Sterkte dan maaar he vent!quote:Op donderdag 8 november 2007 08:55 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Moet maandag weer, gaat ook behoorlijk zeer doen.![]()
Ik begin met halve dagen trouwens en 15 dec heb ik 3 weken vakantie.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 november 2007 09:44 schreef DutchieBre het volgende:
Jezus zeg, zit ik iedere dag, dag in dag uit op kantoor. En jullie, gemeneriken !!!
Jaquote:
Krijg je vrij voor domino day?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:25 schreef JDude het volgende:
Volgende week maar 4 dagen [afbeelding].
Bij mij wel. Maar vanaf maandag ga ik 5 dagen werken.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:08 schreef snarfbreda het volgende:
Dat is iedere week toch bij jullie?
JD is jarig volgende week vrijdagquote:Op donderdag 8 november 2007 10:28 schreef veldmuis het volgende:
Krijg je vrij voor domino day?
En dat op domino dayquote:Op donderdag 8 november 2007 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij mij wel. Maar vanaf maandag ga ik 5 dagen werken.
En vrijdag ben ik vrij. Dus ik had in de oude situatie 3 dagen gewerkt.
JD werkt gewoon 40 uur hoor.
[..]
JD is jarig volgende week vrijdag [afbeelding].
over pierre topic.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:49 schreef jpjedi het volgende:
Jeetje man...ff zuipen in de stad en dan zoiets. Je zal het meemaken. Al iets bekend over de daders?
Als geboren en getogen Bekenaar moet ik officieel anti-Breda zijn maar nu wil ik toch zeggen dat ik niet hoop dat er 'Hollandse toestanden' gaan plaatsvinden in ons Breda waar ik toch in mijn leven vele litertjes achterover heb mogen tikken.
Weet niet wat er precies over Pierre in de OP stond van dat stukje maar het verhaal over zijn villa gaat nu al 5 jaar terug gok ik onderhand.
Lunet/Backer&Rueb?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:56 schreef Ritchie het volgende:
Wie herkent de volgende locatie?
[ afbeelding ]
Oeh, spelletjes. Leuk.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:56 schreef Ritchie het volgende:
Wie herkent de volgende locatie?
[ afbeelding ]
Softwarebedrijfje in Oosterhout.quote:
geloof het graag. Als ik het goed heb weet ik ook nog wie de grondwerken daar doet.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:57 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
over pierre topic.
Ze hebben alles van TS verwijderd, inc OP enzo.
Haha die gast heeft em echt geknepen gister.![]()
Ooow, Spannendquote:Op donderdag 8 november 2007 11:11 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Softwarebedrijfje in Oosterhout.
Ik ga ook voor Haagse Beemden, die is heelmaal uit het niets opgebouwd, en al een aantal jaartjes terug, dus die kans is het grootste ..quote:Op donderdag 8 november 2007 11:12 schreef veldmuis het volgende:
Oh, anders is het ijpelaar of heusdenhout. Maar ik ga voor HB.
Daar dacht ik ook aan .. Dus stukje verder dan het NAC stadion .. Toen was ik 2quote:Op donderdag 8 november 2007 11:18 schreef Ritchie het volgende:
Deze foto is uit 1984 ..
Ikzelf dacht aan de Nieuwe Kadijk.. maar ik twijfel..
Lijkt me niet, stadsverwarming hoeft daar niet overheen te gaan om naar HB, ijpelaar of heusdenhout te gaan toch? Of ben ik :confused:?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:18 schreef Ritchie het volgende:
Deze foto is uit 1984 ..
Ikzelf dacht aan de Nieuwe Kadijk.. maar ik twijfel..
Verrek ja stadsverwarming... dan moet het uit het gebied HB-Terheijden-Geertruidenberg komen! Terheijdenseweg dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Lijkt me niet, stadsverwarming hoeft daar niet overheen te gaan om naar HB, ijpelaar of heusdenhout te gaan toch? Of ben ik :confused:?
Gaan we gewoon strepenquote:Op donderdag 8 november 2007 11:41 schreef JDude het volgende:
Ik ben ook benieuwd waar het is.
Die straatlantaarns met lange armen zijn wel kenmerkend voor de wat oudere invalswegen volgens mij.
Ik ga even een pistoletje met kip kerry salade halen, en een vlammetjes tosti denk.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:57 schreef DutchieBre het volgende:
aah ok .. Ik heb HONGERRRR !! Klote Sonja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |