
In totaal aan 42 duels meegedaan, waarvan 29 als wisselspeler. En maar 4 goals weten te scoren, en ook nog eens 3 gele kaarten.

Absoluut geen goed seizoen geweest voor Babel; welke stap zal hij moeten nemen om weer aan spelen te komen? Er is interesse van (naar het schijnt) Aston Villa, Juventus en ook vaag Ajax. Wordt een interessante zomer voor hem, zeker als hij in 2010 naar het WK zou willen.

Was de stap naar Liverpool uiteindelijk te groot en te snel genomen?
Zeker een matig seizoen. Ik denk ook dat hij weg gaat en verbangen wordt door een betere speler. Misschien dat de interesse van ManCity gewekt kan worden

Maar wel de winnende tegen SCUM in de eerste PL overwinning van Rafa op Rednose - dus uiteindelijk toch een held - ook weer dit seizoen, ook al omdat ik dankzij zijn kopbal vlak voor rust in de CL zo lekker luidt "Ryan Babel - we worden kampioen !" kon zingen in het PSV stadion
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71759345
Ik ben benieuwd naar dit seizoen van Babel. Het wordt een beetje aanhaken of afhaken. Die stap is toch veel te vroeg geweest van Ajax naar Liverpool.

Wat zijn de speelkansen dit seizoen onder Benitez? De ene keer mag ie wel blijven, dan weer niet. Aston Villa speelde ook als interesse. Toch is het allemaal erg zonde.
pi_71760100
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben benieuwd naar dit seizoen van Babel. Het wordt een beetje aanhaken of afhaken. Die stap is toch veel te vroeg geweest van Ajax naar Liverpool.

Wat zijn de speelkansen dit seizoen onder Benitez? De ene keer mag ie wel blijven, dan weer niet. Aston Villa speelde ook als interesse. Toch is het allemaal erg zonde.
Ik zie hem niet meer aan spelen toe komen dan vorig seizoen. Of hij moet het geluk hebben dat Riera geblesseerd raakt, maar die heeft wel duidelijk de voorkeur op links.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71763472
Babel kan wel voetballen, maar die jongen laat volgens mij bij elke tegenslag meteen ze koppie hangen. Ben een groot fan van hem, maar hij moet ook eens in zichzelf gaan geloven.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:03:05 #196
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71837565
ik vind hem echt 3x niks. heb het al vaker gezegd maar ik snap niet dat van marwijk hem keer op keer blijft oproepen en hem 20 minuten kaat spelen.
hard dribbelen, naar binnen kappen en een mislukt heupschot en dat is het.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:06:22 #197
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71837609
hij kan niet eens een bal aannamen, nog steeds niet. doet me denken aan nederland argentinie op wk 2006 waar babel de bal niet kon aannemen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71837666
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:02 schreef Doc het volgende:

[..]

Zeker een matig seizoen. Ik denk ook dat hij weg gaat en verbangen wordt door een betere speler. Misschien dat de interesse van ManCity gewekt kan worden

Maar wel de winnende tegen SCUM in de eerste PL overwinning van Rafa op Rednose - dus uiteindelijk toch een held - ook weer dit seizoen, ook al omdat ik dankzij zijn kopbal vlak voor rust in de CL zo lekker luidt "Ryan Babel - we worden kampioen !" kon zingen in het PSV stadion
Hopelijk had je daarna ook een rednose
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 augustus 2009 @ 21:52:51 #199
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71860393
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hopelijk had je daarna ook een rednose
Nee, dus niet - wel boze blikken van mensen die eerst wijs hadden lopen doen toen PSV eerst had gescoord

De blikken werden almaar bozer toen LFC vaker scoorde - maar meer dan boze blikken werden het niet
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71867038
Die rednose hadden we wel gehad als we door waren gegaan
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')