+1quote:
tjoooowquote:
jah origineel is classiiiicquote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef jackson het volgende:
Fragma - Toca Me (Deadmau5 Remix)
Zit in de nieuwe GDJB, erg vet zeg! Die dedmos sound past geweldig bij die plaat, nu ben ik stiekem ook fan van het orgineel
![]()
Jezus zeg, heel sterk! Vond die van Durand ook niet onaardig, maar dit is echt juichen!! Deadmau5 for president!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef jackson het volgende:
Fragma - Toca Me (Deadmau5 Remix)
Zit in de nieuwe GDJB, erg vet zeg! Die dedmos sound past geweldig bij die plaat, nu ben ik stiekem ook fan van het orgineel
![]()
hij had het ook wel erg druk daar met zn haar goed doenquote:Op woensdag 7 november 2007 07:51 schreef Argonath het volgende:
breakfast![]()
Deed het redelijk goed bij Full On Ferry, zeker gezien hij nog zo jong is.
Ben benieuwd! Ik vond de Durand remix niet zo. Maar Fragma blijft geweldigquote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Jezus zeg, heel sterk! Vond die van Durand ook niet onaardig, maar dit is echt juichen!! Deadmau5 for president!
HP draait hem volgende maand in de HMH, met Extrema Soloquote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ook hp22, Tomaz, en Jackson ... dank voor jullie support!
Dan hebben we al een uberfeest in Ede.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:48 schreef MarkzMan_X het volgende:
Luminosity · pres. Phynn & Friends
zaterdag 17 november 2007
22:00 - 07:00
Poema, Utrecht
22:00 - 23:30: Leon Bolier
23:30 - 01:00: Galen Behr
01:00 - 05:00: Phynn
05:00 - 06:00: Re:Locate
06:00 - 07:00: Ernesto vs. Bastian
http://partyflock.nl/party/106455:Luminosity.html
... of wisten we dit al?
Ik ga ook niet, dáár niet vanquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:55 schreef m-kay het volgende:
[..]
Dan hebben we al een uberfeest in Ede..
Oh dat wist ik nog niet van die boeking, ik wil nu ook wel eens op times square draaien eigenlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:13 schreef jackson het volgende:
[..]
HP draait hem volgende maand in de HMH, met Extrema Solo
Tomaz draait hem op Fabulous, hij staat daar van 1-3 in de main te draaien
Jackson zal even wachten totdat het oud en nieuw is, dan spin ik hem op time square
Dat wisten we zeker ja, dat feest waar Jon O'Bir en Kyau & Albert eigenlijk zouden komenquote:
En ook Mark Norman.. doch die hebben later afgezegdquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:19 schreef hp22 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nog niet van die boeking, ik wil nu ook wel eens op times square draaien eigenlijk
[..]
Dat wisten we zeker ja, dat feest waar Jon O'Bir en Kyau & Albert eigenlijk zouden komen
2008 gaat weer een Özze jaar worden, er komt een heel vet album aanquote:Op woensdag 7 november 2007 21:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang dat nog duurt, maakt veel dezelfde (goeie) shit, was hetzelfde paar jaar geleden met ozze en daar hoor je ook niet superveel meer van (al vind ik hem nog steeds supersterke producties maken)
'Fever' is ook erg vet, komt binnenkort uit op Steve Angello's labelquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:20 schreef Soldier2000 het volgende:
Volgt er iemand Ozgur Can nog een beetje?
Ik zit hier zijn 'nieuwe' track te luisteren:
Ozgur_Can_-_Spara_Mig
En die kan er echt wel mee door![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |