Ik zat net te denken van, is ook zo'n voorspelling die niet uit kwam... tot ik me de beelden herinnerde van grote delen van engeland dik onder waterquote:
Nee. Hier nog een sick it's-the-end-of- the-world-as-we-know-it sucker.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat ben ik toch ook een slecht slecht mens dat een deel van mij stiekem hoopt dat het ergste scenario uitkomt, puur voor de 'coolfactor'
Misschien maar Day after tomorrow kijken om mn lust naar sensatie te bevredigen zodat het deel dat zoiets heel erg vind weer de overhand krijgt
ik kan Professor Philip Green van het Flood Hazard Research Centre helemaal niet vinden.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Is dat van die Brit op skynews nou echt van de regering zelf of is dat zo'n Corbyn type?
quote:Zws-Vlaamse wegen dicht voor storm
Waterschap Zeeuws-Vlaanderen meldt
dat de Panoramaweg - aan de zeedijk
in Breskens en de Havenweg in
Walsoorden donderdagmiddag om 17.00
uur worden afgesloten voor al het
verkeer.
Het waterschap voert nu nog geen extra
controles uit. Als de situatie erger
wordt, staan medewerkers paraat.
Het Waterschap Zeeuws-Vlaanderen geeft
aan dat vrijdagochtend alle dijken in
Zeeuws-Vlaanderen worden gecontroleer
ik ook...moet ik spullen binnen zetten?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef Logician het volgende:
Ik vind deze link uit het stormtopic anders best eng![]()
Op nadering van het regengebied waren er opeens flinke rukwinden.quote:
Rotterdam will get the biggest wavesquote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef Logician het volgende:
Ik vind deze link uit het stormtopic anders best eng![]()
Ja, laat jij je licht er eens over schijnen, Darklight. Wij staan hier in de tuin te frisbeeën met de dakbannen van de buurman, in adamskostuum.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef Darklight het volgende:
ze waatschuwen wel speciaal voor Nederland
Zal allemaal wel meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |