Hmmmmmmmm .... Leonardo da Vinci is het niet ... Tony Danza evenmin, en Totti of Figo ook niet. Of is het een naamgenoot?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn naam heb je in dit topic al genoemd, Herr Pyl.
Ik wel. Maar ja, ik heb dan ook een Mercedesquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb helemaal niets met autosport....
hihiquote:
Patser..... Jij hebt toch een oude Mercedes? Ik vind die nieuwe Mercedesen echter patserauto's.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ja, ik heb dan ook een Mercedes![]()
Willi Weberquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
hihi
Het zal een Herr Weber zijn, dan?
Ik heb er zoéén.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Patser..... Jij hebt toch een oude Mercedes? Ik vind die nieuwe Mercedesen echter patserauto's.![]()
Was even Twan van school halen....quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er zoéén.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay, doe-es gauw een plaatje!
quote:Autoversierselen:
kogelgat-stickers
Gele kentekenplaten met naam kinderen (meestal Danny, Marina o.i.d.) aan binnenzijde bestuurderscabine vrachtwagen
witte schapenvacht op dashboard
Blauw neonlicht onder de auto
"Verfspatten" of kogelgaten als stickers om krassen te verdoezelen.
Michelin-mannetje op vrachtwagen
Handboeien aan de binnenspiegel
"Night-rider-lampjes" in het radiatorrooster.
hond met knikkende kop op hoedenplank
gehaakt hoedje op de hoedenplank (opdat niemand ziet dat je een toiletrol bij je hebt)
plastic noppenbeest met zuignappen aan raam
behaatje aan binnenspiegel
kleurige plastic beestjes aan raam gekleefd
halve hand uit kofferbak
plaid
zwaaiend handje / opengesneden tennisbal aan de trekhaak
pluche beesten
oranje zonneschermpjes / balletjes aan antenne
verlichte kerstboom op dashboard
donkere folie op de ramen
hand met middelvinger omhoog op de hoedenplank bij foute kadet
lichtgevend gele hoesjes over de ruitenwisserarm
wieldoppen met chroom-look
sticker "ik rem voor dieren" (of: "Walibi", of "2fast4u)
fotolijstjes met vrouw/man/kind op dashboard
(de christelijke) vis
Nee johquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:38 schreef Tokay het volgende:
Er bungelt toch niet zo'n klein behaatje aan de binnenspiegel, hè?![]()
Geweldig!quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee johIk was wel eerst van plan om dobbelstenen aan de binnenspiegel te hangen maar vind dat bij nader inzien toch niet helemaal bij de auto passen. De mijne is ook wit, heeft mooi oud geworden blauw leer van binnen en heeft een trekhaak, zodat de oliebollenkraam er zo achter kan.
Engelsmannetjequote:Op dinsdag 6 november 2007 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Getormenteerd Engelsmannetje?
Was hij toen het vriendje van Rebecca Loos?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:03 schreef Tokay het volgende:
Ik zag hem wel een keer met een soort van gezwel in zijn hals, maar dat was z'n eigen schuld.![]()
Bakker Hartog?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:05 schreef Tokay het volgende:
Waar is onze Gellius eigenlijk gebleven?
Neuh.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Was hij toen het vriendje van Rebecca Loos?
Hallo Gwaen. Wêr bisto?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:32 schreef Gellius het volgende:
Ik zit in Friesland, beste mensen.
Doe nou niet zo blondt, wyccie!quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:36 schreef wyccie het volgende:
Hoe doen jullie dat, die lege posts? Editten jullie heel snel?
Ik heb helemaal niet geëdit. Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:49 schreef Gellius het volgende:
Waarom heb je nu geëdit, wyccie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |