Jaquote:Op zondag 11 november 2007 13:38 schreef Willy84 het volgende:
Maar is een tariefkilometer gelijk met een 'echte' kilometer.
Heler gestolen fotocamera's gepaktquote:
quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 13:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Mwah, Arnhem - Arnhem Zuid bijvoorbeeld is 4 a 5 km in t eggie, maar tariefkilometers rekenen er 8
Persoonlijk had ik niet gedacht dat Arnhem - Arnhem Velperpoort 1,3 km is, maar nu ik er wat meer over nadenk denk ik wel dat dat klopt.quote:Op zondag 11 november 2007 14:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Gemeten over het spoor van station naar station:
Arnhem - Arnhem Zuid 5,6 km, ns tariefeenheden: 8
Arnhem - Arnhem Velperpoort 1,3 km, ns tariefeenheden: 0
Dordrecht - Dordrecht Zuid 2,5 km, ns tariefeenheden: 0
Dus tja...
Ach ja, dat soort afrondingsgeklooi hou je toch bij gedeelde tariefpunten. Over langere afstanden klopt het heel aardig hoor. En trouwens: het is me veel te veel moeite om het precies uit te zoeken, dit is me voldoende nauwkeurigquote:
Nah niet echt natuurlijk, hij zou ergens om 13 uur daar moeten zijn en ik heb hem nu pas om 19:30 ofzo gezien, maar om 13 uur was ik heul ergens andersquote:Op zondag 11 november 2007 13:51 schreef Willy84 het volgende:
respect dat je daar 6 uur hebt staan wachten![]()
Voor platen![]()
Waarom?quote:Op zondag 11 november 2007 15:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Exposure Time 25.000 s
Aperture f/16.0 en f/20.0
ISO 200
Niet echt maar als ik iemand kan blij maken met deze herinneringquote:
Want jij had een veel betere geweten, namelijk..........quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ik liep trouwens net Tegen Toeps te vertellen hoe belachelijk gekozen titel ik het vond![]()
Mij!quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Niet echt maar als ik iemand kan blij maken met deze herinnering
quote:Bladval/gladde sporen:
Door de wind en de neerslag is er de komende dagen (tot en met dinsdag) een sterk verhoogd risico op slipgevaar. Vanaf woensdag verbeterd de situatie sterk.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:27 schreef Socios het volgende:
Kan iemand het voor mij opnemen?Ohw nee, dat was een ander programma op de zondagavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik was het ook helemaal vergeten, thanks voor de reminder!quote:Op zondag 11 november 2007 17:16 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Spanningop het spoor! nog een kwartiertje
Dat zou wel heel dom zijn voor iemand als jijquote:Op zondag 11 november 2007 17:42 schreef Duvel het volgende:
Damn, zit ik hiervoor klaar met m'n broek op m'n enkels?
De klok tikt door jongequote:Op zondag 11 november 2007 17:44 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Wat een jostiprogramma, Blok beton gevonden: " En de mannen hebben weer een uitdaging erbij"
Nee, die sukkels van 30 jaar terug waren er te beroerd voor om het weg te halen zul je bedoelen
quote:Op zondag 11 november 2007 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel heel dom zijn voor iemand als jij
Ff aanbeuken met dat stuk beton dat ze gevonden hebben, beetje wringen dan zit het tenminste vast.quote:Op zondag 11 november 2007 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De klok tikt door jonge
En straks moeten we nog maar zien of die bruggen uit de folder van Duuf gaan passenVast niet
gelukkig zitten er wel gloeiend lekkere wijven in de reclamequote:
ja, prorail op zijn bestquote:Op zondag 11 november 2007 17:47 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Vroegha had je nog een andere definitie van spanning.
Rondje Nederland DAT was pas spanning op het spoor!
Wat nou roest rijden met een lege treinquote:
teveel spanning, denk ikquote:Op zondag 11 november 2007 18:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Mensen mensen toch, wat is er toch mis op het spoor deze maand....
Boze tongen beweren dat daar een analfabetische dwangbuispatiënt achter zat. Meer zeg ik er niet over.quote:Op zondag 11 november 2007 18:04 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Wat nou roest rijden met een lege trein, ons eerste ritje Rondje Nederland verdomme
![]()
[ afbeelding ]
Zeg, we hebben lol gehad, dat is toch veel belangrijker. Prorail dit en prorail dat... we hadden TOCH verloren omdat onze vriend Floris de Leeuw toch een betere planning in elkaar had gedraaid. Beetje apart dat je bijna 15 maanden na dato nog steeds gefrusteerd bentquote:Op zondag 11 november 2007 18:04 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Wat nou roest rijden met een lege trein, ons eerste ritje Rondje Nederland verdomme
![]()
[ afbeelding ]
Ik ken in Duitsland een heleboel trajecten die ik liever met de auto af zou leggen (mits 6-cylinders of meer).quote:Op zondag 11 november 2007 17:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Het is gewoon tyfus zonde om met de auto een traject af te leggen... Met de trein levert het gewoon zoveel meer op
Ja, Floris de Leeuw was echt een verdiende winnaarquote:Op zondag 11 november 2007 18:07 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Zeg, we hebben lol gehad, dat is toch veel belangrijker. Prorail dit en prorail dat... we hadden TOCH verloren omdat onze vriend Floris de Leeuw toch een betere planning in elkaar had gedraaid. Beetje apart dat je bijna 15 maanden na dato nog steeds gefrusteerd bent
Dan heb je ons niet gezien tijdens een van onze ritjes door Nederland of Duitsland.. een hoop bier (B). Kan dus niet als je met de auto gaatquote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken in Duitsland een heleboel trajecten die ik liever met de auto af zou leggen (mits 6-cylinders of meer).
Maar das een andere discussie.
Jammer dat het programma zo kort was, het was zo voorbij. Ik vond het wel leuk om de organisatorische kant van het geheel eens te bekijken, en te kijken wat er beter had gekund.![]()
En dat voor een paar "zware" goederentreinenquote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi dat die bruggen uit de folder van Duuf precies pasten op de onverwachte verrassingen in Haarlem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |