dat gaat je geld kostenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Urzaiz de winnende maakt krijgt Houniet 15 bier van me op 17-11![]()
Denk het wel.. met Luque en Dennis/Kennedy op de vleugels..quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef F1Bas het volgende:
Wie gaat er in de spits bij een blessure van KJ? Suarez?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn geluk
[ afbeelding ]
Ik en hijzelf. Hij was niet voor niets gestopt. Ik vind het een onbegrijpelijke aankoop. Fysiek kan hij nog wel wat brengen wanneer nodig, maar die volle 100% waar jij het over hebt gaat hij sowieso niet meer halen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Heb je hem wel eens de volle 100% zien spelen? Beetje voorbarige conclusie..
Ik denk eigenlijk Urzaiz, Adrie zei al voorstander te zijn van het zo weinig mogelijk weizigen van posities. Suarez is het gevaarlijkst in zijn vrije rol.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk het wel.. met Luque en Dennis/Kennedy op de vleugels..
OF! Misschien wel Luque centraal
Dus is het een relatief voorbarige conclusie.. niemand weet hoe hij zal presteren bij het spelen van volledige wedstrijden.. En in de interviews die ik gelezen heb claimt hij dat hij topfit is..quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:59 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ik en hijzelf. Hij was niet voor niets gestopt. Ik vind het een onbegrijpelijke aankoop. Fysiek kan hij nog wel wat brengen wanneer nodig, maar die volle 100% waar jij het over hebt gaat hij sowieso niet meer halen.
true.. true..quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:01 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk Urzaiz, Adrie zei al voorstander te zijn van het zo weinig mogelijk weizigen van posities. Suarez is het gevaarlijkst in zijn vrije rol.
Degenen die de verkopers aangeven, mogen van mij vanaf de tweede ring, de eerste ring in gegooid worden. Ok, het is niet netjes om ze meteen door te verkopen, maar zolang mensen deze (abnormaal hoge) prijzen willen betalen, zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als iemand op je afstaat met de vraag of ie voor 100 euro je kaartje over mag nemen, dan moet je inderdaad zelf weten of je dat doet of niet.
Het gaat hier juist om de matennaaiers die helemaal niet naar de wedstrijd willen, maar gewoon een kaartje kopen voor 30 euro om die vervolgens DIRECT te verkopen voor 100+ euro. Waar een gemiddelde supporter dus een dag voor moet werken.
Alsof die mensen op marktplaats allemaal zo nobel zijn om hun kaartje te verkopen voor de normale prijs. Zag er zaterdag nog eentje staan: "hij mag voor de normale prijs weg, maar het hoogste bod geldt'.![]()
Ik ben zelf ook niet voor het aangeven van personen, helemaal niet. Maar dat Ajax hier zelf achteraan gaat is een goede zaak.
nja.. je zou er inderdaad nuances in kunnen aanbrengen.. maar opzich vind ik dit ook wel een goede zaak van Ajax..quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Degenen die de verkopers aangeven, mogen van mij vanaf de tweede ring, de eerste ring in gegooid worden. Ok, het is niet netjes om ze meteen door te verkopen, maar zolang mensen deze (abnormaal hoge) prijzen willen betalen, zie ik het probleem niet.
Ik snap wel dat veel supporters die regelmatig buiten de boot vallen het toe juichen dat Ajax er iets aan gaat doen, maar op deze manier vind ik het een slechte zaak. Overigens zou ik nooit mijn kaart op marktplaats zetten.
Maar op bijvoorbeeld het 410 forum staat ook een kopje met "kaarten gezocht". Daar zegt bijvoorbeeld iemand dat hij 150 euro over heeft voor een kaartje kakkerlakken-Ajax. Sommige supporters zitten misschien in geldnood en kunnen die 115 euro winst prima gebruiken. Logisch toch dat zij hun kaart willen verkopen? Als dan die zelfde supporter daarna naar Ajax gaat en zegt dat Pietje zijn kaart voor 150 euro aan hem heeft verkocht, tja...
Hele slechte zaak dit..
Daar heb je ook wel weer een punt. Hoewel jij die jongens niet zo maar van de tweede ring afkegeltquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:08 schreef Jasza het volgende:
Heineken heeft een punt, maar mensen die hem na 5 minuten al op marktplaats zetten mogen van mij de 2e ring afgekegelt worden :R
Kaarten zoeken is heel wat anders dan de intentie hebben om een kaart te kopen om er daarna alleen maar winst op te maken. Als ik een kaart heb en er wordt 200e voor geboden omdat iemand er zo gek is dat er voor te geven, dan ga ik ook wel twee keer nadenken hoe graag ik wil gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Degenen die de verkopers aangeven, mogen van mij vanaf de tweede ring, de eerste ring in gegooid worden. Ok, het is niet netjes om ze meteen door te verkopen, maar zolang mensen deze (abnormaal hoge) prijzen willen betalen, zie ik het probleem niet.
Ik snap wel dat veel supporters die regelmatig buiten de boot vallen het toe juichen dat Ajax er iets aan gaat doen, maar op deze manier vind ik het een slechte zaak. Overigens zou ik nooit mijn kaart op marktplaats zetten.
Maar op bijvoorbeeld het 410 forum staat ook een kopje met "kaarten gezocht". Daar zegt bijvoorbeeld iemand dat hij 150 euro over heeft voor een kaartje kakkerlakken-Ajax. Sommige supporters zitten misschien in geldnood en kunnen die 115 euro winst prima gebruiken. Logisch toch dat zij hun kaart willen verkopen? Als dan die zelfde supporter daarna naar Ajax gaat en zegt dat Pietje zijn kaart voor 150 euro aan hem heeft verkocht, tja...
Hele slechte zaak dit..
Het is dus niet zo slim de verkoper aan te geven, aangezien je zelf ook de lul bentquote:Bij constatering van doorverkoop van omwisselbiljetten zal Ajax:
1. Direct de betreffende omwisselbiljetten blokkeren;
2. Strenge maatregelen (o.a. intrekken uitkaart) nemen tegen de uitkaarthouder én de koper;
3. Gegevens verkoper overdragen aan de KNVB (resultaat= 18 maanden stadionverbod en een boete van ¤ 450,-!)
Ik zeg ook niet dat ik ze eraf kegel hehequote:Op dinsdag 6 november 2007 14:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer een punt. Hoewel jij die jongens niet zo maar van de tweede ring afkegelt
Zie mijn post boven die van jou. Ben het wel met je eens.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kaarten zoeken is heel wat anders dan de intentie hebben om een kaart te kopen om er daarna alleen maar winst op te maken. Als ik een kaart heb en er wordt 200e voor geboden omdat iemand er zo gek is dat er voor te geven, dan ga ik ook wel twee keer nadenken hoe graag ik wil gaan.
Maar dat is verschil met om half 10 opstaan, om 10.00 een kaart hebben en om 10.05 op marktplaats aanbieden voor 100e.
Leuk, maar zouden ze met "harde maatregelen" niet eerst bij zichzelf moeten beginnen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:18 schreef Ordinair het volgende:
Hehe, harde maatregelen.
Nee.. gewoon snelle leuke discussiesquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaan die topics hard, staat er iets belangrijks te gebeuren of zo
.
Van de kakkerlakken winnen is heel normaal hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaan die topics hard, staat er iets belangrijks te gebeuren of zo
.
Het verschil is natuurlijk ook dat een aanbieder op marktplaats rekent op meer dan die 150 euro.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sommige jongens hebben er zelfs hun beroep van gemaakt, Ticket Unlimited bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoewel jij die jongens niet zo maar van de tweede ring afkegelt
Prachtig was dat. Wat ben ik blij dat ik daar bij geweest ben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:27 schreef Ordinair het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=5Ub2DlIwV5Q
Kippevel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |