Dubbele Webers zijn stoerquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:10 schreef Treinhomo het volgende:
En tóch is een Weber een carburateur !
Het is heel prettig barbecueën op een Weber, heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jottum.![]()
2 braadworsten tegelijk in de gaten houden.![]()
Verdrinking schijnt ook een prettige dood te zijn, heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is heel prettig barbecueën op een Weber, heb ik begrepen.
quote:To Many Parents, He's a Superhero in Real Life
Born in Reykjavík, Iceland, Magnus Scheving is a jack of all trades, and he is also a master of many. Before creating the well-known children’s TV show “LazyTown,” Magnus was known as a world-class athlete:
“Among his many sports awards and trophies he was the two-times European Champion of aerobics in 1995 and 1994 as well as silver medalist in the World Championships of aerobics in 1994 and following that was voted “Athlete of the Year” in Iceland. Furthermore, he was also the Nordic Champion and holds six Icelandic Champion titles. He successfully built up one of the most popular health & fitness clubs in Iceland and was the manager and owner of the club for five years.”
(LazyTown Website)
Magnus became a public speaker on the subject of fitness, and throughout his travels he noted that there was no super hero to motivate kids to lead a healthy, active lifestyle.
Magnus then began to research the topic, talking to parents and kids, and observing kids to see what kinds of things they were interested in.
In 1995, Magnus wrote a book titled Go, Go LazyTown! that encourages kids to be active and healthy by putting forth positive, active role models in an entertaining and non-violent story. The book became a best seller in Iceland, and he went on to write four more books and two musical theater plays based on the series. In addition, the company has produced three musical CDs and a board game and went on to produce the popular children’s television show.
“LazyTown” is now a household name in Magnus’ native country, Iceland, and has quickly taken hold in American households as well. The TV show, which first aired in August of 2004, is the fourth-ranked preschool show on US commercial TV and airs in 49 countries. "LazyTown" emphasizes healthy eating, physical fitness, and positive social values like sharing and being kind to others.
In addition to his roles as athlete, writer, entrepreneur, producer and director among others, Magnus also plays the staring role in “LazyTown” as Sportacus. Magnus now tours all over the world talking to children about being fit and healthy. In fact, much of LazyTown’s success surely comes from Magnus’ genuine concern for kids, and his devotion to understanding their tastes, habits and motivations. A father of three children of his own, Magnus has the rare ability to humbly and intently listen to those who are often the wisest among us – our children.
Ja, goed!! Het is voor dummies, hè?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:24 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat we hier te maken hebben met een Weber van vleesch en bloed. Dus doe ik een gokje op Marianne Max Weber.![]()
Juist ja, laat ons dat niet vergeten!quote:
Da's een zeldzame rode, ehm, One Touch-dinges, met een meneer in een soort van circussmoking ernaast.quote:[ afbeelding ]
Oeps!quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:42 schreef pyl het volgende:
Die meneer is een van de grote, grensverleggende uitvinders van de twintigste eeuw, Tokay.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
Amerikaan?
quote:Rond 1950 vroegzich af of er geen andere manier van barbecuen was. Hij was het beu om steeds as in zijn eten te vinden en keer op keer verbrande gerechten te eten die op open barbecues waren bereid.
was werkzaam bij Weber Brothers Metal Works in Chicago, een bedrijf dat o.a. grote metalen boeien maakte. Zo is hij uiteindelijk ook op het idee gekomen want hij wist dat het idee van een ronde bak met een deksel de sleutel tot succes zou kunnen zijn.
Door gebruik te maken van het deksel had je geen afhankelijkheid meer van het weer. Tevens geen grillspit meer nodig, als gevolg van de indirecte grillmethode en je hoefde er niet steeds meer bij te blijven zodat je meer tijd had voor familie en vrienden. Door luchtventilatiegaten in het deksel en de ketel te maken en in de ketel twee roosters in te leggen (1 bovenrooster voor het vlees en 1 onderrooster voor de briketten) was deze barbecue ook nog gemakkelijk aan te maken.
De eerste ontwerpen deden het goed, maar zagen er niet goed uit. Er was weinig geld. De firma Weber® besloot geld en machines beschikbaar te stellen.Als dank voor deze steun heet de barbecue in het vervolg de Weber®. En zo werd de Weber® bolvormige barbecue al snel een begrip voor heerlijk, gezond en gezellig eten. Ofschoon zijn levenlang woonachtig en barbecuend in Chicago, werdgeboren in Egypte. Een opmerkelijk feit in dit overigens boeiende leven, waarvan slechts weinigen weet hebben.
Afijn:quote:Sapessi com'è strano
sentirsi innamorati a Milano
a Milano.
Senza fori senza verde
senza cielo senza niente.
Fra la gente
tanta gente.
Sapessi com'è strano
darsi appuntamento a Milano
a Milano.
In un grande magazzino
in piazza o in galleria
che pazzia
che pazzia,
eppure in questo posto impossibile
tu mi hai detto "ti amo"
io ti ho detto "ti amo".
Sapessi com'e' strano
darsi appuntamento a Milano
a Milano.
Eppure in questo posto impossibile
tu mi hai detto "ti amo"
io ti ho detto "ti amo, ti amo, ti amo"
ti amo, ti amo, ti amo
ti amo, ti amo
ti amo.
Ik kende haar niet. Maar ik begrijp je wel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:27 schreef Z het volgende:
Alyssa.
ik denk dat ik ooit een beetje verliefd op haar was
Een Milanees zelfs.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
Zeker een Italiaan?
Kom, kom Diaan, zo moeilijk is dat toch niet, een hotel zoeken in het centrum? Je begint bij de Dom ...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Toevallig zag ik een mooi hotel en las dat die in een zakenwijk stond, maar ik was ondertussen al op zoek naar een hotel in het centrum. Heb je een suggestie waarbij die dicht in de buurt moet zijn?? ik heb dus echt geen enkel idee![]()
![]()
Dat lijkt me ook niet. In doorsnee amper beter dan in Enschede, vermoed ik.quote:Lees trouwens net dat het niet echt superweer is in Milaan in december....![]()
Ik kan me vaag wat van die serie herinneren (de drukke blonde moeder, de kwebbelende oma uit Soap, die invalvader - Tony Danza -), maar nu net niet een knappe dochterquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:33 schreef Z het volgende:
Het was in de 'Who's The Boss' tijd
Nee joh, Totti speelt bij AS Roma. Dit is een echte Milanees. Gutteguttegut ... tsssssssssssk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:45 schreef Tokay het volgende:
Ik las net dat er iemand een kuitbeen heeft gebroken. Totti. Is hij dat?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:46 schreef pyl het volgende:
Nee joh, Totti speelt bij AS Roma. Dit is een echte Milanees. Gutteguttegut ... tsssssssssssk.
Waarschijnlijk omdat jij destijds al oud genoeg was om haar vader te zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik kan me vaag wat van die serie herinneren (de drukke blonde moeder, de kwebbelende oma uit Soap, die invalvader - Tony Danza -), maar nu net niet een knappe dochter.
Het is hotel Starhotels Business Palacequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:39 schreef pyl het volgende:
[..]
Kom, kom Diaan, zo moeilijk is dat toch niet, een hotel zoeken in het centrum? Je begint bij de Dom ...
Waar was dat hotel in die 'zakenwijk' dan (of welk hotel was dat)?
[..]
Dat lijkt me ook niet. In doorsnee amper beter dan in Enschede, vermoed ik.![]()
Ik lees dat Alyssa is geboren in 1972. Nu was ik vroeg rijp en tot veel in staat (wat dat aangaat is er niets veranderdquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarschijnlijk omdat jij destijds al oud genoeg was om haar vader te zijn.
Hmmmmmm ..... tja, daar vraag je zo wat ... Hoe spreek jij het uit?quote:Moet pyl eigenlijk ook op z'n Duits, als puul, uitgesproken worden?
Uhm, herstel: waar ik Totti zei, bedoelde ik natuurlijk Figo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:45 schreef Tokay het volgende:
Ik las net dat er iemand een kuitbeen heeft gebroken. Totti. Is hij dat?
Tja, da's bij het vliegveld en dus voor jouw doeleinden geen goede keuze.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is hotel Starhotels Business Palace
Voor een weekendje in december, zei je? Hmmmmmmmmm ....quote:Maar ik denk dat ik verder ga kijken... naar een plaats waar het weer wat beter is.
Figo speelt bij Inter ....quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:59 schreef Z het volgende:
De kuitbeenbreker is teamgenoot van meneer.
Zij wel, ja.quote:Pos weet wel wie mijn voetballer is.
Dan moet dat vast Crespo zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:59 schreef Z het volgende:
De kuitbeenbreker is teamgenoot van meneer. Pos weet wel wie mijn voetballer is.
Je was ziek in 1971?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik lees dat Alyssa is geboren in 1972. Nu was ik vroeg rijp en tot veel in staat (wat dat aangaat is er niets veranderd), maar het vaderschap van Alyssa kán ik eenvoudig om fysieke redenen niet op mijn geweten hebben.
Pielemans.quote:Hmmmmmm ..... tja, daar vraag je zo wat ... Hoe spreek jij het uit?
Idd geen goede keuze, heb wel andere leuke hotels in het centrum gevonden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, da's bij het vliegveld en dus voor jouw doeleinden geen goede keuze.
[..]
Heb je nog suggesties?quote:Voor een weekendje in december, zei je? Hmmmmmmmmm ....![]()
Stadgenoot bedoel ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Figo speelt bij Inter ....![]()
[..]
Zij wel, ja.![]()
1971? Dat moeten de mazelen zijn geweest.quote:
quote:Pielemans.
Als je maar een weekendje gaat? Londen vind ik dan heerlijk. Lekker dichtbij (kort reizen), geen taalbelemmeringen, en er is altijd zo ontzettend veel te beleven en te doen.quote:
Ja daar dachten wij ook aan, ook erg mooi in december, de kerstsfeer is geweldig daar. Nou ja vanavond maar even overleggen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Als je maar een weekendje gaat? Londen vind ik dan heerlijk. Lekker dichtbij (kort reizen), geen taalbelemmeringen, en er is altijd zo ontzettend veel te beleven en te doen.![]()
Wel duur, maar ja voor welke stad geldt dat niet? En het weer, hè ...![]()
Ik zat er net aan te denken. Dit keer moeten jullie het zelf maar regelen, korte communicatielijnen en zoquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:46 schreef pyl het volgende:
Scrut, het lijkt me toch echt beter als jij niet nóg een keer de coördinatie van een RJPvD-verhuizing op je neemt waarbij ik en mijn auto zijn betrokken.
Voetbalvrouw?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:57 schreef pyl het volgende:
Zij was ooit actrice, maar ontleent haar bekendheid vooral aan het feit dat zij geen vrijgezel is.
Dat is Collina. Toevallig weet ik dat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het de vrouw van die kale knikker, die scheidsrechter?
Veronica Lario.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef Tokay het volgende:
De vrouw van Silvio Berlusconi?
Da's wel héééél toevallig ...quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat is Collina. Toevallig weet ik dat.
Nou ja, dát wist ik dan weer niet. Ik gokte ook maar wat, hoor.quote:
Uhm, hoezo is dat wel héééél toevallig?quote:Da's wel héééél toevallig ...![]()
Hoe moet ik dat nou weten, Tokay? Ik lees die bladen niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:12 schreef Tokay het volgende:
Hebben mevrouw Berlusconi en meneer Collina iets met elkaar, of zo?
Ik ook niet, pyl. Ik ook niet!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:14 schreef pyl het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten, Tokay? Ik lees die bladen niet.
De Berlusconietjes hebben wel de gewoonte hun ruzies in de pers uit te vechten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, Tokay? Ik lees die bladen niet.![]()
Jawohlquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:24 schreef pyl het volgende:
Iemand uit de - vroemvroem - autoracerij?
Zijn naam heb je in dit topic al genoemd, Herr Pyl.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:28 schreef pyl het volgende:
Daarmee heb ik mijn kruit alweer verschoten.
Jij bedoelt Flavio Briatore, die is het niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:30 schreef Tokay het volgende:
Hmmmmmm. Ik weet wel wie dat is, ik kan alleen niet op zijn naam komen.![]()
Hij legt het altijd aan met fotomodellen.
(Da's algemeen bekend hoor, dat heb ik niet uit de bladen!)
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:32 schreef Tokay het volgende:
Gut hoe heet-ie nou toch alweer.....Fabio nogwat?
Ja! Die bedoelde ik.quote:Jij bedoelt Flavio Briatore, die is het niet.
Het is een Duitser.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:32 schreef Tokay het volgende:
Hij kan trouwens zó meedoen in The Sopranos, met dat kapsel.
Gut hoe heet-ie nou toch alweer.....Fabio nogwat?
Hmmmmmmmm .... Leonardo da Vinci is het niet ... Tony Danza evenmin, en Totti of Figo ook niet. Of is het een naamgenoot?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn naam heb je in dit topic al genoemd, Herr Pyl.
Ik wel. Maar ja, ik heb dan ook een Mercedesquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb helemaal niets met autosport....
hihiquote:
Patser..... Jij hebt toch een oude Mercedes? Ik vind die nieuwe Mercedesen echter patserauto's.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ja, ik heb dan ook een Mercedes![]()
Willi Weberquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
hihi
Het zal een Herr Weber zijn, dan?
Ik heb er zoéén.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Patser..... Jij hebt toch een oude Mercedes? Ik vind die nieuwe Mercedesen echter patserauto's.![]()
Was even Twan van school halen....quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er zoéén.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay, doe-es gauw een plaatje!
quote:Autoversierselen:
kogelgat-stickers
Gele kentekenplaten met naam kinderen (meestal Danny, Marina o.i.d.) aan binnenzijde bestuurderscabine vrachtwagen
witte schapenvacht op dashboard
Blauw neonlicht onder de auto
"Verfspatten" of kogelgaten als stickers om krassen te verdoezelen.
Michelin-mannetje op vrachtwagen
Handboeien aan de binnenspiegel
"Night-rider-lampjes" in het radiatorrooster.
hond met knikkende kop op hoedenplank
gehaakt hoedje op de hoedenplank (opdat niemand ziet dat je een toiletrol bij je hebt)
plastic noppenbeest met zuignappen aan raam
behaatje aan binnenspiegel
kleurige plastic beestjes aan raam gekleefd
halve hand uit kofferbak
plaid
zwaaiend handje / opengesneden tennisbal aan de trekhaak
pluche beesten
oranje zonneschermpjes / balletjes aan antenne
verlichte kerstboom op dashboard
donkere folie op de ramen
hand met middelvinger omhoog op de hoedenplank bij foute kadet
lichtgevend gele hoesjes over de ruitenwisserarm
wieldoppen met chroom-look
sticker "ik rem voor dieren" (of: "Walibi", of "2fast4u)
fotolijstjes met vrouw/man/kind op dashboard
(de christelijke) vis
Nee johquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:38 schreef Tokay het volgende:
Er bungelt toch niet zo'n klein behaatje aan de binnenspiegel, hè?![]()
Geweldig!quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee johIk was wel eerst van plan om dobbelstenen aan de binnenspiegel te hangen maar vind dat bij nader inzien toch niet helemaal bij de auto passen. De mijne is ook wit, heeft mooi oud geworden blauw leer van binnen en heeft een trekhaak, zodat de oliebollenkraam er zo achter kan.
Engelsmannetjequote:Op dinsdag 6 november 2007 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Getormenteerd Engelsmannetje?
Was hij toen het vriendje van Rebecca Loos?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:03 schreef Tokay het volgende:
Ik zag hem wel een keer met een soort van gezwel in zijn hals, maar dat was z'n eigen schuld.![]()
Bakker Hartog?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:05 schreef Tokay het volgende:
Waar is onze Gellius eigenlijk gebleven?
Neuh.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Was hij toen het vriendje van Rebecca Loos?
Hallo Gwaen. Wêr bisto?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:32 schreef Gellius het volgende:
Ik zit in Friesland, beste mensen.
Doe nou niet zo blondt, wyccie!quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:36 schreef wyccie het volgende:
Hoe doen jullie dat, die lege posts? Editten jullie heel snel?
Ik heb helemaal niet geëdit. Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:49 schreef Gellius het volgende:
Waarom heb je nu geëdit, wyccie?
Verwacht je nou medelijden?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:00 schreef wyccie het volgende:
Ik vind jullie maar gemeen.
Kan ook.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:53 schreef Gellius het volgende:
O, ik doe het altijd met een firefox en een IE pagina naast elkaar, Z.
Ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Verwacht je nou medelijden?
Slaap lekker!quote:
Misschien is er nog wel iemand in dit gezwelschap die een woordgrapje kan waarderen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:23 schreef Gellius het volgende:
Dit schreeuwt om een woordgrapje. Jammer dat wyccie net naar bed is.
Denk nou niet te moeilijk! Er ontwikkelde zich daar een gezwel, door de constante wrijving, zeg maar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij welk beroep moet je een gezwel in je hals hebben?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:30 schreef Gellius het volgende:
Hm. Tokay zit denk ik nu naar TMF te kijken en pyl laat de hond uit. Diaan en peaceman zullen wel druk zijn met hun aanstaande bruiloft.
Z?
Joeghei.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Nigel Kennedy?
Daar gaat de maagdelijk witte trouwjurk..quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Weet peaceman wel dat Diaan geen maagd meer is?
Blauw staat haar ook erg goedquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar gaat de maagdelijk witte trouwjurk..![]()
Hoe weet jij dat?!quote:
Die heb ik !quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:38 schreef Tokay het volgende:
hond met knikkende kop op hoedenplank
niet zo likkebaarden!quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:30 schreef pyl het volgende:
Hoe gaat het met de snelheidsoefeningen, wyccie? Vorder je al?
Nee, nee, allemaal niet goed.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:28 schreef pyl het volgende:
Een oud-bestuurslid, want spijtoptant, van Stichting de Rode Draad?
Fotografe / journaliste bij een van de bladen?
Verwelkte TMF-veejay?
Ia het de zus van Gudrun Ensslin ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:45 schreef Tokay het volgende:
En nee wyccie, geen schrijfster.
Mevrouw was eigenaar van een restaurant.
Nee. Zoek het niet in terroristische kringen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:07 schreef sooty het volgende:
Ia het de zus van Gudrun Ensslin ?
Ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:02 schreef pyl het volgende:
Okay, goed, mooi. Mevrouw heeft iemand omgelegd, neem ik aan?
Dat was zij, inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef Treinhomo het volgende:
Zij vlamde, in de rechtszaal, de verkrachter en moordenaar van haar dochtertje naar gene zijde.
Dat is juist.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:59 schreef pyl het volgende:
Gokje op Tina Weymouth.
Nee, dat is precies wat je niet kunt.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:47 schreef wyccie het volgende:
Ik kan ook niks zeggen, hoor.
Doe dan maar David Hasselhoff.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:08 schreef tong80 het volgende:
Nee sluit niet aan. Traci is een heldin. Linda was zielig
Een mannelijke mus met een meisjenaam, zelfs. Hoe verraderlijk!quote:Op donderdag 8 november 2007 10:46 schreef pyl het volgende:
Mus?
Ik doe er ook maar het zwijgen toe.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm dat zegt me helemaal niets......
Jeroen Pauw?quote:
Nederlands gouden keeltje.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Amerikaanse zangeres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |