Dat je moeder stinkt, staat er duidelijk in hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:53 schreef beeer het volgende:
En je klacht is?
En dan ergens gaan eten. De één klaagt dat het te lang duurt, de ander vindt het niet te vreten. Weer een ander had liever ergens anders gaan eten etc.quote:
Lijkt opvallend veel op een normale meet, eigenlijk...quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:54 schreef Q. het volgende:
Het klinkt als mijn leven.
Puicke vraag.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Schijtgeit het volgende:
waar is Sandstorm eigenlijk?
Lekker op een kloon aan het posten waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Schijtgeit het volgende:
kut kloonquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lekker op een kloon aan het posten waarschijnlijk.
Over anderhalve maand moet de nieuwe jaarmix al weer af zijnquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Schijtgeit het volgende:
DJ Sandstorm in tha house -best of 2007-quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Over anderhalve maand moet de nieuwe jaarmix al weer af zijn
Alleen maar foto's metquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef MetalSonic het volgende:
veel mensen die hier posten kijken volgensmij ook echt -->
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:01 schreef remmertjuh het volgende:
En dan probeert iedereen een huillach na te doen
Hey, is dat niet die...?!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Schijtgeit het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:54 schreef Q. het volgende:
Het klinkt als mijn leven.
Oje dat wordt een verzameling droeftoeters bij elkaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:12 schreef Shadowlyse het volgende:
Puik idee een hele dag kankeren op alles wat los en vast zit.![]()
Ja prachtig toch. En dan peer maar "dat zei je moeder vannacht ook" er tegenaan gooien en het wordt een gigantische mat-partij lijkt me lachenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:17 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Oje dat wordt een verzameling droeftoeters bij elkaar![]()
![]()
Zoals al eerder aangekaart zullen we er niet uitkomen wel biertje er nog gedronken moet worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als we dan heel de dag veel bier gaan drinken doe ik mee!
Niet miepen maar zuipen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef switchboy het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangekaart zullen we er niet uitkomen wel biertje er nog gedronken moet worden.![]()
Het enige juiste motto.quote:
En niet te vergeten wordt er ook geklaagd bij het nemen van de foto's:quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:27 schreef Curri het volgende:
lijkt me geweldig, vooral op foto's zullen mensen te zien zijn die klagen over de kwaliteit van de foto..
Het zou wel lachen zijn. Alleen krijg je daarna allemaal klaagtopics waarin idereen over elkaar klaagt.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef Janetje het volgende:
Jullie willen het echt gaan doen?
Daar erger ik me dus de pleuris aan ja, van die kut-Amsterdammers/Hagenezen/whatever die "patatje!" zeggenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:28 schreef Ravage het volgende:
O ja en als er uiteindelijk besloten is waar we gaan eten..
een discussie over of het nou patat of friet is
omdat je er toen een slotje opzettequote:Op dinsdag 6 november 2007 23:02 schreef Janetje het volgende:
Er zijn wel een aantal topics over geweest, maar volgens mij is die meeting er nooit gekomen.
kut kloontje van nep djquote:Op woensdag 7 november 2007 18:32 schreef postmortum het volgende:
ik kom alleen als die dj komt
kutnewbiequote:
Niet echt, in KLB zitten voornamelijk introverte kneusjes met opgekropte woede die ze in het dagelijks leven nooit durven te uiten. Het zal dus waarschijnlijk een saaie boel wordenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef Ravage het volgende:
Lijkt me geweldig
Met z'n allen ergens afspreken.. Bij aankomst zeikt de helft over de NS, de andere helft over de kutfiles..
"Ik moest de hele treinrit staan". "Ja dat komt omdat je 3 stoelen nodig hebt met die reet"
enz. enz. zien jullie het al voor je?
*fantaseert verder*
Wat me echt gaaf lijkt is dat er dan een moeder met haar josti meegaat en dan de hele tijd gaat lopen klagen dat ze een drumstel beloofd is en dat jij dan beschamend in een hoekje zit te klagen dat je nooit had moeten komenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:52 schreef Razor21 het volgende:
Joh....ik ga mee als het kan rollereinz!11!!!11!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan ik eindelijk mijn topic over die urn vertellen in het echt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat me echt gaaf lijkt is dat er dan een moeder met haar josti meegaat en dan de hele tijd gaat lopen klagen dat ze een drumstel beloofd is en dat jij dan beschamend in een hoekje zit te klagen dat je nooit had moeten komen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lekker op een kloon aan het posten waarschijnlijk.
En nu ineens vinden ze me wel leukquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:19 schreef Agiath het volgende:
Al komen Mailbu, Sandstorm en Maikuuul dan kom ik misschien
edit: oja en razor
(fuck ik heb zelf ook echt 1/3e van mijn post hierstaan)
Kutusers die met hun kuthumor denken een ster te worden.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:09 schreef James1988 het volgende:
Lijkt me leuk. Lekker klagen en zeiken. Ik heb nog genoeg.
Of ik ga stand-up comedy doen.
ze vinden je nu niet opeens leuk, ze willen gewoon 1 van de grootste kneuzen van fok irl zienquote:Op woensdag 7 november 2007 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En nu ineens vinden ze me wel leuk
Ik merk wel sinds dat ik dit account niet meer gebruik mensen ineens aardig tegen me aan het doen zijn.![]()
Omdat het eindelijk rustig was jaquote:Op woensdag 7 november 2007 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En nu ineens vinden ze me wel leuk
Ik merk wel sinds dat ik dit account niet meer gebruik mensen ineens aardig tegen me aan het doen zijn.![]()
* James1988 schrijft op: destrovel afkrakenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:39 schreef destrovel het volgende:
[..]
Kutusers die met hun kuthumor denken een ster te worden.![]()
Zo'n bubba moet jou gewoon eens in je sterretje nemen, misschien dat je dan weer normaal gaat denken.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat je moeder stinkt, staat er duidelijk in hoor
Thanksquote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Janetje en die andere labiele dildo
Dat zeg ik, thanks.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik noem je tenminste nog bij je voornaam, ben blij.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:28 schreef Ravage het volgende:
O ja en als er uiteindelijk besloten is waar we gaan eten..
een discussie over of het nou patat of friet is
quote:
Maar op Fok! zitten toch alleen maar alto's ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:46 schreef afcajos het volgende:
Lijkt me een puik idee, elke fokker die maar een beetje alto lijkt uitschelden met KANKERGOTHIC!! JE STINKT en dat soort dingen![]()
En jijquote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar op Fok! zitten toch alleen maar alto's ?![]()
en krakers
wanner komt er weer een nieuw filmpje van je uitquote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar op Fok! zitten toch alleen maar alto's ?![]()
en krakers
dan mag jij dat wel meenemenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:03 schreef switchboy het volgende:
Er moet wel pen, kleurpotloden en papier meegenomen worden voor situatie paints.
Dan is mijn OV niet geldig.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef Dibble het volgende:
31 DECEMBER! kunnen jullie ook meteen klagen over het lawaai en rook dat van het vuurwerk afkomt, aangezien de meesten hier geen leven hebben kan iedereen pertinent aanwezig zijn op die datum!
Tuurlijk niet! Gewoon ergens 20 december ofzo, dan kunnen we ook lekker zeiken over die flikkers die het vuurwerk te vroeg afsteken!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef Dibble het volgende:
31 DECEMBER! kunnen jullie ook meteen klagen over het lawaai en rook dat van het vuurwerk afkomt, aangezien de meesten hier geen leven hebben kan iedereen pertinent aanwezig zijn op die datum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |