Jaquote:Op zondag 11 november 2007 13:38 schreef Willy84 het volgende:
Maar is een tariefkilometer gelijk met een 'echte' kilometer.
Heler gestolen fotocamera's gepaktquote:
quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 13:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Mwah, Arnhem - Arnhem Zuid bijvoorbeeld is 4 a 5 km in t eggie, maar tariefkilometers rekenen er 8
Persoonlijk had ik niet gedacht dat Arnhem - Arnhem Velperpoort 1,3 km is, maar nu ik er wat meer over nadenk denk ik wel dat dat klopt.quote:Op zondag 11 november 2007 14:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Gemeten over het spoor van station naar station:
Arnhem - Arnhem Zuid 5,6 km, ns tariefeenheden: 8
Arnhem - Arnhem Velperpoort 1,3 km, ns tariefeenheden: 0
Dordrecht - Dordrecht Zuid 2,5 km, ns tariefeenheden: 0
Dus tja...
Ach ja, dat soort afrondingsgeklooi hou je toch bij gedeelde tariefpunten. Over langere afstanden klopt het heel aardig hoor. En trouwens: het is me veel te veel moeite om het precies uit te zoeken, dit is me voldoende nauwkeurigquote:
Nah niet echt natuurlijk, hij zou ergens om 13 uur daar moeten zijn en ik heb hem nu pas om 19:30 ofzo gezien, maar om 13 uur was ik heul ergens andersquote:Op zondag 11 november 2007 13:51 schreef Willy84 het volgende:
respect dat je daar 6 uur hebt staan wachten![]()
Voor platen![]()
Waarom?quote:Op zondag 11 november 2007 15:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Exposure Time 25.000 s
Aperture f/16.0 en f/20.0
ISO 200
Niet echt maar als ik iemand kan blij maken met deze herinneringquote:
Want jij had een veel betere geweten, namelijk..........quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ik liep trouwens net Tegen Toeps te vertellen hoe belachelijk gekozen titel ik het vond![]()
Mij!quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Niet echt maar als ik iemand kan blij maken met deze herinnering
quote:Bladval/gladde sporen:
Door de wind en de neerslag is er de komende dagen (tot en met dinsdag) een sterk verhoogd risico op slipgevaar. Vanaf woensdag verbeterd de situatie sterk.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:27 schreef Socios het volgende:
Kan iemand het voor mij opnemen?Ohw nee, dat was een ander programma op de zondagavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |