Hey, is dat niet die...?!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Schijtgeit het volgende:
waar is Sandstorm eigenlijk?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:54 schreef Q. het volgende:
Het klinkt als mijn leven.
Oje dat wordt een verzameling droeftoeters bij elkaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:12 schreef Shadowlyse het volgende:
Puik idee een hele dag kankeren op alles wat los en vast zit.![]()
Ja prachtig toch. En dan peer maar "dat zei je moeder vannacht ook" er tegenaan gooien en het wordt een gigantische mat-partij lijkt me lachenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:17 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Oje dat wordt een verzameling droeftoeters bij elkaar![]()
![]()
Zoals al eerder aangekaart zullen we er niet uitkomen wel biertje er nog gedronken moet worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als we dan heel de dag veel bier gaan drinken doe ik mee!
Niet miepen maar zuipen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef switchboy het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangekaart zullen we er niet uitkomen wel biertje er nog gedronken moet worden.![]()
Het enige juiste motto.quote:
En niet te vergeten wordt er ook geklaagd bij het nemen van de foto's:quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:27 schreef Curri het volgende:
lijkt me geweldig, vooral op foto's zullen mensen te zien zijn die klagen over de kwaliteit van de foto..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |