Wat ontzettend erg, hier zijn geen woorden voor. Geen woorden kunnen dat verlies omvatten of het zachter maken. Ontzettend veel sterkte met alles.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:17 schreef DuchessX het volgende:
Verdoofd en gevoelloos. Mijn lieve vriendin en meest close maatje is overleden. Ik kan het maar niet bevatten en gek genoeg willen de tranen momenteel ook maar niet komen.
Vrijdag afscheid nemen en zaterdag crematie.
Het liefst zou ik even bij haar thuis langsgaan om te kijken of ze toch niet gewoon open doet voor een bakkie thee en gezellig kletsen. Ik kan gewoon niet bevatten dat ze er niet meer is. Het kán gewoon echt niet.![]()
![]()
Heel veel sterkequote:Op woensdag 7 november 2007 23:17 schreef DuchessX het volgende:
Verdoofd en gevoelloos. Mijn lieve vriendin en meest close maatje is overleden. Ik kan het maar niet bevatten en gek genoeg willen de tranen momenteel ook maar niet komen.
Vrijdag afscheid nemen en zaterdag crematie.
Het liefst zou ik even bij haar thuis langsgaan om te kijken of ze toch niet gewoon open doet voor een bakkie thee en gezellig kletsen. Ik kan gewoon niet bevatten dat ze er niet meer is. Het kán gewoon echt niet.![]()
![]()
En ook jij veel sterkte.. vreselijk als je zolang moet wachten!quote:Op donderdag 8 november 2007 01:29 schreef Strychnine het volgende:
Moe, onzeker, verdrietig. Bij mijn moeder is een knobbeltje gevonden en gezien de genetische achtergronden vrees ik het ergste. En maandag is pas het onderzoek, dus dat wordt nog ruim 4 dagen zenuwen, nagelbijten en vooral erg zenuwachtig zijn. Ik ben toen ik 14 was mijn vader verloren en op de ergste momenten ben ik zo bang mijn moeder kwijt te raken nu, ook al zijn het compleet irreele gedachten. Soms haat ik mijn hoofd.
quote:
Alles komt altijd goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:21 schreef Miesjel het volgende:
Ik heb even nodig dat iemand zegt dat het allemaal goed komt. Als ik maar even volhoud. Nu ben ik boos op mezelf dat ik het allemaal maar lastig vind.
Het is nooit makkelijk he?
aahw meidquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:08 schreef fraubitch het volgende:
mijn oma is overleden. heel onverwachts en helemaal alleen. ik weet alleen dat ze door de politie naar het ziekenhuis is gebracht waar ze is overleden. Ze was net 5 dagen geleden 65 geworden en ik ben haar verjaardag vergeten.
Ik heb me nog nooit zo schuldig en kut gevoeld.
Dank je!quote:
Maar het is ook waarquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:16 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Dank je!
Het gekke is... het werkt.
je bent gewoon vreemd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:54 schreef Q. het volgende:
Nog steeds erg vreemd.
Ook dat. Gisteren er achter gekomen dat een ex-klasgenote van de HAVO met wie ik het altijd heel goed kon vinden zomaar dood is gegaan. Zomaar. 28. Mên. Dat is niet tof.quote:
een welgemeend internet-kusje:quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:08 schreef fraubitch het volgende:
mijn oma is overleden. heel onverwachts en helemaal alleen. ik weet alleen dat ze door de politie naar het ziekenhuis is gebracht waar ze is overleden. Ze was net 5 dagen geleden 65 geworden en ik ben haar verjaardag vergeten.
Ik heb me nog nooit zo schuldig en kut gevoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |