Sonja Bakker is keiongezondquote:Op woensdag 7 november 2007 08:52 schreef DutchieBre het volgende:
Gaat morgen naar een tof concert in ArnhemPaul de Leeuw
![]()
Daarnaast voor het eerst in mijn leven verder gaan met Sonja Bakker, sinds gister al keihard ermee bezig. En geloof me, voor iemand zoals ik is dat erg zwaar !
Oh, gaat weer lekker.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:00 schreef DutchieBre het volgende:
Even iets anders, wat een verschrikkelijk iets heeft zich weer voorgedaan in onze binnenstad !!
http://www.avro.nl/tv/pro(...)poging_doodslag.aspx
Ja idd. Wat een idiootquote:Op woensdag 7 november 2007 10:00 schreef snarfbreda het volgende:
Ja enge foto he, dat moet wel erg hard zijn aangekomen, dat die kerel nog leeft joh.
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:55 schreef snarfbreda het volgende:
Ok ff lachen dan, der is een fokker die moet voor pierre van hooijdonk een prijs maken voor de grondwerkzaamheden voor zijn nieuwe woning in prinsenbeek en die leek het slim dat op fok te gooien.
Pierre van Hooijdonk's villa
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske gaat vanaf maandag fulltime werken Fok!ken.
zo.. zie ik nu toch pas wie jij bent..quote:Op woensdag 7 november 2007 13:39 schreef DutchieBre het volgende:
*Werkt ook fulltime .. Zou wel wat minder willen, maarja, zit er niet in !! Wachten tot ik mijn eigen bedrijfje heb, dan wel meer dan fulltime, maar wel iets waar je zelf achter staat en wat je echt leuk vindt !!!
Snuggere, toen je haar uitviel is je verstand meegegaan ?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:15 schreef Ritchie het volgende:
[..]
zo.. zie ik nu toch pas wie jij bent..![]()
Lees mijn Fobo maar .. henk Telefoon is al lange tijd geleden overleden ..quote:Op woensdag 7 november 2007 14:26 schreef Ritchie het volgende:
ja.. of jij moet niet om de haverklap van nick verwisselen..
ik hoorde het net inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2007 09:00 schreef DutchieBre het volgende:
Even iets anders, wat een verschrikkelijk iets heeft zich weer voorgedaan in onze binnenstad !!
http://www.avro.nl/tv/pro(...)poging_doodslag.aspx
Moet maandag weer, gaat ook behoorlijk zeer doen.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:51 schreef BossFight het volgende:![]()
Het word verdorie steeds lastiger om uit bed te komen met dit weer...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |