quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat je moeder stinkt, staat er duidelijk in hoor
Thanksquote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Janetje en die andere labiele dildo
Dat zeg ik, thanks.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik noem je tenminste nog bij je voornaam, ben blij.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:28 schreef Ravage het volgende:
O ja en als er uiteindelijk besloten is waar we gaan eten..
een discussie over of het nou patat of friet is
quote:
Maar op Fok! zitten toch alleen maar alto's ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:46 schreef afcajos het volgende:
Lijkt me een puik idee, elke fokker die maar een beetje alto lijkt uitschelden met KANKERGOTHIC!! JE STINKT en dat soort dingen![]()
En jijquote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar op Fok! zitten toch alleen maar alto's ?![]()
en krakers
wanner komt er weer een nieuw filmpje van je uitquote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar op Fok! zitten toch alleen maar alto's ?![]()
en krakers
dan mag jij dat wel meenemenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:03 schreef switchboy het volgende:
Er moet wel pen, kleurpotloden en papier meegenomen worden voor situatie paints.
Dan is mijn OV niet geldig.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef Dibble het volgende:
31 DECEMBER! kunnen jullie ook meteen klagen over het lawaai en rook dat van het vuurwerk afkomt, aangezien de meesten hier geen leven hebben kan iedereen pertinent aanwezig zijn op die datum!
Tuurlijk niet! Gewoon ergens 20 december ofzo, dan kunnen we ook lekker zeiken over die flikkers die het vuurwerk te vroeg afsteken!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef Dibble het volgende:
31 DECEMBER! kunnen jullie ook meteen klagen over het lawaai en rook dat van het vuurwerk afkomt, aangezien de meesten hier geen leven hebben kan iedereen pertinent aanwezig zijn op die datum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |