Heerlijk he, als mensen zo happen ......quote:Op donderdag 8 november 2007 15:59 schreef Ritchie het volgende:
ja ho! zo bedoel ik het niet hoor!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd enzo.
Toch nog iemand blij gemaakt vandaag danquote:Op donderdag 8 november 2007 16:20 schreef Dalamar het volgende:
Eindelijk, ik ben niet meer de oudste in de Breda topics
Verkapte ik-stalk-Lilith-Wicca post.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Lilith-Wicca is tof, koester haar in jullie topic.
Einde mededeling
Ja, kloptquote:Op donderdag 8 november 2007 17:18 schreef BossFight het volgende:
[..]
Verkapte ik-stalk-Lilith-Wicca post.
die dat helemaal niet erg vindquote:Op donderdag 8 november 2007 17:18 schreef BossFight het volgende:
[..]
Verkapte ik-stalk-Lilith-Wicca post.
Nu idd hopen dat ze een gepaste straf krijgenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:54 schreef Asics het volgende:
HEE! ik lees net dat die gasten die BF hebben lopen dissen en die keler lin zijn gezicht geschopt zich hebben gemeld.
![]()
nou maar hopen dat t meer dan een paar uurtjes plantsoendienst wordt.
Matig is understatement van de dag.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:56 schreef JDude het volgende:
Ik vind het maar matig weer in ons stedje.
Ja, als die Engelsman nou eens gelijk zou krijgen met z'n >200 km/u windsnelheden eind van de maand...quote:Op donderdag 8 november 2007 20:05 schreef Wiebelkont het volgende:
Als de storm straks écht opsteekt kunnen we onze jas wijd openhouden en dan kinderkopsurfen op de markt 8)
En onze pietje Pquote:Op donderdag 8 november 2007 20:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, als die Engelsman nou eens gelijk zou krijgen met z'n >200 km/u windsnelheden eind van de maand...
hopen dat de grote kerk omvalt, is dat nou een Bredanaar. . . .quote:Op donderdag 8 november 2007 20:42 schreef veldmuis het volgende:
Ik hoop het echt! En dat dan de grote kerk omvalt, en dat we dan 1534-taferelen krijgen!
M'n toren wat doe jequote:Op donderdag 8 november 2007 20:42 schreef veldmuis het volgende:
Ik hoop het echt! En dat dan de grote kerk omvalt, en dat we dan 1534-taferelen krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |