quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:46 schreef pyl het volgende:
Nee joh, Totti speelt bij AS Roma. Dit is een echte Milanees. Gutteguttegut ... tsssssssssssk.
Waarschijnlijk omdat jij destijds al oud genoeg was om haar vader te zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik kan me vaag wat van die serie herinneren (de drukke blonde moeder, de kwebbelende oma uit Soap, die invalvader - Tony Danza -), maar nu net niet een knappe dochter.
Het is hotel Starhotels Business Palacequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:39 schreef pyl het volgende:
[..]
Kom, kom Diaan, zo moeilijk is dat toch niet, een hotel zoeken in het centrum? Je begint bij de Dom ...
Waar was dat hotel in die 'zakenwijk' dan (of welk hotel was dat)?
[..]
Dat lijkt me ook niet. In doorsnee amper beter dan in Enschede, vermoed ik.![]()
Ik lees dat Alyssa is geboren in 1972. Nu was ik vroeg rijp en tot veel in staat (wat dat aangaat is er niets veranderdquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarschijnlijk omdat jij destijds al oud genoeg was om haar vader te zijn.
Hmmmmmm ..... tja, daar vraag je zo wat ... Hoe spreek jij het uit?quote:Moet pyl eigenlijk ook op z'n Duits, als puul, uitgesproken worden?
Uhm, herstel: waar ik Totti zei, bedoelde ik natuurlijk Figo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:45 schreef Tokay het volgende:
Ik las net dat er iemand een kuitbeen heeft gebroken. Totti. Is hij dat?
Tja, da's bij het vliegveld en dus voor jouw doeleinden geen goede keuze.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is hotel Starhotels Business Palace
Voor een weekendje in december, zei je? Hmmmmmmmmm ....quote:Maar ik denk dat ik verder ga kijken... naar een plaats waar het weer wat beter is.
Figo speelt bij Inter ....quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:59 schreef Z het volgende:
De kuitbeenbreker is teamgenoot van meneer.
Zij wel, ja.quote:Pos weet wel wie mijn voetballer is.
Dan moet dat vast Crespo zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:59 schreef Z het volgende:
De kuitbeenbreker is teamgenoot van meneer. Pos weet wel wie mijn voetballer is.
Je was ziek in 1971?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik lees dat Alyssa is geboren in 1972. Nu was ik vroeg rijp en tot veel in staat (wat dat aangaat is er niets veranderd), maar het vaderschap van Alyssa kán ik eenvoudig om fysieke redenen niet op mijn geweten hebben.
Pielemans.quote:Hmmmmmm ..... tja, daar vraag je zo wat ... Hoe spreek jij het uit?
Idd geen goede keuze, heb wel andere leuke hotels in het centrum gevonden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, da's bij het vliegveld en dus voor jouw doeleinden geen goede keuze.
[..]
Heb je nog suggesties?quote:Voor een weekendje in december, zei je? Hmmmmmmmmm ....![]()
Stadgenoot bedoel ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Figo speelt bij Inter ....![]()
[..]
Zij wel, ja.![]()
1971? Dat moeten de mazelen zijn geweest.quote:
quote:Pielemans.
Als je maar een weekendje gaat? Londen vind ik dan heerlijk. Lekker dichtbij (kort reizen), geen taalbelemmeringen, en er is altijd zo ontzettend veel te beleven en te doen.quote:
Ja daar dachten wij ook aan, ook erg mooi in december, de kerstsfeer is geweldig daar. Nou ja vanavond maar even overleggen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Als je maar een weekendje gaat? Londen vind ik dan heerlijk. Lekker dichtbij (kort reizen), geen taalbelemmeringen, en er is altijd zo ontzettend veel te beleven en te doen.![]()
Wel duur, maar ja voor welke stad geldt dat niet? En het weer, hè ...![]()
Ik zat er net aan te denken. Dit keer moeten jullie het zelf maar regelen, korte communicatielijnen en zoquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:46 schreef pyl het volgende:
Scrut, het lijkt me toch echt beter als jij niet nóg een keer de coördinatie van een RJPvD-verhuizing op je neemt waarbij ik en mijn auto zijn betrokken.
Voetbalvrouw?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:57 schreef pyl het volgende:
Zij was ooit actrice, maar ontleent haar bekendheid vooral aan het feit dat zij geen vrijgezel is.
Dat is Collina. Toevallig weet ik dat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het de vrouw van die kale knikker, die scheidsrechter?
Veronica Lario.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef Tokay het volgende:
De vrouw van Silvio Berlusconi?
Da's wel héééél toevallig ...quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat is Collina. Toevallig weet ik dat.
Nou ja, dát wist ik dan weer niet. Ik gokte ook maar wat, hoor.quote:
Uhm, hoezo is dat wel héééél toevallig?quote:Da's wel héééél toevallig ...![]()
Hoe moet ik dat nou weten, Tokay? Ik lees die bladen niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:12 schreef Tokay het volgende:
Hebben mevrouw Berlusconi en meneer Collina iets met elkaar, of zo?
Ik ook niet, pyl. Ik ook niet!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:14 schreef pyl het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten, Tokay? Ik lees die bladen niet.
De Berlusconietjes hebben wel de gewoonte hun ruzies in de pers uit te vechten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, Tokay? Ik lees die bladen niet.![]()
Jawohlquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:24 schreef pyl het volgende:
Iemand uit de - vroemvroem - autoracerij?
Zijn naam heb je in dit topic al genoemd, Herr Pyl.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:28 schreef pyl het volgende:
Daarmee heb ik mijn kruit alweer verschoten.
Jij bedoelt Flavio Briatore, die is het niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:30 schreef Tokay het volgende:
Hmmmmmm. Ik weet wel wie dat is, ik kan alleen niet op zijn naam komen.![]()
Hij legt het altijd aan met fotomodellen.
(Da's algemeen bekend hoor, dat heb ik niet uit de bladen!)
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:32 schreef Tokay het volgende:
Gut hoe heet-ie nou toch alweer.....Fabio nogwat?
Ja! Die bedoelde ik.quote:Jij bedoelt Flavio Briatore, die is het niet.
Het is een Duitser.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:32 schreef Tokay het volgende:
Hij kan trouwens zó meedoen in The Sopranos, met dat kapsel.
Gut hoe heet-ie nou toch alweer.....Fabio nogwat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |