In een neutrale omgeving met elkaar praten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bioscoop enzo is gewoon te afgezaagd,,, wat doe jij op een eerste date ?
en toen moest je terug naar binnen om verder te gaan met je werkdag?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Wel eens gedaan op een eerste date! Alleen rondgekeken natuurlijk. Was mijn leukste vriendje ever.
Ligt aan wat voor vrouw het is.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:28 schreef addictivebeat het volgende:
ik zou in ieder geval niet zorgen voor een al te romantische setting. dus met een etentje moet je niet gauw mee aankomen, ga maar gewoon ergens wat informeel drinken of ergens naar een plek waar je kan praten en tevens wat leuks kan doen. dat haalt de druk er een beetje af, schept minder verwachtingen en is de kans op een leuke date groter.
Like duuh!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
en toen moest je terug naar binnen om verder te gaan met je werkdag?
Ik had als 1e date met mn huidige vriendin afgesproken om naar de bioscoop te gaan. Dit was op de zaterdag gepland, maar ik had ineens de vrijdagavond ook vrij, dus toen gevraagd of ze tóen meeging naar de bios.. Hebben we gedaan en zijn naar Mr bean on holiday () gegaan. gelukkig hadden we elkaar, want de film was niet alles..
de zaterdag wederom naar de film geweest (oceans 13 ofzo).
de zondag zijn we naar duinrell gegaan.. erg leuk, en zeker iets anders dan standaard..
helaasch zijn de meeste vrouwen onzeker over hun lichaam en willen ze niet zwemmen....
Ja, en als je dan een lekkerding hebt en je gaat zwemmen is het alleen maar voor de lustquote:Op donderdag 3 april 2008 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
en toen moest je terug naar binnen om verder te gaan met je werkdag?
Ik had als 1e date met mn huidige vriendin afgesproken om naar de bioscoop te gaan. Dit was op de zaterdag gepland, maar ik had ineens de vrijdagavond ook vrij, dus toen gevraagd of ze tóen meeging naar de bios.. Hebben we gedaan en zijn naar Mr bean on holiday () gegaan. gelukkig hadden we elkaar, want de film was niet alles..
de zaterdag wederom naar de film geweest (oceans 13 ofzo).
de zondag zijn we naar duinrell gegaan.. erg leuk, en zeker iets anders dan standaard..
helaasch zijn de meeste vrouwen onzeker over hun lichaam en willen ze niet zwemmen....
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:43 schreef Thetallguy het volgende:
Inmiddels maanden terug dus; hoe ging het
ach, om geld hoef ik me niet ál teveel zorgen te maken.. ik ben langerna geen miljonair, maar ik verdien wel genoeg om leuke dingen te kunnen doen..quote:Op donderdag 3 april 2008 21:46 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Like duuh!
Uberhaupt zou ik nooit zoveel ondernemen in een weekend, je hebt amper tijd om ff aan wat anders te denken en straks heb je hopelijk wat, wat moet je dan ieder weekend doen ?
Gaat een hoop centjes kosten.
Dat klinkt eigenlijk best logisch. Het moet niet zo, maar er is niets mis mee als je het zo doet.quote:Op zondag 6 april 2008 16:51 schreef Landgeld het volgende:
1e date: wat drinken in een leuk knus caféetje...
klikt het:
2e date: ergens wat ondernemen(schaatsen, poolen, museum, wat eten)
klikt het nóg beter:
3e date: thuis (dvdtje kijken ,koken, wat drinken)
is het daar ook top:
4e date: het is langzamerhand geen date meer, maar je krijgt ene relatie
geen slechte volgorde. zet maar in de OP of zo haha,quote:Op zondag 6 april 2008 16:51 schreef Landgeld het volgende:
1e date: wat drinken in een leuk knus caféetje...
klikt het:
2e date: ergens wat ondernemen(schaatsen, poolen, museum, wat eten)
klikt het nóg beter:
3e date: thuis (dvdtje kijken ,koken, wat drinken)
is het daar ook top:
4e date: het is langzamerhand geen date meer, maar je krijgt ene relatie
quote:
Goede keuze!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:03 schreef Friek_ het volgende:
Persoonlijk zorg ik er wel net als addictivebeat voor dat het niet een traditioneel-romantische setting heeft; dat creeert gelijk zo'n benauwde, formele 'datesfeer'. Gewoon relaxed wat met elkaar gaan doen zonder verwachtingen en vanzelf wel zien wat er gebeurd geniet zwaar m'n voorkeur.
Ligt eraan hoe je er beiden tegenover staat lijkt me...quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:27 schreef addictivebeat het volgende:
wat vinden jullie van de kermis op de tweede date? is dat leuk of te kinderachtig? het lijkt mij dat je daar een hop fun kan hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |