Van de kakkerlakken winnen is heel normaal hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaan die topics hard, staat er iets belangrijks te gebeuren of zo
.
Het verschil is natuurlijk ook dat een aanbieder op marktplaats rekent op meer dan die 150 euro.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar op bijvoorbeeld het 410 forum staat ook een kopje met "kaarten gezocht". Daar zegt bijvoorbeeld iemand dat hij 150 euro over heeft voor een kaartje kakkerlakken-Ajax. Sommige supporters zitten misschien in geldnood en kunnen die 115 euro winst prima gebruiken. Logisch toch dat zij hun kaart willen verkopen? Als dan die zelfde supporter daarna naar Ajax gaat en zegt dat Pietje zijn kaart voor 150 euro aan hem heeft verkocht, tja...
Sommige jongens hebben er zelfs hun beroep van gemaakt, Ticket Unlimited bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoewel jij die jongens niet zo maar van de tweede ring afkegelt
Prachtig was dat. Wat ben ik blij dat ik daar bij geweest ben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:27 schreef Ordinair het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=5Ub2DlIwV5Q
Kippevel..
pffquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:27 schreef Ordinair het volgende:
Kippevel..
Op die jongens doelde ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sommige jongens hebben er zelfs hun beroep van gemaakt, Ticket Unlimited bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:27 schreef Ordinair het volgende:
Kippevel..
Dacht ik al.quote:
wauw.. te gek..quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:27 schreef Ordinair het volgende:
Kippevel..
Juist.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Maar goed, ideale handel toch? Verkocht zelf ook twee kaarten voor 150 euro per stuk aan twee goedverdienende ICT'ers die er absoluut geen moeite mee hadden, waren allang blij dat ze tóch naar de wedstrijden konden gaan.
Whehe, 4 kaartjes CL Ajax - Arsenal 1e ring noord voor 700 euro aan dronken Engelsen verkopenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Maar goed, ideale handel toch? Verkocht zelf ook twee kaarten voor 150 euro per stuk aan twee goedverdienende ICT'ers die er absoluut geen moeite mee hadden, waren allang blij dat ze tóch naar de wedstrijden konden gaan.
Ajax weer naar werelddominatiequote:Blatter wil '6+5-regeling' doorzetten
Uitgegeven: 6 november 2007 14:45
Laatst gewijzigd: 6 november 2007 14:46
KUALA LUMPUR - Verscheidene topclubs zijn fel tegenstander, maar de wereldvoetbalbond FIFA lijkt vast van plan de zogenaamde '6+5-regeling' voor de Europese competities in te voeren.
Dat zou betekenen dat met ingang van het seizoen 2010-2011 in elk elftal ten minste zes spelers uit eigen land moeten staan en nog hooguit vijf buitenlanders.
Overzeese aankopen
Voorzitter Sepp Blatter is een groot voorstander van die maatregel. De Zwitser ergert zich mateloos aan de clubs die alleen nog 'overzee' inkopen en de eigen jeugdopleiding daardoor verwaarlozen.
Inter trad afgelopen weekeinde in Milaan zonder één Italiaan aan tegen Juventus en met slechts drie Europeanen.
Aandacht
Blatter bracht het probleem dinsdag tijdens een bijeenkomst van de Aziatische voetbalbond in Kuala Lumpur nog maar eens onder de aandacht.
Juist ja, en dat lekker bij elk doelpuntquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:48 schreef Silenus het volgende:
Het mooiste aan Feyenoord-uit is dat je bij die Ajaxgoals altijd kunt genieten van die koppies achter Huntelaar bijv. Dat afgrijzen, die teleurstelling, die frustratie. Hmmmmm
Ja, en had allang ingevoerd moeten worden. Ajax heeft ook wel eens buitenlanders, maar waar PSV en Roda soms mee op het veld komenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:56 schreef Houniet het volgende:
hmm dat zou alles drastisch gaan veranderen
nee inderdaad. een goede regel naar mijn meningquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en had allang ingevoerd moeten worden. Ajax heeft ook wel eens buitenlanders, maar waar PSV en Roda soms mee op het veld komen.
9 zuid amerikanen, 1 Deen en 1 Nederlander, en maar "BOEREN, BOEREN!" roepen.. kan toch niet??
Kon vorig jaar voorafgaand aan de laatste thuiswedstrijd van het seizoen (Ajax - Sparta) mijn SCC aan een Engelsman kwijt voor 175 euro, maar nog altijd weet ik niet waarom ik het niet gedaan heb.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Whehe, 4 kaartjes CL Ajax - Arsenal 1e ring noord voor 700 euro aan dronken Engelsen verkopen.
Ik haat het bij Ajax trouwens net zo hard hoor. Ik wil Ajacieden in het veld, aangevuld met wat waardevolle buitenlanders, geen vreemdelingenlegioen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee inderdaad. een goede regel naar mijn mening
we hebben de beste jeugdopleiding van europa dus 1+1=2
Ik ben echt onwijs voorstander van deze regel.quote:
in rotterdam hebben ze het vast op dvdquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft iemand nog de highlights van de enorme afslachting (0-4) van vorig seizoen? Het zal wellicht aan mij liggen maar op Youtube zie ik 'm over het hoofd![]()
Top, al zou 7+4 of misschien zelf 8+3 nog beter zijn voor Ajax!quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
in rotterdam hebben ze het vast op dvd
Voor mij wel. Was ik maar zo rijkquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schijnbaar maakt het niet uit wat de prijs van een kaartje is toch Heinekenafca? Waarom maakt Ajax er niet meteen 100 euro of 1000 euro per prijskaartje van want hey er zijn toch genoeg gekken die het willen betalen en dan wordt Ajax rijker en is iedereen tevreden.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
in rotterdam hebben ze het vast op dvd
Ik kan me ook nog wel een wedstrijd van Ajax herinneren dat er geen enkele Nederlander in stond. Volgens mij was dat een utrecht-uit...quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en had allang ingevoerd moeten worden. Ajax heeft ook wel eens buitenlanders, maar waar PSV en Roda soms mee op het veld komen.
9 zuid amerikanen, 1 Deen en 1 Nederlander, en maar "BOEREN, BOEREN!" roepen.. kan toch niet??
Even off topic, maar vergeet jij niet iets?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Daar hebben ze een flinke trauma aan overgehouden ja![]()
Dan worden spelers alleen maar jonger gekocht.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:56 schreef Houniet het volgende:
hmm dat zou alles drastisch gaan veranderen
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #64quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Even off topic, maar vergeet jij niet iets?
Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn geluk
Dankequote:Op dinsdag 6 november 2007 15:18 schreef Silenus het volgende:
Op ultrasuid.nl kun je de samenvatting van vorig jaar nog eens downloaden en bekijken.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #64
Gewoon even geduld hebben dus. Ik kom mijn afspraak wel na![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |