Sex. Daarna zien we wel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bioscoop enzo is gewoon te afgezaagd,,, wat doe jij op een eerste date ?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:46 schreef MLI het volgende:
Ik hoorde laatst iets wat mij wel erg romantisch in de oren klonk.
Midden in de nacht op een kleedje vallende sterren kijken, flesje rosé en zelfgebakken muffins erbij. Romantischer kan haast niet. En eventueel een slaapzak meenemen
Vind ik ook, hoor je te doenquote:
Ja, echt leuk. In december.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:46 schreef MLI het volgende:
Ik hoorde laatst iets wat mij wel erg romantisch in de oren klonk.
Midden in de nacht op een kleedje vallende sterren kijken, flesje rosé en zelfgebakken muffins erbij. Romantischer kan haast niet. En eventueel een slaapzak meenemen
Ik ga ook altijd poolen op de first date. Werkt vooral goed wanneer je moeite hebt het gesprek op gang te houdenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:30 schreef Remzz het volgende:
Poolen is ook wel leuk
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:38 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd poolen op de first date. Werkt vooral goed wanneer je moeite hebt het gesprek op gang te houden![]()
Beetje de kat uit de boom kijken en voorkomen dat je van die ongemakkelijke stiltes krijgt![]()
Na een half uurtje ben je het poolen wel zat en dan moet er toch een soort van gesprek volgenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:38 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd poolen op de first date. Werkt vooral goed wanneer je moeite hebt het gesprek op gang te houden![]()
Beetje de kat uit de boom kijken en voorkomen dat je van die ongemakkelijke stiltes krijgt![]()
Ik heb met dit soort weer wel eens in de duinen gelegen, alletwee een slaapzak mee. We hebben van 3 tot 9 in naar de meeuwen gekeken, gepraat en noem maar op. Alleen we hadden niets te eten of te drinken bij onsquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:04 schreef Shitonya het volgende:
Ik ben geen romanticus, maar al zou ik het zijn, zou ik het hooguit overwegen om in de zomer eens te doen. Als je het met dit weer van plan bent, ben je gewoon gestoord mijn inziens. Geen verstandig man die je mee krijgt![]()
Nee hoor, je kunt toch best de hele avond poolen en kletsen tegelijktertijd?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:47 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Na een half uurtje ben je het poolen wel zat en dan moet er toch een soort van gesprek volgen![]()
Niet zo serieusquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:47 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Na een half uurtje ben je het poolen wel zat en dan moet er toch een soort van gesprek volgen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |