Ik zat net te denken van, is ook zo'n voorspelling die niet uit kwam... tot ik me de beelden herinnerde van grote delen van engeland dik onder waterquote:
Nee. Hier nog een sick it's-the-end-of- the-world-as-we-know-it sucker.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat ben ik toch ook een slecht slecht mens dat een deel van mij stiekem hoopt dat het ergste scenario uitkomt, puur voor de 'coolfactor'
Misschien maar Day after tomorrow kijken om mn lust naar sensatie te bevredigen zodat het deel dat zoiets heel erg vind weer de overhand krijgt
ik kan Professor Philip Green van het Flood Hazard Research Centre helemaal niet vinden.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Is dat van die Brit op skynews nou echt van de regering zelf of is dat zo'n Corbyn type?
quote:Zws-Vlaamse wegen dicht voor storm
Waterschap Zeeuws-Vlaanderen meldt
dat de Panoramaweg - aan de zeedijk
in Breskens en de Havenweg in
Walsoorden donderdagmiddag om 17.00
uur worden afgesloten voor al het
verkeer.
Het waterschap voert nu nog geen extra
controles uit. Als de situatie erger
wordt, staan medewerkers paraat.
Het Waterschap Zeeuws-Vlaanderen geeft
aan dat vrijdagochtend alle dijken in
Zeeuws-Vlaanderen worden gecontroleer
ik ook...moet ik spullen binnen zetten?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef Logician het volgende:
Ik vind deze link uit het stormtopic anders best eng![]()
Op nadering van het regengebied waren er opeens flinke rukwinden.quote:
Rotterdam will get the biggest wavesquote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef Logician het volgende:
Ik vind deze link uit het stormtopic anders best eng![]()
Ja, laat jij je licht er eens over schijnen, Darklight. Wij staan hier in de tuin te frisbeeën met de dakbannen van de buurman, in adamskostuum.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef Darklight het volgende:
ze waatschuwen wel speciaal voor Nederland
Zal allemaal wel meevallen
Bier chips, en een bodycount.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
Wij houden hier ook een End of the world as we know it party, de stemming zit er al goed in.
In 1953 ging dat ook niet helemaal goedquote:Op donderdag 8 november 2007 22:11 schreef Logician het volgende:
Wat vreemd, de verschillende verslaggeving van engeland en nederland... begin het idee te krijgen dat ze van het nl nieuws expres weinig vertellen?kan je mensen niet beter voor de zekerheid voorbereiden liever nodeloos dan te laat???
Dat is nu al te laat denk ikquote:Op donderdag 8 november 2007 22:11 schreef Logician het volgende:
Wat vreemd, de verschillende verslaggeving van engeland en nederland... begin het idee te krijgen dat ze van het nl nieuws expres weinig vertellen?kan je mensen niet beter voor de zekerheid voorbereiden liever nodeloos dan te laat???
In Engeland hebben ze veel minder voorziening(dijken enz.) hier tegen, in NL is het veel beter geregeld.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:11 schreef Logician het volgende:
Ik heb gelukkig SKY NEWS, spannende tv..quote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef Frutsel het volgende:
Ah CNN pikt eindelijk ook het nieuws op vanuit Engeland
We hebben vanmiddag een paar bodybags gehaald bij de dump en houden een pooltje wie het niet haalt.quote:
Grappig, ik woon hemelsbreed niet ver van BoZ af en het heeft hier wel wat gewaaid en wel hard geregend maar verder niets aan het handje (nog)quote:Op donderdag 8 november 2007 21:46 schreef Frutsel het volgende:
Brandweer heeft handen vol aan storm
BERGEN OP ZOOM - Brandweer en politie moesten donderdagavond in Bergen op Zoom diverse keren uitrukken vanwege de storm voor omgewaaide bomen en afgewaaide dakpannen. Dat heeft de politie donderdagavond gemeld.
Hevige windvlagen brachten schade toe aan enkele huizen in de Zandstraat. Daar waaiden van een woning veel dakpannen. Ook enkele andere huizen in deze straat liepen schade op doordat pannen van het dak waaiden.
Inspectie
De brandweer voerde ter plaatse een inspectie uit om de veiligheid te controleren. Bouw- en woningtoezicht van de gemeente liet hekken plaatsen.
Een omgewaaide boom kwam terecht op het dak van een fietsenhok aan de Lambertijnlaan. In andere straten waaiden eveneens bomen om. (nu.nl)
Ik ook, maar niet bovenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig SKY NEWS, spannende tv..![]()
Het kwam net even voorbij... tis daar nog niet "breaking" zoals op Skyquote:Op donderdag 8 november 2007 22:17 schreef Logician het volgende:
Zie niets op cnn...
Wij staan hier op een steenworp afstand van Antwerpen en dus Bergen op Zoom met de dakpannen van onze buren te frisbeeën anders.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Grappig, ik woon hemelsbreed niet ver van BoZ af en het heeft hier wel wat gewaaid en wel hard geregend maar verder niets aan het handje (nog)
echt?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wij staan hier op een steenworp afstand van Antwerpen en dus Bergen op Zoom met de dakpannen van onze buren te frisbeeën anders..
Wij zijn zo wat buren.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt?Ik woon tussen Antwerpen en BoZ in en heb een dakappartement dus als het echt goed zou waaien zouden we het wel merken maar ik hoor niets vreemds.
Nergens een stream van SKY news te vinden?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet boven![]()
Daarvoor moet ik naar beneej en daar heb ik geen pc
Het moet idd nog beginnenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef DarkElf het volgende:
Heb net even naar buiten staan kijken maar alles is lekker rustig
stilte voor de storm?
*Fredo kijkt naar buitenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
Leuke is dat BASF gewoon blijft affakkelen.
Nou de kans is aanzienlijk kleiner, omdat Nederland redelijk goed beschermd is.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef Frutsel het volgende:
The Great (forgotten) storm of 1703
http://www.knmi.nl/VinkCMS/explained_subject_detail.jsp?id=3651
http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Storm_of_1703
http://www.bbc.co.uk/insideout/east/series4/great_storm.shtml
Waarom zou het niet weer kunnen gebeuren?
waarom zouden ze daarmee stoppen?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
Leuke is dat BASF gewoon blijft affakkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |