DVD-grapjes waren vorig jaar al uitgekauwd, maar serieus, om het nu wéér uit de kast te halen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
in rotterdam hebben ze het vast op dvd
Het blijft toch lachwekkendquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
DVD-grapjes waren vorig jaar al uitgekauwd, maar serieus, om het nu wéér uit de kast te halen?
was niet als grap bedoeldquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
DVD-grapjes waren vorig jaar al uitgekauwd, maar serieus, om het nu wéér uit de kast te halen?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij komt met zulke TT's en van die infantiele plaatjes en noemt mij dan een pannenkoek? (MET EEN N TROUWENS. PANNENKOEK). Nu wordt ie helemaal mooi, kleuter.
Overigens is het in zat fora wel een ongeschreven regel, ik denk dat ik het toch wel wat beter kan weten dan jij (al is het al omdat ik anderhalf jaar gemod heb op 2 fora, maar dat terzijde)
Ja, anders post je het nog een keer.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:57 schreef patrickt37 het volgende:
Voor de liefhebbers:
A1 - Flamman & Abraxas & Het Amsterdamse Gabberkoor - Herdertjes
A2 - DJ Van Gaal & MC Van Praag - Nog Een Keer
B1 - Drunk Team - Hallo, Daar Zijn We Weer (
B2 - Sons Of Louis - Championship Night
http://84.26.122.2:8088
Nee, je dacht natuurlijk serieus dat ze een DVD hebben gemaakt van een 0-4 verlies.quote:
Dat durven ze echt niet volgens mij. Ik denk dat de regel enorm in het voordeel zal gaan werken van ons mooie Ajax.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:20 schreef Me_Wesley het volgende:
Probleem is dat ik de kans erg groot acht dat als de 6+5 regel wordt nigevoerd, alle topclubs hun eigen competitie gaan oprichten. Nu is het afwachten of dat slaagt, maar een tweedeling is niemand gebaat bij. Dan kun je nooit meer 'echt' kampioen worden.
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:23 schreef Nashje het volgende:
VVV uit zal wel leuk worden. Aangezien ik geen uitkaart heb, hoop ik dat dat een thuisvakje gaat worden
.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat durven ze echt niet volgens mij. Ik denk dat de regel enorm in het voordeel zal gaan werken van ons mooie Ajax.
hopelijk vrij vervoer en vrije verkoop. Dan zal ik t ook s overwegen. Amsterdam is net zo ver voor mij als Duitslandquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Zou mooi zijnmaar denk dat ik dan in Zweden ben ook mooi
![]()
Daar zouden ze eens moeten scouten ja!quote:
Vrij vervoer ga ik wel van uit. Vrije verkoop zal niet gebeuren. Maar je kan dan natuurlijk altijd proberen om een kaart in het thuisvak te krijgen. Dat zal wel lukken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:39 schreef toma het volgende:
[..]
hopelijk vrij vervoer en vrije verkoop. Dan zal ik t ook s overwegen. Amsterdam is net zo ver voor mij als Duitsland
Whehe, ze zullen wel weer het halve leger inzetten net als in Bielefeld en Bremen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vrij vervoer ga ik wel van uit. Vrije verkoop zal niet gebeuren. Maar je kan dan natuurlijk altijd proberen om een kaart in het thuisvak te krijgen. Dat zal wel lukken.
Nouja, zolang er maar een voetbal in de buurt is vermaken de meeste jochies zich wel op een pleintjequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:28 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Whehe, ze zullen wel weer het halve leger inzetten net als in Bielefeld en Bremen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:29 schreef Ordinair het volgende:
NOSHIBA SNEL VERANDEREN HEH! NSBER!Straks ik een ban voor TVP poster terwijl het een reactie was op jou.
![]()
![]()
En in Munchen niet te vergeten. Tering, wat was het toen druk op die "omloop"quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:28 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Whehe, ze zullen wel weer het halve leger inzetten net als in Bielefeld en Bremen.
30 december is op een zondag.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
T liefst wil ik nog dat het een zaterdagavond wedstrijd wordt. (weet niet wat voor dag het nu is, en ben te lui op het op te zoeken
Met die Oktoberfeesten, geloof dat de helft toen het stadion niet eens heeft gehaald.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En in Munchen niet te vergeten. Tering, wat was het toen druk op die "omloop"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |