quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:20 schreef Rumille het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naam van de volgende episode is "The Firebending Masters"
Volgens wat lui die ik heb gesproken komt die volgende week, ook in Canada, uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dattie volgende week inderdaad uit komt! Moet er niet aan denken nog een keer zo lang te moeten wachten. Wel grappig dat hij al eerder in Canada uit is.
Ik ben 19 en ik kijk Avatar, no shame attached.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mensen van 15+ die avatar kijken, hoe lelijk
DANKJEWEL!quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:30 schreef Rumille het volgende:
Zeggen jullie nog dankjewel trouwens?
Gelukkig kunnen smaken verschillen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So fuckin what.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |