quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:07 schreef Rumille het volgende:
En raarheid: Vanochtend werd in Nederland aflevering 10 uitgezonden. Terwijl in Amerika die pas deze nacht wordt uitgezonden. Nederland loopt voorToch blijf ik Engelse kijken, veel leuker.
16 neequote:Op zaterdag 24 november 2007 09:24 schreef Rumille het volgende:
En hoe oud is je zus?
pics?
Nee, maar weet iemand of een aflevering is uitgezonden in Amerika of Engeland deze nacht?
quote:
http://www.avatarchapter.com/quote:Op maandag 26 november 2007 21:37 schreef Rumille het volgende:
Nog 2 dagen
En ik kan nog nergens 310 en 311 goede kwaliteit downloaden.
Om 5 uur, volgens de laatste geruchten.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:00 schreef Rumille het volgende:
Vandaag dan eindelijk 12?
Hij en zijn oom joinen het avatar team, oom van zuko leert aang vuursturen(electriciteit) duhquote:Op woensdag 28 november 2007 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil niet meer wachtenWil weten hoe het verder gaat... NU!
Met Zuko vooral
Ja nou daaaag, ik geloof er geen reet meer van.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:07 schreef Rumille het volgende:
Avatar Book 3 Chapter 12 will be on AvatarChapters.com ONLY - possibly Nov 30!.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef Zilverdolk het volgende:
Ik kan de frustratie bijna proeven.. Die aflevering laat nog wel even op zich w88 denk ik..
Het gevecht tussen Katara en Zuko lijkt me wel leuk om te zien als hij eindelijk de Gaang inhaalt
Ja maar.. ja maar.. ik wil het zien!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Hij en zijn oom joinen het avatar team, oom van zuko leert aang vuursturen(electriciteit) duh
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef KaMo het volgende:
Dit weekend Avatar weekend in Nederland?
Omdat zuko zelf geen electriciteit kan, en zijn oom wel.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar.. ik wil het zien!
Trouwens, hoe weet je dat? Dat zijn toch nog geen feiten? Ik hoop opzich dat Zuko hem ook wat dingen leert.
Sterker nog... het staat in de TT...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Er staat gewoon een dikke typo in de OP en ik zie 't nu pas. Nickelodeon is het toch? Of ben ik nou zo dom
?
Typo van mijn kant: ik bedoelde TT. In de OP heb ik 't nog niet eens gezien XD.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sterker nog... het staat in de TT...
OT: Ik had er nog nooit van gehoord, totdat mijn pa erop stond dat rond half 6 de tv op Nickelodeon ging...Het is wel een leuke serie,...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |