SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een show jongensop naar de undercard fights!!
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 30-12-2007 17:19:33 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BB_Koning op 30-12-2007 18:54:38 ]bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
quote:Op zondag 30 december 2007 15:11 schreef BB_Koning het volgende:mwah.. gigantisch wil ik dat nou ook weer niet noemen.. 2inch maar het is er idd wel degelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand schijnt wat over de 1e bout te zeggen te hebben.. vonden jullie dat voorval niet vet.. ik heb er iig heel erg van genoten!!!![]()
Ohja en ze hebben nu Harley-Dvidson binnen als een grote sponsorlaat de rest nu ook maar over de brug komen!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
met japans commentaar en audio out of sync...Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef roepdeman het volgende:
Ik kijk nu live naar Yarenoka op TVU player en dan MMA-TV...jup.. hij best een goede kans om te winnen ondanks dat het *** **** isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met japans commentaar en audio out of sync...
zometeen waarschijnlijk gewoon te downloaden op de tracker met amerikaans commentaar en insync audio
[ Bericht 6% gewijzigd door Tazmaniac op 31-12-2007 14:20:38 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Jup, ik zag net het gevecht van Zentsov binnenkomen.. als jullie nog niet genoeg mma gehad hebben in de afgelopen dagen kunnen jullie ook ff de IFL gran prix finales downloadenquote:Op maandag 31 december 2007 14:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
De losse Yarennoka partijen druppelen vanaf nu ook binnen op de tracker. Met Engels commentaar (Frank Trigg) en in goede kwaliteit (HD rips in breedbeeld).
Ik heb IFL net gekeken, dus vandaar dat ik zie dat ik UFC79 beter vondquote:Op maandag 31 december 2007 14:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
K1-Dynamite!! komt ook nog een binnen zodadelijk als het goed is, en daar zitten toch ook nog wel wat leuke partijen bij hoor. Dus inderdaad nog genoeg mma tot het nieuwe jaar....
Toch leuk weer, dat Yarennoka, na één partij gezien te hebben. Die Japanse refs met de refcam en de remix van het PrideFC victory theme....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 31 december 2007 15:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor vs. Hong Man ChoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 31 december 2007 16:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Ok [afbeelding] dat mag je uiteraard vinden maar het zou mij heel erg verbazen alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op maandag 31 december 2007 16:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op maandag 31 december 2007 19:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Fedor vs Choi:
http://www.mmanonstop.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
quote:Op maandag 31 december 2007 16:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |