Staat dit onderstaande er al lang dan op watch-avatar.comquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef Chanty87 het volgende:
Nog steeds geen episode 12. Verrassend
quote:Chapter 12 has been leaked & will be online shortly on Watch-Avatar only! Check this website every day for the update!
Toch al wel goed wat dagen. Op www.avatar-manga.com staat her er sinds de 26e.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:24 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Staat dit onderstaande er al lang dan op watch-avatar.com
[..]
Eerst stond er de 21e, toen de 28ste en nu "soon". Ik zou er niet intrappen. Bovendien gaat het gerucht dat de sites van Viacom zijn, of iig in op dracht van.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:24 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Staat dit onderstaande er al lang dan op watch-avatar.com
[..]
True, maar ik denk dat Zuko wel eerder bij Aang&co is dan zijn oom.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Omdat zuko zelf geen electriciteit kan, en zijn oom wel.
Zuko is ook niet zo goed als zijn oom.
Wat ik denk:quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat Zuko wel eerder bij Aang&co is dan zijn oom.
Dus misschien dat hih hem een paar basis dingen leert en dan gaat zijn oom door met het echte werk.
Hits genereren dus.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
"Avatar episode 312 is expected to be released soon. When its released, it will be up on this page!
So bookmark us and check back daily! "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:48 schreef Mr_Booze het volgende:
Spoiler (Samenvatting) Chapter 12 .. Ik heb btw nog alleen de eerste zin gelezen
Nou... Die spoiler is pure onzin... in de eerste regel aleen al staan een grove fout, ik zou namelijk zweren dat het een zonsverduistering was? Ook werken die leuke War Baloons niet op gas hè, maar op hete lucht zoals je ziet in de aflevering "The Northern Air Temple".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou die heb ik dus gevonden op die site die jij had gegeven.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:08 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Nou... Die spoiler is pure onzin... in de eerste regel aleen al staan een grove fout, ik zou namelijk zweren dat het een zonsverduistering was? Ook werken die leuke War Baloons niet op gas hè, maar op hete lucht zoals je ziet in de aflevering "The Northern Air Temple".
Ik kijk dus ook alleen op die website om te checken of WAT dan eindelijk komt, dat soort spoilers zijn 99% van de tijd toch niet waar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:42 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nou die heb ik dus gevonden op die site die jij had gegeven.
Ach, op wintersport heb ik de eerste 49 afleveringen sowiesoquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:11 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Ik kijk dus ook alleen op die website om te checken of WAT dan eindelijk komt, dat soort spoilers zijn 99% van de tijd toch niet waar.
Het ziet er overigens naar uit dat WAT pas in januari of februari komt. Dat word dan ff afkicken voor sommigen onder ons denk ik(mezelf inbegrepen)
Das wel lekker, als je ze tenminste niet uit je hoofd kent zoals ik, ik heb alles 2 keer gezien en ik weet precies wat er gaat gebeuren als ik ze nog een keer ziequote:Op zaterdag 1 december 2007 18:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ach, op wintersport heb ik de eerste 49 afleveringen sowieso
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:41 schreef Electro-Worm het volgende:
lmao![]()
http://go-devil-dante.dev(...)e-fire-lord-58128768
Dat, ja.quote:
Geloof me. Bij mij is het bijna zo erg dat ik de laatste afleveringen ongeveer uit mijn hoofd ken. Als ik ze nog meer kijk is het bijna zover dat ik de hele aflevering kan overtypen (het script dan zeg maar, Sokka zegt 'dit' waarna Katara 'zus' zegt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Das wel lekker, als je ze tenminste niet uit je hoofd kent zoals ik, ik heb alles 2 keer gezien en ik weet precies wat er gaat gebeuren als ik ze nog een keer zie
Ohh, die kende ik alquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:41 schreef Electro-Worm het volgende:
lmao![]()
http://go-devil-dante.dev(...)e-fire-lord-58128768
Ja, maar werd toen op dat moment uitgezondenquote:Op maandag 3 december 2007 10:05 schreef KaMo het volgende:
Al lang toch?
Dan word er 's middags dus toch herhaald.. Dankje, dan sta ik tenminste niet voor niks vroeg opquote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef Chanty87 het volgende:
Vanochtend werd Tales of Ba Sing Se uitgezonden.
Ik heb ook niet gezegd dat het waar was, wat ik wel weet is dat in seizoen 3 Koh terug komt, vandaar dat ik dacht dat het wel eens kon kloppen... en de rest is opzich wel logish, maar je weet maar nooit of het waar is tot het bevestigd wordt.quote:Op maandag 3 december 2007 20:45 schreef Rumille het volgende:
Geloof er eigenlijk wenig van, van die titels.
Maar toch.
Klinkt inderdaad wel leukquote:Op maandag 3 december 2007 20:34 schreef Zilverdolk het volgende:
En iets anders, dit vond ik op internet:
12. The Western Air Temple
13. The Dragon of the West
14. Firelord Ozai recruts
15. The Prey of the Face Stealer
16. The Combustion man returns
17. The avatar state: P1 - Seeking another Guru
18. The avatar state: P2 - Chakras again
19. King Bumi
20. The Search (triple length)
21. Firelord Zuko (triple length)
leek me wel interresant, al weet ik niet of het waar is...
Ik vind het wel tof!quote:Op woensdag 5 december 2007 08:02 schreef ruba het volgende:
Jemig, zelfs mn broer (28 en 2 kids) is hier fan van.
Moet soms gedwongen meekijken als ik oppas, maar vind er echt geen flikker an.
nee ik heb meerdere hele afleveringen gezien.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof!Misschien heb je dan net een verkeerde aflevering of verkeerd stukje gezien?
![]()
Achja, smaken verschillen enzo..
WTF ken jij poepeneesje ofzo.quote:
Ik ben het wachten zat!quote:Avatar Book 3 Chapter 12 will be online as soon Nickelodeon releases it. It will be available on AvatarChapters.com only!
Update (Dec. 8): Avatar Chapter 12 is being delayed from airing because the networks believed it was too graphic so they are fixing it. It will be aired soon.
Check AvatarChapter.com DAILY and bookmark us now in case it airs earlier (like last time).
Morgen wordt iig de naam van episode 313 vrijgegeven op http://dongbufeng.net/site1/ Ik weet niet of het klopt maar dat valt er weer wat meer te speculerenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ie er morgen nog niet is.. dan.. dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:20 schreef Rumille het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naam van de volgende episode is "The Firebending Masters"
Volgens wat lui die ik heb gesproken komt die volgende week, ook in Canada, uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dattie volgende week inderdaad uit komt! Moet er niet aan denken nog een keer zo lang te moeten wachten. Wel grappig dat hij al eerder in Canada uit is.
Ik ben 19 en ik kijk Avatar, no shame attached.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mensen van 15+ die avatar kijken, hoe lelijk
DANKJEWEL!quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:30 schreef Rumille het volgende:
Zeggen jullie nog dankjewel trouwens?
Gelukkig kunnen smaken verschillen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So fuckin what.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Zeg je dat ook eventjes tegen al die mensen die Japanse anime kijken?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:35 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Jullie zijn veuls te oud voor dit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who died and put you in charge?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:35 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ga naar school, misschien ben je over drie jaar minder bekrompen van geest, 3eklassertjequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:35 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:02 schreef Rumille het volgende:Idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^^
[ Bericht 42% gewijzigd door hetzusjevan op 15-12-2007 20:11:50 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2007 00:48 schreef Ogala het volgende:
28 december is de volgende ep!! It better be, anders:
[ afbeelding ]
PM!quote:Op maandag 17 december 2007 13:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Toffe aflevering. Ik vond Zuko nog best leuke imitaties doen [ afbeelding ] !
quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |