Nee. De 13de herhaling dacht ik. Tel niet bijgehouden.quote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef Whizzkith het volgende:
Is dit wel live?
Waar is dat goed voor?quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef Jeltos het volgende:
En hier verder
Vage toestanden met de patienten steeds meer bewaking bij het UMC
Tsja, straks krijg je "WAT WORDT HIER VERZWEGEN" toestanden..quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef Jeltos het volgende:
En hier verder
Vage toestanden met de patienten steeds meer bewaking bij het UMC
quote:Op maandag 5 november 2007 23:31 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Noord Koreaanse toestanden. Die mensen? Die hebben nooit bestaan.
Jamaar ik neem aan dat ze voor bepaalde chemicaliën andere zepen nodig hebben dan voor bepaalde andere ziekteverwekkers of chemicaliën of werkt dat niet zo?quote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je kunt die mensen afspoelen en wassen met diverse zepen die ziekteverwekkers kunnen doden en chemicalieen op kunnen lossen.![]()
Het is 1 groot complot van de overheid.quote:Op maandag 5 november 2007 23:34 schreef Jeltos het volgende:
half 1 was weer persco dus dan is er weer een update
Maar zoizo de eerste uitslag RIVM zou om half 10 zijn
Toen om kwart voor 11 nu om half 1 [afbeelding]
Niemand is overleden, toestand mensen is goed, eigenlijk is er weinig aan de hand meer.quote:Op maandag 5 november 2007 23:35 schreef koen_pijl het volgende:
Godverdegodver waarom nog steeds geen persconferentie bij UMC?
Ik ga serieus denken aan mijn theorie:
Er zijn een paar patienten overleden en de gemeente/overheid wil geen paniek. Hebben persconferentie dus uitgesteld en zitten zich te beraden hoe ze dit gaan aanpakken.
Nou ja als het echt een besmettelijke ziekte is en iedereen die er mee in aanraaking komt wordt ziek, is het inderdaad een ramp.quote:
Zo gaat het inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2007 23:35 schreef NED het volgende:
Gewoon allemaal flink soppen in de quick 'n brite en dat is het dan of wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |